Czyszczenie turbo Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Jak można wyczyścić turbosprężarki i wykonać serwis Czyszczenie turbo?
W jaki sposób przebiega usługa Czyszczenie turbo dla układów doładowania?
- Odbieramy turbo kurierem bądź dostarczamy turbo do pracowni.
- Turbiny są weryfikowane podczas rozbiórki a następnie kontaktujemy się informując o uszkodzeniach turbin.
- Turbosprężarki są poddawane sprawdzeniu na dedykowanych maszynach.
- Części naprawia się i regeneruje na profesjonalnych urządzeniach.
- Po odnowieniu możliwości turbosprężarki wysyłamy do klienta.
Jaka jest cena usługi Czyszczenie turbo w pracowniach naprawy turbo?
Jak przywieźć turbosprężarki do pracowni regeneracji?
Jakie turbosprężarki można naprawiać, które turbosprężarki można poddawać usłudze Czyszczenie turbo?
- Turbiny konwencjonalne,
- Turbiny o zmiennej geometrii VTG,
- Układy doładowania szeregowych i równoległych.
Jakie są oznaki niesprawności turbin jakie istnieje możliwość by naprawiać i przeprowadzać usługę Czyszczenie turbo?
- ograniczenie osiągów,
- zwiększone dymienie,
- zwiększony pobór paliwa,
- nierówna praca silnika,
- problemy z odpaleniem silnika.
Dlaczego warto postawić na zakłady realizujące usługę Czyszczenie turbo i nasz portal?
- Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
- Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
- Posiadamy najnowocześniejsze dedykowane maszyny oraz świetnie wyszkoloną kadrę,
- Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Używamy tylko oryginalnych części.
Czyszczenie turbo to gwarancja zachowania żywotności turbosprężarki, co potwierdzają specjalistyczne pracownie zajmujące się przywracaniem sprawności turbosprężarkom, czyli słowem, regeneracją układów doładowania. Nie jest to jedyny czynnik, bo oprócz czyszczenia turbo, wypada regularnie zmieniać olej i dbać, aby turbosprężarka nie pracowała bez oleju, jednak bardzo istotne jest, aby środowisko pracy turbo było relatywnie czyste. Oczywiście uzyskanie możliwie jak najczystszego środowiska turbiny nie jest proste i bez naszej ingerencji nie będzie to możliwe. Co trzeba zrobić, aby nie musieć oddawać turbo do czyszczenia w zakładzie? Czy czyszczenie turbo przynosi efekty? Jak wyczyścić turbosprężarkę bez demontażu, a jak po demontażu? Czy czyszczenie turbo jest konieczne, a w przypadku gdy jest, jak profesjonalnie czyścić turbo?
1.Co trzeba zrobić, aby nie musieć oddawać turbo do czyszczenia?
Pierwszym podstawowym czynnikiem zapewniającym turbosprężarkom odpowiednie warunki pracy jest obecność różnego rodzaju filtrów. Jeśli nie chcemy mieć problemów z zanieczyszczeniem turbosprężarki, powinniśmy dbać o regularną wymianę filtrów. Filtry powietrza czy oleju nie należą do najdroższych filtrów w samochodzie, a odgrywają bardzo istotną rolę, dlatego tez nie wolno ignorować zużycia filtrów samochodowych. Jeśli stan filtrów odbiega od kondycji, jaką określilibyśmy jako "bez zarzutów" należy zadbać, aby tę kondycję poprawić, najczęściej polega to na ich wymianie. Innym czynnikiem, jaki wpływa na stan naszego turbo, jest stan naszego turbo. Choć może wydawać się to paradoksalne, to uszkodzenie turbosprężarki będzie prowadzić do pogłębiania się uszkodzeń i powstawania nowych. Dobrym przykładem będzie uszkodzenie uszczelnienia olejowania, zwane uszczelnieniem dynamicznym. Jeśli uszczelnienie to przepuszcza olej na przykład do muszli ssącej, to musimy się liczyć z powstawaniem nagarów utrudniających pracę turbosprężarki i kwalifikujących nasze turbo do czyszczenia. Zbierający się na kole kompresji nagar i lepiące się do niego zanieczyszczenia pochodzące ze środowiska zewnętrznego będzie zwiększało opory ruchu, co za tym idzie również temperaturę pracy i w efekcie może doprowadzić do zniszczenia turbosprężarki. Ostatnią odpowiedzią na pytanie, co zrobić, żeby nie musieć czyścić turbo, będzie: "zadbać o auto". To posiadające szerokie spektrum rozumienia stwierdzenie nie sprowadza się do jednej konkretnej rzeczy, o którą trzeba zadbać w aucie. Zwiększone dymienie, niewłaściwie pracujący EGR, niesprawne wtryskiwacze, a nawet zapchany DPF mogą sprawić, że turbosprężarka, kolokwialnie mówiąc, dostanie w kość. Uzyskanie optymalnych parametrów pracy silnika (a więc utrzymanie go w nienagannej kondycji) to w przypadku zwłaszcza nowoczesnych samochodów klucz do zachowania żywotności podzespołów. Niewiele we współczesnych dieslach zostało z jeżdżących nawet na oleju opałowym wolnossących staruszków znanych z początku lat 90 ubiegłego stulecia.
2. Czy czyszczenie turbo przynosi efekty?
Zależnie od tego, z jakim stopniem zanieczyszczenia turbosprężarki mamy do czynienia, jest kilka możliwości reakcji na podobnego typu problem. Czyszczenie turbo bez demontażu przynosi efekty jedynie w przypadku kiedy zauważyliśmy problem z turbosprężarką odpowiednio wcześnie i bez zwłoki podjęliśmy działania mające na celu zapobieżenie pogłębianiu się problemu. Mianowicie, jest sporo proponowanych przez specjalistyczne firmy dodatków do paliwa poprawiających spalanie diesla i zmniejszających produkcję zanieczyszczeń, których ilość i tak została znacznie zmniejszona w ostatnich latach za sprawą poprawy jakości paliwa. Zawór EGR, czyli zawór recyrkulacji spalin stał się nieodłącznym elementem nowoczesnych diesli, ponieważ pozwala na zmniejszenie powstawania trujących związków, typowych dla spalania diesla, których emisja została znacznie ograniczona europejską normą EURO. Już 4 edycja tego dekretu sprawiła, że na rynku motoryzacyjnym, zwłaszcza wśród silników diesla, dokonała się prawdziwa rewolucja. Konieczne stało się wprowadzanie spalin wychodzących z diesla na wtórny obieg i dodatkowe przepalanie ich w komorze spalania w silniku. Jeśli w tych spalinach, które EGR kieruje na turbo, znajdzie się znaczną ilość zanieczyszczeń, nie można liczyć, że magicznym sposobem znikną – trzeba ograniczyć och produkcję lub ułatwić ich usuwanie – zajmują się tym preparaty stosowane jako dodatek do paliwa. Wśród głównych producentów można wymienić znane wszystkim kierowcom marki jak Liqui Moly czy K2, jednak dostępna oferta na rynku "kosmetyków do samochodów" jest znacznie szersza. Można powiedzieć, że co kierowca, to inna opinia, jednak lwia część wykorzystujących takie dodatki użytkowników turbodoładowanych samochodów określa takie dodatki jako "zaskakująco skuteczne". Można więc odpowiedzieć z pełną odpowiedzialnością, że jeśli sytuacja nie jest krytyczna to czyszczenie turbo preparatami, bez demontażu, przynosi wymierne efekty.
3. Jak wyczyścić turbosprężarkę bez demontażu, a jak po demontażu?
Czyszczenie turbo bez demontażu opiera się o stosowanie wymienionych w poprzednim akapicie dodatków do paliwa, które poprawiają spalanie i zmniejszają produkcję zanieczyszczeń. Jednak, jak również zdążyliśmy wspomnieć, w przypadku kiedy zanieczyszczenie osiągnęło poziom uniemożliwiający wykorzystanie preparatów, konieczne jest jego zdemontowanie i oddanie do czyszczenia w pracowni. Po zdemontowaniu turbosprężarki trafia ona w ręce specjalistów, którzy ostrożnie i z wypracowanym schematem najpierw diagnozują turbo, rozbierają, weryfikują i dopiero po ustaleniach dotyczących jego stanu stwierdzają, czy turbo nadaje się do czyszczenia, regeneracji czy do wyrzucenia. Większość uszkodzeń turbosprężarki można naprawiać, jednak ewidentne pęknięcia muszli czy utrata płaszczyzn styku kolektora powstałe na przykład w efekcie znacznego jego przegrzania, jeśli przekraczają możliwości planowania kolektora, zwłaszcza połączonego z muszlą wydechową uniemożliwiają jej regenerację. Takie uszkodzenia, które eliminują turbo, jako część do regeneracji, sprawiają, że profesjonalny zakład nie podejmie się czyszczenia, bo choć turbo byłoby czyste, nie nadawałoby się i tak do ponownego montażu, a ceniące sobie zadowolenie klienta pracownie nie skazują klientów na koszt czyszczenia, jeśli sama turbosprężarka nie nadaje się już do eksploatacji. Jeśli jednak po weryfikacji turbosprężarka nie wykazuje kardynalnych usterek, poddaje się ją czyszczeniu w różnych maszynach, zależnie od czyszczonej części turbosprężarki. Najbardziej zabrudzone muszle czyści się w maszynach do piaskowania i szkiełowania. Mniej zanieczyszczone siłowniki sterujące lub elementy zmiennej geometrii czyści się w myjkach ultradźwiękowych, natomiast delikatne elementy rdzenia poddaje się czyszczeniu w specjalnych myjkach wykorzystujących metodę termochemiczną, z pomocą wody pod zwiększonym ciśnieniem.
4. Czy czyszczenie turbo jest konieczne, a jeśli tak to, jak czyścić turbo profesjonalnie?
Jeśli mamy pewność, że turbosprężarka wymaga czyszczenia, a nie regeneracji, to tak, czyszczenie turbo jest konieczne. Jeśli natomiast turbosprężarka wymaga już naprawy lub regeneracji, nie ma sensu, tylko jej czyścić, ponieważ nie uda się przywrócić jej sprawności i funkcjonalności bez kompleksowej naprawy, poprzez samo jedynie czyszczenie. Jak więc wyczyścić turbo profesjonalnie? Niestety sami, bez współpracy ze specjalistyczną pracownią, nie damy rady profesjonalnie wyczyścić turbosprężarki, tak aby z powrotem pełniła nienagannie swoje zadanie w układzie doładowania silnika. Z czym to jest związane, skoro można wykorzystać te same maszyny co profesjonalna pracownia i uzyskać te same efekty? Nie można się nie zgodzić z tak postawioną sprawą, jednak aby czyszczenie turbo przyniosło zadowalające efekty, konieczna jest jego rozbiórka do tak zwanych części pierwszych, a turbiny po zdemontowaniu nie można ot tak zwyczajnie złożyć sobie w całość. Wymagany jest do tego odpowiedni sprzęt i tutaj nieodzowni stają się specjaliści pracujący w zakładach zajmujących się naprawą i czyszczeniem turbosprężarek. Pewne elementy turbo po czyszczeniu nie nadają się do ponownego montażu, jak na przykład osłony termiczne, inne z kolei wymienia się zawsze, jak zestawy naprawcze i nie ma możliwości, aby wykorzystać je ponownie, nawet jeśli nie były zużyte ani zniszczone. Dlatego też można z pełną odpowiedzialnością odpowiedzieć na pytanie "Jak profesjonalnie czyścić turbo?" - "Profesjonalne czyszczenie turbo dostępne jest jedynie w pracowniach zajmujących regeneracją turbosprężarek.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Czyszczenie turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Sprawdzenie turbosprężarki | 0 złotych |
Wycena naprawy turbo | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek | 0 złotych |
Rozbiórka turbiny | 0 złotych |
Naprawa turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbo do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie VNT, VTG, VGT turbo | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbin do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Czyszczenie turbo)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Czarna Białostocka
- Jasienica
- Borowina
- Brodnica
- Węgorzewo
- Gryfice
- Trzebiatów
- Kruszwica
- Kazimierza Wielka
- Kielce
- Chmielnik
- Wołczyn
- Końskie
- Krzeszowice
- Skawina
- Kwidzyn
- Orneta
- Bełżyce
- Łódź
- Bytom Odrzański
- Rabka-Zdrój
- Jelcz-Laskowice
- Sulejów
- Mąkolice
- Posądza
- Puck
- Rypin
- Zbuczyn
- Ustka
- Pinczyn
- Sucha Beskidzka
- Szczecinek
- Środa Wielkopolska
- Świdwin
- Świebodzin
- Tychy
- Wieliczka
- Zambrów
- Złotoryja
- Szprotawa
- Żuromin
- Żywiec
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze