Localizations image

Regeneracja turbosprężarek, naprawa turbin - Dacia

Oceń:
/ Aktualna ocena: 0.00

Regeneracja turbosprężarki - Naprawa turbiny - Dacia

Dacia

Początki marki Dacia sięgają 1943 roku i związane są z fabryką Uzina de Autoturisme Pitesti zajmującej się produkcją silników do samolotów. Niemal od samego początku istniały związki rumuńskiej Dacii z francuskim Renaultem. Po kilku nieudanych próbach wprowadzenia przez Rumunów własnej marki samochodów o nazwie Mioveni w 1968 roku postanowiono podpisać umowę o współpracy z francuskim koncernem motoryzacyjnym. Na efekty nie trzeba było długo czekać, bo w tym samym roku z taśm fabryki zjeżdża Dacia 1100 powstała na bazie Renualta 8. Potem powstały kolejne modele Dacia 1300, Dacia 1310, Dacia 1410 wzorowane z kolei na Renaulcie 12. Najpopularniejszym modelem okazała się Dacia 1300, która produkowana była aż do 1980 roku i dostępna była w wielu krajach bloku wschodniego (w Polsce pod nazwą Dacia 1300P). W 1976 roku rząd Rumuński podjął decyzję o zerwaniu współpracy z Renaultem i produkcji samochodów autorskich przy wykorzystaniu technologii z innych samochodów znanych marek. W ten sposób powstaje model małolitrażowego 500 Latsun, który pomimo dużej akcji propagandowo-reklamowej ze strony władz tego kraju nie jest w stanie zdobyć zaufania potencjalnych kupców. Głównym powodem była słaba jakość wykonania auta i przestarzała konstrukcja. Mimo wszystko produkowany był aż do 1989 roku. Innym samodzielnym produktem Rumunów była Dacia Nova, która powstała w 1995 roku poprzez skopiowanie rozwiązań z Peugeota 309. Podobnie jak poprzednik auto jakościowo bardzo odstawało od pierwowzoru co przekładało się na słabą sprzedaż. W 1999 roku firmę chylącą się ku upadkowi przejmuje „stary” wspólnik Renault wykupując 51% udziałów. W kolejnych latach corocznie francuski koncern będzie stopniowo zwiększał swoje zaangażowanie w kapitale spółki, by w 2003 roku osiągnąć 99,3%. Powstaje zmodernizowana Nova z lepszym silnikiem, która na rynku funkcjonuje jako SuperNova. W 2003 roku powstaje Dacia Solenze, jednak kluczowy dla przyszłości rumuńskiej marki jest powstanie rok później Dacii Logan. Model ten ze względu na niską cenę cieszy się dużą popularnością w mniej zamożnej Europie Wschodniej. Kolejne auta takie jak Sander,  Duster, Dokker, Lodgy wpisują się doskonale w tą strategię firmy i zdobywają coraz większe zainteresowanie wśród kierowców.           

regeneracja turbin Dacia

Turbo Dacia

Cennik regeneracji turbosprężarek samochodowych do samochodów marki Dacia

Cena i koszt (netto)
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena i ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Dacia 0 złotych
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych Dacia 320 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Dacia 366 złotych (netto) + części
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii w samochodach marki Dacia 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki do marki Dacia (robocizna + części) 399 złotych do ok. 480 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.

Zarezerwuj termin (auto Dacia)

Opis

Loader

Modele samochodu Dacia:

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 70 70 60
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 609 70 70 60
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.