Dacia – znajdź warsztaty Dacia i porównaj ceny usług regeneracji turbosprężarek

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element

W jakim miejscu należy się pokierować, po to, by najszybciej naprawić turbosprężarkę po wyjęciu z samochodu z logo Dacia?

Aby skorzystać z usługi renowacji turbosprężarek z pojazdu marki Dacia zalecamy skierować się do autoryzowanego warsztatu renowacji turbo , w którym fachowcy od ręki odnowią uszkodzone elementy.

Jakim przebiegiem charakteryzuje się procedura regeneracji turbosprężarek z samochodów osobowych z fabryki Dacia w naszym specjalistycznym i autoryzowanym zakładzie?

Poszczególne etapy przeprowadzane w pracowni regeneracji turbosprężarek prezentują się w samochodach marki Dacia następująco:
  • Odbieramy zepsute turbiny prosto od klienta lub od kuriera, z którego oferty można skorzystać w naszym serwisie. Daje to możliwość dostarczenia układów turbodoładowania do remontu bez potrzeby przyjeżdżania do warsztatu.
  • Realizujemy precyzyjną weryfikację układów turbodoładowania w celu odnalezienia przyczyn uszkodzenia i skali usterek.
  • Czyścimy niesprawne turbo z pojazdów z koncernu Dacia na wyznaczonych do tego urządzeniach.
  • Doręczamy działające układy doładowania z aut z fabryki Dacia do zleceniodawcy bezpośrednio lub wysyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi firmy kurierskiej.
  • Do turbosprężarki po naprawie załączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.

Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem regeneracji układu doładowania z samochodu z logo Dacia w autoryzowanym serwisie?

Kwota, jaką należy zapłacić za usługę renowacji turbo z pojazdu marki Dacia jest uzależniona od rozległości uszkodzeń turbo; darmowo natomiast realizujemy diagnostykę turbiny.

Jak najszybciej przywieźć turbosprężarkę z samochodu koncernu Dacia do warsztatu, gdzie zostanie wykonana renowacja zepsutych elementów?

Najlepszym i najbardziej komfortowym sposobem doręczenia turbosprężarki do warsztatu będzie skorzystanie z oferty pracownika firmy kurierskiej, którego pracownicy serwisu zarezerwują dla Państwa. Do warsztatu można także przyjechać osobiście, przywożąc układy doładowania po wymontowaniu z pojazdu

Czy regeneracja systemu doładowania jest realna w pojazdach marki Dacia dla wszelkich kategorii turbosprężarki?

Fachowcy potwierdzają, że remont układu doładowania w samochodach osobowych z koncernu Dacia jest dostępna praktycznie przy każdym rodzaju układu doładowania, możemy więc poddać renowacji:
  • Układy turbosprężarek Bi i Twin turbo,
  • Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii,
  • Turbiny bez zmiennej geometrii.

Jakie objawy stanowią dla kierowcy pojazdu marki Dacia komunikat na temat tego, że doszło do usterki turbo?

Charakterystyczne oraz często ujawniające się przejawy usterki systemu doładowania to:
  • zmniejszona moc,
  • czarny dym z wydechu,
  • unieruchomienie pojazdu,
  • zwiększone zużycie paliwa,
  • skoki obrotów silnika.

Z jakich powodów w układach turbodoładowania z aut marki Dacia regeneracja będzie wykonana najlepiej w autoryzowanym zakładzie?

Na temat tego, iż to korzystne, by skorzystać z oferty naszego warsztatu świadczą kolejne argumenty:
  • Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
  • Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych.
  • Posiadamy autoryzacje najistotniejszych producentów części samochodowych.
  • Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
  • W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
  • Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.

Modele samochodu Dacia:

Początki marki Dacia sięgają 1943 roku i związane są z fabryką Uzina de Autoturisme Pitesti zajmującej się produkcją silników do samolotów. Niemal od samego początku istniały związki rumuńskiej Dacii z francuskim Renaultem. Po kilku nieudanych próbach wprowadzenia przez Rumunów własnej marki samochodów o nazwie Mioveni w 1968 roku postanowiono podpisać umowę o współpracy z francuskim koncernem motoryzacyjnym. Na efekty nie trzeba było długo czekać, bo w tym samym roku z taśm fabryki zjeżdża Dacia 1100 powstała na bazie Renualta 8. Potem powstały kolejne modele Dacia 1300, Dacia 1310, Dacia 1410 wzorowane z kolei na Renaulcie 12. Najpopularniejszym modelem okazała się Dacia 1300, która produkowana była aż do 1980 roku i dostępna była w wielu krajach bloku wschodniego (w Polsce pod nazwą Dacia 1300P). W 1976 roku rząd Rumuński podjął decyzję o zerwaniu współpracy z Renaultem i produkcji samochodów autorskich przy wykorzystaniu technologii z innych samochodów znanych marek. W ten sposób powstaje model małolitrażowego 500 Latsun, który pomimo dużej akcji propagandowo-reklamowej ze strony władz tego kraju nie jest w stanie zdobyć zaufania potencjalnych kupców. Głównym powodem była słaba jakość wykonania auta i przestarzała konstrukcja. Mimo wszystko produkowany był aż do 1989 roku. Innym samodzielnym produktem Rumunów była Dacia Nova, która powstała w 1995 roku poprzez skopiowanie rozwiązań z Peugeota 309. Podobnie jak poprzednik auto jakościowo bardzo odstawało od pierwowzoru co przekładało się na słabą sprzedaż. W 1999 roku firmę chylącą się ku upadkowi przejmuje „stary” wspólnik Renault wykupując 51% udziałów. W kolejnych latach corocznie francuski koncern będzie stopniowo zwiększał swoje zaangażowanie w kapitale spółki, by w 2003 roku osiągnąć 99,3%.

Zregenerowana turbosprężarka z Daci
Naprawa turbin do Daci


Nowoczesne rozwiązania w regeneracji turbin z Daci

Powstaje zmodernizowana Nova z lepszym silnikiem, która na rynku funkcjonuje jako SuperNova. W 2003 roku powstaje Dacia Solenze, jednak kluczowy dla przyszłości rumuńskiej marki jest powstanie rok później Dacii Logan. Model ten ze względu na niską cenę cieszy się dużą popularnością w mniej zamożnej Europie Wschodniej. Kolejne auta takie jak Sander,  Duster, Dokker, Lodgy wpisują się doskonale w tą strategię firmy i zdobywają coraz większe zainteresowanie wśród kierowców.         

 

regeneracja turbin Dacia
Turbo Dacia - regeneracja i naprawa

 

Cennik regeneracji turbosprężarek samochodowych do samochodów marki Dacia

Cena i koszt (netto)
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena i ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Dacia 0 złotych
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych Dacia 285 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Dacia 366 złotych (netto) + części
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii w samochodach marki Dacia 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki do marki Dacia (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.60
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Natan
2023-02-20 12:22:53
Dacia to rumuńska marka samochodów, która została założona w 1966 roku. W 1999 roku, Dacia została przejęta przez francuski koncern motoryzacyjny Renault, który zdecydował o rozpoczęciu produkcji samochodów Dacia w skali europejskiej. Obecnie, samochody marki Dacia są sprzedawane w ponad 40 krajach na całym świecie. Dacia jest znana z produkcji przede wszystkim tanich samochodów z przeznaczeniem na rynek masowy. Modele takie jak Dacia Sandero, Dacia Logan, Dacia Duster czy Dacia Dokker są popularne ze względu na swoją przystępną cenę, niezawodność i prostotę konstrukcji. W ostatnich latach, Dacia wprowadziła na rynek również nowsze modele, które oferują bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne i wyższy poziom wyposażenia, takie jak Dacia Spring - pierwszy w pełni elektryczny model marki. Dacia jest również zaangażowana w inicjatywy związane z ochroną środowiska. Przykładem jest Dacia Plant Forests, program polegający na sadzeniu drzew w różnych regionach, w celu zmniejszenia wpływu przemysłu motoryzacyjnego na środowisko naturalne. W skrócie, Dacia to marka samochodów, która oferuje przystępne cenowo pojazdy, cieszące się popularnością wśród kierowców poszukujących niezawodnych i ekonomicznych rozwiązań. Regeneracja turbosprężarek w samochodach marki Dacia polega na naprawie uszkodzonej lub zużytej turbosprężarki, zamiast jej wymiany na nową. Proces regeneracji zwykle składa się z kilku etapów, w zależności od stopnia uszkodzenia turbosprężarki. Pierwszym krokiem jest demontaż turbosprężarki z silnika samochodu. Następnie, przeprowadza się dokładne badanie i ocenę stanu turbosprężarki. Często wymaga to rozbierania samej turbosprężarki na poszczególne elementy, aby sprawdzić stan każdej części. Jeśli w procesie badania stwierdzone zostaną uszkodzenia lub zużycie, należy je usunąć. Kolejnym krokiem jest oczyszczenie turbosprężarki z osadów i zabrudzeń, które mogą powodować problemy z jej działaniem. W tym celu stosuje się różnego rodzaju metody czyszczenia, takie jak piaskowanie, mycie ultradźwiękowe, czy chemiczne. Po dokładnym oczyszczeniu, przystępuje się do wymiany zużytych elementów, takich jak łożyska, uszczelki, tłoki czy łopatki wirnika. Wszystkie elementy powinny być wymienione na nowe lub, jeśli to możliwe, poddane regeneracji. Następnie, po wymianie i naprawie uszkodzonych części, turbosprężarka jest ponownie zmontowana i poddana testom. Testy te służą do sprawdzenia, czy turbosprężarka działa poprawnie i spełnia swoje funkcje. Regeneracja turbosprężarek w samochodach marki Dacia jest dobrym rozwiązaniem w przypadku zużytych lub uszkodzonych turbosprężarek. Po przeprowadzeniu regeneracji turbosprężarki można używać przez długi czas, a koszt naprawy jest zwykle niższy niż koszt wymiany na nową.
Zadzwoń +48 609 70 70 60