Remont turbo Regeneracja turbin Naprawa turbosprężarek i turbin Cennik
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Czy można zregenerować turbinę jak również przeprowadzić serwis Remont turbo?
W jaki sposób odbywa się usługa Remont turbo dla układów doładowania?
- Wysyłamy turbo kurierem lub przywozimy turbiny osobiście.
- Turbosprężarki są rozbierane a następnie informujemy Klienta o problemach turbiny.
- Turbiny są poddawane weryfikacji na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
- Turbiny czyścimy i regenerujemy na dedykowanych urządzeniach.
- Po odnowieniu właściwości turbin odsyłamy do klienta.
Jaki jest koszt usługi Remont turbo w pracowniach naprawy turbo?
Jak najlepiej dostarczyć turbiny do firmy zajmującej się regeneracją?
Które turbo da się remontować, jakie turbiny da się poddawać serwisowi Remont turbo?
- Turbosprężarki bez VNT,
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT,
- Układy doładowania Bi i Twin turbo.
Jakie można wymienić objawy niesprawności układów doładowania które istnieje możliwość by naprawiać i wykonywać usługę Remont turbo?
- wyraźnie słabsza moc,
- zwiększone dymienie,
- wzrost poboru paliwa,
- wahania obrotów,
- brak możliwości odpalenia auta.
Dlaczego należy postawić na zakłady wykonujące usługę Remont turbo i nasz portal?
- Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
- Mamy autoryzację producentów części jak Bosch czy Melett,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Remont turbo, czyli jak wyleczyć naszą turbosprężarkę?
Turbosprężarka w silnikach diesla to był prawdziwy przełom w historii silników wysokoprężnych. Zainstalowana po raz pierwszy w produkowanym seryjnie europejskim, niemieckim BMW model 2002 turbo w 1973 roku, turbosprężarka historię ma znacznie dłuższą, jednak to właśnie świat niemieckiej motoryzacji przyniósł złoty wiek technologii turbo. Mogłoby się wydawać, że wieloletnie prace nad układem turbodoładowania przyniosą technologii pracę w zasadzie bezawaryjną i bezobsługową, jednak ze względu na specyfikę pracy turbosprężarek dochodzi niekiedy do jej uszkodzenia i konieczny jest remont turbo. W skład remontu turbo znajdziemy wiele etapów i postaramy się przybliżyć, czego może spodziewać się wysłana do remontu turbosprężarka.
Etapy remontu turbo
Pierwszym i jednocześnie najważniejszym etapem remontu turbo wysłanego do specjalistycznej pracowni regeneracji i naprawy turbosprężarek samochodowych jest jej weryfikacja. Turbosprężarkę rozbiera się do części pierwszych i za pomocą algorytmu sprawdzeń i oceny, zarówno organoleptycznej, jak i wspomaganej cyfrowym sprzętem diagnostycznym, ustala się przyczyny jej uszkodzenia i widoczne niedoskonałości i uszkodzenia. Weryfikacji podczas remontu turbo poddaje się wszystkie części turbosprężarki oprócz składowych zestawu naprawczego. Elementy te zawsze podlegają wymianie, podczas każdego demontażu turbosprężarki, dlatego też w czasie remontu turbo nie jest inaczej i łożyskowanie, uszczelnienia i osłonka termiczna zawsze są wymieniane na nowe, po każdorazowym otwarciu konstrukcji turbo. Remont turbo rozpoczyna się od wspomnianej weryfikacji, a następnie po zweryfikowaniu uszkodzenia następuje czyszczenie elementów nadających się do ponownego wykorzystania w remoncie turbo i ponowna weryfikacja elementów. Zdarza się, że niektóre wady zauważalne są dopiero po czyszczeniu i dopiero taka ponowna weryfikacja pozwala na ustalenie ostatecznej ceny regeneracji turbosprężarki. Po takiej wycenie obowiązkowo powinien się warsztat skontaktować z klientem i poinformować go o cenie, jaką przyjdzie mu zapłacić za przeprowadzenie remontu turbo i zazwyczaj właśnie tak się dzieje, a przynajmniej w przypadku korzystania z usług profesjonalnych pracowni i warsztatów świadczących usługi regeneracji turbosprężarek i remontu turbo.
Klient zgodził się na remont turbo, co dalej?
Dalej następuje przygotowanie i kompletowanie elementów do ponownego montażu turbiny. Przygotowuje się rdzeń turbosprężarki, który w procesie remontu turbo musi zostać wyważony i zmontowany z pozostałymi elementami. Dodatkowo rdzeń turbodoładowania to nie jeden niepodzielny element, tylko składowa wirnika turbiny, wałka rdzenia i koła kompresji. Wszystkie te elementy wyważane są z osobna i wszystkie razem już po montażu, czy raczej powinny być, bo nie brakuje firm, które podobnym problemem się nie trudzą. Jest to niezbędne dla zachowania dedykowanej turbosprężarce żywotności, ponieważ tolerancja jakości choćby wyważenia jest zbyt niska dla elementów opuszczających fabrykę, aby można było bez uprzedniej weryfikacji i doważania zamontować je w turbosprężarce podczas remontu turbo. Wyważony rdzeń turbosprężarki montowany jest w korpusie turbo w celu umieszczenia później konstrukcji w maszynie i poddaniu turbosprężarki ustawianiu i regulacji zmiennej geometrii. Spotykaliśmy się już z opiniami, że ustawienie zmiennej geometrii to "zaledwie" ustawienie maksymalnego wychylenia łopatek VNT oraz pozycji "zero" kiedy nie mają zadanego żadnego ciśnienia. Warto tu jednak zaznaczyć, że precyzja, z jaką się to odbywa, jest niemożliwa do uzyskania bez posiłkowania się specjalistycznym elektronicznym sprzętem. Po wyczyszczeniu, wyważeniu rdzenia, zmontowaniu wszystkich elementów turbosprężarki i ustawieniu VNT (lub VTG, lub VGT, zależnie od producenta), turbosprężarkę poddaje się symulacji warunków z silnika. Jest to ostateczny test pozwalający stwierdzić, czy turbosprężarka może po remoncie turbo opuścić pracownię, czy konieczna jest dalsza nad nią praca.
Ostateczne sprawdzenie turbosprężarki, czyli co kończy remont turbo?
Umieszczona w maszynie, kompletna i teoretycznie gotowa turbosprężarka najpierw wypełniana jest olejem silnikowym (dłuższe życie każdej turbosprężarki to odpowiedni dobór oleju silnikowego), za co w samochodzie odpowiada elektryczna pompa oleju, a co jest niezbędne do jej bezpiecznej pracy, a następnie coraz bardziej rozpędzana w celu uzyskania warunków porównywalnych z warunkami panującymi w silniku. Początek badania, czy raczej początek zbierania wyników diagnostyki ma miejsce przy prędkości obrotowej rzędu 15 tysięcy obrotów na minutę, która jest stopniowo zwiększana, aż do uzyskania wartości 160, 180, a nawet 200 tysięcy obrotów na minutę, aby jak najlepiej upewnić się, czy turbosprężarce coś jeszcze nie doskwiera. Wszystko to ma na celu, aby turbosprężarka opuszczająca pracownię po remoncie turbo miała osiągi, parametry i żywotność jak najbardziej zbliżoną do rzeczywistych osiągów i możliwości nowej turbosprężarki, prosto z fabryki. Słowem podsumowania można dodać, że remonty turbo cieszą się dużą popularnością, zwłaszcza wśród użytkowników samochodów z silnikiem diesla, która od 2006 roku, czyli od wprowadzenia normy Euro 4, stanowią nieodłączny element każdego samochodu wyposażonego w silnik wysokoprężny, samozapłonowy.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Remont turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Sprawdzenie turbin | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbiny | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarek | 0 złotych |
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbo do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbin do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Wymiana VNT, VTG, VGT turbosprężarek | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbin do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Naprawa geometrii turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Remont turbo)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Bydgoszcz
- Chełm
- Nowa Wieś
- Dzierżoniów
- Radymno
- Pępowo
- Bodzentyn
- Chmielnik
- Kluczbork
- Borowa
- Stręgoborzyce
- Lubatówka
- Chojnów
- Wijewo
- Rakszawa
- Chrząstów
- Wola Mielecka
- Skwierzyna
- Mińsk Mazowiecki
- Mława
- Dobczyce
- Dziewierzewo
- Sława
- Barczewo
- Poniatowa
- Ostrzeszów
- Piotrków Trybunalski
- Płońsk
- Police
- Czerwonak
- Swarzędz
- Przeworsk
- Pogórze
- Pułtusk
- Radomsko
- Dęblin
- Starachowice
- Połaniec
- Nowe
- Świerklaniec
- Cekcyn
- Wolsztyn
- Kąty Wrocławskie
- Zawiercie
- Bytom
- Świdnik
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze