Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Serwis turbosprężarki ► Ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie można naprawić turbiny oraz wykonać usługę Serwis turbosprężarki?
W jaki sposób przebiega usługa Serwis turbosprężarki dla turbo?
- Wysyłamy turbiny naszym kurierem albo dostarczamy turbinę do zakładu zajmującego się regeneracją.
- Turbiny są weryfikowane podczas rozbiórki po czym informujemy Klienta o zakresie uszkodzeń turbosprężarek.
- Turbiny są poddawane weryfikacji na stołach probierczych.
- Turbosprężarki czyści się i naprawia na wyznaczonych do tego stacjach probierczych.
- Po odnowieniu parametrów turbin wysyłamy do zamawiającego.
Jaka jest cena usługi Serwis turbosprężarki w pracowniach regeneracji?
Jak najlepiej przywieźć turbo do pracowni regeneracji?
Jakie turbosprężarki można regenerować, które turbosprężarki można poddawać usłudze Serwis turbosprężarki?
- Turbosprężarki bez VGT,
- Turbiny o zmiennej geometrii,
- Układy doładowania Bi i Twin turbo.
Jakie można wymienić sygnały usterki turbin jakie można remontować i przeprowadzać usługę Serwis turbosprężarki?
- spadek mocy,
- dymienie,
- wzrost poboru paliwa,
- nierówna praca silnika,
- problemy z rozruchem.
Czemu należy postawić na firmy przeprowadzające usługę Serwis turbosprężarki i nasz portal?
- Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Nasze stoły probiercze i stacje diagnostyczne to sprzęt dedykowany przez producenta, zaś kadra należy do najlepszych w kraju,
- Wszystkie zregenerowane przez nas elementy są jak nowe, dlatego udzielamy im też gwarancji jak na nowe,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Serwis turbosprężarki, czyli co robią z moją turbosprężarką w serwisie? Serwisem turbosprężarki przyjęło się określać całość złożonych procesów wchodzących w skład procesu regeneracji turbosprężarek samochodowych. Oczywiście złożoność i dokładność tych przeprowadzonych badań, zależy od jakości serwisu, a w tym artykule wymienimy i opiszemy sensowne minimum, dzięki któremu serwis może nazywać się profesjonalną pracownią naprawy i regeneracji turbosprężarek samochodowych. Uzyskanie efektów, które będą satysfakcjonujące dla Klienta, w dużej mierze zależy właśnie od zachowania procedur i przestrzegania wytycznych związanych z całą gamą najróżniejszych aspektów i niuansów, które podczas montażu, demontażu i regeneracji turbosprężarki są bardzo ważne.
Ok, ale jakie działania podejmuje serwis turbosprężarek i na co zwracać uwagę?
Jest to bardzo obszerne zagadnienie i rozbite jest ono na kilka artykułów:
Serwis turbosprężarek
Serwis turbiny
Serwis turbin
Serwis turbo.
W tym artykule zajmiemy się tym, co sprawia, że specjalistyczna pracownia może ustalić przyczyny uszkodzenia turbosprężarki samochodowej. Podczas ustalania przyczyny uszkodzenia turbosprężarki weryfikacji poddawane są: wałek, koło kompresji, talerzyk, korpus, osłonka termiczna, zmienna geometria, siłownik, łożysko oporowe, muszla ssąca oraz muszla wydechowa. Zagadnienia wałka i koła kompresji zostały omówione w artykule "Serwis turbosprężarek", stąd też teraz zajmiemy się kolejnymi, czyli talerzykiem. Uszkodzenia, jakie można znaleźć na talerzyku podczas weryfikacji to wytarcia, świadczące o rysach w miejscu uszczelnienia, natomiast zebrany na wspomnianym talerzyku nagar, lub nieszczelności w jego okolicach, świadczą o zatkanej odmie, lub zatkanym separatorze. Uszkodzenia, jakie można znaleźć na korpusie, który jest kolejnym elementem poddawanym weryfikacji, to między innymi mocne wytarcia wewnątrz korpusu, lub urwany wałek, które świadczą o obecności opiłków w układzie olejowym. O obecności opiłków świadczą również rysy w miejscu łożyskowania. Innym przykładem jest korozja lub wytarcie korpusu na uszczelnieniach, co świadczy o zwyczajnym zużyciu eksploatacyjnym, natomiast zatkane kanały smarujące, w których zebrał się skoksowany olej, świadczą o nieregularnej wymianie oleju. Kolejnym elementem, który sprawdzają serwisy, jest osłonka termiczna. Jest to bardzo interesujący element, ponieważ jest ona jednorazowa, ale jej uszkodzenia wiele mogą powiedzieć o problemach, z jakimi przyjdzie nam się zetknąć w układzie doładowania (i nie tylko). Osłonkę termiczną, która jest elementem eksploatacyjnym, instaluje się raz, ponieważ, po przykręceniu traci ona swoje właściwości sprężyste i przyjmuje kształt "docisku", dlatego też nie regeneruje się jej, tylko wymienia. Natomiast wytarcia na osłonce termicznej mogą świadczyć o zatkanym układzie wydechowym.
Czy wymienione tu są wszystkie procedury, jakie przeprowadza serwis turbosprężarki?
Oczywiście, nie, jest to zaledwie kilka z całej gamy ważnych i istotnych etapów procesu weryfikacji i serwisowania turbiny samochodowej. Pozostałe etapy, zarówno weryfikacji, jak i regeneracji czy naprawy turbosprężarek, znaleźć można w innych artykułach na temat serwisowania turbosprężarek samochodowych. Następnym artykułem z tej serii jest Serwis turbo.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Serwis turbosprężarki |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbiny | 0 złotych |
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki | 0 złotych |
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbiny do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbin do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbin | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie VNT, VTG, VGT turbosprężarki do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Wymiana geometrii turbiny do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Serwis turbosprężarki)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Mąkowarsko
- Chełmno
- Częstochowa
- Dąbrowa Górnicza
- Żelechów
- Goleniów
- Grójec
- Hajnówka
- Jarosław
- Małogoszcz
- Koźminek
- Katowice
- Kołobrzeg
- Kościerzyna
- Kozienice
- Kraśnik
- Nieporęt
- Legnica
- Kock
- Bełżyce
- Łęczna
- Bukowice
- Strzelno
- Dobczyce
- Dębno
- Szczawnica
- Olsztyn
- Ostrzeszów
- Płońsk
- Polkowice
- Tarnowo Podgórne
- Sanok
- Siemiatycze
- Kobylnica
- Pinczyn
- Zawadzkie
- Szamotuły
- Lędziny
- Miłosław
- Ozorków
- Iłowa
- Szprotawa
- Grodków
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja, naprawa i czyszczenie są różnymi usługami związanymi z turbosprężarkami. Oto krótkie wyjaśnienie każdej z tych usług:
Regeneracja turbosprężarki: Jest to kompleksowy proces przywracania turbosprężarce jej pełnej sprawności poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części na nowe lub zregenerowane, oraz przeprowadzenie niezbędnych napraw. Regeneracja może obejmować takie prace jak wymiana uszkodzonego wirnika, łożysk, uszczelek, elementów sterujących, a także dokładne czyszczenie i kalibrację turbosprężarki. Regeneracja jest bardziej zaawansowanym procesem niż naprawa i może być stosowana w przypadku poważniejszych uszkodzeń turbosprężarki.
Naprawa turbosprężarki: Jest to proces usuwania usterek lub uszkodzeń w turbosprężarce, takich jak np. wymiana uszkodzonych łożysk, uszczelek, elementów sterujących, naprawa uszkodzonego wirnika itp. Naprawa jest bardziej ograniczonym procesem niż regeneracja i może być stosowana w przypadku mniejszych uszkodzeń turbosprężarki.
Czyszczenie turbosprężarki: Jest to proces usuwania zabrudzeń, osadów lub zanieczyszczeń z turbosprężarki, takich jak np. olej, kurz, sadza itp. Czyszczenie może być wykonywane w celu przywrócenia właściwej pracy turbosprężarki lub jako część procesu regeneracji lub naprawy.
Koszty regeneracji, naprawy i czyszczenia turbosprężarki mogą się różnić w zależności od zakresu prac, konkretnego serwisu, marki i modelu turbosprężarki, a także lokalizacji. Zawsze warto skonsultować się z profesjonalnym serwisem turbosprężarek w celu uzyskania dokładnych informacji na temat kosztów tych usług.
Serwis turbosprężarki to jest potrzebny w każdym mieście, bo teraz aut z silnikiem diesla nie brakuje, a ktoś to naprawiać musi.