Localizations image

Serwis turbin Diagnostyka turbosprężarek Regeneracja turbo i turbin Zobacz cennik

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.83

Jak można zregenerować turbosprężarki oraz wykonać serwis Serwis turbin?

Turbosprężarki można wyczyścić w jednej z pracowni zarejestrowanej na naszej stronie układów doładowania gdzie da się jednocześnie zamówić usługę Serwis turbin jak również zatelefonować oraz umówić się na wysyłkę naszym kurierem.

W jaki sposób przebiega usługa Serwis turbin dla układów doładowania?

  • Nadajemy turbo firmą kurierską lub przywozimy turbiny do pracowni regeneracji.
  • Turbiny są weryfikowane podczas rozbiórki po czym informujemy Klienta o zakresie uszkodzeń turbiny.
  • Systemy doładowania są weryfikowane na dedykowanych maszynach.
  • Turbiny czyści się i regeneruje na specjalnych stołach diagnostycznych.
  • Po odnowieniu skuteczności pracy systemów doładowania przekazujemy do zleceniodawcy.

Jaka jest cena usługi Serwis turbin w firmach regenerujących turbo?

Koszt naprawy turbiny zależny jest od poziomu uszkodzenia turbosprężarki. Sprawdzenie turbiny wykonujemy za darmo.

Jak najszybciej dostarczyć turbosprężarkę do zakładu regeneracji?

Najlepiej jest turbo przekazać do pracowni regeneracji turbin z pomocą kuriera którego możemy Państwu zamówić ale oczywiście zachęcamy do wizyty osobiście w firmie gdzie można sprawdzić jak odbywa się usługa Serwis turbin.

Jakie turbo da się remontować, które turbiny da się poddawać usłudze Serwis turbin?

Praktycznie wszystkie typy turbin można poddawać czyszczeniu w tym:
  • Turbosprężarki konwencjonalne,
  • Turbosprężarki o zmiennej geometrii,
  • Układy turbosprężarek wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.

Jakie są sygnały defektu turbin które istnieje możliwość by regenerować i przeprowadzać usługę Serwis turbin?

Typowe oznaki defektu turbosprężarek to:
  • spadek mocy,
  • wzrost emisji sadzy,
  • zwiększony pobór paliwa,
  • nierówna praca silnika,
  • niemożność rozruchu silnika.

Dlaczego opłaca się postawić na laboratoria przeprowadzające usługę Serwis turbin oraz naszą stronę?

Polecamy wybrać nasze usługi bo:
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
  • Mamy autoryzację producentów części jak Bosch czy Melett,
  • Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
  • Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
  • Mamy bardzo atrakcyjne ceny,
  • Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.

Serwis turbin – podsumowanie przebiegu etapów serwisu turbin 

Jest to ostatni z artykułów dotyczących serwisu turbin. Poprzednie części znaleźć można w artykułach: Serwis turbosprężarek, Serwis turbosprężarki, Serwis turbo, Serwis turbiny. Do tej pory omówiliśmy etapy weryfikacji i oceny elementów przed regeneracją, procedury kontaktu z klientem i wyceny uszkodzeń, czyszczenia i przygotowania elementów, które będą ponownie wykorzystywane w montażu turbin w serwisie turbo, podczas regeneracji turbosprężarek oraz wyważania elementów wchodzących w skład rdzenia. Wspomnieliśmy również o montażu wstępnym rdzenia (już po wyważeniu) i korpusu. Kolejnym etapem w serwisie turbin jest przywracanie fabrycznych ustawień zmiennej geometrii.

Turbosprężarka po wizycie w serwisie
Serwis turbin – podsumowanie przebiegu etapów serwisu turbin 


Ustawianie zmiennej geometrii w serwisie turbin.

Serwisowanie turbin to nie tylko montaż i demontaż elementów. Serwisowanie turbin to całość procesów przywracających sprawność zużytej turbosprężarce. W skład tego serwisowania wchodzi również ustawanie zmiennej geometrii. Zmienna geometria to rozwiązanie zastosowane w turbosprężarkach polegające na dodatkowym ukierunkowaniu padania spalin na łopatki wirnika turbiny. Ponieważ w turbosprężarkach bez zmiennej geometrii czas niezbędny do rozpędzenia się wirnika turbiny, a co za tym idzie wygenerowania odpowiedniego ciśnienia powietrza sprężanego przez koło kompresji, jest stosunkowo długi, dorobił się nawet własnej nazwy i opóźnienie, czas pomiędzy zwiększeniem obrotów silnika o odczuwalnym zwiększeniem mocy, nazwany został turbodziurą. Wykorzystanie zmiennej geometrii sprawiło, że czas ten został zmniejszony do wartości niemal pomijalnej w analizie. Jest to wynikiem zmiany kąta padania spalin na turbosprężarkę. Uzyskuje się to poprzez zastosowanie łopatek, połączonych sztangą, której pozycja zmienia się za sprawą pracy cięgna sterownego przez zawór podciśnienia. Odpowiednie dostrojenie zmiennej geometrii wymaga doświadczenia i szczegółowej wiedzy, ponieważ to ona tak różni turbosprężarki standardowe od turbosprężarek ze zmienną geometrią. Jeśli kąt padania spalin jest mniejszy, prędkość przepływu i ilość tłoczonego gazu jest taka sama, uzyskanie większej prędkości obrotowej turbiny jest znacznie szybsze, a co za tym idzie, znacznie skraca się czas oczekiwania na uzyskanie efektów. Serwis turbiny w specjalistycznej pracowni gwarantuje uzyskanie wartości fabrycznych tego rozwiązania a odbywa się to podczas strojenia VNT (VTG, VGT lub VTN, zależnie od producenta), co rozwija się jako akronim słów Variable Nozzle Turbine, czyli w wolnym tłumaczeniu zmiennej dyszy turbiny, albo profesjonalnie zmiennej geometrii turbiny. Ustawianie zmiennej geometrii odbywa się poprzez zadawanie sterowaniu zmienną geometrią różnych wartości ciśnienia i określeniu ekstrem wychyłu łopatek. Praktycznie wygląda to w ten sposób, że ustawia się tak zwane zero i zderzak na maksymalnym wychyleniu, przy zdefiniowanej wartości ciśnienia. Precyzja jest w przypadku ustawiania zmiennej geometrii bardzo ważna, ponieważ umożliwia pracę układu VNT bez zacinania się łopatek, sztangi czy innych elementów.

Turbosprężarka ze zmienną geometrii
Ustawianie zmiennej geometrii w serwisie turbin


Czyli ustawianie zmiennej geometrii w czasie serwisu turbin sprowadza się do dmuchania mocno i słabo?

W zasadzie można odpowiedzieć, że tak, jednak jest to zaledwie sprawdzenie sprawności wyczyszczonego układu. Kolejnym krokiem jest po ustawieniu wartości ciśnienia na VNT, VTG, jest symulacja środowiska silnika. Turbosprężarka zmontowana, uszczelniona, z wyważonym rdzeniem i ustawioną zmienną geometrią podawani spalin instalowana jest na specjalnej maszynie symulującej warunki pracy w silniku. Konieczne jest wykonywanie wszystkich kroków skrupulatnie, aby nie uszkodzić niemal gotowej turbosprężarki. Po montażu w maszynie, upewnieniu się, że kanały olejowe wypełniły się w dostatecznym stopniu syntetycznym olejem silnikowym, rozpoczyna się badanie ustawienia turbosprężarki w warunkach zbliżonych do pracy silnika. Kolejno uzyskuje się coraz większe prędkości obrotowe turbiny i bada się jej zachowanie, zachowanie zmiennej geometrii podczas szybkich zmian obciążenia, większym i mniejszym zadanym ciśnieniu tłoczonego powietrza. Dopiero uzyskanie poprawnych wyników na tym etapie kończy serwis turbin. Do tak przygotowanej turbosprężarki przygotowywana jest dokumentacja techniczna, spis wymienionych elementów, natomiast sama turbosprężarka jest plombowana i pakowana, oraz przekazywana do działu logistyki, skąd wysłana zostanie bezpośrednio do klienta. Choć najczęściej obsługiwanymi w serwisach turbin są warsztaty samochodowe, które świadome są jak złożonym i trudnym procesem jest serwis turbiny, to nierzadko klientami są również osoby prywatne.

Regenerowana turbina ze zmienną geometrii
Czyli ustawianie zmiennej geometrii w czasie serwisu turbin sprowadza się do dmuchania mocno i słabo?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Serwis turbin

Cena i koszt (netto)
Wycena naprawy turbosprężarki 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek 0 złotych
Rozbiórka turbo 0 złotych
Sprawdzenie turbiny 0 złotych
Cena naprawy turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Naprawa turbiny do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbo do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbin do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Naprawa turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Regeneracja zmiennej geometrii turbiny 163 złote (netto) + części
Naprawa VNT, VTG, VGT turbin do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Wymiana zmiennej geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Serwis turbin)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Maciej 2023-04-17 14:11:03

Przykładowy cennik usług serwisu turbosprężarek, diagnostyki i regeneracji turbo może wyglądać następująco (wartości podane są orientacyjne i mogą się różnić w zależności od konkretnego serwisu):
Diagnostyka turbosprężarki: koszt diagnostyki może wynosić od 100 zł do 300 zł, w zależności od serwisu, czasu poświęconego na diagnostykę i ewentualnych testów.
Regeneracja turbosprężarki: koszt regeneracji turbosprężarki może się wahać w zależności od marki, modelu i stanu turbosprężarki, oraz kosztów części zamiennych i pracy serwisu. Szacunkowe koszty regeneracji turbosprężarki mogą się kształtować od 500 zł do 3000 zł i więcej, w zależności od zakresu prac i materiałów użytych do regeneracji.
Regeneracja turbiny: koszt regeneracji turbiny może być podobny do kosztu regeneracji turbosprężarki i zależeć od marki, modelu i stanu turbiny, oraz kosztów części zamiennych i pracy serwisu. Szacunkowe koszty regeneracji turbiny mogą się kształtować od 500 zł do 3000 zł i więcej, w zależności od zakresu prac i materiałów użytych do regeneracji.
Warto pamiętać, że powyższe ceny są jedynie przykładowe i mogą się różnić w zależności od serwisu oraz konkretnych warunków i usług oferowanych przez dany serwis. Dlatego zawsze warto skonsultować się z profesjonalnym serwisem w celu uzyskania dokładnych informacji na temat cennika usług serwisu turbosprężarek, diagnostyki i regeneracji turbo i turbin.

Zbigniew 2020-03-31 10:18:41

Serwis turbin taki jak wasz to świetna opcja. Naprawa w ekspresowym tempie i to w naprawdę dobrej cenie.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO