Localizations image

Czyszczenie turbo Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.71

Jak można wyczyścić turbosprężarki i wykonać serwis Czyszczenie turbo?

Turbo można wyremontować w pracowniach regeneracji z województwa układów doładowania gdzie można jednocześnie wykonać usługę Czyszczenie turbo albo przedzwonić oraz umówić się na odbiór firmą kurierską.

W jaki sposób przebiega usługa Czyszczenie turbo dla układów doładowania?

  • Odbieramy turbo kurierem bądź dostarczamy turbo do pracowni.
  • Turbiny są weryfikowane podczas rozbiórki a następnie kontaktujemy się informując o uszkodzeniach turbin.
  • Turbosprężarki są poddawane sprawdzeniu na dedykowanych maszynach.
  • Części naprawia się i regeneruje na profesjonalnych urządzeniach.
  • Po odnowieniu możliwości turbosprężarki wysyłamy do klienta.

Jaka jest cena usługi Czyszczenie turbo w pracowniach naprawy turbo?

Opłata za usługę naprawy turbo związany jest od poziomu uszkodzenia turbiny. Sprawdzenie turbiny jest za darmo.

Jak przywieźć turbosprężarki do pracowni regeneracji?

Najlepiej turbinę dostarczyć do pracowni kurierem którego możemy dla Państwa zamówić ale naturalnie namawiamy do odwiedzin w firmie gdzie będzie można sprawdzić jak odbywa się usługa Czyszczenie turbo.

Jakie turbosprężarki można naprawiać, które turbosprężarki można poddawać usłudze Czyszczenie turbo?

Praktycznie wszystkie typy turbin można poddawać regulacji w tym:
  • Turbiny konwencjonalne,
  • Turbiny o zmiennej geometrii VTG,
  • Układy doładowania szeregowych i równoległych.

Jakie są oznaki niesprawności turbin jakie istnieje możliwość by naprawiać i przeprowadzać usługę Czyszczenie turbo?

Typowe oznaki niesprawności turbin to:
  • ograniczenie osiągów,
  • zwiększone dymienie,
  • zwiększony pobór paliwa,
  • nierówna praca silnika,
  • problemy z odpaleniem silnika.

Dlaczego warto postawić na zakłady realizujące usługę Czyszczenie turbo i nasz portal?

Polecamy wybrać nasze usługi bo:
  • Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
  • Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
  • Posiadamy najnowocześniejsze dedykowane maszyny oraz świetnie wyszkoloną kadrę,
  • Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
  • Nasze ceny są konkurencyjne,
  • Używamy tylko oryginalnych części.

Czyszczenie turbo to gwarancja zachowania żywotności turbosprężarki, co potwierdzają specjalistyczne pracownie zajmujące się przywracaniem sprawności turbosprężarkom, czyli słowem, regeneracją układów doładowania. Nie jest to jedyny czynnik, bo oprócz czyszczenia turbo, wypada regularnie zmieniać olej i dbać, aby turbosprężarka nie pracowała bez oleju, jednak bardzo istotne jest, aby środowisko pracy turbo było relatywnie czyste. Oczywiście uzyskanie możliwie jak najczystszego środowiska turbiny nie jest proste i bez naszej ingerencji nie będzie to możliwe. Co trzeba zrobić, aby nie musieć oddawać turbo do czyszczenia w zakładzie? Czy czyszczenie turbo przynosi efekty? Jak wyczyścić turbosprężarkę bez demontażu, a jak po demontażu? Czy czyszczenie turbo jest konieczne, a w przypadku gdy jest, jak profesjonalnie czyścić turbo?

Jak wygląda czyszczenie turbosprężarek i turbo?
Czyszczenie turbo


1.Co trzeba zrobić, aby nie musieć oddawać turbo do czyszczenia?

Pierwszym podstawowym czynnikiem zapewniającym turbosprężarkom odpowiednie warunki pracy jest obecność różnego rodzaju filtrów. Jeśli nie chcemy mieć problemów z zanieczyszczeniem turbosprężarki, powinniśmy dbać o regularną wymianę filtrów. Filtry powietrza czy oleju nie należą do najdroższych filtrów w samochodzie, a odgrywają bardzo istotną rolę, dlatego tez nie wolno ignorować zużycia filtrów samochodowych. Jeśli stan filtrów odbiega od kondycji, jaką określilibyśmy jako "bez zarzutów" należy zadbać, aby tę kondycję poprawić, najczęściej polega to na ich wymianie. Innym czynnikiem, jaki wpływa na stan naszego turbo, jest stan naszego turbo. Choć może wydawać się to paradoksalne, to uszkodzenie turbosprężarki będzie prowadzić do pogłębiania się uszkodzeń i powstawania nowych. Dobrym przykładem będzie uszkodzenie uszczelnienia olejowania, zwane uszczelnieniem dynamicznym. Jeśli uszczelnienie to przepuszcza olej na przykład do muszli ssącej, to musimy się liczyć z powstawaniem nagarów utrudniających pracę turbosprężarki i kwalifikujących nasze turbo do czyszczenia. Zbierający się na kole kompresji nagar i lepiące się do niego zanieczyszczenia pochodzące ze środowiska zewnętrznego będzie zwiększało opory ruchu, co za tym idzie również temperaturę pracy i w efekcie może doprowadzić do zniszczenia turbosprężarki. Ostatnią odpowiedzią na pytanie, co zrobić, żeby nie musieć czyścić turbo, będzie: "zadbać o auto". To posiadające szerokie spektrum rozumienia stwierdzenie nie sprowadza się do jednej konkretnej rzeczy, o którą trzeba zadbać w aucie. Zwiększone dymienie, niewłaściwie pracujący EGR, niesprawne wtryskiwacze, a nawet zapchany DPF mogą sprawić, że turbosprężarka, kolokwialnie mówiąc, dostanie w kość. Uzyskanie optymalnych parametrów pracy silnika (a więc utrzymanie go w nienagannej kondycji) to w przypadku zwłaszcza nowoczesnych samochodów klucz do zachowania żywotności podzespołów. Niewiele we współczesnych dieslach zostało z jeżdżących nawet na oleju opałowym wolnossących staruszków znanych z początku lat 90 ubiegłego stulecia.

Odpowiednia eksploatacja jedynym ratunkiem dla turbo
Co trzeba zrobić, aby nie musieć oddawać turbo do czyszczenia?


2. Czy czyszczenie turbo przynosi efekty?

Zależnie od tego, z jakim stopniem zanieczyszczenia turbosprężarki mamy do czynienia, jest kilka możliwości reakcji na podobnego typu problem. Czyszczenie turbo bez demontażu przynosi efekty jedynie w przypadku kiedy zauważyliśmy problem z turbosprężarką odpowiednio wcześnie i bez zwłoki podjęliśmy działania mające na celu zapobieżenie pogłębianiu się problemu. Mianowicie, jest sporo proponowanych przez specjalistyczne firmy dodatków do paliwa poprawiających spalanie diesla i zmniejszających produkcję zanieczyszczeń, których ilość i tak została znacznie zmniejszona w ostatnich latach za sprawą poprawy jakości paliwa. Zawór EGR, czyli zawór recyrkulacji spalin stał się nieodłącznym elementem nowoczesnych diesli, ponieważ pozwala na zmniejszenie powstawania trujących związków, typowych dla spalania diesla, których emisja została znacznie ograniczona europejską normą EURO. Już 4 edycja tego dekretu sprawiła, że na rynku motoryzacyjnym, zwłaszcza wśród silników diesla, dokonała się prawdziwa rewolucja. Konieczne stało się wprowadzanie spalin wychodzących z diesla na wtórny obieg i dodatkowe przepalanie ich w komorze spalania w silniku. Jeśli w tych spalinach, które EGR kieruje na turbo, znajdzie się znaczną ilość zanieczyszczeń, nie można liczyć, że magicznym sposobem znikną – trzeba ograniczyć och produkcję lub ułatwić ich usuwanie – zajmują się tym preparaty stosowane jako dodatek do paliwa. Wśród głównych producentów można wymienić znane wszystkim kierowcom marki jak Liqui Moly czy K2, jednak dostępna oferta na rynku "kosmetyków do samochodów" jest znacznie szersza. Można powiedzieć, że co kierowca, to inna opinia, jednak lwia część wykorzystujących takie dodatki użytkowników turbodoładowanych samochodów określa takie dodatki jako "zaskakująco skuteczne". Można więc odpowiedzieć z pełną odpowiedzialnością, że jeśli sytuacja nie jest krytyczna to czyszczenie turbo preparatami, bez demontażu, przynosi wymierne efekty.

Efekty czyszczenia turbosprężarki - wady i zalety
 Czy czyszczenie turbo przynosi efekty?


3. Jak wyczyścić turbosprężarkę bez demontażu, a jak po demontażu?

Czyszczenie turbo bez demontażu opiera się o stosowanie wymienionych w poprzednim akapicie dodatków do paliwa, które poprawiają spalanie i zmniejszają produkcję zanieczyszczeń. Jednak, jak również zdążyliśmy wspomnieć, w przypadku kiedy zanieczyszczenie osiągnęło poziom uniemożliwiający wykorzystanie preparatów, konieczne jest jego zdemontowanie i oddanie do czyszczenia w pracowni. Po zdemontowaniu turbosprężarki trafia ona w ręce specjalistów, którzy ostrożnie i z wypracowanym schematem najpierw diagnozują turbo, rozbierają, weryfikują i dopiero po ustaleniach dotyczących jego stanu stwierdzają, czy turbo nadaje się do czyszczenia, regeneracji czy do wyrzucenia. Większość uszkodzeń turbosprężarki można naprawiać, jednak ewidentne pęknięcia muszli czy utrata płaszczyzn styku kolektora powstałe na przykład w efekcie znacznego jego przegrzania, jeśli przekraczają możliwości planowania kolektora, zwłaszcza połączonego z muszlą wydechową uniemożliwiają jej regenerację. Takie uszkodzenia, które eliminują turbo, jako część do regeneracji, sprawiają, że profesjonalny zakład nie podejmie się czyszczenia, bo choć turbo byłoby czyste, nie nadawałoby się i tak do ponownego montażu, a ceniące sobie zadowolenie klienta pracownie nie skazują klientów na koszt czyszczenia, jeśli sama turbosprężarka nie nadaje się już do eksploatacji. Jeśli jednak po weryfikacji turbosprężarka nie wykazuje kardynalnych usterek, poddaje się ją czyszczeniu w różnych maszynach, zależnie od czyszczonej części turbosprężarki. Najbardziej zabrudzone muszle czyści się w maszynach do piaskowania i szkiełowania. Mniej zanieczyszczone siłowniki sterujące lub elementy zmiennej geometrii czyści się w myjkach ultradźwiękowych, natomiast delikatne elementy rdzenia poddaje się czyszczeniu w specjalnych myjkach wykorzystujących metodę termochemiczną, z pomocą wody pod zwiększonym ciśnieniem.

Demontaż a czyszczenie turbosprężarek i turbin
Jak wyczyścić turbosprężarkę bez demontażu, a jak po demontażu?


4. Czy czyszczenie turbo jest konieczne, a jeśli tak to, jak czyścić turbo profesjonalnie?

Jeśli mamy pewność, że turbosprężarka wymaga czyszczenia, a nie regeneracji, to tak, czyszczenie turbo jest konieczne. Jeśli natomiast turbosprężarka wymaga już naprawy lub regeneracji, nie ma sensu, tylko jej czyścić, ponieważ nie uda się przywrócić jej sprawności i funkcjonalności bez kompleksowej naprawy, poprzez samo jedynie czyszczenie. Jak więc wyczyścić turbo profesjonalnie? Niestety sami, bez współpracy ze specjalistyczną pracownią, nie damy rady profesjonalnie wyczyścić turbosprężarki, tak aby z powrotem pełniła nienagannie swoje zadanie w układzie doładowania silnika. Z czym to jest związane, skoro można wykorzystać te same maszyny co profesjonalna pracownia i uzyskać te same efekty? Nie można się nie zgodzić z tak postawioną sprawą, jednak aby czyszczenie turbo przyniosło zadowalające efekty, konieczna jest jego rozbiórka do tak zwanych części pierwszych, a turbiny po zdemontowaniu nie można ot tak zwyczajnie złożyć sobie w całość. Wymagany jest do tego odpowiedni sprzęt i tutaj nieodzowni stają się specjaliści pracujący w zakładach zajmujących się naprawą i czyszczeniem turbosprężarek. Pewne elementy turbo po czyszczeniu nie nadają się do ponownego montażu, jak na przykład osłony termiczne, inne z kolei wymienia się zawsze, jak zestawy naprawcze i nie ma możliwości, aby wykorzystać je ponownie, nawet jeśli nie były zużyte ani zniszczone. Dlatego też można z pełną odpowiedzialnością odpowiedzieć na pytanie "Jak profesjonalnie czyścić turbo?" - "Profesjonalne czyszczenie turbo dostępne jest jedynie w pracowniach zajmujących regeneracją turbosprężarek.

Konieczność czyszczenia zanieczyszczonych turbin i turbosprężarek - gdzie najlepiej?
Czy czyszczenie turbo jest konieczne, a jeśli tak to, jak czyścić turbo profesjonalnie?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Czyszczenie turbo

Cena i koszt (netto)
Sprawdzenie turbosprężarki 0 złotych
Wycena naprawy turbo 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek 0 złotych
Rozbiórka turbiny 0 złotych
Naprawa turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Naprawa turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbo do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Regeneracja turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Czyszczenie VNT, VTG, VGT turbo 163 złote (netto) + części
Czyszczenie geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbin do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Czyszczenie turbo)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Robert 2023-04-17 13:17:25

Czyszczenie turbo, regeneracja turbosprężarek oraz naprawa turbo i turbin to procesy, które pozwalają na przywrócenie sprawnego działania turbosprężarki. Czyszczenie turbo polega na usunięciu zanieczyszczeń, takich jak kurz, olej czy inne osady, które z czasem gromadzą się w turbosprężarce i mogą prowadzić do jej awarii. Czyszczenie turbo powinno być wykonywane regularnie w celu utrzymania odpowiedniego stanu technicznego. Regeneracja turbosprężarek polega na kompleksowej naprawie turbosprężarki, w której wymienia się wszystkie uszkodzone lub zużyte elementy. W ramach regeneracji może zostać wykonana wymiana łożysk, tulei, elementów wirujących oraz uszczelnień. Regeneracja turbosprężarek pozwala na przywrócenie sprawnego działania turbosprężarki i jej osiągów. Naprawa turbo i turbin to proces, w którym mechanik diagnozuje problem z turbosprężarką i podejmuje odpowiednie działania naprawcze. Naprawa turbo może obejmować wymianę jednego lub kilku elementów, takich jak np. łożysk, tulei, czy elementów wirujących. W przypadku naprawy turbin, mechanik może dokonać naprawy mechanicznej, wymiany łożysk czy uszczelnień, a także dokładnego oczyszczenia turbiny. Wszystkie te procesy pozwalają na przywrócenie pełnej funkcjonalności turbosprężarki, co przekłada się na poprawę osiągów silnika, zwiększenie jego mocy oraz oszczędność paliwa. W zależności od rodzaju uszkodzenia, można zastosować czyszczenie turbo, regenerację turbosprężarek lub naprawę turbo i turbin. Wybór odpowiedniego procesu naprawczego powinien być dokonany przez doświadczonego mechanika.

Amadeusz 2020-03-30 09:39:58

Montaż i demontaż turbiny od razu na miejscu też jest możliwy?

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO