Localizations image

Remont turbosprężarek Wyważanie turbosprężarek Diagnostyka turbo i turbin Sprawdź ceny usług

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Jak można wyczyścić turbo i wykonać serwis Remont turbosprężarek?

Turbiny można naprawić w specjalistycznej pracowni regeneracji turbin gdzie można również przeprowadzić usługę Remont turbosprężarek albo zatelefonować oraz ustalić podjęcie przesyłki firmą kurierską.

W jaki sposób przebiega usługa Remont turbosprężarek dla turbosprężarek?

  • Wysyłamy turbinę kurierem albo dostarczamy turbiny we własnym zakresie.
  • Turbosprężarki są rozbierane a następnie informujemy Klienta o zakresie uszkodzeń turbosprężarek.
  • Systemy doładowania są sprawdzane na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
  • Turbosprężarki czyści się i regeneruje na wyznaczonych do tego stacjach probierczych.
  • Po odzyskaniu sprawności turbosprężarki przekazujemy do kontrahenta.

Jaka jest cena usługi Remont turbosprężarek w pracowniach regeneracji?

Cena regeneracji turbo związany jest od poziomu uszkodzenia turbiny. Test turbosprężarki wykonujemy za darmo.

Jak najszybciej dostarczyć turbosprężarkę do zakładu regeneracji?

Najlepiej jest turbosprężarki przekazać do firmy regeneracji turbosprężarek usługą kurierską jakiego możemy dla Państwa umówić niemniej jednak naturalnie namawiamy do odwiedzin w firmie gdzie można przyjrzeć się jak przebiega usługa Remont turbosprężarek.

Jakie turbo da się poddawać regeneracji, które turbosprężarki da się poddawać usłudze Remont turbosprężarek?

Zasadniczo wszystkie turbosprężarki mogą być poddane regeneracji w tym:
  • Turbosprężarki bez VGT,
  • Turbosprężarki o zmiennej geometrii,
  • Układy doładowania Bi i Twin turbo.

Jakie można wymienić objawy defektu turbin które istnieje możliwość by regenerować i przeprowadzać usługę Remont turbosprężarek?

Typowe sygnały defektu turbo to:
  • zmniejszona moc,
  • zwiększone dymienie,
  • wzrost zużycia paliwa,
  • skoki obrotów silnika,
  • problemy z rozruchem.

Dlaczego należy wybrać zakłady przeprowadzające usługę Remont turbosprężarek i nasz portal?

Warto wykorzystać nasze usługi gdyż:
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
  • Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
  • Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
  • Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
  • Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
  • Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.

Co to jest remont turbosprężarek? 

Remont turbosprężarek to ogólnie rzecz biorąc zbiór wszystkich działań mających na celu zwrócenie turbosprężarce jej fabrycznych osiągów. Remont turbosprężarek to zadanie jednocześnie wymagające odpowiedniego sprzętu i rozległej wiedzy na temat konstrukcji tych urządzeń. Zakłady zajmujące się remontem turbosprężarek nazywane są zazwyczaj pracowniami regeneracji, niekiedy zaś autoryzowanymi serwisami producentów części do turbosprężarek lub producentów całych układów. Remont turbosprężarek niekiedy jest niezbędny zwłaszcza w przypadku samochodów używanych, kiedy to cena wymiany turbosprężarki może przekroczyć wartość samochodu. Dlatego też w celu zmniejszenia kosztów związanych z obsługą samochodu, zamiast wymieniać turbo, często korzysta się z usług remontu turbosprężarek. Na czym to polega i co dzieje się w serwisie świadczącym usługi remontu turbosprężarek?

Przebieg remontu turbosprężarki w serwisie
Co to jest remont turbosprężarek?


Przebieg remontu turbosprężarek

Pierwszym i najważniejszym etapem w remoncie turbosprężarek jest ocena stanu turbosprężarki i ustalenie przyczyn jej uszkodzenia. Jest to etap najważniejszy, ponieważ pozwala specjalistycznym pracowniom ustalić, z jakiego powodu doszło do uszkodzenia układu doładowania i jeszcze przed rozpoczęciem remontu turbosprężarki poinformować klienta o możliwej przyczynie, dość precyzyjnie stwierdzonej usterki w samochodzie, która stała się główną przyczyną uszkodzenia delikatnego turbo, i wbrew pozorom nawet błahostka może sprawić, że nasza turbosprężarka będzie nadawała się jedynie do remontu. Dobrym przykładem jest niewłaściwa eksploatacja: skazywanie silnika na pracę na wysokich obrotach zaraz po jego uruchomieniu nierzadko, a właściwie najczęściej kończy się uszkodzeniami na wałku rdzenia turbosprężarki. Poprawnie przeprowadzony remont turbosprężarek powinien więc zaczynać się zawsze od rozbiórki turbosprężarki i ustalenia przyczyn jej uszkodzenia. Rozległa lista sprawdzanych elementów pozwala stwierdzić sporo możliwych przyczyn i to z całkiem niezłą precyzją. Następnie po weryfikacji newralgicznych elementów narażonych na uszkodzenia, najczęściej elementów pracujących w turbosprężarce, przeprowadza się czyszczenie turbosprężarki i elementów nadających się do ponownego wykorzystania. Wśród nich wymienić można muszle, łopatki zmiennej geometrii oraz obudowę i siłownik. Z kolei do elementów nienadających się do wyczyszczenia i ponownego wykorzystania należą elementy zestawu naprawczego, czyli uszczelnienia i łożyskowanie, osłonka termiczna oraz mocowania – te są wymieniane przy każdorazowej rozbiórce turbosprężarki.

Remont turbosprężarki i użyte do tego elementy
Przebieg remontu turbosprężarek


Czy remont turbosprężarek to tylko wymiana części zamiennych?

Spotykamy się z opiniami, że remont turbosprężarki to nic innego jak wymiana zużytych elementów, jednak stwierdzenie to nie nosi nawet śladu prawdy. Wymiana elementów bez czyszczenia czy wyważania lub strojenia zmiennej geometrii nie może przynieść efektów, jakie powinny towarzyszyć regeneracji turbosprężarek, czyli odzyskania fabrycznych wartości i osiągów. Elementem do wymiany bardzo często jest rdzeń turbosprężarki, czyli tak zwane CHRA (z angielskiego CHRA to akronim od Central Rotating Housin Assembly), a wykorzystanie części naprawczych, bez uprzedniego wyważenia, na pewno nie sprawiłoby, że turbosprężarka mogłaby cieszyć się żywotnością nowej turbiny. Wyważenie wirnika turbiny prosto z fabryki toleruje wyważenie o przeciążeniu sięgającym 2 g, dla porównania wyważenie turbiny opuszczającej profesjonalną, specjalistyczną, największą w kraju pracownię regeneracji i naprawy turbosprężarek nie przekracza przeciążeń rzędu 0,2 do 0,3 g, czyli wartość niemal dziesięciokrotnie mniejszą. Te same turbiny w fabryce testowane są do prędkości obrotowej 150 tysięcy obrotów, natomiast w pracowniach, które poważnie traktują swoje zadanie, taka prędkość przekracza 200 tysięcy, czyli 33% więcej niż fabrycznie. Jest to spowodowane faktycznymi warunkami na drodze, którym poddawana jest turbosprężarka, gdzie w czasie jazdy po górskiej drodze, turbosprężarka może zostać skazana na takie i trudniejsze jeszcze warunki pracy.

Wymiana niezbędnych części podczas remontu turbosprężarki
Czy remont turbosprężarek to tylko wymiana części zamiennych?


Remont turbosprężarek – czy warto?

Oczywiście, że tak, warto regenerować turbosprężarki. Może nie jest to tak zauważalne w przypadku niewielkich turbosprężarek bez zmiennej geometrii, które z racji tego, że się nie psują za często, są szeroko dostępne i nie są szczególnie drogie, jednak w przypadku układu BiTurbo, albo jak w przypadku najnowszych produkcji bawarskiego producenta nawet QuadraTurbo, różnica między ceną nowej turbosprężarki a ceną remontu takich turbosprężarek jest bardzo znacząca i wypadająca znacznie bardziej na regenerację niż wymianę turbosprężarek.

Zalety remontu turbosprężarki
Remont turbosprężarek – czy warto?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Remont turbosprężarek

Cena i koszt (netto)
Wycena naprawy turbin 0 złotych
Rozbiórka turbosprężarki 0 złotych
Sprawdzenie turbo 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny 0 złotych
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbo do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbiny do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbin do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbosprężarki do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Naprawa turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarki 163 złote (netto) + części
Regeneracja zmiennej geometrii turbiny do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Naprawa VNT, VTG, VGT turbosprężarek do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Remont turbosprężarek)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Leon 2023-04-17 13:30:32

Remont turbosprężarek to proces, który może być konieczny w przypadku poważniejszych uszkodzeń, które wymagają głębszych napraw. Może obejmować m.in. demontaż, rozbiórkę turbosprężarki, naprawę uszkodzonych elementów, takich jak wirniki, łożyska, sprężarka czy turbina, oraz ponowne złożenie i zamontowanie turbosprężarki. Remont turbosprężarek może być bardziej zaawansowany niż zwykła regeneracja i może być czasochłonny oraz kosztowny, ale pozwala na przywrócenie sprawności turbosprężarki w przypadku poważniejszych uszkodzeń. Wyważanie turbosprężarek jest ważnym procesem, który ma na celu zapewnienie dokładnego wyważenia wirników turbosprężarki. Niewłaściwe wyważenie może prowadzić do drgań, hałasów oraz przyspieszonego zużycia turbosprężarki. W procesie wyważania, wirniki są dokładnie wyważane i zrównoważone, aby zapewnić równomierne obroty i minimalizować siły niezrównoważenia. Diagnostyka turbo to proces oceny stanu technicznego turbosprężarki w celu zidentyfikowania ewentualnych uszkodzeń, ustalenia przyczyn awarii lub problemów z działaniem turbosprężarki oraz wyznaczenia odpowiednich działań naprawczych. Diagnostyka turbo może obejmować m.in. badania diagnostyczne, analizę parametrów pracy turbosprężarki, testy sprawdzające jej wydajność oraz ocenę stanu technicznego poszczególnych elementów turbosprężarki. Ceny remontu, wyważania oraz diagnostyki turbosprężarek mogą być zróżnicowane i zależą od stopnia uszkodzenia, marki i modelu turbosprężarki oraz lokalizacji serwisu. Warto skonsultować się z profesjonalistą w zakresie remontu, wyważania lub diagnostyki turbosprężarek w celu ustalenia kosztów oraz odpowiednich działań naprawczych.

Rysiek 2020-03-31 10:21:59

Taki generalny remont turbosprężarek w moich autach też mnie czeka, bo już swoje kilometry mają przejechane. Może samo czyszczenie i wyważenie starczy? No zobaczymy co mi powiecie, jak już je dostarczę do was.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO