Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Wymiana turbo ► Ceny
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Gdzie można wyczyścić turbosprężarkę jak również wykonać serwis Wymiana turbo?
Jak przebiega usługa Wymiana turbo dla układów doładowania?
- Nadajemy turbosprężarki kurierem lub dostarczamy turbiny do serwisu regeneracji.
- Systemy doładowania są rozbierane a następnie dzwonimy z informacją o problemach turbin.
- Turbiny są poddawane weryfikacji na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
- Turbiny są czyszczone i naprawiane na profesjonalnych maszynach.
- Po odnowieniu skuteczności pracy turbiny odsyłamy do klienta.
Jaki jest koszt usługi Wymiana turbo w pracowniach naprawy turbo?
W jaki sposób dotransportować turbosprężarki do pracowni?
Jakie turbo da się oddać do naprawy, jakie turbosprężarki da się poddawać serwisowi Wymiana turbo?
- Turbiny bez VNT,
- Turbiny ze zmienną geometrią,
- Układy turbosprężarek szeregowych i równoległych.
Jakie można wymienić sygnały niesprawności turbo jakie można naprawiać i wykonywać usługę Wymiana turbo?
- ograniczenie osiągów,
- dymienie,
- większe zużycie paliwa,
- falowanie obrotów silnika,
- unieruchomienie pojazdu.
Czemu opłaca się wybrać zakłady wykonujące usługę Wymiana turbo oraz naszą stronę?
- Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
- Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
- Używamy tylko oryginalnych części.
Czy wymiana turbo w samochodzie z silnikiem diesla jest co jakiś czas konieczna? Samochody z silnikiem diesla wyprodukowane po 2006 roku, czyli objęte normą emisji spalin EURO V i nowsze w swojej konstrukcji pochwalić się mogą obecnością turbosprężarki. Jest to element do uzyskania emisji spalin na odpowiednim poziomie niezbędny i nie da się pominąć jego obecności w układzie silnika. Dolot zastosowany był już dużo wcześniej, ponieważ już w audi 80, niemniej jednak dopiero po 2006 roku prawdziwie święci tryumfy na rynku motoryzacyjnym. Turbosprężarki są urządzeniami, które wykorzystując siłę emitowanych przez silnik spalin, doładowują powietrzem atmosferycznym komorę spalania w silniku. Wzbogacenie mieszanki paliwo powietrze sprawia, że olej napędowy spala się lepiej i nie produkuje tyle sadzy i zanieczyszczeń zbudowanych na węglu, ile silniki diesla pozbawione w swojej konstrukcji turbosprężarek samochodowych.
Budowa a wymiana turbosprężarki
Powodem, dla których turbo co jakiś czas się zużywa i wymaga wymiany (lub regeneracji, do czego wkrótce przejdziemy), są bardzo trudne warunki pracy turbosprężarki oraz jej niewłaściwa eksploatacja. Brak oleju służącego do chłodzenia rdzenia turbosprężarki, ciało obce w układzie dolotowym lub zbyt duże zanieczyszczenie środowiska pracy turbo sprawiają, że niezbędne jest pochylenie się nad stanem turbosprężarki. Niestety naprawy turbiny nie można dokonać bez jej wcześniejszego demontażu, przez co, czy to w przypadku regeneracji, czy wymiany turbiny konieczne będzie jej zdemontowanie i ponowne zamontowanie co nie jest zadaniem dla laika, zwłaszcza w przypadku turbosprężarek ze zmienną geometrią. Do zadań, do jakich zobowiązany jest monter turbosprężarki, należą:
1. Usunięcie usterki, która była przyczyną zużycia lub zniszczenia uprzednio zainstalowanej turbosprężarki.
2. Wyczyszczenie układu dolotowego (czyli układu turbodoładowania)
3. Wymiana oleju. I jest to punkt, przy którym warto się zatrzymać na chwilę, ponieważ jest to w zasadzie najważniejszy etap wymiany turbosprężarki. Olej wykorzystywany do chłodzenia turbosprężarki jest to olej silnikowy, ten sam który silnik wykorzystuje do chłodzenia i smarowania pracujących w nim tłoków w cylindrach. Olej ten musi być odpowiednio dobrany, dedykowany do tego konkretnego modelu samochodu i nie może być zużyty. Zabrudzony, stary olej działa na rdzeń turbosprężarki jak papier ścierny i z pewnością doprowadzi do ponownego uszkodzenia turbodoładowania.
4. Wymiana filtrów, zwłaszcza filtr powietrza powinien być wysokiej jakości.
5. Wymiana turbosprężarki (bez znaczenia czy na nową, czy regenerowaną w specjalistycznej pracowni – cieszą się identycznymi osiągami) powinna być poprzedzona uzupełnieniem poziomu oleju jeszcze w samym turbo, aby nie doprowadzić do zatarcia turbiny zaraz po uruchomieniu silnika.
6. Konieczne jest również przeprowadzenie inspekcji części smarnej silnika, usunięcie nagarów oleju oraz jakichkolwiek zanieczyszczeń, jakie mogły się w układzie znaleźć.
7. Wprowadzenie do konstrukcji silnika i układu doładowania mocowań innych niż fabrycznie do tego celu dedykowanych – niedopuszczalnym jest stosowanie uszczelniaczy silikonowych lub podobnych, opartych na silikonie.
8. Po przeprowadzeniu wszystkich etapów wspomnianych powyżej – teraz dopiero powinien nastąpić montaż wymienianej turbosprężarki. Opiera się on głównie na szczelnym zamocowaniu turbosprężarki w układzie (w turbosprężarkach bez zmiennej geometrii) oraz odpowiednim podłączeniu sterowania zmienną geometrią, czyli tak zwanej sztangi turbiny, gruszki turbiny oraz zaworu zwanego czasami zaworem N75, służącego do przenoszenia siły podciśnienia z pompy vacuum na łopatki zmiennej geometrii.
9. Proces wymiany turbosprężarki nie jest jeszcze zakończony, ponieważ zamontowaliśmy ją jedynie w układzie i eksploatacja samochodu, który nie miał odpowiednio przygotowanej turbosprężarki może doprowadzić do jej uszkodzenia. Dlatego też przed rozpoczęciem jazdy niezbędne jest pozostawienie auta na biegu jałowym przez około 20 minut, co ma na celu odpowietrzenie układu doładowania i doprowadzenie oleju silnikowego do konstrukcji turbosprężarki.
10. W celu upewnienia się, czy ilość oleju znajdująca się w turbosprężarce odpowiada wymaganiom, należy kręcić wałem korbowym, odcinając jednocześnie dopływ paliwa, aż do momentu pojawienia się w przewodzie odprowadzającym olej, syntetycznego oleju.
Wymieniać czy nie wymieniać turbo, oto jest pytanie.
Wymiana turbosprężarki powinna być prostą wypadkową jej uszkodzenia. Spadek osiągów, gwizdanie spod maski, czy spadek poziomu oleju powinny być dla nas jasnym sygnałem, że coś jest nie tak i konieczna jest możliwie, jak najszybsza interwencja. W efekcie odpowiednio wcześnie podjętych działań możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy. Wymiana turbosprężarki na nową jest kilkukrotnie lub nawet kilkunastokrotnie droższa niż wymiana turbosprężarek na regenerowane, lub regeneracja naszej turbosprężarki.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Wymiana turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Sprawdzenie turbosprężarek | 0 złotych |
Wycena naprawy turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny | 0 złotych |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbiny do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbo do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa VNT, VTG, VGT turbosprężarek | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbosprężarki do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Wymiana zmiennej geometrii podawania spalin turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Wymiana turbo)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Brodnica
- Sawin
- Libiąż
- Ciechanów
- Kalisz Pomorski
- Markusy
- Pasłęk
- Nowa Wieś Ełcka
- Golub-Dobrzyń
- Grójec
- Grudziądz
- Iława
- Kamienna Góra
- Międzyzdroje
- Masłów Pierwszy
- Kłodzko
- Koło
- Sianów
- Krosno
- Rakszawa
- Łuków
- Wschowa
- Szczawnica
- Cieśle
- Konstantynów Łódzki
- Pajęczno
- Tarnowo Podgórne
- Głogów Małopolski
- Sokołów Małopolski
- Koprzywnica
- Sępólno Krajeńskie
- Skarżysko-Kamienna
- Kobylnica
- Suchowola
- Zbąszynek
- Zakopane
- Tuchola
- Lędziny
- Wieliczka
- Włodawa
- Żnin
- Żywiec
- Siemianowice Śląskie
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze