Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Czyszczenie turbiny ► Ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jak można zregenerować turbinę jak również wykonać usługę Czyszczenie turbiny?
W jaki sposób odbywa się usługa Czyszczenie turbiny dla turbin?
- Wysyłamy turbiny pocztą bądź dostarczamy turbo we własnym zakresie.
- Układy doładowania są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie kontaktujemy się informując o problemach turbiny.
- Układy doładowania są weryfikowane na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
- Części są czyszczone i naprawiane na specjalistycznych maszynach.
- Po zregenerowaniu możliwości turbo wysyłamy do klienta.
Jaka jest cena usługi Czyszczenie turbiny w pracowniach naprawy turbo?
Jak najlepiej przywieźć turbosprężarkę do firmy naprawiającej turbosprężarki?
Jakie turbiny da się poddawać regeneracji, które turbosprężarki da się poddawać serwisowi Czyszczenie turbiny?
- Turbiny bez VTG,
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią,
- Układy doładowania składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie można wymienić sygnały awarii turbin jakie da się naprawiać i przeprowadzać usługę Czyszczenie turbiny?
- spadek osiągów,
- zwiększone dymienie,
- wzrost poboru paliwa,
- falowanie obrotów silnika,
- unieruchomienie pojazdu.
Czemu należy postawić na pracownie przeprowadzające usługę Czyszczenie turbiny oraz naszą stronę?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Czyszczenie turbiny to jeden z czynników zapewniających turbosprężarkom odpowiednio długą żywotność, jednak jak to zrobić, nierzadko spędza sen z oczu kierowcom, którzy nie przykładali zawczasu odpowiedniej uwagi do stanu oleju i filtrów. Sposobów czyszczenia turbiny nie ma wiele, jednak pewność daje zaledwie jeden i nie jest to metoda najtańsza z wymienionych. Jednocześnie warto wspomnieć, że czyszczenie turbiny wiąże się ze znacznie mniejszymi kosztami niż cena nowej turbosprężarki. Jak profesjonalnie wyczyścić turbinę? Co może sprawić, że turbo wymaga czyszczenia? Jakim sposobem czyścić turbosprężarki, aby nie narazić się na uszkodzenie układu doładowania? To i wiele więcej znajdą Państwo w treści artykułu poniżej, do którego lektury serdecznie zapraszamy.
Czyszczenie turbiny domowym sposobem
Ponieważ turbosprężarka najlepiej pracuje w odizolowanym środowisku, wszystkie łączące ją ze środowiskiem zewnętrznym kanały, takie jak na przykład kanał dolotowy muszą być zaopatrzone w odpowiednie filtry zajmujące się mechanicznym usuwaniem zanieczyszczeń, a w tym wypadku z zasysanego powietrza. Jeśli więc chcielibyśmy oczyścić środowisko pracy turbosprężarki, powinniśmy w pierwszej kolejności zadbać o stan naszych filtrów, które są pierwszą i najważniejszą barierą pomiędzy zanieczyszczeniami i naszym turbo. Kolejna rzecz, o jaką możemy zadbać, to stan silnika. Jeśli z rury wydechowej wydobywa się czarny dymek (oraz analogicznie kłęby czarnych cumulusów) to powinniśmy sprawdzić, dlaczego tak jest i przyczynę wyeliminować. Najczęstszą przyczyną powstawania czarnego dymu jest niewłaściwy stosunek ilości powietrza w komorze spalania do ilości wtryśniętego oleju napędowego, a może to być spowodowane zbyt dużą ilością diesla (lejące wtryskiwacze, nieodpowiednie mapy lub kodowanie wtryskiwaczy) lub zbyt małą ilością powietrza (tutaj przyczyn jest więcej: nieszczelności na wtryskiwaczach, nieszczelności na turbo, niesprawny zawór otwarcia turbosprężarki, niewłaściwe ustawienie VTG, nieszczelny intercooler, zacięcie zmiennej geometrii, niesprawny zawór EGR, i w zasadzie wymieniać można by jeszcze długo), a co za tym idzie, do uszkodzenia turbosprężarki prowadzą bezpośrednio inne usterki. Poza tym można stosować różnego rodzaju dodatki do paliwa, które poprawiają spalanie diesla i zmniejszają ilość produkowanej sadzy.
Profesjonalne i skuteczne czyszczenie turbiny w pracowniach regeneracji
Aby profesjonalnie wyczyścić turbosprężarkę, trzeba ją niestety wymontować z samochodu, a następnie oddać do pracowni specjalizującej się w turbosprężarkach samochodowych. Specjaliści w takiej pracowni (o ile turbosprężarka nie była uszkodzona), poddadzą ją rozbiórce (jeśli jest uszkodzona, najpierw weryfikuje się jej stan i ustala przyczyny uszkodzenia – w procesie regeneracji klient jest informowany o zakresie uszkodzeń, możliwości lub braku regeneracji i ewentualnych kosztach takiej usługi) i poddadzą czyszczeniu. Z elementów, jakie czyści się w turbosprężarkach wymienić na pewno można korpusy. Ponieważ jakie środowisko pracy turbo jest, każdy wie, a powiedzieć, że jest wymagające, to byłoby lekkie niedopowiedzenie, stąd też na ściankach korpusów znajdziemy nagary i złogi sadzy, których obecność jest tam więcej niż niepożądana. Usuwanie takich zanieczyszczeń odbywa się w specjalnych piaskarkach i maszynach do szkiełkowania. Z kolei zanieczyszczenia w niewielkich kanalikach, jak na przykład w służących do zasilania turbosprężarki olejem, kanałach smarnych ze środkowej części korpusu usuwa się za pomocą myjek ultradźwiękowych. Poza środkowymi korpusami osłaniającymi rdzeń do myjek trafiają również zmienne geometrie, czyli pierścienie z kierownicami i łopatkami odpowiadającymi za kąt przepływu spalin, muszle ssące i korpusy po szkiełkowaniu. Na koniec wszystkie wspomniane elementy myje się w myjkach ciśnieniowych, które są nieinwazyjne i można nimi wyczyścić większość elementów w turbosprężarkach, w tym również. Spośród elementów, jakie nie są poddawane czyszczeniu, wymienić można zestaw naprawczy, który wykorzystuje się nowy podczas każdej rozbiórki turbosprężarki.
Do czego może doprowadzić brudne turbo?
Zanieczyszczenia w turbosprężarce na pierwszym miejscu mogą uszkodzić właśnie samą turbosprężarkę. Jeśli zbiorą się w kanałach smarnych, to najprawdopodobniej doprowadzą do zatarcia turbosprężarki, ponieważ uniemożliwią dostarczanie oleju do turbiny. Jeśli natomiast jest to ciało obce, które wpadnie na rozpędzone wirniki turbiny lub koła kompresji, gdzie w przypadku koła kompresji najczęściej jest to piasek, który wpadł do dolotu, a który powinien był zostać zatrzymany przez filtr powietrza, a w przypadku turbiny najczęściej są to skrzepy nagaru z sadzą, które pojawiają się w przypadku usterek technicznych innych elementów niż turbosprężarka. Częstą przyczyną pojawiania się takich usterek jest zablokowany w nieodpowiedniej pozycji zawór EGR, który, na przykład z racji nieszczelności w pozycji zamkniętej przepuszcza spaliny z sadzą, która z nagarem zbiera się w szczelinie, a przy otwarciu zaworu odrywa się i zgodnie z przepływem spalin trafia do turbosprężarki. Oczywiście nie można nie wspomnieć o tym, że zanieczyszczenie turbiny prowadzi bezpośrednio do wzrostu oporów pracy takiej turbosprężarki, a w efekcie do podniesienia temperatury pracy, co z kolei znów może prowadzić do zatarcia się rdzenia. Warto tu zaznaczyć, że mineralizacja oleju bywa mylona z rozrzedzeniem oleju, ponieważ prowadzi do tego samego, do zatarcia rdzenia. W takim przypadku oprócz czyszczenia turbiny niezbędne będzie przeprowadzenie regeneracji turbosprężarki oraz wyeliminowanie czynnika, który doprowadził do takiej sytuacji w silniku samochodu. Jedynie perfekcyjne zgranie wszystkich elementów współpracujących ze sobą pod maską nowoczesnego diesla daje możliwość zachowania deklarowanej przez producentów żywotności.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Czyszczenie turbiny |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbin | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek | 0 złotych |
Sprawdzenie turbiny | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarki | 0 złotych |
Koszt regeneracji turbo do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbiny do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbin do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarki do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii podawania spalin turbo | 163 złote (netto) + części |
Wymiana zmiennej geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Naprawa zmiennej geometrii podawania spalin turbiny do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Czyszczenie turbiny)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Bolesławiec
- Choszczno
- Człuchów
- Dzierżoniów
- Gniezno
- Gryfino
- Kruszwica
- Munina
- Jaworzno
- Pępowo
- Kraków
- Miłkowice
- Lębork
- Kock
- Lubliniec
- Łosice
- Myślibórz
- Chomranice
- Nowy Tomyśl
- Mikstat
- Parczew
- Działoszyce
- Płońsk
- Police
- Raszyn
- Przemyśl
- Puck
- Nałęczów
- Ropczyce
- Głogów Małopolski
- Siedlce
- Kobylnica
- Sokołów Podlaski
- Sosnowiec
- Stargard
- Szczecinek
- Szczytno
- Książ Wielkopolski
- Nowe
- Cekcyn
- Rumia
- Włoszczowa
- Ząbkowice Śląskie
- Ozorków
- Bogatynia
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Oto ogólny opis poszczególnych usług związanych z turbosprężarkami i ich potencjalne ceny:
Regeneracja turbosprężarki - polega na kompleksowym odnowieniu turbosprężarki, włączając w to wymianę uszkodzonych lub zużytych części, przeprowadzenie niezbędnych napraw, wyważenie turbiny oraz oczyszczenie jej od osadów. Cena regeneracji turbosprężarki może zależeć od stopnia uszkodzenia, marki i modelu turbosprężarki oraz polityki cenowej konkretnego serwisu. Przykładowo, koszt regeneracji turbosprężarki może wynosić od 500 do 2000 złotych.
Naprawa turbosprężarki - obejmuje usuwanie usterek i naprawę konkretnych części turbosprężarki, które są uszkodzone. Cena naprawy turbosprężarki może być uzależniona od rodzaju uszkodzenia, potrzebnych części zamiennych oraz czasu pracy serwisu. Przykładowo, koszt naprawy turbosprężarki może wynosić od 300 do 1000 złotych.
Czyszczenie turbosprężarki - jest to proces usunięcia osadów, zanieczyszczeń i innych substancji z turbosprężarki w celu przywrócenia jej optymalnej wydajności. Ceny czyszczenia turbosprężarki mogą różnić się w zależności od metody czyszczenia (np. mechaniczne czy chemiczne) oraz stopnia zanieczyszczenia turbosprężarki. Przykładowo, koszt czyszczenia turbosprężarki może wynosić od 100 do 500 złotych.
Warto pamiętać, że podane ceny są jedynie orientacyjne i mogą się różnić w zależności od konkretnej lokalizacji, specyfiki serwisu oraz marki i modelu turbosprężarki. Zawsze najlepiej jest skonsultować się z konkretnym serwisem lub warsztatem w celu uzyskania dokładnej wyceny usługi, uwzględniającej wszystkie potrzeby i wymagania związane z konkretnym przypadkiem.
Ile czasu trwa regeneracja turbiny w aucie osobowym? W ciągu jednego dnia można to zrobić?