Regeneracja turbo Regeneracja turbin Naprawa turbosprężarek i turbin Cennik
Gdzie naprawię turbosprężarki oraz przeprowadzić usługę Regeneracja turbo?
W jaki sposób odbywa się usługa Regeneracja turbo dla układów doładowania?
- Odbieramy turbinę firmą kurierską bądź przywozimy turbosprężarkę osobiście.
- Turbosprężarki są demontowane a następnie informujemy Klienta o uszkodzeniach turbiny.
- Układy doładowania są poddawane weryfikacji na stacjach diagnostycznych.
- Części są naprawiane i regenerowane na profesjonalnych stacjach probierczych.
- Po zrekonstruowaniu możliwości turbin przekazujemy do klienta.
Jaka jest cena usługi Regeneracja turbo w pracowniach naprawy turbo?
W jaki sposób przywieźć turbosprężarki do pracowni?
Które turbo można poddawać regeneracji, jakie turbosprężarki da się poddawać usłudze Regeneracja turbo?
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT,
- Układy doładowania Bi i Twin turbo.
Jakie można wymienić sygnały usterki turbin które można naprawiać i przeprowadzać usługę Regeneracja turbo?
- spadek osiągów,
- zwiększone dymienie,
- wzrost poboru paliwa,
- wahania obrotów,
- unieruchomienie pojazdu.
Czemu opłaca się postawić na firmy przeprowadzające usługę Regeneracja turbo i nasz serwis?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Mamy bardzo atrakcyjne ceny,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Regeneracja turbo – kiedy regenerować turbo?
Regeneracja turbo to smutny moment w rzeczywistości wszystkich korzystających z silników diesla, wyposażonych w turbodoładowanie. Turbosprężarka, o ile wykorzystywana jest z zachowaniem odpowiednich procedur, powinna "przeżyć" silnik, jednak z doświadczenia wiemy, że jest tak bardzo rzadko. Główną przyczyną jest niewłaściwa eksploatacja podzespołu, brak smarowania, zbyt rzadko wymieniany olej lub filtry. W takiej sytuacji dochodzi do uszkodzenia turbosprężarki i konieczna jest regeneracja turbo, stąd też odpowiadając na pytanie z tytułu artykułu, kiedy regenerować turbo, kiedy tylko się zepsuje.

Jakie turbo ma zadanie w samochodzie?
Turbosprężarka jest jednym z najważniejszych elementów współpracujących z silnikiem, mającym na celu poprawienie osiągów i zmniejszenie emisji spalin. Tłoczone do silnika powietrze pozwala na uzyskanie lepszych osiągów bez konieczności zmiany konstrukcji silnika. Co ciekawe samochody z silnikiem diesla wyposażone w turbosprężarkę mają dopuszczalne zadymienie w granicach 3,5 jednostki, natomiast wolnossące silniki diesla tylko 3 jednostki. Trzeba w tym momencie zaznaczyć, że turbosprężarka samochodowa, prosta w swojej konstrukcji oraz pełniąca stosunkowo proste zadanie pracuje w bardzo trudnych warunkach, w bardzo zanieczyszczonym środowisku oraz w bardzo wysokiej temperaturze. Napędzana jest [turbosprężarka] gazami wydechowymi, które wyrzucane z komory spalania w silniku bogate są we wszelkie zanieczyszczenia, od sadzy i cząstek stałych począwszy, na nagarach oleju kończąc. Wszystkie te zanieczyszczenia sprawiają, że część ciepła potrafi niemal zabić się nawarstwiającymi się zanieczyszczeniami, a łopatki turbiny czy kierownice spalin pracują w takim obciążeniu, że nierzadko właśnie zanieczyszczenia są przyczyną uszkodzeń w turbo.

Gdzie i za ile regenerować turbo?
Aby odpowiednio opisać turbodoładowanie w silniku diesla, należy oprzeć się w rozważaniach na jego konstrukcji. Istnieją bardzo istotne różnice pomiędzy turbosprężarkami, jakie stosuje się w starych silnikach diesla, na przykład wyprodukowanych przed 2000 rokiem, a turbosprężarkami w nowoczesnych samochodach o bieżącej dacie produkcji. Stare turbosprężarki były znacznie bardziej tolerancyjne, jeśli chodzi o czystość spalin czy oleju, uzyskiwały mniejszą prędkość obrotową, czy miały turbo-dziurę, natomiast te nowe turbosprężarki, pracujące w sprzężonych ze sobą układach kilku turbin, oprócz znacznie lepszych osiągów i wydajności, cechują się również większą awaryjnością, głównie z racji większej ilości elementów, a co za tym idzie większej ilości "rzeczy, które mogą się zepsuć". Naprawa takiej turbosprężarki (wyposażonej w zmienną geometrię, zawór BOV, elektronicznie sterowany siłownik) będzie znacznie droższa, niż naprawa turbosprężarki starego typu i najprawdopodobniej będzie nas czekać znacznie wcześniej, niż regeneracja turbo ze starego Passata B5. Regenerować turbo należy w autoryzowanym zakładzie i raczej nie ma rzetelnej alternatywy. Wszystkie zakłady posiadające kwalifikowany sprzęt jak najprędzej zabiegają o uzyskanie autoryzacji, którą dostać nie jest trudno, o ile dysponuje się wspomnianym sprzętem oraz doświadczoną i przeszkoloną kadrą. Zdolna kadra i odpowiedni sprzęt to gwarancja jakości wykonania zlecenia na właściwym poziomie, a jednocześnie jest to podstawa do uzyskania autoryzacji ze strony producenta turbin. Jak łatwo się domyślić brak autoryzacji świadczy zarówno o braku odpowiedniego sprzętu, jak i może świadczyć o słabo przeszkolonej kadrze. Szczerze odradzamy podobne ryzyko, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że nawet nieco nieodpowiednio złożona turbina cechująca się nieszczelnościami na uszczelnieniu dynamicznym może doprowadzić do strasznego w skutkach rozbiegania się silnika diesla, które wywoływane jest przez olej silnikowy, służący do smarowania turbiny, do komory spalania, gdzie ulega utlenieniu z wytworzeniem dużej ilości białego dymu, który rozpędza jeszcze bardziej turbinę, która tłoczy jeszcze więcej oleju, który się spala i jeszcze bardziej rozpędza turbinę. Sytuacja taka i jej skutki nawarstwiają się aż do rozerwania turbosprężarki, zatarcia rdzenia lub w wypadkach krytycznych rozerwania głowicy silnika. Regeneracja turbo to koszt od 500 złotych w górę.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Regeneracja turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbiny | 0 złotych |
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarki | 0 złotych |
Cena regeneracji turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbin do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie geometrii turbosprężarek | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbo do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Naprawa zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Regeneracja turbo)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Lipsk
- Choroszcz
- Lesko
- Ustrzyki Dolne
- Józefów
- Frombork
- Iława
- Paszowice
- Kamień Pomorski
- Łosice
- Łowicz
- Malbork
- Rzemień
- Strzelno
- Swadzim
- Nowe Miasto Lubawskie
- Głuchołazy
- Gołdap
- Praszka
- Kadzidło
- Działoszyn
- Płock
- Police
- Przeworsk
- Kazimierz Dolny
- Puławy
- Rybnik
- Tyczyn
- Sępólno Krajeńskie
- Dobiegniew
- Drezdenko
- Nowe
- Tarnowskie Góry
- Tczew
- Wąbrzeźno
- Wolsztyn
- Aleksandrów Łódzki
- Czerwieńsk
- Brzezinki Stare
- Węgierska Górka
- Ruda Śląska
- Świdnik
- Ozimek
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarki oraz naprawa turbosprężarki to dwa pojęcia, które często są używane zamiennie, ale mogą różnić się nieco pod względem zakresu prac i kosztów. Oto krótkie wyjaśnienie różnicy między nimi:
Regeneracja turbosprężarki - jest to proces odnowienia lub przywrócenia sprawności turbosprężarki poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części, czyszczenie, usunięcie osadów, kalibrację układów sterujących oraz testy wydajnościowe. Regeneracja turbosprężarki może obejmować kompleksowe prace naprawcze, które przywracają turbosprężarce jej pierwotne parametry i osiągi.
Naprawa turbosprężarki - jest to proces, który koncentruje się na naprawie konkretnego uszkodzenia lub defektu w turbosprężarce, takiego jak np. wymiana uszkodzonego łożyska, uszczelnienia, kompresora lub turbiny. Naprawa turbosprężarki może być mniej kompleksowa niż regeneracja i może obejmować tylko konkretne naprawy, które są konieczne do usunięcia konkretnego uszkodzenia.
W praktyce terminy "regeneracja" i "naprawa" turbosprężarki mogą być używane zamiennie, w zależności od konkretnej sytuacji i zakresu prac wykonywanych w danym serwisie. Warto zawsze skonsultować się z profesjonalnym serwisem lub warsztatem, aby uzyskać dokładne informacje na temat zakresu prac i kosztów związanych z regeneracją lub naprawą turbosprężarki w konkretnym przypadku.
A taka regenerowane turbina to ile posłuży? Ze 2,3 lata pojeżdżę?