Localizations image

Remont turbo Regeneracja turbin Naprawa turbosprężarek i turbin Cennik

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

Czy można zregenerować turbinę jak również przeprowadzić serwis Remont turbo?

Turbosprężarkę można zregenerować w autoryzowanych pracowniach naprawy turbin gdzie można jednocześnie przeprowadzić usługę Remont turbo albo zatelefonować i umówić się na odbiór naszym kurierem.

W jaki sposób odbywa się usługa Remont turbo dla układów doładowania?

  • Wysyłamy turbo kurierem lub przywozimy turbiny osobiście.
  • Turbosprężarki są rozbierane a następnie informujemy Klienta o problemach turbiny.
  • Turbiny są poddawane weryfikacji na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
  • Turbiny czyścimy i regenerujemy na dedykowanych urządzeniach.
  • Po odnowieniu właściwości turbin odsyłamy do klienta.

Jaki jest koszt usługi Remont turbo w pracowniach naprawy turbo?

Opłata za usługę remontu turbin związany jest od poziomu uszkodzenia turbosprężarki. Sprawdzenie turbiny jest za darmo.

Jak najlepiej dostarczyć turbiny do firmy zajmującej się regeneracją?

Najlepiej turbosprężarkę przesłać do pracowni regeneracji usługą kurierską którego możemy Państwu zamówić chociaż oczywiście namawiamy do osobistej wizyty w przedsiębiorstwie gdzie można zobaczyć w jaki sposób przebiega usługa Remont turbo.

Które turbo da się remontować, jakie turbiny da się poddawać serwisowi Remont turbo?

Praktycznie wszystkie typy turbin można poddawać testom w tym:
  • Turbosprężarki bez VNT,
  • Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT,
  • Układy doładowania Bi i Twin turbo.

Jakie można wymienić objawy niesprawności układów doładowania które istnieje możliwość by naprawiać i wykonywać usługę Remont turbo?

Typowe oznaki uszkodzenia turbin to:
  • wyraźnie słabsza moc,
  • zwiększone dymienie,
  • wzrost poboru paliwa,
  • wahania obrotów,
  • brak możliwości odpalenia auta.

Dlaczego należy postawić na zakłady wykonujące usługę Remont turbo i nasz portal?

Rekomendujemy wykorzystać naszą ofertę bo:
  • Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
  • Mamy autoryzację producentów części jak Bosch czy Melett,
  • Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
  • Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
  • Nasze ceny są konkurencyjne,
  • Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.

Remont turbo, czyli jak wyleczyć naszą turbosprężarkę?

Turbosprężarka w silnikach diesla to był prawdziwy przełom w historii silników wysokoprężnych. Zainstalowana po raz pierwszy w produkowanym seryjnie europejskim, niemieckim BMW model 2002 turbo w 1973 roku, turbosprężarka historię ma znacznie dłuższą, jednak to właśnie świat niemieckiej motoryzacji przyniósł złoty wiek technologii turbo. Mogłoby się wydawać, że wieloletnie prace nad układem turbodoładowania przyniosą technologii pracę w zasadzie bezawaryjną i bezobsługową, jednak ze względu na specyfikę pracy turbosprężarek dochodzi niekiedy do jej uszkodzenia i konieczny jest remont turbo. W skład remontu turbo znajdziemy wiele etapów i postaramy się przybliżyć, czego może spodziewać się wysłana do remontu turbosprężarka.

Remont turbo ratunkiem dla turbosprężarki
Remont turbo, czyli jak wyleczyć naszą turbosprężarkę?


Etapy remontu turbo

Pierwszym i jednocześnie najważniejszym etapem remontu turbo wysłanego do specjalistycznej pracowni regeneracji i naprawy turbosprężarek samochodowych jest jej weryfikacja. Turbosprężarkę rozbiera się do części pierwszych i za pomocą algorytmu sprawdzeń i oceny, zarówno organoleptycznej, jak i wspomaganej cyfrowym sprzętem diagnostycznym, ustala się przyczyny jej uszkodzenia i widoczne niedoskonałości i uszkodzenia. Weryfikacji podczas remontu turbo poddaje się wszystkie części turbosprężarki oprócz składowych zestawu naprawczego. Elementy te zawsze podlegają wymianie, podczas każdego demontażu turbosprężarki, dlatego też w czasie remontu turbo nie jest inaczej i łożyskowanie, uszczelnienia i osłonka termiczna zawsze są wymieniane na nowe, po każdorazowym otwarciu konstrukcji turbo. Remont turbo rozpoczyna się od wspomnianej weryfikacji, a następnie po zweryfikowaniu uszkodzenia następuje czyszczenie elementów nadających się do ponownego wykorzystania w remoncie turbo i ponowna weryfikacja elementów. Zdarza się, że niektóre wady zauważalne są dopiero po czyszczeniu i dopiero taka ponowna weryfikacja pozwala na ustalenie ostatecznej ceny regeneracji turbosprężarki. Po takiej wycenie obowiązkowo powinien się warsztat skontaktować z klientem i poinformować go o cenie, jaką przyjdzie mu zapłacić za przeprowadzenie remontu turbo i zazwyczaj właśnie tak się dzieje, a przynajmniej w przypadku korzystania z usług profesjonalnych pracowni i warsztatów świadczących usługi regeneracji turbosprężarek i remontu turbo.

Turbosprężarka wyremontowana po wszystkich etapach
Etapy remontu turbo


Klient zgodził się na remont turbo, co dalej?

Dalej następuje przygotowanie i kompletowanie elementów do ponownego montażu turbiny. Przygotowuje się rdzeń turbosprężarki, który w procesie remontu turbo musi zostać wyważony i zmontowany z pozostałymi elementami. Dodatkowo rdzeń turbodoładowania to nie jeden niepodzielny element, tylko składowa wirnika turbiny, wałka rdzenia i koła kompresji. Wszystkie te elementy wyważane są z osobna i wszystkie razem już po montażu, czy raczej powinny być, bo nie brakuje firm, które podobnym problemem się nie trudzą. Jest to niezbędne dla zachowania dedykowanej turbosprężarce żywotności, ponieważ tolerancja jakości choćby wyważenia jest zbyt niska dla elementów opuszczających fabrykę, aby można było bez uprzedniej weryfikacji i doważania zamontować je w turbosprężarce podczas remontu turbo. Wyważony rdzeń turbosprężarki montowany jest w korpusie turbo w celu umieszczenia później konstrukcji w maszynie i poddaniu turbosprężarki ustawianiu i regulacji zmiennej geometrii. Spotykaliśmy się już z opiniami, że ustawienie zmiennej geometrii to "zaledwie" ustawienie maksymalnego wychylenia łopatek VNT oraz pozycji "zero" kiedy nie mają zadanego żadnego ciśnienia. Warto tu jednak zaznaczyć, że precyzja, z jaką się to odbywa, jest niemożliwa do uzyskania bez posiłkowania się specjalistycznym elektronicznym sprzętem. Po wyczyszczeniu, wyważeniu rdzenia, zmontowaniu wszystkich elementów turbosprężarki i ustawieniu VNT (lub VTG, lub VGT, zależnie od producenta), turbosprężarkę poddaje się symulacji warunków z silnika. Jest to ostateczny test pozwalający stwierdzić, czy turbosprężarka może po remoncie turbo opuścić pracownię, czy konieczna jest dalsza nad nią praca.

Turbosprężarka po remoncie turbo
Klient zgodził się na remont turbo, co dalej?


Ostateczne sprawdzenie turbosprężarki, czyli co kończy remont turbo?

Umieszczona w maszynie, kompletna i teoretycznie gotowa turbosprężarka najpierw wypełniana jest olejem silnikowym (dłuższe życie każdej turbosprężarki to odpowiedni dobór oleju silnikowego), za co w samochodzie odpowiada elektryczna pompa oleju, a co jest niezbędne do jej bezpiecznej pracy, a następnie coraz bardziej rozpędzana w celu uzyskania warunków porównywalnych z warunkami panującymi w silniku. Początek badania, czy raczej początek zbierania wyników diagnostyki ma miejsce przy prędkości obrotowej rzędu 15 tysięcy obrotów na minutę, która jest stopniowo zwiększana, aż do uzyskania wartości 160, 180, a nawet 200 tysięcy obrotów na minutę, aby jak najlepiej upewnić się, czy turbosprężarce coś jeszcze nie doskwiera. Wszystko to ma na celu, aby turbosprężarka opuszczająca pracownię po remoncie turbo miała osiągi, parametry i żywotność jak najbardziej zbliżoną do rzeczywistych osiągów i możliwości nowej turbosprężarki, prosto z fabryki. Słowem podsumowania można dodać, że remonty turbo cieszą się dużą popularnością, zwłaszcza wśród użytkowników samochodów z silnikiem diesla, która od 2006 roku, czyli od wprowadzenia normy Euro 4, stanowią nieodłączny element każdego samochodu wyposażonego w silnik wysokoprężny, samozapłonowy.

Turbosprężarka po pełnym remoncie w serwisie
Ostateczne sprawdzenie turbosprężarki, czyli co kończy remont turbo?Caption

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Remont turbo

Cena i koszt (netto)
Sprawdzenie turbin 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbo 0 złotych
Rozbiórka turbiny 0 złotych
Wycena naprawy turbosprężarek 0 złotych
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbo do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Naprawa turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Regeneracja turbin do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Wymiana VNT, VTG, VGT turbosprężarek 163 złote (netto) + części
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbin do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Naprawa geometrii turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Cena podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Remont turbo)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Arkadiusz 2023-04-17 13:22:30

Cennik remontu, regeneracji lub naprawy turbosprężarek może się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak rodzaj turbosprężarki, stopień uszkodzenia, marka i model pojazdu, lokalizacja warsztatu lub serwisu, dostępność części zamiennych oraz poziom konkurencji na rynku. Poniżej przedstawiam przykładowy cennik, jednak warto pamiętać, że są to jedynie orientacyjne ceny i mogą się różnić w zależności od konkretnej sytuacji:
Regeneracja turbosprężarki: Średnio od 500 zł do 2500 zł, w zależności od marki, modelu i zakresu prac. Cena może być wyższa w przypadku bardziej zaawansowanych uszkodzeń lub specjalistycznych marek.
Naprawa turbosprężarki: Koszt naprawy turbosprężarki może być zróżnicowany w zależności od rodzaju uszkodzenia. Cena pojedynczej naprawy lub wymiany konkretnej części może wynosić od kilkudziesięciu do kilkuset złotych, jednak w przypadku bardziej zaawansowanych uszkodzeń lub konieczności wymiany wielu części ceny mogą być wyższe.
Czyszczenie turbosprężarki: Średnio od 100 zł do 500 zł, w zależności od metody czyszczenia, stopnia zabrudzenia oraz zakresu prac.
Nowa turbosprężarka: Koszt nowej turbosprężarki zależy od marki, modelu i specyfikacji silnika. Ceny nowych turbosprężarek mogą się wahać od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych, w zależności od rodzaju turbosprężarki i dostawcy.
Warto zauważyć, że powyższe ceny są jedynie przykładowe i mogą się różnić w zależności od indywidualnych okoliczności i lokalnego rynku usług motoryzacyjnych. Przed podjęciem decyzji warto jest skonsultować się z profesjonalistą lub warsztatem, aby uzyskać dokładną wycenę na podstawie konkretnej sytuacji i zakresu prac.

Maciej 2020-03-31 10:23:16

Robiłem u was remont turbo, bo i silnik wymieniałem itp. DPF też czyściłem. Ja jestem bardzo zadowolony z usługi i polecam was znajomym.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO