Localizations image

Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Nowe turbosprężarki ► Ceny

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50

Czy zregeneruję turbinę i przeprowadzić serwis Nowe turbosprężarki?

Turbo można naprawić w zakładzie zajmującym się regeneracją systemów doładowania gdzie da się również zrealizować usługę Nowe turbosprężarki lub zadzwonić i umówić się na odbiór naszym kurierem.

W jaki sposób przebiega usługa Nowe turbosprężarki dla turbosprężarek?

  • Odbieramy turbosprężarki firmą kurierską bądź dostarczamy turbo osobiście.
  • Systemy doładowania są rozbierane a następnie dzwonimy z informacją o uszkodzeniach turbosprężarki.
  • Układy doładowania są poddawane weryfikacji na specjalnym sprzęcie.
  • Turbiny czyścimy i regenerujemy na specjalistycznych maszynach.
  • Po zrekonstruowaniu osiągów turbosprężarki wysyłamy do zamawiającego.

Jaka jest cena usługi Nowe turbosprężarki w pracowniach regeneracji?

Koszt regeneracji turbosprężarki związany jest od stopnia uszkodzenia turbiny. Test turbin przeprowadzamy bezpłatnie.

Jak dotransportować turbo do pracowni?

Najlepiej jest turbiny wysłać do zakładu regeneracji za pomocą kuriera jakiego możemy Państwu zamówić niemniej jednak naturalnie zapraszamy do osobistej wizyty w przedsiębiorstwie gdzie będzie można przyjrzeć się jak odbywa się usługa Nowe turbosprężarki.

Które turbiny da się remontować, które turbosprężarki da się poddawać usłudze Nowe turbosprężarki?

Praktycznie wszystkie turbosprężarki można poddawać testom w tym:
  • Turbiny bez VTG,
  • Turbiny VGT – o zmiennej geometrii,
  • Układy turbosprężarek składające się z wielu turbosprężarek.

Jakie są oznaki awarii układów doładowania jakie można regenerować i wykonywać usługę Nowe turbosprężarki?

Standardowe objawy uszkodzenia turbin to:
  • zmniejszona moc,
  • wzrost emisji sadzy,
  • zwiększony pobór paliwa,
  • skoki obrotów silnika,
  • brak możliwości odpalenia auta.

Czemu należy wybrać pracownie wykonujące usługę Nowe turbosprężarki oraz nasz portal?

Warto wybrać naszą ofertę ponieważ:
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
  • Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
  • Posiadamy najnowocześniejsze dedykowane maszyny oraz świetnie wyszkoloną kadrę,
  • Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
  • Nasze ceny są konkurencyjne,
  • Używamy tylko oryginalnych części.

Obecnie uzyskanie osiągów silników benzynowych czy elektrycznych dla samochodów z silnikiem diesla stanowiłoby problem, gdyby nie obecność jednego bardzo charakterystycznego urządzenia zajmującego się doprowadzaniem do silnika i komory spalania w silniku dodatkowych ilości powietrza. Zadaniem tym zajmuje się turbosprężarka będąca standardowym wyposażeniem obecnych nowoczesnych i ergonomicznych silników diesla. Ważne i bardzo potrzebne zadanie spełnia turbosprężarka w samochodzie, jednak nie jest niezniszczalna i niekiedy dochodzi do jej uszkodzenia, a przyczyną często jest nasza niefrasobliwość. O tym, jak uchronić się od uszkodzenia turbosprężarki, jak znaleźć warsztat, który zajmie się regeneracją turbosprężarek samochodowych oraz czy w ogóle decydować się na regenerację turbosprężarki, czy może lepiej wybrać nową turbosprężarkę.

Nowa turbosprężarka z pracowni
Nowe turbosprężarki


Nowe turbosprężarki - charakterystyka

Nowa turbosprężarka to gwarancja niezawodności i skuteczności pracy, a jej żywotność powinna zachowywać deklarowane przez producenta wartości, jednak jaka jest różnica między turbosprężarką nową a regenerowaną ze wsparciem autoryzowanej pracowni? Turbosprężarki, jakie trafiają w ręce profesjonalistów z pracowni regeneracji, zazwyczaj są to przykłady najróżniejszych uszkodzeń i problemów, które powstały, gdy turbosprężarka stawiała czoła trudnym warunkom środowiska pracy. Wśród typowych uszkodzeń, jakie można znaleźć wewnątrz korpusu turbosprężarki to w zasadzie uszkodzenia wszystkich elementów, jakie wchodzą w skład jej konstrukcji. Zmienna geometria, w tym łopatki kierowania spalin, pierścień poruszany sztangą, rdzeń ze wszystkimi swoimi elementami, turbina, wałek, koło kompresji, zawory upustowe, w tym zarówno waste gate, jak i blow off valve oraz sam korpus turbosprężarki to elementy, jakie mogą ulec uszkodzeniu w używanej turbosprężarce, natomiast będą w doskonałym stanie w nowej turbosprężarce. Warto jednak zapytać, czy uszkodzenia te skazują turbosprężarkę z naszego samochodu na nowe turbo.

Wygląd i charakterystyka nowej turbosprężarki
Nowe turbosprężarki - charakterystyka


Uszkodzenia turbosprężarek


Otóż niekoniecznie, ponieważ zazwyczaj tylko uszkodzenia korpusu, który nie jest dostępny wśród części zamiennych, stawiają pod znakiem zapytania sensowność regeneracji turbosprężarki. Nową i regenerowaną turbosprężarkę na pewno nie różnią takie cechy jak osiągi, parametry pracy, czy gwarancja — i jedne i drugie mają je takie same, jednak pewne różnice są — regenerowane turbo jest znacznie tańsze. Przywrócenie sprawności turbosprężarki wiąże się z koniecznością wymiany uszkodzonych elementów, jednak nie opiera się tylko o to. Produkowane przez fabryki elementy zamienne cechują się zazwyczaj niską jakością wyważenia i testowane są w bardzo mało wymagających warunkach — a w środowisku pracy turbosprężarki nie zdarzają się warunki inne niż trudne — jest to nierozerwanie związane z modus operandi turbosprężarki — napędzana gazami spalinowymi turbina osiąga powyżej 200 tysięcy obrotów na minutę, natomiast temperatura, która temu towarzyszy nierzadko przekracza 800, 900, a nawet 1000 stopni. Wobec takich przeciążeń i temperatur ni dziwi fakt, że niekiedy dochodzi do uszkodzenia poszczególnych pracujących elementów, jak na przykład do zacięcia zmiennej geometrii, albo wytarcia wałka. W przypadku kiedy konieczność wymiany obejmuje już powstałą usterkę, warto skorzystać z usług specjalistów, nawet w przypadku posiadania szerokiej wiedzy na temat motoryzacji, a to głównie za sprawą faktu, że do złożenia turbosprężarki i prawidłowej jej kalibracji niezbędny jest zaawansowany sprzęt diagnostyczny.

Turbosprężarka uszkodzona czynnikami niszczącymi
Uszkodzenia turbosprężarek


Etapy regeneracji turbo

Wśród działań, jakie podejmuje się w czasie ustawiania i konfigurowania turbo, wymienić można wyważanie rdzenia, diagnostykę siłownika, kalibracja VNT i symulację pracy w warunkach serwisowych, zbliżonych do warunków panujących w samochodzie w czasie jazdy. Ten ostatni etap jest najważniejszy, ponieważ pozwala na ustalenie, czy efekt końcowy odpowiada założeniom procesu regeneracji, czy udało się przywrócić regenerowanej turbinie wartości fabryczne osiągów — jeśli tak, turbosprężarka jest plombowana i wysyłana do klienta, jeśli jednak nie, powtarza się procedurę regeneracji i diagnostyki. Warto tu nadmienić, że w przypadku nieuzyskania odpowiednich standardów w procesie regeneracji, musi zostać rozebrana i "przerobiona" raz jeszcze — są to sytuacje rzadkie, jednak ze względu na dokumentację, która dołączana jest w specjalistycznej pracowni do regenerowanego elementu, procedura je obejmuje, a łączy się to z koniecznością ponownej wymiany na przykład osłonki termiczne, które wraz z montażem tracą sprężystość.

Turbosprężarka po wszystkich etapach regeneracji turbo
Etapy regeneracji turbo

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Nowe turbosprężarki

Cena i koszt (netto)
Sprawdzenie turbo 0 złotych
Rozbiórka turbin 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek 0 złotych
Wycena naprawy turbosprężarki 0 złotych
Naprawa turbiny do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbo do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Naprawa turbiny do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbin do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbosprężarki do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Regeneracja turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Wymiana VNT, VTG, VGT turbosprężarki 163 złote (netto) + części
Naprawa zmiennej geometrii turbiny do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Regeneracja geometrii turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Nowe turbosprężarki)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Paweł 2023-04-17 13:21:55

Regeneracja turbosprężarki jest procesem, w którym uszkodzona turbosprężarka jest poddawana naprawie w celu przywrócenia jej pełnej sprawności. Może obejmować demontaż turbosprężarki, naprawę lub wymianę uszkodzonych części, takich jak wirniki, kompresory, obudowy, łożyska, pierścienie uszczelniające czy zawory sterujące, a także czyszczenie wewnętrznych kanałów i elementów. Regeneracja turbosprężarki może być kosztowo efektywnym rozwiązaniem w porównaniu z zakupem nowej turbosprężarki, zwłaszcza jeśli uszkodzenie nie jest poważne. Naprawa turbosprężarki to proces, w którym uszkodzony komponent turbosprężarki jest poddawany naprawie w celu przywrócenia jego funkcji. Może obejmować naprawę lub wymianę uszkodzonych części, takich jak wirniki, kompresory, obudowy, łożyska, pierścienie uszczelniające czy zawory sterujące. Naprawa turbosprężarki może być stosowana w przypadku mniejszych uszkodzeń lub zużycia, które można łatwo naprawić, bez konieczności kompletnego demontażu i regeneracji turbosprężarki. Czyszczenie turbosprężarki to proces, w którym turbosprężarka jest poddawana czyszczeniu w celu usunięcia nagromadzonego brudu, oleju, sadzy lub innych zanieczyszczeń z jej wewnętrznych kanałów i elementów. Czyszczenie turbosprężarki może być stosowane jako rutynowe konserwacyjne działanie w celu utrzymania jej sprawności, zwłaszcza w przypadku pojazdów eksploatowanych w trudnych warunkach, takich jak jazda w mieście, gdzie turbosprężarka może być bardziej narażona na zanieczyszczenia. Nowa turbosprężarka to fabrycznie nowy komponent, który można zainstalować w pojazdach jako wymianę uszkodzonej lub zużytej turbosprężarki. Nowe turbosprężarki są dostępne w różnych modelach i konfiguracjach, zależnie od marki i modelu pojazdu. Wybór nowej turbosprężarki powinien być dokładnie dostosowany do specyfikacji silnika pojazdu, aby zapewnić kompatybilność i efektywną pracę. Regeneracja, naprawa, czyszczenie oraz zakup nowych turbosprężarek to usługi, które są oferowane przez specjalistyczne warsztaty lub serwisy zajmujące się naprawą i konserwacją układów turbosprężarki. W zależności od rodzaju uszkodzenia lub zużycia turbosprężarki, można zastosować odpowiednią metodę naprawy lub konserwacji.

Olek 2020-03-30 15:22:17

Rodzaje turbosprężarek samochodowych - macie jakiś artykuł o tym? Bo bym chętnie poczytał co nieco o tym.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO