Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Serwis turbo ► Ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jak można zregenerować turbo a także przeprowadzić serwis Serwis turbo?
Jak odbywa się usługa Serwis turbo dla turbo?
- Wysyłamy turbosprężarki pocztą albo przywozimy turbiny samemu.
- Turbiny są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie dzwonimy z informacją o zakresie uszkodzeń turbosprężarki.
- Turbiny są sprawdzane na stacjach diagnostycznych.
- Elementy czyścimy i regenerujemy na wysokiej klasy urządzeniach.
- Po odnowieniu właściwości turbosprężarek wysyłamy do zamawiającego.
Jaki jest koszt usługi Serwis turbo w pracowniach regeneracji?
W jaki sposób doręczyć turbinę do firmy zajmującej się regeneracją?
Jakie turbosprężarki można naprawiać, które turbosprężarki da się poddawać usłudze Serwis turbo?
- Turbosprężarki bez VGT,
- Turbiny o zmiennej geometrii VTG,
- Układy turbosprężarek składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie można wymienić objawy niesprawności turbosprężarek jakie istnieje możliwość by naprawiać i wykonywać usługę Serwis turbo?
- spadek mocy,
- wzrost emisji sadzy,
- wzrost zużycia paliwa,
- wahania obrotów,
- niemożność rozruchu silnika.
Dlaczego należy wybrać zakłady wykonujące usługę Serwis turbo i nasz serwis?
- Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
- Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Wszystkie zregenerowane przez nas elementy są jak nowe, dlatego udzielamy im też gwarancji jak na nowe,
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Co wchodzi w skład serwisu turbo? Serwis turbo to całość wszystkich działań, jakie pracownia regeneracji turbosprężarek samochodowych przeprowadza nad naszą turbosprężarką, mając za zadanie przywrócić im fabryczną sprawność. Temat serwisu turbo jest bardzo obszerny i nie sposób byłoby zająć się nim w jednym artykule. Dlatego tez to kolejny z naszych artykułów na temat pracy specjalistów w serwisie turbo. Poprzednie to Serwis turbosprężarki oraz Serwis turbosprężarek.
Serwis turbo – weryfikacja i ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki samochodowej na drodze oględzin.
Za sobą mamy wałek, koło kompresji, talerzyk, korpus oraz osłonkę termiczną. Kolejnym zadaniem, jakim zajmuje się serwisant serwisu turbo, jest zmienna geometria. Uszkodzenia, jakie mogą dotykać zmienną geometrię to pogięte łopatki zmiennej geometrii kierowania spalin, co może świadczyć o ciele obcym, jakie przedostało się z silnika do turbosprężarki, albo na przykład wytarte kierownice, co świadczy o zużyciu eksploatacyjnym. Innym przykładem uszkodzenia, jakie mogło dotknąć zmienną geometrię turbosprężarki to pełne wytarcie zmiennej geometrii, a to z kolei najczęściej powodowane jest przez wytarty wałek. Z kolei uszkodzenia, jakie dotykają siłownik zmiennej geometrii, a jakie mogą dać informację o obecnym stanie silnika podczas serwisu turbo, to na przykład skorodowany, nieszczelny lub ugięty siłownik może świadczyć o zużyciu eksploatacyjnym, natomiast olej w siłowniku świadczy o obecności wspomnianego oleju w układzie podciśnienia. Kolejnym elementem poddawanym inspekcji w czasie serwisu turbo to łożysko oporowe. Jeśli na łożysku oporowym można stwierdzić wytarcia od strony wydechowej, należy sprawdzić drożność wydechu katalizatora, natomiast wytarcia od strony ssącej wyraźnie świadczą o nieszczelnościach w układzie dolotowym. Mocno wytarte łożysko oporowe najczęściej świadczy o opiłkach w układzie olejowym, pozostałe zużycia są najczęściej zużyciami eksploatacyjnymi. Ostatnimi elementami poddawanymi ocenie wizualnej i sprzętowej podczas serwisu turbo są muszle turbosprężarek, a mianowicie muszla ssąca i wydechowa. Jeśli w muszli ssącej znajdziemy olej, najprawdopodobniej mamy do czynienia z zatkaną odmą lub separatorem. Wytarcia w muszli ssącej są najczęściej przyczyną nieprawidłowej pracy koła kompresji i jeśli są znaczące, konieczne jest zastosowanie nowej muszli ssącej, jednak jeśli stwierdzone w czasie serwisu turbo wytarcia nie są wyjątkowo duże, muszlę można warunkowo dopuścić do ponownego montażu w turbosprężarce, jednak jedynie na wyraźne życzenie klienta. Uszkodzenia, jakie dotykają muszlę wydechową wytarcia wywołane biciami wałka i jest to sytuacja analogiczna jak w przypadku muszli ssącej, w przypadku wyraźnego życzenia klienta i w wypadku niewielkich uszkodzeń wewnętrznych muszli, warunkowo dopuszcza się ponowne wykorzystanie muszli w procesie regeneracji.
Koniec weryfikacji w serwisie turbo, co dalej?
Po dokonaniu pełnej weryfikacji w serwisie turbo, specjalistyczne i autoryzowane pracownie podejmują kontakt z klientem, w celu ustalenia końcowej ceny przeprowadzanej docelowo naprawy i po uzyskaniu akceptacji ze strony klienta, rozpoczyna się procedura stopniowego przywracania sprawności turbosprężarkom samochodowym. Ceny regeneracji turbosprężarek samochodowych, jaką ustala się z klientem, jest to cena, jaką trzeba liczyć za robociznę i części, ustalenie przyczyn i weryfikacja w porządnych zakładach wykonywana jest za darmo. Rozstrzał cenowy, na jaki musimy się przygotować to do około 500 złotych za niewielkie uszkodzenia i wymianę zestawu naprawczego, czyli uszczelnień, podkładek i łożyskowania. Zupełnie inaczej wygląda górna granica, ponieważ w skomplikowanych, nowoczesnych turbosprężarkach sterowanych elektronicznie, wyposażonych w zmienną geometrię i, nie oszukujmy się, w fatalnym stanie, gdzie konieczności wymiany wymaga praktycznie wszystko, trzeba przygotować się na koszt w okolicy 1000 złotych. Biorąc pod uwagę ceny nowych turbosprężarek samochodowych, można bez większego ryzyka stwierdzić, że przywrócenie sprawności turbosprężarce oddanej do serwisu turbo, to zaledwie kilkanaście procent ceny wymiany turbosprężarki w serwisie turbo, na turbosprężarkę nową lub regenerowaną fabrycznie.
Czytaj dalej w Serwis turbiny.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Serwis turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbiny | 0 złotych |
Rozbiórka turbo | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarki | 0 złotych |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbin do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbiny do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarek | 163 złote (netto) + części |
Naprawa zmiennej geometrii turbiny do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbin do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Serwis turbo)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Białobrzegi
- Karlino
- Choroszcz
- Józefów
- Mąkowarsko
- Solec Kujawski
- Marysin
- Choszczno
- Czaplinek
- Grudziądz
- Kruszwica
- Radymno
- Kazimierza Wielka
- Chęciny
- Przyłęk
- Stąporków
- Lubatówka
- Legnica
- Maków Mazowiecki
- Malbork
- Chorzelów
- Mielec
- Mońki
- Myślenice
- Szubin
- Nowy Dwór Mazowiecki
- Bytom Odrzański
- Paczków
- Cieśle
- Olecko
- Wolbrom
- Jelcz-Laskowice
- Ostrzeszów
- Orzysz
- Pyrzyce
- Racibórz
- Suchedniów
- Suwałki
- Szamotuły
- Imielin
- Wejherowo
- Zambrów
- Czerwieńsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Ceny regeneracji, naprawy, czyszczenia oraz serwisu turbosprężarek mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak lokalizacja serwisu, marka i model turbosprężarki, zakres prac do wykonania, stopień uszkodzeń oraz koszty części zamiennych. W związku z tym, dokładne ceny mogą być ustalane indywidualnie w każdym konkretnym przypadku w oparciu o diagnozę i ocenę stanu turbosprężarki. W ogólnym zakresie, koszty regeneracji, naprawy, czyszczenia oraz serwisu turbosprężarek mogą wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych, w zależności od zakresu prac do wykonania. Na przykład, czyszczenie turbosprężarki może kosztować od około 100 zł do 500 zł, podczas gdy regeneracja lub naprawa turbosprężarki może kosztować od kilkuset do kilku tysięcy złotych, w zależności od skomplikowania naprawy i potrzeby wymiany części zamiennych. Cena serwisu turbosprężarki może również obejmować koszty diagnostyki, wyważania, montażu oraz innych usług. Jest to jedynie ogólny zakres cen i koszty mogą się różnić w zależności od konkretnej sytuacji. Zawsze warto uzyskać szczegółową wycenę od profesjonalnego serwisu turbosprężarek przed rozpoczęciem prac naprawczych lub serwisowych.
Samo czyszczenie turbo też robicie? Pomaga tu turbosprężarce?