Koszt turbo – Porównaj warsztaty i sprawdź ceny.
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Czy zregeneruję turbo i wykonać serwis Koszt turbo?
W jaki sposób odbywa się usługa Koszt turbo dla turbosprężarek?
- Nadajemy turbo firmą kurierską bądź dostarczamy turbinę samemu.
- Systemy doładowania są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie kontaktujemy się informując o zakresie uszkodzeń turbin.
- Turbosprężarki są poddawane weryfikacji na stacjach diagnostycznych.
- Części są naprawiane i regenerowane na wysokiej klasy stacjach probierczych.
- Po zrekonstruowaniu właściwości turbin odsyłamy do zamawiającego.
Jaka jest cena usługi Koszt turbo w pracowniach naprawy turbo?
Jak dotransportować turbo do pracowni regeneracji?
Jakie turbo można poddawać regeneracji, które turbiny można poddawać serwisowi Koszt turbo?
- Turbosprężarki konwencjonalne,
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT,
- Doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.
Jakie są objawy uszkodzenia turbosprężarek jakie istnieje możliwość by naprawiać i wykonywać usługę Koszt turbo?
- zmniejszone osiągi,
- wzrost emisji sadzy,
- większe zużycie paliwa,
- wahania obrotów,
- brak możliwości odpalenia auta.
Czemu należy wybrać pracownie realizujące usługę Koszt turbo oraz nasz portal?
- Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
- Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
- Posiadamy najnowocześniejsze dedykowane maszyny oraz świetnie wyszkoloną kadrę,
- Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, jaki jest koszt turbo, ponieważ cena turbosprężarki uzależniona jest od jej typu, stanu i modelu. Duże znaczenie ma również, choć może wydać się to absurdalne, co jest przyczyną tego, że potrzebujemy turbosprężarki. Jeśli naszym marzeniem było mieć turbosprężarkę i żadnej innej jeszcze nie mamy, to na pewno zapłacimy za nią więcej niż jeśli już jakaś turbosprężarka jest w naszym posiadaniu, a o tym, dlaczego tak jest, jak również o kosztach, z jakimi trzeba się liczyć w przypadku zakupu turbiny oraz o wielu innych związanych z kosztem turbo ciekawostkach i niuansach przeczytać można w poniższym artykule, który powstaje dla Państwa we współpracy z jedną z profesjonalnych pracowni regeneracji i naprawy turbosprężarek w Polsce. Zapraszamy do turbo lektury.

Dlaczego zapłacę więcej za nową turbosprężarkę, jeśli nie mam starej?
Dobre pytanie, jednak lepsze byłoby: „Dlaczego zapłacę za turbosprężarkę mniej, jeśli już jakąś mam?”, ponieważ lepiej odda specyfikę sytuacji. Turbosprężarki, zwłaszcza te dostępne w pracowniach regeneracji i fabrykach producenta, to w dużej mierze części naprawione, zregenerowane i o przywróconych fabrycznych osiągach. W takim wypadku, jeśli posiadamy starą turbosprężarkę, możemy zwrócić ją w zamian za otrzymanie nowej i naprawionej, co pozwoli nam na odzyskanie części zainwestowanych pieniędzy w wymianę turbo. Czyli, innymi słowy, koszt turbo można zmniejszyć poprzez zwrócenie starej uszkodzonej turbosprężarki w ramach swoistej „kaucji”. Sytuacja taka ma miejsce, ponieważ korpusy turbosprężarek, zwłaszcza w dobrym stanie są materiałem, powiedzmy, deficytowym, trudno dostępnym a przez to bardzo pożądanym. Dodatkowym czynnikiem jest to, że nie są one dostępne jako elementy zamienne, a jednocześnie wykonane z cennych i wytrzymałych stopów, wykorzystujących domieszki niklu, chromu i tytanu. Dlatego, też, nawet jeśli zepsuje nam się turbosprężarka, lepiej jej nie wyrzucać, nawet jeśli jest zupełnie niesprawna, a odzyskać za nią, choć część pieniędzy, jakich wymaga przywrócenie sprawności naszemu samochodowi i wymiana turbo.

Ile kosztuje turbo?
Zależy. Jest kilka czynników determinujących koszt turbo.
1. Typ turbosprężarki – jeśli pytamy o turbosprężarkę prostą, ze starego auta, to nie powinniśmy bać się kosztów związanych z taką turbosprężarką. Są to elementy relatywnie tanie, łatwo dostępne i chętnie sprzedawane. W przypadku kiedy natomiast naszym zainteresowaniem poszczycić się może turbosprężarka posiadająca konstrukcję uzupełnioną o zmienną geometrię powinniśmy się spodziewać kosztów wyższych niż w przypadku turbosprężarki tej zmiennej geometrii pozbawionej. Wyższa komplikacja konstrukcji i więcej elementów sprawiają, że nowe turbosprężarki VTG, VNT (o zmiennej geometrii) są droższe, a koszt turbo większy.
2. Rodzaj turbo – układ doładowania to nie jest jeden, taki sam w każdym przypadku i identyczny dla każdej marki układ elementów i od jego konstrukcji zależy koszt turbosprężarki. Są różne rodzaje układów doładowania: zaczynając od tych najprostszych, kończąc na skomplikowanych układach Bi, Twin i Quadra turbo, współpracujących ze sobą, sprzężonych, lub pracujących niemal oddzielnie. Logiczne jest, że turbosprężarka z najnowszej wersji BMW, wchodząca w układ czterech elektronicznie sterowanych turbosprężarek będzie droższa niż stara turbina z Audi 100.
3. Stan turbosprężarki – tu wiele nie trzeba wyjaśniać – nowe turbosprężarki są zawsze wersją najdroższą – jeśli chcemy zmniejszyć koszt turbo do wymiany, musimy skorzystać z innych opcji niż nowiutkie turbo prosto z półki. Na szczęście producenci i zakłady zajmujące się regeneracją i naprawą turbosprężarek samochodowych mają w swojej ofercie wersje używane, przywrócone do dawnej świetności. W przypadku kiedy regeneracją zajmuje się pracownia przywracająca sprawność podzespołom, to jest to po prostu turbosprężarka w zasadzie identyczna, jak turbosprężarka nowa. Jeśli zaś przywracaniem sprawności zajął się producent, oznacza to, że turbo jest regenerowane fabrycznie i często zmieniana jest wtedy tabliczka znamionowa – na przykład Garrett dla swoich regenerowanych fabrycznie podzespołów przygotował specjalne odmienne czerwone tabliczki znamionowe.
4. Elementy użyte w konstrukcji – przykrym standardem staje się wykorzystywanie przez nieautoryzowane pracownie elementów zamiennych pochodzenia orientalnego, a jeśli mamy być szczerzy, po prostu chińskich tanich zamienników. Wytrzymałość takich elementów jest znacznie mniejsza, więc mimo że takie części są znacznie tańsze to ostatecznie, nie należy to do opłacalnych schematów zachowań. Sprawdzaliśmy wytrzymałość materiałową chińskich mocowań i porównywaliśmy ją z oryginalnymi mocowaniami marki Bosch. Różnica w wytrzymałości wynosiła niemal 6-krotną wartość (72 MPa dla zamiennika, 420 dla oryginalnego mocowania Bosch), co oznacza, że wykorzystanie zamienników, zwłaszcza w przypadku tak dużego obciążenia, jak w turbosprężarkach nie prowadzi do niczego dobrego, wręcz przeciwnie może doprowadzić do ponownego uszkodzenia naszego podzespołu, jeśli jakiś fragment wykorzystanych przez nas części zamiennych nie wytrzyma i urwie się, co z kolei wewnątrz turbo doprowadzi do niemałego spustoszenia, a być może nawet do rozerwania korpusu turbosprężarki.

Czy koszt naprawy turbo bardzo się zmienia w zależności od uszkodzeń?
Koszt naprawy turbo jest stały i wynosi około 350-400 złotych. Zmienia się tylko koszt koniecznych do wykorzystania w procesie naprawy części. Im więcej jest w turbosprężarce zniszczone, tym więcej koniecznych będzie do naprawy części. Do tego dochodzi jeszcze cena zestawu naprawczego, który wymieniany jest zawsze – łożyskowanie, zastosowane uszczelnienia i mocowania nie mogą być wykorzystane więcej niż raz. Jest to standardowy wymóg autoryzacji pracowni przez producenta.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Koszt turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Sprawdzenie turbin | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarki | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarek | 0 złotych |
Regeneracja turbo do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii turbosprężarki | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii podawania spalin turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Koszt turbo)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Libiąż
- Wisła
- Czarnków
- Pilzno
- Bielawa
- Pasłęk
- Gniezno
- Gryfice
- Jastrzębie-Zdrój
- Masłów Pierwszy
- Kolbuszowa
- Koszalin
- Kozienice
- Gruszczyn
- Krapkowice
- Kock
- Rakszawa
- Swadzim
- Nisko
- Rudnik nad Sanem
- Nowe Miasto Lubawskie
- Bytom Odrzański
- Gołdap
- Olesno
- Olsztyn
- Barczewo
- Mikstat
- Swarzędz
- Racibórz
- Radzyń Podlaski
- Skarżysko-Kamienna
- Sławno
- Słupsk
- Kobylnica
- Sokółka
- Łobez
- Lubichowo
- Strzelce Opolskie
- Sucha Beskidzka
- Toruń
- Trzebnica
- Radlin
- Rydułtowy
- Aleksandrów Łódzki
- Gubin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze