Localizations image

Koszt turbo – Porównaj warsztaty i sprawdź ceny.

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.59

Czy zregeneruję turbo i wykonać serwis Koszt turbo?

Turbinę można wyremontować w autoryzowanych pracowniach naprawy układów doładowania gdzie można jednocześnie przeprowadzić usługę Koszt turbo lub zadzwonić i umówić się na odbiór firmą kurierską.

W jaki sposób odbywa się usługa Koszt turbo dla turbosprężarek?

  • Nadajemy turbo firmą kurierską bądź dostarczamy turbinę samemu.
  • Systemy doładowania są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie kontaktujemy się informując o zakresie uszkodzeń turbin.
  • Turbosprężarki są poddawane weryfikacji na stacjach diagnostycznych.
  • Części są naprawiane i regenerowane na wysokiej klasy stacjach probierczych.
  • Po zrekonstruowaniu właściwości turbin odsyłamy do zamawiającego.

Jaka jest cena usługi Koszt turbo w pracowniach naprawy turbo?

Koszt naprawy turbo zależy od stopnia uszkodzenia elementu. Sprawdzenie turbiny jest za darmo.

Jak dotransportować turbo do pracowni regeneracji?

Najlepszym sposobem jest turbosprężarki dostarczyć do firmy regeneracji turbosprężarek z pomocą kuriera jakiego możemy dla Państwa zamówić ale rzecz jasna namawiamy do osobistej wizyty w przedsiębiorstwie gdzie będzie można zobaczyć jak przebiega usługa Koszt turbo.

Jakie turbo można poddawać regeneracji, które turbiny można poddawać serwisowi Koszt turbo?

Praktycznie wszystkie typy turbin można poddawać naprawie w tym:
  • Turbosprężarki konwencjonalne,
  • Turbiny ze zmienną geometrią VNT,
  • Doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.

Jakie są objawy uszkodzenia turbosprężarek jakie istnieje możliwość by naprawiać i wykonywać usługę Koszt turbo?

Klasyczne objawy usterki turbosprężarek to:
  • zmniejszone osiągi,
  • wzrost emisji sadzy,
  • większe zużycie paliwa,
  • wahania obrotów,
  • brak możliwości odpalenia auta.

Czemu należy wybrać pracownie realizujące usługę Koszt turbo oraz nasz portal?

Opłaca się wykorzystać nasze usługi dlatego, że:
  • Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
  • Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
  • Posiadamy najnowocześniejsze dedykowane maszyny oraz świetnie wyszkoloną kadrę,
  • Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
  • Nasze ceny są konkurencyjne,
  • Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.

Ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, jaki jest koszt turbo, ponieważ cena turbosprężarki uzależniona jest od jej typu, stanu i modelu. Duże znaczenie ma również, choć może wydać się to absurdalne, co jest przyczyną tego, że potrzebujemy turbosprężarki. Jeśli naszym marzeniem było mieć turbosprężarkę i żadnej innej jeszcze nie mamy, to na pewno zapłacimy za nią więcej niż jeśli już jakaś turbosprężarka jest w naszym posiadaniu, a o tym, dlaczego tak jest, jak również o kosztach, z jakimi trzeba się liczyć w przypadku zakupu turbiny oraz o wielu innych związanych z kosztem turbo ciekawostkach i niuansach przeczytać można w poniższym artykule, który powstaje dla Państwa we współpracy z jedną z profesjonalnych pracowni regeneracji i naprawy turbosprężarek w Polsce. Zapraszamy do turbo lektury.

Turbina po regeneracji i jej cena
Koszt turbo


Dlaczego zapłacę więcej za nową turbosprężarkę, jeśli nie mam starej?

Dobre pytanie, jednak lepsze byłoby: „Dlaczego zapłacę za turbosprężarkę mniej, jeśli już jakąś mam?”, ponieważ lepiej odda specyfikę sytuacji. Turbosprężarki, zwłaszcza te dostępne w pracowniach regeneracji i fabrykach producenta, to w dużej mierze części naprawione, zregenerowane i o przywróconych fabrycznych osiągach. W takim wypadku, jeśli posiadamy starą turbosprężarkę, możemy zwrócić ją w zamian za otrzymanie nowej i naprawionej, co pozwoli nam na odzyskanie części zainwestowanych pieniędzy w wymianę turbo. Czyli, innymi słowy, koszt turbo można zmniejszyć poprzez zwrócenie starej uszkodzonej turbosprężarki w ramach swoistej „kaucji”. Sytuacja taka ma miejsce, ponieważ korpusy turbosprężarek, zwłaszcza w dobrym stanie są materiałem, powiedzmy, deficytowym, trudno dostępnym a przez to bardzo pożądanym. Dodatkowym czynnikiem jest to, że nie są one dostępne jako elementy zamienne, a jednocześnie wykonane z cennych i wytrzymałych stopów, wykorzystujących domieszki niklu, chromu i tytanu. Dlatego, też, nawet jeśli zepsuje nam się turbosprężarka, lepiej jej nie wyrzucać, nawet jeśli jest zupełnie niesprawna, a odzyskać za nią, choć część pieniędzy, jakich wymaga przywrócenie sprawności naszemu samochodowi i wymiana turbo.

Nowa turbosprężarka na podmianę
Dlaczego zapłacę więcej za nową turbosprężarkę, jeśli nie mam starej?


Ile kosztuje turbo?

Zależy. Jest kilka czynników determinujących koszt turbo.

1. Typ turbosprężarki – jeśli pytamy o turbosprężarkę prostą, ze starego auta, to nie powinniśmy bać się kosztów związanych z taką turbosprężarką. Są to elementy relatywnie tanie, łatwo dostępne i chętnie sprzedawane. W przypadku kiedy natomiast naszym zainteresowaniem poszczycić się może turbosprężarka posiadająca konstrukcję uzupełnioną o zmienną geometrię powinniśmy się spodziewać kosztów wyższych niż w przypadku turbosprężarki tej zmiennej geometrii pozbawionej. Wyższa komplikacja konstrukcji i więcej elementów sprawiają, że nowe turbosprężarki VTG, VNT (o zmiennej geometrii) są droższe, a koszt turbo większy.

2. Rodzaj turbo – układ doładowania to nie jest jeden, taki sam w każdym przypadku i identyczny dla każdej marki układ elementów i od jego konstrukcji zależy koszt turbosprężarki. Są różne rodzaje układów doładowania: zaczynając od tych najprostszych, kończąc na skomplikowanych układach Bi, Twin i Quadra turbo, współpracujących ze sobą, sprzężonych, lub pracujących niemal oddzielnie. Logiczne jest, że turbosprężarka z najnowszej wersji BMW, wchodząca w układ czterech elektronicznie sterowanych turbosprężarek będzie droższa niż stara turbina z Audi 100.

3. Stan turbosprężarki – tu wiele nie trzeba wyjaśniać – nowe turbosprężarki są zawsze wersją najdroższą – jeśli chcemy zmniejszyć koszt turbo do wymiany, musimy skorzystać z innych opcji niż nowiutkie turbo prosto z półki. Na szczęście producenci i zakłady zajmujące się regeneracją i naprawą turbosprężarek samochodowych mają w swojej ofercie wersje używane, przywrócone do dawnej świetności. W przypadku kiedy regeneracją zajmuje się pracownia przywracająca sprawność podzespołom, to jest to po prostu turbosprężarka w zasadzie identyczna, jak turbosprężarka nowa. Jeśli zaś przywracaniem sprawności zajął się producent, oznacza to, że turbo jest regenerowane fabrycznie i często zmieniana jest wtedy tabliczka znamionowa – na przykład Garrett dla swoich regenerowanych fabrycznie podzespołów przygotował specjalne odmienne czerwone tabliczki znamionowe.

4. Elementy użyte w konstrukcji – przykrym standardem staje się wykorzystywanie przez nieautoryzowane pracownie elementów zamiennych pochodzenia orientalnego, a jeśli mamy być szczerzy, po prostu chińskich tanich zamienników. Wytrzymałość takich elementów jest znacznie mniejsza, więc mimo że takie części są znacznie tańsze to ostatecznie, nie należy to do opłacalnych schematów zachowań. Sprawdzaliśmy wytrzymałość materiałową chińskich mocowań i porównywaliśmy ją z oryginalnymi mocowaniami marki Bosch. Różnica w wytrzymałości wynosiła niemal 6-krotną wartość (72 MPa dla zamiennika, 420 dla oryginalnego mocowania Bosch), co oznacza, że wykorzystanie zamienników, zwłaszcza w przypadku tak dużego obciążenia, jak w turbosprężarkach nie prowadzi do niczego dobrego, wręcz przeciwnie może doprowadzić do ponownego uszkodzenia naszego podzespołu, jeśli jakiś fragment wykorzystanych przez nas części zamiennych nie wytrzyma i urwie się, co z kolei wewnątrz turbo doprowadzi do niemałego spustoszenia, a być może nawet do rozerwania korpusu turbosprężarki.

Turbo po diagnostyce i regeneracji
Ile kosztuje turbo?


Czy koszt naprawy turbo bardzo się zmienia w zależności od uszkodzeń?

Koszt naprawy turbo jest stały i wynosi około 350-400 złotych. Zmienia się tylko koszt koniecznych do wykorzystania w procesie naprawy części. Im więcej jest w turbosprężarce zniszczone, tym więcej koniecznych będzie do naprawy części. Do tego dochodzi jeszcze cena zestawu naprawczego, który wymieniany jest zawsze – łożyskowanie, zastosowane uszczelnienia i mocowania nie mogą być wykorzystane więcej niż raz. Jest to standardowy wymóg autoryzacji pracowni przez producenta.

Turbina po uszkodzeniu z wymienionymi częściami
Czy koszt naprawy turbo bardzo się zmienia w zależności od uszkodzeń?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Koszt turbo

Cena i koszt (netto)
Sprawdzenie turbin 0 złotych
Wycena naprawy turbosprężarki 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny 0 złotych
Rozbiórka turbosprężarek 0 złotych
Regeneracja turbo do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbin do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Regeneracja zmiennej geometrii turbosprężarki 163 złote (netto) + części
Czyszczenie geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Regeneracja zmiennej geometrii podawania spalin turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Koszt turbo)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Krzysztof 2023-10-04 14:06:03

@Marek Dzień dobry, prosimy o kontakt telefoniczny z naszymi specjalistami.

Marek 2023-10-02 12:57:25

Zwracam się z zapytaniem czy jest możliwość zamontowania zakupionej u Państwa turbosprężarki i w jakiej cenie?

Kacper 2023-04-17 14:09:22

Porównywanie kosztów usług związanych z turbosprężarkami, takimi jak regeneracja, naprawa, czyszczenie lub diagnostyka, może być zależne od wielu czynników, takich jak lokalizacja, rodzaj turbosprężarki, stopień uszkodzenia, jakość części zamiennych, renoma warsztatu, doświadczenie mechaników oraz polityka cenowa danego serwisu. Aby uzyskać dokładne porównanie kosztów, zaleca się zapytać kilka różnych warsztatów lub serwisów specjalizujących się w turbosprężarkach o wyceny na podstawie indywidualnych potrzeb. Przy porównywaniu cen, ważne jest również zwrócenie uwagi na jakość usługi oraz używane części zamiennych. Niskie ceny mogą czasami oznaczać niższą jakość usług lub używanie niskiej jakości części zamiennych, co może prowadzić do problemów w przyszłości. Dlatego warto wybrać renomowany serwis z dobrą opinią, który oferuje profesjonalną obsługę, doświadczonych mechaników oraz wysoką jakość części zamiennych. Przy porównywaniu kosztów warto również zwrócić uwagę na gwarancję oferowaną przez serwis. Dobry serwis turbosprężarek może oferować gwarancję na swoje usługi oraz używane części zamiennych, co daje dodatkowe zabezpieczenie i pewność klientowi. Wreszcie, ważne jest również uwzględnienie kosztów dodatkowych, takich jak koszty transportu turbosprężarki do serwisu, czas trwania naprawy, a także ewentualne koszty dodatkowych napraw lub wymiany innych uszkodzonych części w pojeździe. Podsumowując, przy porównywaniu kosztów usług związanych z turbosprężarkami, warto uwzględnić lokalizację, rodzaj turbosprężarki, jakość usługi, używane części zamiennych, gwarancję, koszty dodatkowe oraz renomę warsztatu. Należy również skonsultować się z kilkoma różnymi serwisami w celu uzyskania dokładnych wycen na podstawie indywidualnych potrzeb i wymagań.

Czesław 2020-03-30 10:24:31

Koszt turbo zależy od modelu auta? Bardzo różnią się turbosprężarki w cenie, czy raczej stała cena?

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO