Cennik turbiny – Porównaj warsztaty i sprawdź ceny.
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie zregeneruję turbosprężarki jak również przeprowadzić usługę Cennik turbiny?
Jak przebiega usługa Cennik turbiny dla turbo?
- Odbieramy turbosprężarki kurierem lub przywozimy turbiny we własnym zakresie.
- Turbiny są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie kontaktujemy się informując o problemach turbosprężarki.
- Systemy doładowania są poddawane testom na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
- Elementy czyści się i naprawia na profesjonalnych maszynach.
- Po odnowieniu możliwości turbosprężarek odsyłamy do kontrahenta.
Jaki jest koszt usługi Cennik turbiny w pracowniach naprawy turbo?
W jaki sposób dotransportować turbo do firmy naprawiającej turbosprężarki?
Które turbo można poddawać regeneracji, które turbiny można poddawać serwisowi Cennik turbiny?
- Turbiny tradycyjne,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii VTG,
- Doładowania Bi i Twin turbo.
Jakie można wymienić oznaki defektu układów doładowania jakie można regenerować i wykonywać usługę Cennik turbiny?
- zmniejszona moc,
- wzrost emisji sadzy,
- wzrost zużycia paliwa,
- falowanie obrotów silnika,
- brak możliwości odpalenia auta.
Z jakiego powodu warto postawić na pracownie realizujące usługę Cennik turbiny i naszą stronę?
- Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
- Mamy autoryzację producentów części jak Bosch czy Melett,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Wszystkie zregenerowane przez nas elementy są jak nowe, dlatego udzielamy im też gwarancji jak na nowe,
- Możemy zaoferować atrakcyjne ceny,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Cennik regeneracji turbiny obejmuje nie tylko cenę samej turbiny, ale również cały szereg, różnego rodzaju specyficznych działań, których przeprowadzenie jest konieczne i niesie za sobą wiele korzyści. Warto tu wspomnieć, że mimo iż budowa turbosprężarki nie należy do najbardziej skomplikowanych elementów auta, to zaskoczyć może duża ilość różnego rodzaju elementów wchodzących w jej skład. Zajmijmy się więc analizą, cóż takiego może zepsuć się w turbinie i ile wyniesie nas wymiana lub naprawa. Słowem, rzućmy okiem na cennik turbiny i jej regeneracji.
Turbosprężarka wewnątrz i na zewnątrz – cennik turbiny
Zewnętrzny wygląd turbosprężarki nie nasuwa podejrzeń, jak zbudowana jest ona w środku i jak wiele elementów składa się na to stosunkowo proste urządzenie. Na pierwszy rzut oka nowoczesna turbosprężarka składa się z trzech elementów, to jest z korpusu jasnego, ciemnego i wystającego elementu o kształcie zbliżonym do gruszki, skąd zresztą jego potoczna nazwa – gruszka turbiny. Najczęściej dotykające jej uszkodzenia to korozja, uszkodzenia elektronicznych nastawników pozycji oraz nieszczelności uniemożliwiające poprawną pracę. Nie są to elementy poddawane regeneracji dlatego w przypadku uszkodzenia sterowania cięgnem zmieniającym pozycję VTG, czyli zmiennej geometrii, konieczna jest wymiana takiego siłownika. Przykładowo cena takiego siłownika do Opla Movano czy do Renault Master to koszt około 100 złotych. Siłownik ten zwany również aktuatorem turbiny steruje cięgnem poruszającym pierścieniem, zmieniającym położenie kierownic, które zmieniają położenie kierownic zmiennej geometrii, czyli elementu bezpośrednio odpowiedzialnego za zmianę kierunku przepływu spalin. Często dotykają je uszkodzenia w postaci wytartych kierownic, wyrobienie pierścienia sterowania zmienną geometrią lub zacięcie się cięgna. Nowa zmienna geometra kosztuje minimum 250 złotych dla średnio popularnych modeli. Zmienna geometria kieruje spalinami, które napędzają turbinę. Turbina w turbosprężarce różni się ceną w zależności od rozmiarów i wykorzystanych materiałów, więc rozbieżność jest spora, jednak do najmniejszych i najmniej skomplikowanych turbosprężarek koszt turbiny rozpoczyna się już od 30 do 40 złotych za sztukę. Turbina połączona jest wałkiem (około 88 złotych netto sztuka) z kołem kompresji (koszt około 37 złotych netto za sztukę), które wspólnie tworzą koras, rdzeń, CHRA turbosprężarki, który przygotowany fabrycznie do montażu w turbo kosztuje około 400 złotych. Ponieważ rdzeń wymaga odpowiedniego smarowania koniecznie należy wspomnieć o olejowaniu, uszczelnieniu oraz łożyskowaniu takiego rdzenia. Wymienione elementy wchodzą w skład zestawu naprawczego – zbioru elementów wykorzystywanych w standardowych naprawach turbosprężarki. Wśród części, jakie znajdziemy w zestawie naprawczym (koszt około 100 złotych), wymienić można elementy takie jak uszczelnienie pomiędzy korpusem a talerzykiem, łożysko ślizgowe, odrzutnik oleju, uszczelnienie wałka, łożysko oporowe (to interesujący i charakterystyczny element zestawu naprawczego turbosprężarki wyposażony w specjalny kanał smarujący wałek po stronie wydechowej – niezbędna jest jego odpowiednia instalacja, aby nie doprowadzić do uniemożliwienia olejowania wałka), charakterystyczna nakrętka z lewym gwintem, której brak ewidentnie świadczy o raptownym zatrzymaniu turbiny oraz pierścień utrzymania pozycji łożyska ślizgowego. Wszystkie te elementy wraz z osłoną termiczną (kosz około 15-20 złotych za sztukę) wymieniane są w czasie każdej diagnostyki turbiny, głównie z racji niekoniecznie zużycia, a raczej standardów jakości specjalistycznych pracowni, które nie pozwalają sobie na ponowne wykorzystanie elementów "jednorazowych", co w praktyce oznacza niemal zerową sprężystość materiału, z jakiego wykonana jest osłona termiczna – raz zamontowana nie może zostać wykorzystana ponownie z racji mikro odkształceń przyjmujących kształt uszczelnianego połączenia. Rdzeń pracuje zarówno w części gorącej, jak i zimnej turbosprężarki, dlatego też niezbędne jest uszczelnienie i odizolowanie koła kompresji – tym zadaniem zajmuje się talerzyk, również dostępny jako część zamienna (15 złotych netto). Skoro już jesteśmy przy uszkodzeniach, warto wspomnieć o przyczynach powstawania uszkodzeń.
Co sprawia, że musimy sprawdzić cennik turbin – przyczyny uszkodzenia turbosprężarki.
Najczęstszą przyczyną uszkodzenia turbosprężarki są bezpośrednio warunki pracy turbo. Wysoka temperatura doprowadza do przegrzania korpusów i ich pęknięć, zwłaszcza w silnikach benzynowych. W przypadku uszkodzeń związanych z rdzeniem, pomijając ciało obce dostające się do teoretycznie odizolowanego środowiska pracy turbiny czy koła kompresji, jest niewłaściwe olejowanie – najczęściej brak oleju. Jeśli wymiana oleju następuje rzadziej, niż przewidziany przez producenta turbosprężarki okres najczęściej wiąże się to z powstawaniem nagarów w kanałach smarujących i poprzez to, ze zmniejszeniem światła przepływu oleju. Skoksowany olej stanowi dla świeżego oleju barierę nie do przekroczenia i nie trafia on na niezbędnie wymagający smarowania rdzeń, co prowadzi do wytarcia wałka, porysowania jego powierzchni ślizgowej lub przegrzania. Wszystkie te czynniki sprawiają, że cennik turbin jest bardzo szeroko rozumianym pojęciem i bardzo różniącym się w zależności od powstałych uszkodzeń.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Cennik turbiny |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek | 0 złotych |
Wycena naprawy turbin | 0 złotych |
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarki | 0 złotych |
Koszt regeneracji turbiny do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbin do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarki do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie geometrii turbosprężarek | 163 złote (netto) + części |
Wymiana zmiennej geometrii podawania spalin turbo do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie VNT, VTG, VGT turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Cennik turbiny)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Bełchatów
- Bukówno
- Zaścianki
- Lesko
- Brzesko
- Skoczów
- Kościelec
- Żelechów
- Gdańsk
- Głubczyce
- Nowogard
- Iława
- Jarosław
- Koźminek
- Chęciny
- Daleszyce
- Sianów
- Stręgoborzyce
- Łeba
- Lidzbark Warmiński
- Lubliniec
- Łosice
- Łowicz
- Chrząstów
- Międzyrzecz
- Mińsk Mazowiecki
- Mońki
- Nidzica
- Wschowa
- Gołdap
- Olkusz
- Morąg
- Mąkolice
- Dołuje
- Pszczyna
- Ropczyce
- Sępólno Krajeńskie
- Kobylnica
- Strzelce Krajeńskie
- Świebodzin
- Toruń
- Wągrowiec
- Reda
- Pątnów
- Wołomin
- Piekary Śląskie
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Podanie dokładnego cennika turbiny jest trudne, ponieważ ceny mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak marka, model, typ, stan techniczny, lokalizacja, dostępność części zamiennych, a także od wybranego dostawcy lub warsztatu. Ponadto, cenniki części zamiennych, w tym turbin, mogą ulegać zmianom w czasie, w zależności od rynku i innych czynników zewnętrznych. Aby uzyskać dokładny cennik turbiny, zalecamy skonsultowanie się z profesjonalnym mechanikiem lub specjalistą ds. turbosprężarek, którzy będą mogli ocenić stan turbiny, zidentyfikować potrzebne części zamienne i dostarczyć dokładne kosztorysy na podstawie konkretnego przypadku. Mogą również być konieczne dodatkowe koszty związane z robocizną, usługami związanych z naprawą, wymianą innych części związanych z turbosprężarką, oraz ewentualnymi kosztami transportu lub innych dodatkowych usług. Warto również zauważyć, że w przypadku niektórych uszkodzeń turbiny, regeneracja może być bardziej ekonomicznym rozwiązaniem niż zakup nowej turbosprężarki. Regeneracja turbosprężarki polega na naprawie lub wymianie tylko uszkodzonych części, co może być tańsze niż zakup nowej jednostki. Jednak cena regeneracji turbosprężarki również może się różnić w zależności od zakresu prac i użytych części zamiennych. W związku z powyższym, zawsze zalecamy uzyskanie profesjonalnej wyceny od zaufanego dostawcy lub warsztatu przed podjęciem decyzji dotyczącej naprawy lub wymiany turbiny.
Dobrze wiedzieć, jakie są objawy uszkodzonej turbosprężarki. Super opis.