Koszt turbosprężarki Regeneracja turbin Naprawa turbosprężarek i turbin Cennik
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie wyczyszczę turbo a także wykonać serwis Koszt turbosprężarki?
W jaki sposób odbywa się usługa Koszt turbosprężarki dla turbin?
- Odbieramy turbosprężarki kurierem lub dostarczamy turbinę do pracowni.
- Turbosprężarki są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie informujemy Klienta o zakresie uszkodzeń turbo.
- Turbiny są testowane na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
- Turbosprężarki czyścimy i naprawiamy na wyznaczonych do tego przyrządach.
- Po zrekonstruowaniu możliwości turbo odsyłamy do kontrahenta.
Jaka jest cena usługi Koszt turbosprężarki w pracowniach naprawy turbo?
Jak najlepiej dostarczyć turbosprężarki do pracowni?
Które turbo można naprawiać, które turbiny da się poddawać usłudze Koszt turbosprężarki?
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii,
- Doładowania szeregowych i równoległych.
Jakie można wymienić sygnały awarii układów doładowania jakie istnieje możliwość by regenerować i wykonywać usługę Koszt turbosprężarki?
- spadek osiągów,
- dymienie,
- większe zużycie paliwa,
- wahania obrotów,
- brak możliwości odpalenia auta.
Z jakiego powodu warto postawić na firmy realizujące usługę Koszt turbosprężarki i naszą stronę?
- Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
- Mamy autoryzację producentów części jak Bosch czy Melett,
- Posiadamy najnowocześniejsze dedykowane maszyny oraz świetnie wyszkoloną kadrę,
- Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
- Używamy tylko oryginalnych części.
Jaki jest koszt porządnej turbosprężarki? Jaki jest koszt zamiennika takiej turbosprężarki i czy zamienniki są w ogóle dostępne? Jaka jest różnica pomiędzy nową turbosprężarką a regenerowaną turbiną? Co wpływa na koszt turbosprężarki? Czemu turbo się psuje i jak zmniejszyć eksploatacyjne koszty turbosprężarki w samochodzie z silnikiem diesla? To tylko niektóre z pytań, nad którymi biedzą się nie tylko Kowalscy jeżdżący starym 1.9 TDI, ale również najtęższe głowy z przedsiębiorstw zajmujących się produkcją, naprawą i regeneracją turbosprężarek samochodowych. Postaramy się przybliżyć w poniższym artykule, od czego zależy koszt turbosprężarki, jak się ustrzec uszkodzeń turbiny oraz wiele więcej tajemnic z życia turbosprężarek znanych tylko specjalistycznym zakładom zajmującym się na co dzień regeneracją turbosprężarek samochodowych, również do silników diesla.
Koszt turbosprężarki do naszego samochodu
Zacznijmy od tego, że turbo turbinie nie równie i nie możemy ot tak zmienić sobie turbosprężarki na „jakąś inną”. Dedykowane do konkretnego samochodu turbosprężarki mają odpowiednie parametry bardzo precyzyjnie ustawiane, czy to fabrycznie, czy już w czasie regeneracji turbosprężarek, niemniej jednak parametry te są dobrane bardzo precyzyjnie, ponieważ praca turbosprężarki jest bezpośrednio sprzężona z działaniem elektronicznego sterownika silnika, i innymi układami w silniku, jak choćby z układem zasilania silnika czy układem chłodzenia i olejowania. Jeśli dobierzemy nieodpowiednią turbosprężarkę, to w najlepszym wypadku po prostu nie uda się jej zamontować. Jeśli jednak uda się zamontować nieodpowiednią turbosprężarkę to na pewno skończy się to niewłaściwą pracą silnika albo jego uszkodzeniem. Dlatego też koszt turbosprężarki jest na pewno uzależniony od pojazdu, do którego ma ona trafić – nie zamontujemy turbosprężarki z Citroena C3 do ciężarowej Scanii ani odwrotnie. Innym czynnikiem determinującym koszt turbosprężarki jest jej model, budowa i wykorzystane w konstrukcji rozwiązania – standardowo modele ze zmienną geometrią są droższe, rozwiązania wykorzystujące układy bi i twin również nie należą do tańszych od zwykłych turbosprężarek. Jedyną opcją, aby obniżyć koszt turbosprężarki do samochodu, którym jeździmy, jest wykorzystanie turbosprężarki innej niż nowa.
Używana turbosprężarka to nie jest uszkodzona turbina – koszt turbosprężarki
Wiele osób powstrzymuje się przed kupieniem używanej turbosprężarki, z powodu podejrzeń uszkodzenia lub nadmiernego zużycia turbosprężarki oferowanej na rynku wtórnym – są to podejrzenia jak najbardziej uzasadnione i ryzyko wykorzystania takiej turbosprężarki na tule poważne, że specjalistyczne pracownie powstrzymują się nawet przed testowaniem takiej turbosprężarki bez uprzedniego demontażu. Ryzyko wystąpienia ciała obcego w budowie turbo jest na tyle poważne i na tyle niebezpieczne zarówno dla aparatury pomiarowej, jak i silnika, że takich działań się zwyczajnie nie prowadzi – nawet testowanie w specjalistycznej pracowni opiera się na demontażu turbosprężarki i jej diagnostyce. Koszt turbosprężarki przez to nie rośnie, ponieważ diagnostyka turbosprężarki przeprowadzana jest za darmo. Czynnikiem zwiększającym koszt turbosprężarki, czy też raczej regeneracji turbosprężarki samochodowej, są konieczne do wykorzystania w procesie części.
Nowe turbo czy regenerowana turbina?
Oczywiście regenerowana turbina, ale tylko turbo regenerowane w specjalistycznej pracowni. Takie na które mamy gwarancję, które zostały zregenerowane na odpowiednich, oryginalnych częściach i które zostało zweryfikowane i ustawione na specjalistycznych, przeznaczonych do tego maszynach. Jeśli zaś do wyboru będzie turbosprężarka składana w garażu i nowe turbo, bezwzględnie nowe turbo. Kosztu turbosprężarki nawet nowej prosto ze sklepu będzie niższy niż koszt naprawy silnika uszkodzonego przez źle zregenerowaną turbosprężarkę. Dlatego też najlepszą wersją na obniżenie kosztu turbosprężarki jest odpowiednie dbanie o turbinę, którą już mamy. Powinno zapewnić jej to odpowiednią żywotność a nam spokój ducha i wiele przejechanych bezusterkowo kilometrów.
Jak zmniejszyć koszty eksploatacji turbo i dbać o turbinę?
Lać olej, dużo oleju. Oczywiście bez przekraczania maksymalnego poziomu oleju w zbiorniku, ale najlepiej, żeby zawsze był świeży i żeby było go dużo. Zapewni to turbosprężarce odpowiednie smarowanie, zerowe opory pracy i sprawi, że rdzeń turbosprężarki kręcący się z prędkością przekraczającą nawet 150 i więcej tysięcy obrotów na minutę nie zatrze się ani nie przegrzeje.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Koszt turbosprężarki |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Sprawdzenie turbiny | 0 złotych |
Wycena naprawy turbo | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarki | 0 złotych |
Naprawa turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbin do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Wymiana geometrii turbiny | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Wymiana zmiennej geometrii turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Koszt turbosprężarki)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Biała Podlaska
- Miastko
- Czersk
- Cieszyn
- Gorzów Wielkopolski
- Gostyń
- Susz
- Inowrocław
- Daleszyce
- Miękinia
- Żychlin
- Lubaczów
- Chorzelów
- Międzyrzecz
- Szczawnica
- Nowy Tomyśl
- Praszka
- Olkusz
- Ożarów
- Ostróda
- Mikstat
- Konstantynów Łódzki
- Pabianice
- Działoszyce
- Piotrków Trybunalski
- Płock
- Poznań
- Prudnik
- Raszyn
- Pogórze
- Puławy
- Rawa Mazowiecka
- Rypin
- Sępólno Krajeńskie
- Suchowola
- Łobez
- Stargard
- Sulęcin
- Reda
- Byków
- Zambrów
- Zgierz
- Czerwieńsk
- Bielsk Podlaski
- Grodków
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Orientacyjne ceny za regenerację, naprawę lub wymianę turbosprężarki mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak marka, model turbosprężarki, rodzaj uszkodzenia, zakres prac, lokalizacja warsztatu lub serwisu oraz używane części. Przykładowo, koszt regeneracji turbosprężarki może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych, koszt naprawy turbosprężarki również może wahać się od kilkuset do kilku tysięcy złotych, a koszt wymiany turbosprężarki może być wyższy ze względu na koszt nowej turbosprężarki, który może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Warto pamiętać, że ceny mogą się różnić w zależności od lokalizacji, renomy warsztatu lub serwisu oraz używanych części, dlatego zawsze warto uzyskać szczegółowe informacje od konkretnego warsztatu lub serwisu przed podjęciem decyzji. Skonsultowanie się z fachowcami i dokładna ocena stanu turbosprężarki może pomóc w doborze odpowiedniej usługi, uwzględniając potrzeby i budżet.
kosz turbosprężarki po regeneracji nie jest taki wysoki porównując ceny nowych turbin. Jest to jak dla mnie opcja godna uwagi.