Wyważanie turbin Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny
Czy wyczyszczę turbo jak również wykonać serwis Wyważanie turbin?
W jaki sposób odbywa się usługa Wyważanie turbin dla turbo?
- Odbieramy turbiny kurierem albo dostarczamy turbiny do autoryzowanego serwisu.
- Turbosprężarki są sprawdzane podczas rozbiórki po czym dzwonimy z informacją o problemach turbosprężarki.
- Systemy doładowania są testowane na specjalnym sprzęcie.
- Części są czyszczone i regenerowane na wyznaczonych do tego stacjach probierczych.
- Po przywróceniu skuteczności pracy turbiny przekazujemy do klienta.
Jaka jest cena usługi Wyważanie turbin w firmach regenerujących turbo?
W jaki sposób doręczyć turbosprężarkę do pracowni regeneracji?
Które turbiny można remontować, jakie turbiny można poddawać serwisowi Wyważanie turbin?
- Turbosprężarki bez VNT,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii,
- Układy doładowania składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie są sygnały defektu turbin które da się naprawiać i przeprowadzać usługę Wyważanie turbin?
- wyraźnie słabsza moc,
- czarny dym z wydechu,
- wzrost poboru paliwa,
- wahania obrotów,
- brak możliwości odpalenia auta.
Z jakiego powodu warto wybrać laboratoria realizujące usługę Wyważanie turbin oraz naszą stronę?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Wyważanie turbiny – czyli wyważanie czego? Wyważanie turbin jest bardzo ważne - wyjaśniamy dlaczego. Turbosprężarki to urządzenia, które znaleźć można w konstrukcji samochodów z silnikiem diesla (najczęściej) i benzynowych (znacznie rzadziej). Ich zadaniem jest doprowadzanie zwiększonej ilości powietrza do komory spalania w silniku, a przez to poprawę wydajności procesu spalania mieszanki paliwowej. W samochodach z silnikiem diesla turbosprężarki pełnią dodatkowo funkcję proekologiczną, ponieważ zwiększona ilość tlenu w komorze spalania zmniejsza znacząco ilość produkowanych cząstek stałych, ponieważ znacznie lepiej w nadmiarze tlenu spala się olej napędowy. Co prawda łączy się to ze zwiększoną produkcją tlenków azotu, które powstają za sprawą temperatury i ciśnienia panujących w środowisku pracy silnika, ale to również zostało rozwiązane za pomocą udoskonaleń w konstrukcji układu doładowania silnika a konkretnie za pomocą zaworu EGR, czyli zaworu recyrkulacji spalin (z angielskiego: exhaust gas recirculation valve). Zanieczyszcza on spalinami tłoczone do silnika powietrze. Jak widać więc turbosprężarki pracują w trudnych i zanieczyszczonych warunkach, a przez to zużywają się, psują i niszczeją. Z pomocą przychodzi proces regeneracji turbosprężarek samochodowych, jednak trzeba tu zaznaczyć, że nie można przeprowadzić go w domowym zaciszu. Najbardziej narażona na uszkodzenia jest część ciepła turbosprężarki, czyli turbina, która napędzana do prędkości powyżej 150 000 obrotów na minutę, pracująca w temperaturze powyżej 800 stopni Celsjusza, dodatkowo wykonana z bardzo kruchych materiałów, najzwyczajniej w świecie może ulec uszkodzeniu.

Wyważanie turbin – konieczność czy fanaberia?
Często spotykamy się z pytaniem, czy wymiana rdzenia to regeneracja turbosprężarki, a na tak postawione pytanie ciężko jest odpowiedzieć jednoznacznie tak lub nie. I żeby jak najmniej minąć się z prawdą, należy odpowiedzieć "nie". Regeneracja turbosprężarki to bardzo złożony proces, na który składa się wiele etapów, a jednym z nich jest wyważanie turbiny. Ciężko jest uwierzyć, że produkowane w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy części zamienne testowane są z taką pieczołowitością, że niemożliwe jest występowanie jakichkolwiek odchyleń od normy. Najlepszym tego przykładem są granice tolerancji przeciążeń lub ekstrema prędkości obrotowych pomiarów wyważenia turbin. Dopuszczalne przez producenta przeciążenia, jakie mogą generować się na wałku rdzenia sięgają przeciążenia około 1,5 – 2 g, natomiast spod rąk profesjonalistów nie wychodzą turbiny posiadające zakres przeciążenia powyżej 0,3 g, natomiast sytuacją idealną, gdzie turbosprężarka powinna "czuć się" najlepiej, nie powinno przekraczać 0,1 g przeciążenia. Podobnie sytuacja ma się w przypadku prędkości obrotowej, jakiej poddawane są elementy rdzenia, ze świecą szukać trzeba producentów, którzy testują elementy na prędkości powyżej 100 tysięcy obrotów na minutę, a przecież w środowisku pracy silnika nierzadko prędkości te są nawet dwukrotnie większe i każdy mankament niezauważony, niezarejestrowany w czasie badań może objawić się później przy znacznie większym obciążeniu. Dlatego też wyważanie turbin jest niezbędne w przygotowaniu rdzenia do wymiany w turbosprężarce.

Jak więc wygląda wyważanie turbin?
Przed instalacją w korpusie turbosprężarki, wszystkie elementy rdzenia (wałek, turbina i koło kompresji, a także elementy mocujące) instalowane są osobno w wyważarkach i sprawdzane pod kątem wyważania. Początkową prędkością, od której rejestrowane są pomiary to około 15000 obrotów na minutę, stopniowo przyspieszana, zwiększa się ostatecznie do przeszło 150 – 160 tysięcy obrotów na minutę. Pozwala to precyzyjnie stwierdzić, kiedy i gdzie dochodzi do utraty osi obrotu i precyzyjnie na to wpłynąć poprzez ujęcie masy (dokładność powinna sięgać 0,1 miligrama). W ten sam sposób testowane są wszystkie elementy, ponieważ prędkość obrotowa jest stała dla wszystkich elementów wchodzących w skład rdzenia – połączone są na sztywno. Po uzyskaniu wartości spełniających rygorystyczne wymogi autoryzowanej pracowni podobny proces przeprowadza się na doważarce, ale już wobec w pełni złożonego i gotowego do montażu rdzenia. Dlatego też można powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, że wymiana rdzenia nie jest regeneracją. Na regenerację turbosprężarek składają się takie etapy jak czyszczenie i weryfikacja spójności konstrukcji korpusu turbosprężarki, weryfikacja sprawności działania zmiennej geometrii, wyważenie i wymiana rdzenia, wymiana uszczelnień, w szczególności uszczelnień dynamicznych mających za zadanie odizolowania części zimnej i ciepłej turbosprężarki od oleju służącego do chłodzenia turbosprężarki.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Wyważanie turbin |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbo | 0 złotych |
Sprawdzenie turbiny | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarek | 0 złotych |
Cena naprawy turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbin do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbo do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii podawania spalin turbiny | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii podawania spalin turbin do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Wyważanie turbin)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Józefów
- Bochnia
- Marysin
- Ciechanów
- Bielawa
- Gdynia
- Głubczyce
- Munina
- Jaworzno
- Gruszczyn
- Krapkowice
- Chojnów
- Wijewo
- Łeba
- Malbork
- Tuszów Narodowy
- Mońki
- Chomranice
- Dobre Miasto
- Mikstat
- Otwock
- Pruszków
- Kazimierz Dolny
- Nałęczów
- Sępólno Krajeńskie
- Siemiatycze
- Sieradz
- Kobylnica
- Lubichowo
- Starogard Gdański
- Szamotuły
- Środa Wielkopolska
- Połczyn-Zdrój
- Nowe
- Świerklaniec
- Bełżec
- Tomaszów Lubelski
- Imielin
- Włodawa
- Zamość
- Zduńska Wola
- Piekary Śląskie
- Grodków
- Gubin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wyważanie turbin, regeneracja turbosprężarek i naprawa turbo to trzy różne procesy związane z konserwacją i naprawą turbosprężarek, które są używane w silnikach spalinowych do zwiększenia wydajności i mocy. Oto ich krótkie objaśnienie:
Wyważanie turbin: Jest to proces, w którym turbosprężarka jest poddawana badaniom, aby zidentyfikować i usunąć wszelkie nieprawidłowości związane z jej równowagą. W turbosprężarce znajdują się wirniki, które obracają się z bardzo wysokimi prędkościami, często przekraczającymi 100 000 obrotów na minutę (RPM). Wyważanie turbin ma na celu usunięcie wszelkich nieprawidłowości w równowadze wirników, takich jak nierównomierność masy, aby zapewnić prawidłowe działanie turbosprężarki i uniknąć uszkodzeń wynikających z drgań i wibracji.
Regeneracja turbosprężarek: Jest to proces polegający na przywróceniu uszkodzonej turbosprężarki do pełnej sprawności poprzez zastosowanie różnych metod naprawczych. W procesie regeneracji turbosprężarki, uszkodzone lub zużyte elementy takie jak łożyska, pierścienie uszczelniające, wirniki, wirnik kierunkowy, obudowy, itp., mogą zostać wymienione lub naprawione, aby przywrócić sprawność turbosprężarki.
Naprawa turbo: Jest to ogólny termin używany do określenia procesu naprawy turbosprężarki, która może obejmować zarówno wyważanie turbin, jak i regenerację turbosprężarki, w zależności od rodzaju uszkodzeń i wymagań naprawy. Naprawa turbo może obejmować wymianę uszkodzonych części, naprawę uszkodzonych elementów, a także wyważanie wirników i inne niezbędne czynności mające na celu przywrócenie sprawności turbosprężarki.
W skrócie, wyważanie turbin jest procesem związanym z równowagą wirników, regeneracja turbosprężarek to proces przywracania uszkodzonej turbosprężarki do pełnej sprawności, a naprawa turbo to ogólny termin obejmujący zarówno wyważanie turbin, jak i regenerację turbosprężarki, w zależności od potrzeb naprawy.
Regeneracja turbin , cena ma dla mnie duże znaczenie, bo nie chce dużo inwestować w auto. Dobrze, że u was można turbinę naprawić w dobrej cenie i przy tym z wysoką jakością.