Nowa turbosprężarka Regeneracja turbin Naprawa turbosprężarek i turbin Cennik
Jak można zregenerować turbo oraz przeprowadzić serwis Nowa turbosprężarka?
Jak przebiega usługa Nowa turbosprężarka dla turbosprężarek?
- Odbieramy turbo pocztą bądź przywozimy turbosprężarki we własnym zakresie.
- Systemy doładowania są weryfikowane podczas rozbiórki po czym kontaktujemy się informując o problemach turbosprężarek.
- Systemy doładowania są sprawdzane na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
- Części są czyszczone i naprawiane na przeznaczonych do tego maszynach.
- Po zrekonstruowaniu osiągów turbosprężarek odsyłamy do klienta.
Jaki jest koszt usługi Nowa turbosprężarka w firmach regenerujących turbo?
Jak przywieźć turbiny do firmy zajmującej się regeneracją?
Które turbo da się oddać do naprawy, jakie turbiny da się poddawać usłudze Nowa turbosprężarka?
- Turbosprężarki konwencjonalne,
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT,
- Układy turbosprężarek Bi i Twin turbo.
Jakie są objawy defektu układów doładowania które da się regenerować i wykonywać usługę Nowa turbosprężarka?
- zmniejszona moc,
- dymienie,
- wzrost zużycia paliwa,
- nierówna praca silnika,
- problemy z rozruchem.
Czemu warto postawić na pracownie realizujące usługę Nowa turbosprężarka oraz nasz portal?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Wszystkie zregenerowane przez nas elementy są jak nowe, dlatego udzielamy im też gwarancji jak na nowe,
- Mamy bardzo atrakcyjne ceny,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Nierzadko w przypadku uszkodzenia turbosprężarki jedynym wyjściem z sytuacji i rozwiązaniem problemu uszkodzenia samochodu jest nowa turbosprężarka. Jednak warto wpierw sprawdzić, czy wymiana turbiny jest w ogóle konieczna. Nowe turbosprężarki nie muszą być jedyną odpowiedzią na uszkodzenie turbosprężarki, a postaramy się to udowodnić w poniższym materiale. Turbosprężarka to urządzenie niewątpliwie wrażliwe i podatne na uszkodzenia. Jeśli pozbawić turbosprężarkę oleju w mig zatrze się i będzie wymagała wymiany, jednak, czy to konieczne? Otóż nie zawsze, a ponieważ najczęściej uszkodzeniu ulega stosunkowo tania część turbosprężarki, specjalistycznej pracowni zajmującej się podobnego typu usługami nie sprawi najmniejszego problemu. Jednak kiedy koniecznie trzeba wymienić turbosprężarkę, a kiedy tylko zregenerować? Kiedy sprzęt nadaje się tylko do wymiany, a kiedy można jeszcze odzyskać jego pełną sprawność? Wreszcie, kiedy opłaca się turbosprężarkę regenerować, a kiedy tylko wymieniać? Poniższy artykuł o turbosprężarkach powinien odpowiedzieć na wszystkie powyższe pytania.

1. Kiedy uszkodzoną turbosprężarkę wymienić, a kiedy regenerować?
Jeśli znana jest nam budowa turbosprężarki, nie powinien dziwić fakt zapotrzebowania turbosprężarki na odpowiedni olej i odpowiednią jego ilość. Jednocześnie warto zaznaczyć, że nie musi być to ilość duża, starczy, że odpowiednia, ale tylko właściwego i dobrej jakości oleju dedykowanego do konkretnego modelu auta. Jeśli nie zadbamy o ten "szczegół" uszkodzenie turbosprężarki murowane. Dzięki temu jednak, że technologia ta znana jest nam już doskonale (pierwsze turbosprężarki montowano już dawno temu), istnieje obecnie możliwość odzyskania fabrycznych możliwości turbosprężarki. Jednak koniecznie już trzeba tu nadmienić, że wykorzystanie większości elementów z uszkodzonej turbosprężarki w procesie jej regeneracji jest możliwe tylko i wyłącznie w przypadku odpowiednio szybkiej reakcji na pojawienie się uszkodzenia turbo. Początki powstawania problemu zazwyczaj są prozaiczne, w większości przypadków jest to niewłaściwe olejowanie – niskiej jakości olej, zbyt długa jego eksploatacja, prowadząca do koksowania się oleju i jego akumulację w przewodach i kanałach olejowania. Skutkiem tego jest niedobór oleju na najważniejszym elemencie pracującym turbosprężarki, czyli rdzeniu. Jeśli uszkodzeniu ulegnie rdzeń turbosprężarki, bo to właśnie on najczęściej uszkodzeniom ulega, należy niezwłocznie zakończyć eksploatację auta i skorzystać z fachowej pomocy.

2. Kiedy nie można regenerować turbo i konieczna jest nowa turbosprężarka?
Najczęstszą usterką eliminującą możliwość regeneracji turbosprężarki jest uszkodzenie którejś z muszli będących jednocześnie osłonami wirników, jak i komorami służącymi do sprężania powietrza i wykorzystania energii spalin. Wspominaliśmy już w innych artykułach, a w tym położymy na to szczególny nacisk, że turbosprężarka pracuje w naprawdę trudnych i wymagających warunkach, w których większość podzespołów w samochodzie nie tylko nie mogłoby pracować, ale natychmiast zostałoby zniszczone. Natomiast dla turbosprężarki jest to można powiedzieć chleb powszedni, a mianowicie warunki takie jak 1000 stopni Celsjusza, bardzo wysokie ciśnienie wewnątrz muszli oraz prędkości obrotowe rdzenia turbosprężarki przekraczające nawet 200 tysięcy obrotów na minutę potrafią sprawić nie lada kłopot nawet urządzeniom takim jak turbo właśnie – stworzone, przygotowane i przeznaczone do tego, aby takie warunki przetrzymywać i pracować w nich z pełną wydajnością. Jednak nic nie jest wieczne – turbosprężarkom dłuższą żywotność niż zaledwie kilka chwil pełnego obciążenia pracy zapewnia specjalny olej (specjalny, ponieważ każdy samochód ma dedykowany przez producenta olej), który w przypadku turbosprężarek samochodowych najczęściej przyjmuje postać oleju syntetycznego – dzięki niemu, wtłaczanemu na rdzeń turbosprężarki, zapewniającemu rdzeniowi odpowiedni film olejowy nie dochodzi do zatarcia turbiny. Jednak jak już wiemy – rdzenie turbosprężarek można wymieniać, naprawiać, czyścić, ogólnie przywracać im w ten bądź inny sposób sprawność i funkcjonalność, pytanie zaś brzmi, co tę regenerację uniemożliwia? Pęknięcia muszli wydechowych i ssących, to przyczyny uszkodzeń, jakie uniemożliwiają regenerację turbosprężarki. Ponieważ materiały wykorzystywane do produkcji wspomnianych muszli nie należą do zestawu popularnych i znanych nam z życia codziennego materiałów nie powinien dziwić fakt, że muszle te są bardzo trudno dostępne jako części zamienne i niemożliwa jest ich obróbka mechaniczna czy spawalnicza. Co prawda stosunkowo głośno w środowisku było o całej serii turbosprężarek do pewnej amerykańskiej marki na F, których przylgnia kolektora nie licowała z pojęciem dobrze wyplanowanej powierzchni stycznej, a, innymi słowy, było nieprzeciętnie krzywa i dało się słyszeć o rozpaczliwych próbach instalacji tego wybrakowanego podzespołu w silnikach za pomocą wszelkich dostępnych środków, jednak koniecznie trzeba zaznaczyć, że jest to proces, jakiego żaden szanujący się poważny zakład zajmujący się naprawą turbosprężarek samochodowych się nie podejmie.

3. Co musi się zepsuć, żeby konieczna stała się nowa turbosprężarka?
Przyjrzyjmy się zagadnieniu dokładnie, a mianowicie w których częściach muszli, i jakich turbosprężarkach może dojść do uszkodzeń fatalnych – eliminujących możliwość naprawy. Pierwszym po podstawowym uszkodzeniem, jakie podczas diagnostyki przeprowadza autoryzowany serwis, jest ocena spójności struktury turbo – jakiekolwiek nawet mikropęknięcia eliminują muszlę do ponownego wykorzystania w procesie regeneracji turbosprężarki. Pęknięcia są typowe dla muszli po stronie ciepłej turbosprężarki, powstałe na skutek przegrzania materiału turbosprężarki, wystąpienia naprężeń wewnętrznych po nieodpowiednim chłodzeniu turbo oraz zmęczenia materiału połączonego ze zbyt dużym ciśnieniem wewnątrz muszli. Uszkodzenia te dotykały również kolektora, który narażony jest na w zasadzie identyczne problemy, jak turbo. Innymi przykładami uszkodzeń muszli eliminujących ją z procesu regeneracji i uniemożliwiającym jej ponowne wykorzystanie są uszkodzenia powstałe na skutek długotrwałego ocierania się rdzenia turbosprężarki, bijącego po utracie wyważenia o ścianki muszli. Co prawda, jeśli zareagujemy dostatecznie szybko, to udaje się zazwyczaj odratować muszlę turbiny, jednak bądźmy szczerzy, częstokroć lekceważona turbina, przypomina o swojej wartości z całą siłą, gdy potrzebna jest nowa turbosprężarka.

4. Kiedy opłaca się regenerować turbo, a kiedy wymieniać na nową turbosprężarkę?
Odpowiedź brzmi zawsze, gdy to tylko możliwe. Zawsze koszt nowej turbosprężarki będzie znacznie wyższy, niż koszt przeprowadzenia regeneracji, o ile ta regeneracja jest jeszcze w ogóle możliwa. Jeśli jest możliwa, należy niezwłocznie skorzystać z takiej możliwości. Pozwoli to na zmniejszenie kosztów związanych z przywróceniem jej sprawności, a nam pozwoli cieszyć się jej pełną sprawnością, ponieważ profesjonalnie zregenerowana turbina traktowana jest jak nowa turbosprężarka i nawet obejmują ją identyczna, jak na nową turbosprężarkę gwarancja. Najlepszym tego potwierdzeniem są turbosprężarki GOR – czyli oryginalnie regenerowane turbo Garretta, który na zregenerowane przez siebie turbosprężarki udziela gwarancji identycznej z tą, która obejmuje nowe turbosprężarki.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Nowa turbosprężarka |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarek | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarki | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny | 0 złotych |
Cena regeneracji turbo do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa geometrii turbin | 163 złote (netto) + części |
Wymiana VNT, VTG, VGT turbosprężarki do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Naprawa geometrii turbiny do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Nowa turbosprężarka)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Augustów
- Bełchatów
- Łęki
- Wasilków
- Białystok
- Jasienica
- Brzesko
- Marysin
- Giżycko
- Tarczyn
- Inowrocław
- Munina
- Koźminek
- Kazimierza Wielka
- Miękinia
- Skawina
- Kraków
- Gogolin
- Łeba
- Łomża
- Łowicz
- Mława
- Barlinek
- Myślibórz
- Kadzidło
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Pabianice
- Władysławowo
- Iłża
- Rawa Mazowiecka
- Dęblin
- Sandomierz
- Siedlce
- Zbuczyn
- Siemiatycze
- Sieradz
- Dobiegniew
- Chełmża
- Imielin
- Rumia
- Wieruszów
- Brzeg Dolny
- Zabrze
- Bogatynia
- Nowogród Bobrzański
- Żnin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Ceny nowej turbosprężarki, regeneracji turbin oraz naprawy turbosprężarek i turbin mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak marka i model turbosprężarki, zakres prac do wykonania, lokalizacja warsztatu, dostępność części zamiennych oraz poziom doświadczenia i renomy warsztatu. Oto ogólny zarys kosztów:
Nowa turbosprężarka: Koszt nowej turbosprężarki może być zależny od marki, modelu i rodzaju turbosprężarki, oraz dostawcy. Może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych, w zależności od parametrów technicznych i jakości turbosprężarki.
Regeneracja turbiny: Ceny regeneracji turbiny również mogą się różnić w zależności od marki, modelu i rodzaju turbiny, zakresu prac do wykonania oraz warsztatu. W ogólnym zarysie, koszt regeneracji turbiny może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych, w zależności od stopnia uszkodzenia i kosztów części zamiennych.
Naprawa turbosprężarki: Koszt naprawy turbosprężarki może być zależny od zakresu prac do wykonania, takich jak wymiana uszkodzonych części, czyszczenie, wyważanie, oraz kosztów części zamiennych. Ceny naprawy turbosprężarki mogą wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych, w zależności od skomplikowania naprawy.
Warto zawsze skonsultować się z profesjonalnym warsztatem lub serwisem specjalizującym się w regeneracji, naprawie lub wymianie turbosprężarek i turbin, aby uzyskać dokładną ocenę kosztów, w oparciu o indywidualne potrzeby i wymagania. Upewnij się również, że używane części zamienne są oryginalne lub odpowiedniej jakości, aby zapewnić długotrwałą i niezawodną naprawę turbosprężarki lub turbin. Cennik może się różnić w zależności od lokalizacji, rodzaju turbosprężarki oraz specyficznych usług oferowanych przez warsztat.
Koszt regeneracji turbiny 2.0 TDI? Bo nie wiem, czy lepiej naprawiać, czy nową całkiem brać.