Wymiana turbiny – Porównaj warsztaty i sprawdź ceny.
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jak wyczyszczę turbo jak również przeprowadzić serwis Wymiana turbiny?
W jaki sposób przebiega usługa Wymiana turbiny dla turbosprężarek?
- Nadajemy turbo firmą kurierską bądź przywozimy turbo do zakładu zajmującego się regeneracją.
- Układy doładowania są demontowane po czym kontaktujemy się informując o problemach turbin.
- Turbiny są poddawane weryfikacji na stacjach diagnostycznych.
- Części czyści się i regeneruje na specjalistycznych maszynach.
- Po odnowieniu parametrów turbiny odsyłamy do zamawiającego.
Jaki jest koszt usługi Wymiana turbiny w pracowniach regeneracji?
Jak najszybciej dostarczyć turbosprężarkę do pracowni regeneracji?
Które turbosprężarki da się oddać do naprawy, jakie turbiny da się poddawać serwisowi Wymiana turbiny?
- Turbiny bez VGT,
- Turbiny ze zmienną geometrią,
- Systemy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.
Jakie są oznaki awarii układów doładowania jakie da się naprawiać i przeprowadzać usługę Wymiana turbiny?
- zmniejszona moc,
- dymienie,
- większe zużycie paliwa,
- skoki obrotów silnika,
- unieruchomienie pojazdu.
Czemu opłaca się wybrać pracownie przeprowadzające usługę Wymiana turbiny oraz naszą stronę?
- Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
- Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
- Posiadamy najnowocześniejsze dedykowane maszyny oraz świetnie wyszkoloną kadrę,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Wymiana turbiny i wymiana turbosprężarki, czym to się różni? Wymiana turbiny i wymiana turbosprężarki to dwie tak różne procedury, jak wymiana koła i wymiana koła zamachowego i chociaż niewielka jest różnica między nazwami obu czynności, same one w sobie mają tylko jedną wspólną cechę – należą do procesu wymiany turbo. Słowem wyjaśnienia, zaraz opiszemy wszystkie te procedury, opierając się oczywiście na wymianie turbiny. Słowem wstępu natomiast, wymiana turbiny to proces, jakiemu poddawana jest turbosprężarka, wymiana turbosprężarki to proces, jakiemu poddawane jest turbo, natomiast wymiana turbo to proces, jakiemu poddawany jest samochód.
Jak wygląda wymiana turbiny?
Turbina to element rdzenia, "korasa" (z ang. "core") turbiny, CHRA, czyli Central Rotating Housing Assembly. Turbosprężarka dzieli się zasadniczo na 3 części: zimną, ciepłą i wspomniany rdzeń łączący obie części i pracujący w każdej z nich. Zadaniem turbiny w turbosprężarce jest przetwarzanie siły przepływu spalin na energię napędzającą koło kompresji pracujące w części zimnej. Ponieważ środowisko pracy turbiny w turbosprężarce jest najbardziej obciążające pod względem wytrzymałości materiałowej, ponieważ temperatura panująca w części ciepłej nierzadko przekracza 800 stopni Celsjusza, a prędkość obrotowa turbiny sięga (a niekiedy przekracza) 180 tysięcy obrotów na minutę. Z tego tez powodu materiały, jakie wykorzystane są do produkcji turbin, muszą cechować się wyjątkową wytrzymałością temperaturową, są bardzo twarde, lecz jednocześnie bardzo kruche i biorąc pod uwagę warunki pracy turbiny, nawet drobina piasku może spowodować w konstrukcji części ciepłej turbosprężarki prawdziwe spustoszenie. Wymiana turbiny wymaga rozbiórki turbosprężarki i wyjęcia rdzenia. Następnym elementem, jaki przed wymianą turbiny trzeba przeprowadzić (a raczej, jaki przeprowadzany jest w specjalistycznych pracowniach), jest wyważenie wspomnianej turbiny. Po wyważeniu i uzyskaniu przeciążeń poniżej granicy akceptowalnej przez serwis (producent dopuszcza turbiny o przeciążeniu sięgającym nawet 2 g, autoryzowana pracownia regeneracji dysponująca odpowiednim sprzętem powinna akceptować przeciążenia poniżej 0,2, najwyżej 0,3 g, czyli w zasadzie 10 razy mniejsze), turbinę montuje się na wałku rdzenia i ponownie wyważa. Tutaj również specjalistyczne pracownie osiągają pułapy znacznie bardziej rygorystyczne i restrykcyjne, na przykład dopuszczalna prędkość obrotowa, w jakiej mają się turbiny zachowywać odpowiednio, dla producenta oscyluje w granicach 150 – 160 tysięcy obrotów na minutę. Przy wykorzystaniu wyważarek TB Sonio i TB Comfort firmy Schenck, odpowiednie badania można przeprowadzić nawet przy prędkości przekraczającej 180, a nawet 200 tysięcy obrotów na minutę (zwłaszcza w przypadku małych turbosprężarek). Po instalacji koła kompresji na wałku z turbiną przeprowadza się doważanie (najczęściej poprzez bardzo precyzyjne, sięgające dziesiątych części miligrama, ujmowanie masy). Wyważoną i doważoną turbinę można bez obaw instalować wraz z pozostałymi elementami rdzenia turbo w środku turbosprężarki.
Czy to koniec wymiany turbiny?
W zasadzie tak, jednak należy tu nadmienić o konieczności wykorzystania nowego uszczelnienia dynamicznego rdzenia turbo – przy każdym demontażu turbo trzeba je wymienić, zastosowania właściwych mocowań i właściwym montażu już bezpośrednio w turbosprężarce. Zachowanie wszystkich zasad odpowiedniego montażu jest dla pracowni regeneracji obowiązkiem i każdy odpowiednio zregenerowany element, jak na przykład turbosprężarka do wymiany, powinien być opatrzony odpowiednią dokumentacją, która stanowi dla nas również podstawę dla ewentualnych roszczeń gwarancyjnych. Warto również zadbać, aby wymieniać uszkodzone lub zużyte elementy jedynie na oryginalne części zamienne.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Wymiana turbiny |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Wycena naprawy turbiny | 0 złotych |
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek | 0 złotych |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbo do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarki | 163 złote (netto) + części |
Wymiana geometrii turbo do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii podawania spalin turbin do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Wymiana turbiny)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Augustów
- Łęki
- Karlino
- Chełmno
- Chojnice
- Ełk
- Gostyń
- Grajewo
- Gryfino
- Hrubieszów
- Janów Lubelski
- Kamienna Góra
- Masłów Pierwszy
- Przyłęk
- Koszalin
- Stręgoborzyce
- Miłkowice
- Wijewo
- Nowogród
- Chrząstów
- Mława
- Mońki
- Nidzica
- Nowe Miasto Lubawskie
- Stary Sącz
- Olecko
- Kosmolów
- Poniatowa
- Ostrów Mazowiecka
- Sulejów
- Piotrków Trybunalski
- Prudnik
- Puławy
- Sokołów Małopolski
- Rzeszów
- Darłowo
- Sokołów Podlaski
- Kobylanka
- Strzelce Krajeńskie
- Szczytno
- Zbąszynek
- Tuchola
- Bieruń
- Wieruszów
- Zamość
- Żary
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wymiana turbiny polega na demontażu uszkodzonej turbosprężarki z pojazdu i zamontowaniu nowej turbosprężarki jako zamiennika. Proces ten może być dość zaawansowany i czasochłonny, wymagając specjalistycznych narzędzi i wiedzy technicznej. Oto ogólny opis kroków, które mogą być częścią procesu wymiany turbiny:
Demontaż starej turbosprężarki: Wymaga to zdjęcia nie tylko samej turbosprężarki, ale również innych elementów takich jak rury, przewody, chłodnice, osłony itp. W niektórych przypadkach konieczne może być także opróżnienie układu olejowego i paliwowego związane z demontażem turbiny.
Ocena stanu pozostałych elementów: Przy okazji demontażu starej turbosprężarki, mogą być oceniane także stan pozostałych elementów układu doładowania, takich jak przewody, rury, chłodnice, oraz inne części związane z turbosprężarką. Jeśli są one również zużyte lub uszkodzone, może być konieczne ich naprawa lub wymiana.
Montaż nowej turbosprężarki: Po demontażu starej turbosprężarki i ewentualnej naprawie lub wymianie innych uszkodzonych elementów, następuje montaż nowej turbosprężarki w pojazdzie. Wymaga to precyzyjnego dostosowania i zamocowania turbosprężarki, przywrócenia połączeń i przewodów, oraz przywrócenia odpowiednich ustawień.
Koszt wymiany turbiny może być zróżnicowany i zależy od wielu czynników, takich jak marka i model pojazdu, rodzaj i marka turbosprężarki, zakres prac do wykonania, lokalizacja serwisu oraz koszty części zamiennych. W ogólnym zakresie, koszt wymiany turbiny może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Jest to jedynie ogólna orientacyjna cena, a dokładny koszt może być ustalany indywidualnie w każdym konkretnym przypadku w oparciu o diagnozę i ocenę stanu pojazdu oraz potrzebę wymiany turbiny. Zawsze warto uzyskać wycenę od profesjonalnego serwisu przed rozpoczęciem prac wymiany turbiny.
Wymiana turbiny czeka i mnie w aucie, bo podobno cała się posypała i regeneracja to jedyna opcja.