W jakim miejscu należy się pokierować, po to, by najszybciej naprawić turbosprężarkę po wyjęciu z samochodu z logo Dacia?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się procedura regeneracji turbosprężarek z samochodów osobowych z fabryki Dacia w naszym specjalistycznym i autoryzowanym zakładzie?
- Odbieramy zepsute turbiny prosto od klienta lub od kuriera, z którego oferty można skorzystać w naszym serwisie. Daje to możliwość dostarczenia układów turbodoładowania do remontu bez potrzeby przyjeżdżania do warsztatu.
- Realizujemy precyzyjną weryfikację układów turbodoładowania w celu odnalezienia przyczyn uszkodzenia i skali usterek.
- Czyścimy niesprawne turbo z pojazdów z koncernu Dacia na wyznaczonych do tego urządzeniach.
- Doręczamy działające układy doładowania z aut z fabryki Dacia do zleceniodawcy bezpośrednio lub wysyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej. Do turbosprężarki po naprawie załączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.
Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem regeneracji układu doładowania z samochodu z logo Dacia w autoryzowanym serwisie?
Jak najszybciej przywieźć turbosprężarkę z samochodu koncernu Dacia do warsztatu, gdzie zostanie wykonana renowacja zepsutych elementów?
Czy regeneracja systemu doładowania jest realna w pojazdach marki Dacia dla wszelkich kategorii turbosprężarki?
- Układy turbosprężarek Bi i Twin turbo,
- Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii,
- Turbiny bez zmiennej geometrii.
Jakie objawy stanowią dla kierowcy pojazdu marki Dacia komunikat na temat tego, że doszło do usterki turbo?
- zmniejszona moc,
- czarny dym z wydechu,
- unieruchomienie pojazdu,
- zwiększone zużycie paliwa,
- skoki obrotów silnika.
Z jakich powodów w układach turbodoładowania z aut marki Dacia regeneracja będzie wykonana najlepiej w autoryzowanym zakładzie?
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych.
- Posiadamy autoryzacje najistotniejszych producentów części samochodowych.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
Modele samochodu Dacia:
Początki marki Dacia sięgają 1943 roku i związane są z fabryką Uzina de Autoturisme Pitesti zajmującej się produkcją silników do samolotów. Niemal od samego początku istniały związki rumuńskiej Dacii z francuskim Renaultem. Po kilku nieudanych próbach wprowadzenia przez Rumunów własnej marki samochodów o nazwie Mioveni w 1968 roku postanowiono podpisać umowę o współpracy z francuskim koncernem motoryzacyjnym. Na efekty nie trzeba było długo czekać, bo w tym samym roku z taśm fabryki zjeżdża Dacia 1100 powstała na bazie Renualta 8. Potem powstały kolejne modele Dacia 1300, Dacia 1310, Dacia 1410 wzorowane z kolei na Renaulcie 12. Najpopularniejszym modelem okazała się Dacia 1300, która produkowana była aż do 1980 roku i dostępna była w wielu krajach bloku wschodniego (w Polsce pod nazwą Dacia 1300P). W 1976 roku rząd Rumuński podjął decyzję o zerwaniu współpracy z Renaultem i produkcji samochodów autorskich przy wykorzystaniu technologii z innych samochodów znanych marek. W ten sposób powstaje model małolitrażowego 500 Latsun, który pomimo dużej akcji propagandowo-reklamowej ze strony władz tego kraju nie jest w stanie zdobyć zaufania potencjalnych kupców. Głównym powodem była słaba jakość wykonania auta i przestarzała konstrukcja. Mimo wszystko produkowany był aż do 1989 roku. Innym samodzielnym produktem Rumunów była Dacia Nova, która powstała w 1995 roku poprzez skopiowanie rozwiązań z Peugeota 309. Podobnie jak poprzednik auto jakościowo bardzo odstawało od pierwowzoru co przekładało się na słabą sprzedaż. W 1999 roku firmę chylącą się ku upadkowi przejmuje „stary” wspólnik Renault wykupując 51% udziałów. W kolejnych latach corocznie francuski koncern będzie stopniowo zwiększał swoje zaangażowanie w kapitale spółki, by w 2003 roku osiągnąć 99,3%.
Nowoczesne rozwiązania w regeneracji turbin z Daci
Powstaje zmodernizowana Nova z lepszym silnikiem, która na rynku funkcjonuje jako SuperNova. W 2003 roku powstaje Dacia Solenze, jednak kluczowy dla przyszłości rumuńskiej marki jest powstanie rok później Dacii Logan. Model ten ze względu na niską cenę cieszy się dużą popularnością w mniej zamożnej Europie Wschodniej. Kolejne auta takie jak Sander, Duster, Dokker, Lodgy wpisują się doskonale w tą strategię firmy i zdobywają coraz większe zainteresowanie wśród kierowców.
Cennik regeneracji turbosprężarek samochodowych do samochodów marki Dacia |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena i ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Dacia | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych Dacia | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Dacia | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii w samochodach marki Dacia | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki do marki Dacia (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Komentarze