Remont turbosprężarek Wyważanie turbosprężarek Diagnostyka turbo i turbin Sprawdź ceny usług
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Jak można wyczyścić turbo i wykonać serwis Remont turbosprężarek?
W jaki sposób przebiega usługa Remont turbosprężarek dla turbosprężarek?
- Wysyłamy turbinę kurierem albo dostarczamy turbiny we własnym zakresie.
- Turbosprężarki są rozbierane a następnie informujemy Klienta o zakresie uszkodzeń turbosprężarek.
- Systemy doładowania są sprawdzane na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
- Turbosprężarki czyści się i regeneruje na wyznaczonych do tego stacjach probierczych.
- Po odzyskaniu sprawności turbosprężarki przekazujemy do kontrahenta.
Jaka jest cena usługi Remont turbosprężarek w pracowniach regeneracji?
Jak najszybciej dostarczyć turbosprężarkę do zakładu regeneracji?
Jakie turbo da się poddawać regeneracji, które turbosprężarki da się poddawać usłudze Remont turbosprężarek?
- Turbosprężarki bez VGT,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii,
- Układy doładowania Bi i Twin turbo.
Jakie można wymienić objawy defektu turbin które istnieje możliwość by regenerować i przeprowadzać usługę Remont turbosprężarek?
- zmniejszona moc,
- zwiększone dymienie,
- wzrost zużycia paliwa,
- skoki obrotów silnika,
- problemy z rozruchem.
Dlaczego należy wybrać zakłady przeprowadzające usługę Remont turbosprężarek i nasz portal?
- Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
- Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Co to jest remont turbosprężarek?
Remont turbosprężarek to ogólnie rzecz biorąc zbiór wszystkich działań mających na celu zwrócenie turbosprężarce jej fabrycznych osiągów. Remont turbosprężarek to zadanie jednocześnie wymagające odpowiedniego sprzętu i rozległej wiedzy na temat konstrukcji tych urządzeń. Zakłady zajmujące się remontem turbosprężarek nazywane są zazwyczaj pracowniami regeneracji, niekiedy zaś autoryzowanymi serwisami producentów części do turbosprężarek lub producentów całych układów. Remont turbosprężarek niekiedy jest niezbędny zwłaszcza w przypadku samochodów używanych, kiedy to cena wymiany turbosprężarki może przekroczyć wartość samochodu. Dlatego też w celu zmniejszenia kosztów związanych z obsługą samochodu, zamiast wymieniać turbo, często korzysta się z usług remontu turbosprężarek. Na czym to polega i co dzieje się w serwisie świadczącym usługi remontu turbosprężarek?

Przebieg remontu turbosprężarek
Pierwszym i najważniejszym etapem w remoncie turbosprężarek jest ocena stanu turbosprężarki i ustalenie przyczyn jej uszkodzenia. Jest to etap najważniejszy, ponieważ pozwala specjalistycznym pracowniom ustalić, z jakiego powodu doszło do uszkodzenia układu doładowania i jeszcze przed rozpoczęciem remontu turbosprężarki poinformować klienta o możliwej przyczynie, dość precyzyjnie stwierdzonej usterki w samochodzie, która stała się główną przyczyną uszkodzenia delikatnego turbo, i wbrew pozorom nawet błahostka może sprawić, że nasza turbosprężarka będzie nadawała się jedynie do remontu. Dobrym przykładem jest niewłaściwa eksploatacja: skazywanie silnika na pracę na wysokich obrotach zaraz po jego uruchomieniu nierzadko, a właściwie najczęściej kończy się uszkodzeniami na wałku rdzenia turbosprężarki. Poprawnie przeprowadzony remont turbosprężarek powinien więc zaczynać się zawsze od rozbiórki turbosprężarki i ustalenia przyczyn jej uszkodzenia. Rozległa lista sprawdzanych elementów pozwala stwierdzić sporo możliwych przyczyn i to z całkiem niezłą precyzją. Następnie po weryfikacji newralgicznych elementów narażonych na uszkodzenia, najczęściej elementów pracujących w turbosprężarce, przeprowadza się czyszczenie turbosprężarki i elementów nadających się do ponownego wykorzystania. Wśród nich wymienić można muszle, łopatki zmiennej geometrii oraz obudowę i siłownik. Z kolei do elementów nienadających się do wyczyszczenia i ponownego wykorzystania należą elementy zestawu naprawczego, czyli uszczelnienia i łożyskowanie, osłonka termiczna oraz mocowania – te są wymieniane przy każdorazowej rozbiórce turbosprężarki.

Czy remont turbosprężarek to tylko wymiana części zamiennych?
Spotykamy się z opiniami, że remont turbosprężarki to nic innego jak wymiana zużytych elementów, jednak stwierdzenie to nie nosi nawet śladu prawdy. Wymiana elementów bez czyszczenia czy wyważania lub strojenia zmiennej geometrii nie może przynieść efektów, jakie powinny towarzyszyć regeneracji turbosprężarek, czyli odzyskania fabrycznych wartości i osiągów. Elementem do wymiany bardzo często jest rdzeń turbosprężarki, czyli tak zwane CHRA (z angielskiego CHRA to akronim od Central Rotating Housin Assembly), a wykorzystanie części naprawczych, bez uprzedniego wyważenia, na pewno nie sprawiłoby, że turbosprężarka mogłaby cieszyć się żywotnością nowej turbiny. Wyważenie wirnika turbiny prosto z fabryki toleruje wyważenie o przeciążeniu sięgającym 2 g, dla porównania wyważenie turbiny opuszczającej profesjonalną, specjalistyczną, największą w kraju pracownię regeneracji i naprawy turbosprężarek nie przekracza przeciążeń rzędu 0,2 do 0,3 g, czyli wartość niemal dziesięciokrotnie mniejszą. Te same turbiny w fabryce testowane są do prędkości obrotowej 150 tysięcy obrotów, natomiast w pracowniach, które poważnie traktują swoje zadanie, taka prędkość przekracza 200 tysięcy, czyli 33% więcej niż fabrycznie. Jest to spowodowane faktycznymi warunkami na drodze, którym poddawana jest turbosprężarka, gdzie w czasie jazdy po górskiej drodze, turbosprężarka może zostać skazana na takie i trudniejsze jeszcze warunki pracy.

Remont turbosprężarek – czy warto?
Oczywiście, że tak, warto regenerować turbosprężarki. Może nie jest to tak zauważalne w przypadku niewielkich turbosprężarek bez zmiennej geometrii, które z racji tego, że się nie psują za często, są szeroko dostępne i nie są szczególnie drogie, jednak w przypadku układu BiTurbo, albo jak w przypadku najnowszych produkcji bawarskiego producenta nawet QuadraTurbo, różnica między ceną nowej turbosprężarki a ceną remontu takich turbosprężarek jest bardzo znacząca i wypadająca znacznie bardziej na regenerację niż wymianę turbosprężarek.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Remont turbosprężarek |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbin | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarki | 0 złotych |
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny | 0 złotych |
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbo do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbiny do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbin do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarki do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarki | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii turbiny do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Naprawa VNT, VTG, VGT turbosprężarek do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Remont turbosprężarek)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Augustów
- Brzesko
- Drawsko Pomorskie
- Dzierżoniów
- Ełk
- Lubawa
- Gorzyce
- Gruszczyn
- Miękinia
- Rakszawa
- Nowogród
- Łódź
- Swadzim
- Nakło nad Notecią
- Olesno
- Jelcz-Laskowice
- Oława
- Ostróda
- Mąkolice
- Komorniki
- Pruszków
- Pogórze
- Iłża
- Ropczyce
- Sanok
- Sejny
- Sławno
- Rzepin
- Słubice
- Słupsk
- Krzeszyce
- Szamotuły
- Świebodzin
- Tuchola
- Gorzyczki
- Marki
- Domaszczyn
- Zabrze
- Aleksandrów Łódzki
- Czerwieńsk
- Żnin
- Żywiec
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze