Regeneracja turbosprężarek Dacia Lodgy Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie należy się udać, aby najszybciej poddać naprawie turbinę po wyjęciu z pojazdu marki Dacia model Lodgy?
Jakimi etapami odznacza się proces remontu układów turbodoładowania z samochodów osobowych z logo Dacia model Lodgy w autoryzowanym i specjalistycznym serwisie?
- Odbieramy zepsute systemy turbodoładowania prosto od zleceniodawcy lub od pracownika firmy kurierskiej, z którego oferty można skorzystać w naszym zakładzie.
- Realizujemy wnikliwą kontrolę układów turbodoładowania w celu zidentyfikowania obszaru uszkodzeń oraz przyczyn usterki.
- Czyścimy niesprawne systemy turbodoładowania z samochodów osobowych z logo Dacia model Lodgy na profesjonalnych przyrządach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, którą jest renowacja turbosprężarek, przekazujemy zregenerowane systemy turbodoładowania z samochodów marki Dacia model Lodgy do klienta bez pośredników albo przesyłamy na wskazany przez niego adres dzięki możliwości usługi kurierskiej.
- Do części po regeneracji dołączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka cena wiąże się z naprawą turbosprężarki z samochodu osobowego marki Dacia model Lodgy w autoryzowanym zakładzie?
W jaki sposób przywieźć turbosprężarkę z samochodu z logo Dacia model Lodgy do warsztatu, w którym wykonuje się renowację turbo?
Czy wszystkie typy układów doładowania wymontowanych z samochodu z logo Dacia model Lodgy może zostać poddany do regeneracji?
- Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii;
- Doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbiny bez VTG.
Jakie symptomy wskazują na to, że w samochodzie z logo Dacia model Lodgy turbo pracuje niewłaściwie z powodu awarii?
- wzrost emisji sadzy,
- wyraźnie słabsza moc,
- wzrost zużycia paliwa,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- wahania obrotów.
Co świadczy o tym, że w układach doładowania z aut marki Dacia model Lodgy remontem najbardziej rzetelnie zajmą się profesjonaliści z autoryzowanej pracowni?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- Naprawą turbo zajmuje się doskonale wykwalifikowana kadra.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Posiadamy autoryzacje najistotniejszych producentów części samochodowych.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
W 2012 roku pod rumuńską marką Dacia wyjechał z fabryki w Maroku pierwszy minivan. Pojazd powstał bazie platformy Renulat Grand Scenic i zgodnie ze zwoją nazwą ma zapewniać dużą przestronność swoim użytkownikom. Oczywiście jak to w przypadku taniej marki ma to być dostępne w jak najniższej cenie i trzeba przyznać, że tak właśnie jest. Auto pod względem przestronności wyprzedza inne konkurencyjne modele z tego segmentu. Przede wszystkim pozytywnie zaskakuje pojemność bagażnika wynosząca aż 827 litrów. Po złożeniu tylnej kanapy Lodgy ma do zaoferowania aż 2617 litrów. Opcjonalne 2 dodatkowe fotele w trzecim rzędzie też nie oznaczają męczarni dla ich użytkowników jak ma to miejsce często u konkurencji. Tam można naprawdę w miarę wygodnie podróżować i to nawet na dłuższym dystansie. Wygląd zewnętrzny Dacii jest prosty dosłownie i w przenośni, bo niczym nas nie zaskakuje i jest dość „pudełkowaty”. Samochód napędzany jest silnikiem benzynowym 1.2 TCe oraz turbodieselami 1.5 dCi znanymi z innych modeli Renaulta.
Czy w przypadku Dacii Lodgy można regenerować uszkodzone turbiny?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Dacia Lodgy 2012 – nadal
Benzynowy:
1.2 TCe 115 KM ( H5F 402 )
Wysokoprężne:
1.5 dCi 90 KM
1.5 dCi 107 KM
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Dacia | Lodgy | Lodgy 1.2 TCe 115 | 1.2 TCe | 115 KM | od 2012 | 49373-05003 49373-05001 | 8201165362 144108762 144104523 144105266 144108762R 144105266R 144104523R | Mitsubishi |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Dacia Lodgy |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Dacia Lodgy | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Dacia Lodgy | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Dacia Lodgy | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Dacia Lodgy | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Dacia Lodgy (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Dacia)
Dodaj komentarz
- Józefów
- Braniewo
- Solec Kujawski
- Chełmno
- Kalisz Pomorski
- Ligota Wielka
- Ełk
- Gliwice
- Wilcza
- Grajewo
- Grójec
- Kędzierzyn-Koźle
- Krzepice
- Krzeszowice
- Miękinia
- Skawina
- Lubliniec
- Łomża
- Dzięcielin
- Dziewierzewo
- Nakło nad Notecią
- Namysłów
- Kożuchów
- Nowa Sól
- Sława
- Olkusz
- Działoszyce
- Komorniki
- Poznań
- Rawa Mazowiecka
- Sandomierz
- Sanok
- Sejny
- Sępólno Krajeńskie
- Siedlce
- Krzeszyce
- Chocicza
- Zbąszynek
- Imielin
- Rumia
- Włodawa
- Rydułtowy
- Kąty Wrocławskie
- Miłosław
- Świdnik
- Lewin Brzeski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Dacia Lodgy to samochód rodzinny, który po raz pierwszy pojawił się na rynku w 2012 roku. Auto oferuje dużą przestrzeń w kabinie pasażerskiej oraz pakowny bagażnik, co czyni go idealnym wyborem dla rodzin i osób szukających przestronnego samochodu. W Dacii Lodgy dostępne są różne jednostki napędowe, w tym silniki benzynowe i diesla, wyposażone w turbosprężarki. Turbosprężarka jest ważnym elementem układu doładowania w silnikach Dacia Lodgy. Jej zadaniem jest zwiększenie ilości powietrza doprowadzanego do silnika, co pozwala na uzyskanie większej mocy i momentu obrotowego. W przypadku awarii turbosprężarki, regeneracja turbiny jest jednym z rozwiązań, które umożliwia przywrócenie jej sprawności. Regeneracja turbosprężarki Dacia Lodgy to proces, który polega na odbudowie elementów turbiny oraz wymianie uszkodzonych części na nowe. W procesie regeneracji mogą być wymieniane m.in. łożyska, uszczelki, przepustnice, a także elementy wirnika. Przed przystąpieniem do regeneracji turbiny, konieczna jest dokładna diagnoza problemu, aby wyeliminować jego przyczynę. Do przeprowadzenia regeneracji turbosprężarki Dacia Lodgy potrzebne są odpowiednie narzędzia oraz części zamiennych. Wymiana zużytych elementów na nowe pozwala na przywrócenie turbosprężarce pełnej sprawności, co wpływa na osiągi silnika oraz wydłuża jej żywotność. Podsumowując, regeneracja turbosprężarki Dacia Lodgy to proces, który umożliwia odbudowę elementów turbiny i przywrócenie jej sprawności. Do regeneracji potrzebne są odpowiednie narzędzia oraz części zamiennych, a przed przystąpieniem do regeneracji, konieczna jest diagnoza problemu, aby wyeliminować jego przyczynę. Dacia Lodgy to samochód rodzinny, który może być wyposażony w różne jednostki napędowe, a turbosprężarki w tych silnikach wymagają regularnej konserwacji i ewentualnie regeneracji w przypadku awarii.