Wyważanie turbo Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Gdzie można zregenerować turbiny a także przeprowadzić usługę Wyważanie turbo?
Jak odbywa się usługa Wyważanie turbo dla turbo?
- Nadajemy turbiny naszym kurierem bądź dostarczamy turbiny do pracowni regeneracji.
- Turbiny są demontowane a następnie dzwonimy z informacją o uszkodzeniach turbosprężarek.
- Turbiny są poddawane testom na specjalnym sprzęcie.
- Turbosprężarki są naprawiane i regenerowane na specjalnych stacjach probierczych.
- Po odnowieniu osiągów turbiny przekazujemy do kontrahenta.
Jaki jest koszt usługi Wyważanie turbo w przedsiębiorstwach naprawy turbosprężarek?
W jaki sposób doręczyć turbo do pracowni regeneracji?
Jakie turbiny da się naprawiać, które turbosprężarki da się poddawać usłudze Wyważanie turbo?
- Turbiny bez VTG,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii VTG,
- Systemy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.
Jakie można wymienić oznaki awarii turbin które da się remontować i wykonywać usługę Wyważanie turbo?
- spadek mocy,
- czarny dym z wydechu,
- większe zużycie paliwa,
- wahania obrotów,
- problemy z odpaleniem silnika.
Czemu należy wybrać firmy przeprowadzające usługę Wyważanie turbo i nasz serwis?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
- Mamy niskie ceny,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Co to jest wyważanie turbo? Wyważanie turbo jest jednym z etapów, jakie turbosprężarka musi przejść, aby odzyskać pełną sprawność w procesie regeneracji turbosprężarek. Jest to niezbędny fragment całości procesów mających za zadanie przywrócenie fabrycznych możliwości turbosprężarek. Wyważanie turbo odbywa się jedynie przy wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu, ponieważ wartości, na jakich współczesne turbosprężarki się sprawdza i na jakich osiągach się operuje, sprawiają, że tak zwanym "gołym okiem" niestety nie uda się nawet zbliżyć do prawdziwego wyważenia, nie wspominając już o poprawieniu wartości fabrycznych. Tak, dokładnie, poprawieniu wartości fabrycznych.
Wyważanie elementów turbo
Turbosprężarka składa się zasadniczo z 3 części – zimnej, ciepłej i łączącego ich wałka. Wyważanie turbo sprowadza się oczywiście do wyważenia wspominanego wałka. Wałek ten służący przełożeniu energii z turbiny na koło kompresji. Całość konstrukcji nosi nazwę rdzenia zwanego również z angielskiego CHRA i jest głównym ruchomym i pracującym elementem w układzie doładowania silnika wysokoprężnego. Wyważanie odbywa się poprzez zadanie odpowiedniej prędkości obrotowej, na profesjonalnych maszynach, najpierw wałkowi, będącemu podstawą konstrukcji rdzenia, i po uzyskaniu wartości akceptowalnych według norm uzupełnienie konstrukcji o koło kompresji, ponowne wyważenie, następnie o turbinę, nakrętki i następuje ostateczne doważenie rdzenia.
Jak przebiega wyważanie turbo?
Wałek CHRA umieszczony w maszynie Schenck RoTec rozpędzany jest wstępnie do prędkości "zaledwie" 15 tysięcy obrotów na minutę i od wtedy rozpoczyna się dokonywanie pomiarów odchyleń od osi. Średnio uzyskuje się około 130 -160 tysięcy obrotów na minutę maksymalnej prędkości obrotowej w celu ustalenia, czy wyważenie spełnia wymagania pracy turbosprężarki. Z kolei sam proces wyważania opiera się na ujmowaniu masy z odpowiednich punktów wałka, co z kolei określane za pomocą elektronicznych pomiarów, a dokładność ujmowania masy oscyluje w granicach 0,1 miligrama. Uzyskanie wartości, jakie spełniają wartości dedykowane do konkretnej turbosprężarki, nierzadko wiąże się ze sporymi zmianami w budowie fabrycznie nowych, nieużywanych rdzeni. Podobną praktykę stosuje się do wszystkich kolejno instalowanych elementów rdzenia aż do uzyskania perfekcyjnych wartości.
Dlaczego trzeba wyważać turbo?
Główną przyczyną, dla której konieczne jest przeprowadzenie wyważania turbo, jest rozbieżność w tolerancjach różnych elementów, będących różnymi składowymi jednego urządzenia. Niestety beż odpowiedniego sprzętu nie da się samemu kupić wszystkich elementów turbosprężarki i złożyć ich w domowym zaciszu. Uzyskanie pewności co do jakości pracy turbosprężarki opiera się na pracy bardzo precyzyjnych urządzeń pomiarowych i niemożliwe jest uzyskanie takich dokładności za pomocą urządzeń domowych czy amatorskich. Dobrym przykładem jest norma przeciążenia. Podawane przez producenta wartości spełnianych norm mają rozbieżność tak dużą, że brak weryfikacji przed montażem i brak odpowiedniego wyważenia poszczególnych elementów skutkować będzie uszkodzeniem nawet odpowiednio wyważonych pozostałych elementów. Dlatego też specjalistyczne pracownie zamiast dedykowanej tolerancji przeciążenia do 1,5 – 2 g dopuszczają tolerancję maksymalnie 0,30 g, natomiast docelowo autoryzowane pracownie nie powinny tolerować przeciążenia większego niż 0,05. Tak precyzyjnie uzyskane osiągi gwarantują, że turbo będzie pracować sprawnie i długo.
Jakie maszyny wykorzystywane są do pomiarów wyważenia turbo?
W profesjonalnych pracowniach są to maszyny takie jak wyważarki Schenck RoTec TBComfort, TBSonio oraz elektroniczne doważarki CIMAT. Pozwalają one na przeprowadzanie ujmowania masy z dokładnością do jednej dziesiątej miligrama. Dokładność taka jest porównywalna jak ta przy tworzeniu prototypów nowych turbosprężarek.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Wyważanie turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbosprężarki | 0 złotych |
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarek | 0 złotych |
Cena regeneracji turbo do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbo do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbin do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarki do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarki do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Wymiana zmiennej geometrii podawania spalin turbin | 163 złote (netto) + części |
Naprawa geometrii turbiny do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Wyważanie turbo)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Międzyrzec Podlaski
- Czarna Białostocka
- Zaścianki
- Bydgoszcz
- Chojnice
- Ustroń
- Drawsko Pomorskie
- Złocieniec
- Elbląg
- Markusy
- Garwolin
- Gniezno
- Grodzisk Mazowiecki
- Hrubieszów
- Wolin
- Kluczbork
- Wołczyn
- Kolno
- Kock
- Maków Mazowiecki
- Myślibórz
- Nidzica
- Nowe Miasto Lubawskie
- Rabka-Zdrój
- Praszka
- Bierutów
- Opoczno
- Otwock
- Konstantynów Łódzki
- Pabianice
- Przasnysz
- Radzyń Podlaski
- Rawa Mazowiecka
- Dęblin
- Zbuczyn
- Sopot
- Szydłowiec
- Zbąszynek
- Pątnów
- Włoszczowa
- Rydułtowy
- Domaszczyn
- Żerniki Wrocławskie
- Zielona Góra
- Czerwieńsk
- Nowogród Bobrzański
- Piekary Śląskie
- Świętochłowice
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze