Nowe turbiny Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Czy można wyczyścić turbinę jak również przeprowadzić serwis Nowe turbiny?
W jaki sposób odbywa się usługa Nowe turbiny dla turbosprężarek?
- Wysyłamy turbo pocztą lub przywozimy turbo do zakładu zajmującego się regeneracją.
- Turbiny są demontowane a następnie dzwonimy z informacją o problemach turbosprężarki.
- Turbosprężarki są poddawane testom na specjalnym sprzęcie.
- Turbosprężarki czyści się i regeneruje na specjalistycznych urządzeniach.
- Po odnowieniu parametrów turbo odsyłamy do kontrahenta.
Jaka jest cena usługi Nowe turbiny w pracowniach naprawy turbo?
Jak najszybciej dotransportować turbosprężarki do firmy zajmującej się regeneracją?
Jakie turbo można poddawać regeneracji, jakie turbiny da się poddawać serwisowi Nowe turbiny?
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii,
- Układy turbosprężarek składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie są objawy defektu turbin które da się remontować i wykonywać usługę Nowe turbiny?
- spadek osiągów,
- dymienie,
- większe zużycie paliwa,
- nierówna praca silnika,
- problemy z odpaleniem silnika.
Dlaczego należy postawić na pracownie wykonujące usługę Nowe turbiny oraz nasz portal?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Wszystkie zregenerowane przez nas elementy są jak nowe, dlatego udzielamy im też gwarancji jak na nowe,
- Mamy niskie ceny,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Czy w regeneracji turbosprężarek wykorzystuje się używane części?
Nowe turbiny i nowe turbosprężarki to zupełnie co innego, od tego zaczniemy i to musimy sobie postawić jako pierwszą i najważniejszą myśl przewodnią. Nowe turbosprężarki to fabrycznie nowe, nigdy niezamontowane urządzenia, natomiast nowe turbiny to nowe części zamienne do turbosprężarek. Turbosprężarki ulegają uszkodzeniom, to nie podlega dyskusji, a takie elementy konieczne są do jej naprawy. Przywrócenie sprawności turbosprężarki wymaga wymiany zazwyczaj większości elementów wewnątrz korpusu i, co najważniejsze, należy tutaj rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie do mitu wykorzystania do regeneracji starych części, mit ten powstał najprawdopodobniej za sprawą laika, który usłyszał z do regeneracji wykorzystano stare korpusy — to w zasadzie jedyne elementy, jakie można wykorzystać w regeneracji turbosprężarek i to uszkodzenia korpusów właśnie często eliminują możliwość regeneracji turbosprężarki samochodowej. Można powiedzieć, że wiek korpusu turbosprężarki samochodowej to jedyna rzecz różniąca nowe i regenerowane w autoryzowanych pracowniach turbosprężarki. Pozostałe, takie jak na przykład osiągi, żywotność czy gwarancja, są identyczne.
Nowa turbina w samochodzie — o co warto zadbać?
Jeśli decydujemy się na wymianę turbosprężarki na nową, niekoniecznie regenerowaną fabrycznie jest kilka spraw podczas wymiany turbosprężarki na nową. Pierwszą i najważniejszą z nich jest ustalenie przyczyny uszkodzenia poprzedniej turbosprężarki. Turbo w aucie to element eksploatacyjny — żywotność turbosprężarki jest zazwyczaj 3 czasami 4-krotnie mniejsza niż żywotność silnika. Jeśli przyczyną uszkodzenia poprzedniej turbosprężarki były zanieczyszczenia nagromadzone w turbosprężarce warto wyeliminować przyczynę, czyli na przykład niesprawny układ zasilania, który powoduje zwiększenie produkowanych zanieczyszczeń. Jeśli przyczyną uszkodzenia turbosprężarki było dostanie się do środowiska pracy ciała obcego, konieczne jest wymienienie wszystkich filtrów, które znajdują się przed turbo. Jeśli zaś przyczyną powstania uszkodzenia był któryś z najczęściej wymienianych czynników: ludzkie zaniedbanie, niewłaściwy olej lub zatkany układ smarowania — czyli, innymi słowy, zły olej, to konieczne jest uzupełnienie brakującego oleju, jego wymiana w przypadku zużycia lub w przypadku zastosowania złej odmiany oleju (na przykład mineralnego zamiast syntetycznego) silniki wyposażone w turbosprężarkę poddają olej znacznie trudniejszemu zadaniu, niż silniki bez turbosprężarki.
Wymiana turbiny a wymiana turbosprężarki.
Wymiana turbosprężarki samochodowej to wymiana całego urządzenia, natomiast wymiana turbiny na nową to wymiana pojedynczego elementu wchodzącego w skład rdzenia. Niemniej jednak należy tu odpowiednio mocno zaznaczyć, że przeprowadzenie takiej operacji jak wymiana turbiny w turbosprężarce nie jest możliwe do przeprowadzenia poprawnie bez wykorzystania odpowiedniej aparatury pomiarowej i diagnostycznej. Uzyskanie parametrów turbiny fabrycznie nowej z turbiny na wymianę możliwe jest tylko i wyłącznie przy zastosowaniu w czasie procedury regeneracji procesu wyważania nowej turbiny. Wartości, jakie dopuszczają opuszczenie granic fabryki przez element zamienny do turbosprężarki taki jak nowe turbiny, to w przypadku wyważenia czy testów zachowań w określonej prędkości obrotowej to zaledwie 2g dopuszczalnego przeciążenia w czasie wyważania (dopuszczalne w instalacji w turbosprężarce jest około 0,2g (+/- 0,1g)) a w przypadku prędkości obrotowej około 100-120 tysięcy obrotów na minutę (odpowiednio przeprowadzona procedura testowa powinna obejmować interpretację zachowania turbiny w prędkościach sięgających 180 - 200 tysięcy obrotów na minutę, czyli bardziej zbliżonych do rzeczywistych warunków z silnika). Opiera się o to, że w rzeczywistości turbina o przeciążeniach zbliżonych do 2g przy 100 tysiącach obrotów na minutę w przypadku zwiększenia prędkości obrotowej o 100% będzie poddawana przeciążeniom o znacznie większej wartości a powstające na zasadzie identycznej jak działanie mimośrodu bicia spowodują uszkodzenie turbiny, rdzenia a w efekcie również turbosprężarki.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Nowe turbiny |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbo | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin | 0 złotych |
Rozbiórka turbiny | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarek | 0 złotych |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbiny do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbin do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Wymiana zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarek | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbo do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej naprawy turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Nowe turbiny)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Aleksandrów Kujawski
- Czarna Białostocka
- Michałowo
- Bolesławiec
- Marysin
- Czersk
- Czarnków
- Munina
- Kowary
- Jędrzejów
- Kamienna Góra
- Wołczyn
- Kłodzko
- Kołobrzeg
- Sianów
- Miękinia
- Krośniewice
- Legionowo
- Bychawa
- Łosice
- Łuków
- Maków Mazowiecki
- Rudnik nad Sanem
- Paczków
- Dobre Miasto
- Łupstych
- Olsztynek
- Pińczów
- Mąkolice
- Wyszogród
- Poznań
- Dynów
- Sejny
- Strzelin
- Książ Wielkopolski
- Andrychów
- Wałcz
- Wągrowiec
- Wieruszów
- Marki
- Domaszczyn
- Nowogród Bobrzański
- Grodków
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Oto kilka informacji na temat regeneracji i naprawy turbosprężarek, czyli popularnych elementów w silnikach spalinowych, które są stosowane w samochodach oraz innych aplikacjach. Regeneracja turbosprężarek to proces, w którym uszkodzony lub zużyty turbo jest przywracane do działania w oryginalnej specyfikacji producenta. W ramach regeneracji turbosprężarki demontowana jest z silnika, a następnie poddawana dokładnemu przeglądowi i naprawie. Części zużyte lub uszkodzone są wymieniane na nowe lub naprawiane, a następnie turbosprężarka jest ponownie składana, wyważana i testowana, aby upewnić się, że działa poprawnie. Regeneracja turbosprężarki może być korzystnym rozwiązaniem, ponieważ pozwala na odnowienie uszkodzonej jednostki za mniejszy koszt niż zakup nowej turbiny. Naprawa turbo, z kolei, może obejmować różnorodne czynności w zależności od rodzaju uszkodzenia. Może to być wymiana uszkodzonych części, takich jak łożyska, pierścienie uszczelniające, wirniki, kompresory, tłoki, itp., lub naprawa uszkodzonych obudów, np. poprzez spawanie. Naprawa turbo może być również konieczna w przypadku uszkodzenia układu smarowania lub chłodzenia turbosprężarki. Ważne jest, aby regenerację lub naprawę turbosprężarki przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie lub u doświadczonego fachowca, który ma odpowiednie narzędzia, wiedzę i doświadczenie w naprawie tych zaawansowanych urządzeń. Niewłaściwie przeprowadzona regeneracja lub naprawa turbosprężarki może skutkować dalszym uszkodzeniem lub nieprawidłowym działaniem turbiny, co może prowadzić do poważniejszych problemów z silnikiem i innych częściach pojazdu. Jeśli masz problem z turbosprężarką w swoim pojeździe lub innym urządzeniu, zalecam skonsultować się z profesjonalistą, który oceni stan turbiny i zasugeruje odpowiednie rozwiązania, takie jak regeneracja lub naprawa turbo, w zależności od rodzaju uszkodzenia i stanu turbosprężarki.
Montaż i demontaż turbiny to niemałe koszty, do tego naprawa. Nie ma co, lepiej dbać o auto, aby do uszkodzenia turbo nie doprowadzić.