Naprawa turbo Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Gdzie można wyczyścić turbiny a także przeprowadzić usługę Naprawa turbo?
Jak przebiega usługa Naprawa turbo dla turbo?
- Wysyłamy turbinę pocztą bądź przywozimy turbosprężarkę do pracowni.
- Systemy doładowania są rozbierane a następnie kontaktujemy się informując o zakresie uszkodzeń turbiny.
- Turbosprężarki są poddawane testom na stołach probierczych.
- Części są czyszczone i naprawiane na specjalnych stołach diagnostycznych.
- Po odzyskaniu sprawności systemów doładowania przekazujemy do zleceniodawcy.
Jaka jest cena usługi Naprawa turbo w przedsiębiorstwach naprawy turbosprężarek?
Jak najlepiej przywieźć turbosprężarkę do pracowni?
Jakie turbosprężarki da się naprawiać, które turbiny można poddawać serwisowi Naprawa turbo?
- Turbiny bez VGT,
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT,
- Układy doładowania szeregowych i równoległych.
Jakie można wymienić objawy niesprawności układów doładowania które istnieje możliwość by naprawiać i przeprowadzać usługę Naprawa turbo?
- spadek mocy,
- dymienie,
- zwiększony pobór paliwa,
- skoki obrotów silnika,
- problemy z rozruchem.
Z jakiego powodu warto wybrać firmy przeprowadzające usługę Naprawa turbo oraz nasz portal?
- Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Nasze stoły probiercze i stacje diagnostyczne to sprzęt dedykowany przez producenta, zaś kadra należy do najlepszych w kraju,
- Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
- Mamy bardzo atrakcyjne ceny,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Większość posiadaczy samochodów napędzanych olejem napędowym, tak zwanych diesli doskonale wie, czym jest urządzenie turbo i na czym polega jego praca, jednak nie zawsze zdają sobie sprawę z tego, jak ważna jest prawidłowa eksploatacja tego elementu i jakie koszty czekają ich w przypadku zużycia się turbosprężarki. Zapominanie o kilku podstawowych zasadach użytkowania mechanizmu turbo może z czasem doprowadzić do poważnego uszkodzenia turbosprężarki lub innych elementów należących do osprzętu silnika. W przypadku jakiejkolwiek awarii turbiny można oczywiście zastąpić zużytą turbosprężarkę nowym mechanizmem turbo jednak, zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie oddanie uszkodzonej turbiny do specjalistycznej pracowni, zajmującej się profesjonalną regeneracją i naprawą turbo w celu zdiagnozowania wstępujących objawów oraz przeprowadzenia przez specjalistów procesu naprawy urządzenia turbo. Naprawa turbo jest zdecydowanie tańszym rozwiązaniem niż zakup nowej turbosprężarki, co oczywiście dla wielu kierowców jest bardzo istotną, a nawet najważniejszą kwestią.

Komu najlepiej przekazać turbo do naprawy?
W przypadku zetknięcia z problemami, takimi jak znaczny ubytek oleju, spadek mocy, głośny gwizd spod maski samochodowej, dymienie z rury wydechowej czy szarpanie podczas przyspieszania należy jak najszybciej skonsultować się ze specjalistą od turbosprężarek samochodowych, aby dokonał szczegółowej oceny stanu turbo i stwierdził, jaka jest przyczyna wymienionych objawów związanych z turbiną. Gdy mechanik potwierdzi fakt, że powodem występujących w samochodzie problemów jest uszkodzona turbosprężarka, powinniśmy jak najszybciej oddać zużyty element do autoryzowanego wyspecjalizowanego w naprawie mechanizmów turbo serwisu, to właśnie tam specjaliści przeprowadzą prawidłowo na odpowiednich maszynach i sprzętach naprawę oraz regenerację turbosprężarki, w przypadku zużycia się poszczególnych części turbosprężarki dokonają wymiany zepsutych elementów na nowe, oryginalne części, co daje gwarancję prawidłowej pracy turbiny na długie lata. Ponadto decydując się na oddanie turbo do regeneracji w autoryzowanym warsztacie, klient dostaje wydruk gwarancji na naprawioną turbosprężarkę oraz otrzymuje od mechaników protokół wyważania z wyważarki wysokoobrotowej.

Czy warto naprawiać uszkodzone turbo - sprężarki?
Odpowiedź na to pytanie nie jest trudna, a zatem jak ona brzmi? Z pewnością opłaca się naprawiać uszkodzone turbosprężarki, ponieważ dzięki regeneracji turbo zużyta lub popsuta turbina staje się w pełni sprawna, ponadto podczas procesu naprawy przywrócone zostają jej fabryczne osiągi i parametry, co pozwoli cieszyć się bezproblemową pracą turbosprężarki przez kolejne lata. Koszt naprawy mechanizmu turbo jest opłacalnym zabiegiem, ponieważ w stosunku do ceny zupełnie nowej turbosprężarki jest niekiedy trzy, a nawet cztery razy niższy, gdyż jak wiemy w zależności od marki oraz modelu samochodu nowa turbosprężarka potrafi kosztować niekiedy aż pięć tysięcy złotych, a regeneracja turbo to koszt około 350 złotych plus kwota wymienianych zużytych elementów, a więc ostateczna cena naprawionej turbiny uzależniona jest od stopnia uszkodzeń i ilości wymienianych części, co jednak w żadnym przypadku nie przekroczy kosztu nowego turbo.

Naprawa turbo – o czym pamiętać, aby uniknąć potrzeby regeneracji turbiny?
Zazwyczaj do usterek turbosprężarek samochodowych dochodzi z powodu braku smarowania, co przekłada się na zbyt niski poziom oleju silnikowego, niektóre jednostki napędowe pracujące pod dużym obciążeniem mogą zużyć nawet litr oleju na sto kilometrów. Ważne jest pamiętanie o dobieraniu prawidłowego oleju silnikowego, tylko tego zalecanego przez producenta, niewłaściwy olej prowadzi do wytwarzania nagaru, który gromadzi się w przewodach olejowych i otworach dopływu oleju do mechanizmu turbo, co sprawi, że olej będzie docierał do łożysk z opóźnieniem, a takie działanie może być tragiczne w skutkach. Aby zapobiec awarii turbosprężarki, należy również mieć na uwadze fakt, że przed rozpoczęciem, jazdy należy przez kilkadziesiąt sekund (od 30 do 60 sekund) rozgrzać olej, na wolnych obrotach turbosprężarka nie pracuje i nie jest obciążana, a więc jest to doskonała sytuacja, aby napełnić turbinę wystarczającą ilością środka smarnego. Kolejnym ważnym aspektem jest niegaszenie samochodu bezpośrednio po zakończeniu jazdy, szczególnie jest to istotne po przebytej jeździe tak zwanej sportowej, gdy element turbiny rozgrzany jest do czerwoności. Nagłe wyłączenie silnika skutkuje odcięciem turbiny od smarowania, co prowadzi do niekorzystnego tarcia oraz do tego, że otwór doprowadzający olej zostaje zanieczyszczany nagarem. Dla kierowców zapominających o tych podstawowych zasadach użytkowania turbo istnieje doskonałe rozwiązanie, jakim jest możliwość przeprowadzenia naprawy, regeneracji turbosprężarki, nigdy jednak nie należy próbować samemu, własnymi metodami czyścić turbiny, ponieważ można poprzez to doprowadzić do kolejnych kłopotów, co oczywiście wiąże się z wyższymi kosztami.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Naprawa turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbiny | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarki | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarek | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin | 0 złotych |
Cena regeneracji turbo do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbin do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii turbo | 163 złote (netto) + części |
Naprawa zmiennej geometrii turbosprężarki do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbosprężarek do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Naprawa turbo)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Bytów
- Sawin
- Wisła
- Żelechów
- Trzebiatów
- Gryfino
- Lubawa
- Radymno
- Jelenia Góra
- Wolin
- Koło
- Kock
- Lubartów
- Rakszawa
- Dobczyce
- Szubin
- Chomranice
- Praszka
- Olsztyn
- Poniatowa
- Ostrzeszów
- Parczew
- Poznań
- Przasnysz
- Janowice
- Ryki
- Rzeszów
- Sokołów Podlaski
- Lubichowo
- Dobiegniew
- Bieruń
- Wieliczka
- Wieluń
- Zambrów
- Głowno
- Ozorków
- Bogatynia
- Zielona Góra
- Lubsko
- Bytom
- Grodzisk Wielkopolski
- Świdnik
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze