Montaż turbiny Wyważanie turbosprężarek Diagnostyka turbo i turbin Sprawdź ceny usług
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
W jakiej pracowni regeneracji wyczyszczę turbosprężarki oraz wykonać usługę Montaż turbiny?
W jaki sposób przebiega usługa Montaż turbiny dla turbosprężarek?
- Odbieramy turbiny kurierem lub przywozimy turbiny we własnym zakresie.
- Turbosprężarki są rozbierane po czym dzwonimy z informacją o zakresie uszkodzeń turbosprężarek.
- Układy doładowania są testowane na stołach probierczych.
- Turbosprężarki są czyszczone i regenerowane na wyznaczonych do tego stołach diagnostycznych.
- Po zregenerowaniu właściwości systemów doładowania odsyłamy do kontrahenta.
Jaki jest koszt usługi Montaż turbiny w pracowniach regeneracji?
Jak najszybciej dotransportować turbosprężarkę do pracowni?
Jakie turbiny da się naprawiać, które turbiny można poddawać serwisowi Montaż turbiny?
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
- Turbiny ze zmienną geometrią,
- Układy turbosprężarek Bi i Twin turbo.
Jakie można wymienić oznaki defektu systemów doładowania jakie można regenerować i wykonywać usługę Montaż turbiny?
- ograniczenie osiągów,
- dymienie,
- wzrost zużycia paliwa,
- falowanie obrotów silnika,
- unieruchomienie pojazdu.
Z jakiego powodu opłaca się postawić na firmy wykonujące usługę Montaż turbiny i nasz serwis?
- Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
- Mamy autoryzację producentów części jak Bosch czy Melett,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Montaż turbiny w samochodzie z turbosprężarką nie powinien przyprawić kłopotu doświadczonemu mechanikowi, jednak montaż turbiny w turbosprężarce to zupełnie inna sprawa i zupełnie inny zakres działań. O tym, co różni montaż turbin od montażu turbosprężarki, o tym, co różni diagnostykę turbiny od przeglądu samochodu oraz czego możemy dowiedzieć się z komputera pojazdu z uszkodzoną turbosprężarką, a także wiele więcej ciekawych informacji przeczytać można będzie w naszym poniższym artykule na temat montażu turbiny.
Co to jest montaż turbosprężarki?
Montaż turbosprężarki jest to instalacja turbosprężarki w samochodzie, z którego uszkodzona turbosprężarka została wymontowana, a następnie w jej miejsce ma być zamontowane nowy element, pracujący poprawnie. Czynność ta wykonywana jest w większości warsztatów mechaniki samochodowej, zwłaszcza w zakładach specjalizujących się w silniach, osprzęcie silnika oraz w samochodach z silnikiem diesla, ponieważ to właśnie w dieslach turbosprężarka jest najpopularniejsza – obecnie ma ją większość wysokoprężnych silników na olej napędowy. Turbosprężarce do instalacji w silniku nie trzeba w zasadzie niczego poza skasowaniem starych błędów o uszkodzonej turbinie oraz rzetelnego podłączenia wszystkich przewodów, rureczek, czy w specyficznych wypadkach również wtyczek. Jest to czynność stosunkowo prosta i nie jest czasochłonna, wyjątkiem są specyficzne modele silników, które na przykład do wymiany turbosprężarki wymagają demontażu większej ilości elementów, z samym silnikiem włącznie.
Co to jest montaż turbiny?
Montaż turbiny jest to instalacja turbiny w rdzeniu turbosprężarki po uprzednim wyważeniu turbiny i przygotowaniu osłony łożyskowania, łożyskowania i zestawu naprawczego do naprawy rdzeni. Ma to na celu przywrócenie właściwości i osiągów fabrycznych turbosprężarce, która uległa uszkodzeniu. Czynność ta wykonywana jest jedynie w specjalistycznych pracowniach zajmujących się regeneracją i naprawą turbosprężarek samochodowych. Montaż turbiny wymaga odpowiedniego przeszkolenia, doświadczenia, a także specjalistycznego sprzętu, wykorzystywanego do przygotowania nie zawsze idealnie wyważonych elementów do montażu turbiny w rdzeniu. Jest to proces czasochłonny, łatwy jedynie dla standaryzowanych pracowni posiadających autoryzację producenta, trudny natomiast dla każdego przeciętnego mechanika. Można pokusić się nawet o stwierdzenie, że mechanik profesjonalista nie powinien się nawet podejmować takiego zadania, będąc świadomym, jak trudne jest to i wymagające zadanie.
Czy można turbinę montować samemu?
Turbosprężarkę oczywiście tak, można zamontować w silniku samodzielnie, jeśli czujemy się na siłach i mamy jakieś doświadczenie w pracy z samochodem nie powinno sprawić to większych problemów. Dodatkowo w Sieci można znaleźć schematy montażu turbosprężarki w silniku. Turbiny w turbosprężarce nie można instalować samodzielnie pod żadnym pozorem. Już pomijając kwestię braku odpowiedniego sprzętu do naprawy i testowania turbosprężarki, to jeśli w procesie składania tak złożonego podzespołu popełnilibyśmy błąd, na przykład niewłaściwie uszczelnili turbosprężarkę, to mogłoby dojść do przedostania się oleju smarnego do części gorącej turbosprężarki, a poprzez to rozpylenie go w komorze spalania (również, jeśli stosujemy chłodnicę międzystopniową). Jak łatwo się domyślić olej smarny nie nadaje się do spełniania tej samej funkcji co olej napędowy, a poprzez to sam silnik nie jest dostosowany do spalania tego typu oleju. Jak spala się olej smarny? Z wytworzeniem bardzo dużych ilości charakterystycznego białego dymu, które poprzez kolektor wydechowy trafiają na turbosprężarkę, rozpędzając turbinę coraz bardziej i bardziej, przez co tłoczy ona jeszcze więcej oleju z nieszczelnej turbiny do silnika, który spala się, wytwarzając jeszcze więcej dymu i jeszcze bardziej rozpędzając turbinę. Sytuacja utrzymuje się do:
- skończenia się powietrza,
- skończenia się oleju,
- rozerwania turbosprężarki lub silnika,
a sama sytuacja nosi nazwę rozbiegania silnika diesla. Jest to dosyć niebezpieczne zjawisko, które może doprowadzić do permanentnego zniszczenia silnika diesla, a także narazić postronnych na utratę zdrowia.
Czym różni się diagnostyka turbiny od przeglądu samochodu?
Diagnostyka turbiny, czyli można powiedzieć jej przegląd wykonywany, jest tylko w przypadku jej uszkodzenia, natomiast przegląd samochodu cyklicznie. Jeśli przeprowadzalibyśmy taką diagnostykę, wymianę zestawu naprawczego i temu podobne procedury regularnie, najprawdopodobniej zakłady zajmujące się regeneracją turbosprężarek miałyby znacznie mniej pracy, ponieważ montaż turbiny powinien odbyć się raz na życie samochodu – w fabryce, ponieważ deklarowana żywotność dobrze eksploatowanej turbosprężarki porównywalna jest z żywotnością przeciętnego silnika. Natomiast jeśli zapewnimy jej jeszcze dodatkowo tak pilną opiekę, jak opisano powyżej, bez problemu powinna przeżyć cały samochód. Można tu jako ciekawostkę dodać, że turbosprężarkę, nawet niesprawną można bez najmniejszego problemu sprzedać na rynku wtórnym.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Montaż turbiny |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny | 0 złotych |
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarek | 0 złotych |
Naprawa turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarek do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbiny | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja geometrii turbin do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Naprawa zmiennej geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Montaż turbiny)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Karlino
- Bielsko-Biała
- Lesko
- Ustrzyki Dolne
- Ciechanów
- Wisła
- Częstochowa
- Człuchów
- Dąbrowa Górnicza
- Bielawa
- Żelechów
- Wilcza
- Małogoszcz
- Masłów Pierwszy
- Legionowo
- Nieporęt
- Miłkowice
- Lubliniec
- Łańcut
- Rakszawa
- Łódź
- Dobczyce
- Namysłów
- Stary Sącz
- Kożuchów
- Głuchołazy
- Bierutów
- Ostrzeszów
- Przemyśl
- Puck
- Pyrzyce
- Ropczyce
- Rybnik
- Sandomierz
- Sieradz
- Słupsk
- Pinczyn
- Sulęcin
- Świerklaniec
- Byków
- Miłosław
- Krosno Odrzańskie
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze