Localizations image

Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Wymiana turbo ► Ceny

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.67

Gdzie można wyczyścić turbosprężarkę jak również wykonać serwis Wymiana turbo?

Turbo można wyczyścić w jednej z pracowni zarejestrowanej na naszej stronie systemów doładowania gdzie da się także zamówić usługę Wymiana turbo jak również zadzwonić i ustalić odbiór naszym kurierem.

Jak przebiega usługa Wymiana turbo dla układów doładowania?

  • Nadajemy turbosprężarki kurierem lub dostarczamy turbiny do serwisu regeneracji.
  • Systemy doładowania są rozbierane a następnie dzwonimy z informacją o problemach turbin.
  • Turbiny są poddawane weryfikacji na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
  • Turbiny są czyszczone i naprawiane na profesjonalnych maszynach.
  • Po odnowieniu skuteczności pracy turbiny odsyłamy do klienta.

Jaki jest koszt usługi Wymiana turbo w pracowniach naprawy turbo?

Opłata za usługę naprawy turbosprężarki związany jest od stopnia uszkodzenia turbiny. Sprawdzenie turbin jest za darmo.

W jaki sposób dotransportować turbosprężarki do pracowni?

Najlepiej jest turbinę przesłać do pracowni za pomocą kuriera jakiego możemy Państwu umówić niemniej jednak naturalnie zapraszamy do osobistej wizyty w przedsiębiorstwie gdzie jest możliwość aby przyjrzeć się w jaki sposób odbywa się usługa Wymiana turbo.

Jakie turbo da się oddać do naprawy, jakie turbosprężarki da się poddawać serwisowi Wymiana turbo?

W praktyce wszystkie typy turbin można poddawać testom w tym:
  • Turbiny bez VNT,
  • Turbiny ze zmienną geometrią,
  • Układy turbosprężarek szeregowych i równoległych.

Jakie można wymienić sygnały niesprawności turbo jakie można naprawiać i wykonywać usługę Wymiana turbo?

Typowe oznaki uszkodzenia turbin to:
  • ograniczenie osiągów,
  • dymienie,
  • większe zużycie paliwa,
  • falowanie obrotów silnika,
  • unieruchomienie pojazdu.

Czemu opłaca się wybrać zakłady wykonujące usługę Wymiana turbo oraz naszą stronę?

Polecamy wybrać naszą ofertę dlatego, że:
  • Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
  • Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
  • Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
  • Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
  • Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
  • Używamy tylko oryginalnych części.

Czy wymiana turbo w samochodzie z silnikiem diesla jest co jakiś czas konieczna? Samochody z silnikiem diesla wyprodukowane po 2006 roku, czyli objęte normą emisji spalin EURO V i nowsze w swojej konstrukcji pochwalić się mogą obecnością turbosprężarki. Jest to element do uzyskania emisji spalin na odpowiednim poziomie niezbędny i nie da się pominąć jego obecności w układzie silnika. Dolot zastosowany był już dużo wcześniej, ponieważ już w audi 80, niemniej jednak dopiero po 2006 roku prawdziwie święci tryumfy na rynku motoryzacyjnym. Turbosprężarki są urządzeniami, które wykorzystując siłę emitowanych przez silnik spalin, doładowują powietrzem atmosferycznym komorę spalania w silniku. Wzbogacenie mieszanki paliwo powietrze sprawia, że olej napędowy spala się lepiej i nie produkuje tyle sadzy i zanieczyszczeń zbudowanych na węglu, ile silniki diesla pozbawione w swojej konstrukcji turbosprężarek samochodowych.

Wymiana turbo ważnym aspektem regeneracji
Wymiana turbo


Budowa a wymiana turbosprężarki

Powodem, dla których turbo co jakiś czas się zużywa i wymaga wymiany (lub regeneracji, do czego wkrótce przejdziemy), są bardzo trudne warunki pracy turbosprężarki oraz jej niewłaściwa eksploatacja. Brak oleju służącego do chłodzenia rdzenia turbosprężarki, ciało obce w układzie dolotowym lub zbyt duże zanieczyszczenie środowiska pracy turbo sprawiają, że niezbędne jest pochylenie się nad stanem turbosprężarki. Niestety naprawy turbiny nie można dokonać bez jej wcześniejszego demontażu, przez co, czy to w przypadku regeneracji, czy wymiany turbiny konieczne będzie jej zdemontowanie i ponowne zamontowanie co nie jest zadaniem dla laika, zwłaszcza w przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią. Do zadań, do jakich zobowiązany jest monter turbosprężarki, należą:

1. Usunięcie usterki, która była przyczyną zużycia lub zniszczenia uprzednio zainstalowanej turbosprężarki.

2. Wyczyszczenie układu dolotowego (czyli układu turbodoładowania)

3. Wymiana oleju. I jest to punkt, przy którym warto się zatrzymać na chwilę, ponieważ jest to w zasadzie najważniejszy etap wymiany turbosprężarki. Olej wykorzystywany do chłodzenia turbosprężarki jest to olej silnikowy, ten sam który silnik wykorzystuje do chłodzenia i smarowania pracujących w nim tłoków w cylindrach. Olej ten musi być odpowiednio dobrany, dedykowany do tego konkretnego modelu samochodu i nie może być zużyty. Zabrudzony, stary olej działa na rdzeń turbosprężarki jak papier ścierny i z pewnością doprowadzi do ponownego uszkodzenia turbodoładowania.

4. Wymiana filtrów, zwłaszcza filtr powietrza powinien być wysokiej jakości.

5. Wymiana turbosprężarki (bez znaczenia czy na nową, czy regenerowaną w specjalistycznej pracowni – cieszą się identycznymi osiągami) powinna być poprzedzona uzupełnieniem poziomu oleju jeszcze w samym turbo, aby nie doprowadzić do zatarcia turbiny zaraz po uruchomieniu silnika.

6. Konieczne jest również przeprowadzenie inspekcji części smarnej silnika, usunięcie nagarów oleju oraz jakichkolwiek zanieczyszczeń, jakie mogły się w układzie znaleźć.

7. Wprowadzenie do konstrukcji silnika i układu doładowania mocowań innych niż fabrycznie do tego celu dedykowanych – niedopuszczalnym jest stosowanie uszczelniaczy silikonowych lub podobnych, opartych na silikonie.

8. Po przeprowadzeniu wszystkich etapów wspomnianych powyżej – teraz dopiero powinien nastąpić montaż wymienianej turbosprężarki. Opiera się on głównie na szczelnym zamocowaniu turbosprężarki w układzie (w turbosprężarkach bez zmiennej geometrii) oraz odpowiednim podłączeniu sterowania zmienną geometrią, czyli tak zwanej sztangi turbiny, gruszki turbiny oraz zaworu zwanego czasami zaworem N75, służącego do przenoszenia siły podciśnienia z pompy vacuum na łopatki zmiennej geometrii.

9. Proces wymiany turbosprężarki nie jest jeszcze zakończony, ponieważ zamontowaliśmy ją jedynie w układzie i eksploatacja samochodu, który nie miał odpowiednio przygotowanej turbosprężarki może doprowadzić do jej uszkodzenia. Dlatego też przed rozpoczęciem jazdy niezbędne jest pozostawienie auta na biegu jałowym przez około 20 minut, co ma na celu odpowietrzenie układu doładowania i doprowadzenie oleju silnikowego do konstrukcji turbosprężarki.

10. W celu upewnienia się, czy ilość oleju znajdująca się w turbosprężarce odpowiada wymaganiom, należy kręcić wałem korbowym, odcinając jednocześnie dopływ paliwa, aż do momentu pojawienia się w przewodzie odprowadzającym olej, syntetycznego oleju.

Wymiana turbosprężarek - różne typy turbin i ich budowa
Budowa a wymiana turbosprężarki


Wymieniać czy nie wymieniać turbo, oto jest pytanie.

Wymiana turbosprężarki powinna być prostą wypadkową jej uszkodzenia. Spadek osiągów, gwizdanie spod maski, czy spadek poziomu oleju powinny być dla nas jasnym sygnałem, że coś jest nie tak i konieczna jest możliwie, jak najszybsza interwencja. W efekcie odpowiednio wcześnie podjętych działań możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy. Wymiana turbosprężarki na nową jest kilkukrotnie lub nawet kilkunastokrotnie droższa niż wymiana turbosprężarek na regenerowane, lub regeneracja naszej turbosprężarki.

Kiedy wymieniać turbo? Turbosprężarka do wymiany
Wymieniać czy nie wymieniać turbo, oto jest pytanie.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Wymiana turbo

Cena i koszt (netto)
Sprawdzenie turbosprężarek 0 złotych
Wycena naprawy turbo 0 złotych
Rozbiórka turbin 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny 0 złotych
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbin do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbiny do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbo do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Naprawa turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Naprawa VNT, VTG, VGT turbosprężarek 163 złote (netto) + części
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbosprężarki do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Wymiana zmiennej geometrii podawania spalin turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Wymiana turbo)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Arkadiusz 2023-04-17 14:05:48

Koszt regeneracji, naprawy, czyszczenia lub wymiany turbosprężarki może być zróżnicowany i zależy od kilku czynników, takich jak:
Rodzaj uszkodzenia: Koszt naprawy lub regeneracji turbosprężarki będzie zależał od rodzaju uszkodzenia, które występuje. Jeśli jest to mniejsza awaria, na przykład wymiana jednej części, koszt może być stosunkowo niski. Jednak w przypadku poważniejszych uszkodzeń, takich jak uszkodzenie wirnika, wymaga to bardziej zaawansowanych prac, co może podnieść koszty.
Marka i model turbosprężarki: Marka i model turbosprężarki również wpływa na koszt naprawy lub regeneracji. Turbosprężarki różnią się od siebie pod względem konstrukcji, dostępności części zamiennych i stopnia skomplikowania, co może wpłynąć na koszty naprawy lub regeneracji.
Lokalizacja serwisu: Koszty serwisu turbosprężarek mogą się różnić w zależności od lokalizacji, w której się znajdujesz. W większych miastach koszty usług mogą być wyższe ze względu na wyższe koszty pracy i wyższy poziom kosztów życia, podczas gdy w mniejszych miastach lub na obszarach wiejskich mogą być niższe.
Wymiana lub czyszczenie turbosprężarki: W przypadku wymiany całkowitej turbosprężarki koszt będzie wyższy, ze względu na koszty zakupu nowej turbosprężarki. Natomiast czyszczenie turbosprężarki może być tańszą opcją, ale nie zawsze jest odpowiednie w przypadku poważniejszych uszkodzeń.
W ogólnym ujęciu, koszt regeneracji, naprawy, czyszczenia lub wymiany turbosprężarki może wahać się od kilkuset do kilku tysięcy złotych, w zależności od powyższych czynników. Warto skonsultować się z profesjonalnym serwisem turbosprężarek w celu uzyskania dokładnej wyceny kosztów w oparciu o konkretne okoliczności i potrzeby.

Ignacy 2020-03-31 10:03:17

Regeneracja turbosprężarek uratowała moje auto przed złomem, bo już się bałem, że będę musiał nową kupić, a do mojego modelu to prawie 4 tysiące. Dzięki wam za naprawę!

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO