Localizations image

Nowe turbo Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.63

Jak można zregenerować turbo oraz wykonać serwis Nowe turbo?

Turbinę można wyremontować w autoryzowanych serwisach turbin gdzie da się jednocześnie zrealizować usługę Nowe turbo lub przedzwonić i ustalić odbiór firmą kurierską.

Jak odbywa się usługa Nowe turbo dla turbosprężarek?

  • Nadajemy turbiny kurierem lub dostarczamy turbosprężarki do zakładu zajmującego się regeneracją.
  • Turbosprężarki są rozbierane a następnie dzwonimy z informacją o problemach turbin.
  • Układy doładowania są poddawane weryfikacji na stołach probierczych.
  • Turbosprężarki naprawia się i regeneruje na profesjonalnych maszynach.
  • Po zregenerowaniu parametrów turbiny wysyłamy do kontrahenta.

Jaki jest koszt usługi Nowe turbo w pracowniach naprawy turbo?

Koszt remontu turbiny zależy od poziomu uszkodzenia turbosprężarki. Sprawdzenie turbin jest za darmo.

W jaki sposób dotransportować turbosprężarkę do pracowni regeneracji?

Najlepiej jest turbosprężarki wysłać do zakładu regeneracji za pomocą kuriera którego możemy Państwu zamówić chociaż naturalnie zapraszamy do osobistej wizyty w firmie gdzie jest możliwość aby przyjrzeć się jak przebiega usługa Nowe turbo.

Jakie turbiny można poddawać regeneracji, które turbiny można poddawać usłudze Nowe turbo?

W zasadzie wszystkie turbosprężarki mogą być poddane naprawie w tym:
  • Turbosprężarki tradycyjne,
  • Turbiny VGT – o zmiennej geometrii,
  • Układy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.

Jakie są sygnały awarii układów doładowania jakie istnieje możliwość by remontować i przeprowadzać usługę Nowe turbo?

Standardowe oznaki usterki turbin to:
  • spadek mocy,
  • czarny dym z wydechu,
  • zwiększone zużycie paliwa,
  • skoki obrotów silnika,
  • problemy z odpaleniem silnika.

Czemu opłaca się wybrać laboratoria wykonujące usługę Nowe turbo oraz naszą stronę?

Warto wykorzystać naszą ofertę gdyż:
  • Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
  • Mamy autoryzację producentów części jak Bosch czy Melett,
  • Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
  • Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
  • Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
  • Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.

Nowe turbo, czyli, innymi słowy, nowa turbosprężarka to już nie tyle konieczność ile alternatywa dla odzyskania sprawności przez uszkodzoną turbosprężarkę. Dzięki nowoczesnym technologiom dostępnym w pracowniach zajmujących się regeneracją i naprawą turbosprężarek samochodowych można przywrócić turbosprężarce życie i zdrowie, a co za tym idzie zaoszczędzić znaczną ilość pieniędzy, ponieważ nowe turbo jest bardzo drogie, a zastosowanie technologii regeneracji pozwala na przywrócenie im sprawności bez inwestowania kilku tysięcy złotych, ponieważ taki jest zazwyczaj koszt nowej turbosprężarki. Dlaczego lepiej wykorzystać regenerowaną turbosprężarkę zamiast nowego turbo?

Nowa turbosprężarka z serwisu
Nowe turbo


Dlaczego regenerowana turbosprężarka, a nie nowe turbo?

Jedynym powodem, jaki przemawia za zastosowaniem regenerowanej turbosprężarki, jest argument cenowy. TO właśnie oszczędność jest jedyną przyczyną, dla której pracują i działają zakłady zajmujące się regeneracją i naprawą turbosprężarek samochodowych. Zabrzmiało to, jakby turbosprężarka nie posiadała żadnych zalet, oprócz ceny i należy się odpowiednie sprostowanie, bo zdanie to jest niemal prawdziwe — regenerowana turbosprężarka nie posiada żadnych zalet poza zaletami, jakimi pochwalić się może fabrycznie nowa turbosprężarka. Turbo regenerowane w specjalistycznej, autoryzowanej pracowni jest w zasadzie identyczne jak nowa turbosprężarka pochodząca z fabryki, różnicą jest jedynie korpus turbosprężarki, metalowa obudowa stworzona z żaroodpornych materiałów, stopów metali, która jest jednym z najdroższych elementów turbosprężarki głównie ze względu na typ materiałów, z których jest wykonany. Drogi metalowy odlew, który nie przejawia objawów uszkodzenia, jak najbardziej nadaje się do ponownego wykorzystania w procesie regeneracji, niestety tutaj kończy się lista elementów, jakie zazwyczaj można wykorzystać w procesie regeneracji — większość wymienianych elementów jest nowa.

Turbosprężarka regenerowana i nowa - różnice
Dlaczego regenerowana turbosprężarka, a nie nowe turbo?


Dużo tańsza regeneracja, czy można to zrobić samemu?

Niestety dla wszystkich oszczędnych kierowców, którzy dla zmniejszenia kosztów eksploatacji zdecydowali się na silniki diesla i którym wysiadła turbosprężarka, nie mamy dobrych wieści, nie da się przeprowadzić regeneracji turbosprężarki samemu. Już pomijając ciężkie do usunięcia zanieczyszczenia, rozmontowanie turbosprężarki, a następnie złożenie jej na powrót wymaga odpowiedniej specjalistycznej wiedzy. Niemniej zdarza się, że ktoś miał do czynienia z maszynami i ich budową i stosunkowo prosta struktura turbosprężarki nie zaskoczy go, i będzie wiedzieć jak ją złożyć, to jednak szansa, że turbosprężarka będzie działać bez zarzutu, jest niewielka. Spowodowane jest to faktem, że stosunek wymaganej precyzji dopasowania elementów zamiennych do turbosprężarki do precyzji elementów produkowanych rzeczywiście wypada znacznie na niekorzyść elementów zamiennych, ale to już jest zadanie odpowiedniej, specjalistycznej, odpowiedzialnej, autoryzowanej pracowni regeneracji turbosprężarek samochodowych.

Turbosprężarka z serwisu, a samodzielna naprawa turbo
Dużo tańsza regeneracja, czy można to zrobić samemu?


Co ma pracownia, czego nie mam ja?

Sprzęt. To jest pierwszy i najważniejszy czynnik, w jakim specjalistyczna pracownia przeważa nad panem Janem Kowalskim z tokarką. Wykorzystanie najnowocześniejszych dostępnych technologii pozwalających na elektroniczną kontrolę nad przeprowadzanym procesem, a co w efekcie pozwala na uzyskanie wartości przygotowania elementów w stopniu znacznie lepszym niż w przypadku zastosowania elementów zamiennych bez przygotowania. Proces taki można porównać do usuwania pozostałości po odlewach na przykład w modelarstwie. Przygotowanie elementów na wymianę powinno być podstawą pracy każdej specjalistycznej pracowni regeneracji. Jak precyzyjna musi być to obróbka, może ilustrować fakt, że ujmowanie masy w procesie wyważania rdzenia turbosprężarki odbywa się z dokładnością do 0,1 mg. Z kolei prędkość, w jakiej testuje się turbiny w fabrykach, nie przekracza 100 tysięcy obrotów na minutę, natomiast w czasie regeneracji 100 tysięcy obrotów na minutę to zaledwie drugi pułap pomiarowy. Sprawdzenie zachowania turbo w takich warunkach jest niezbędne w celu określenia stopnia wyważenia, a w efekcie określeniu przeciążeń działających na turbinę — sprowadzenie ich do wartości około 0,1 - 0,2 g (turbiny dopuszczone są do opuszczenia fabryki producenta już przy wartości przeciążenia 2,0 g) sprawi, że żywotność regenerowanej turbosprężarki znacznie wzrośnie.

Zalety turbosprężarki z pracowni
Co ma pracownia, czego nie mam ja?


Co lepsze nowe czy regenerowane turbo?

Oba są tej samej jakości. Co więcej, ze względu na fakt, że każdy przypadek turbosprężarki w pracowni regeneracji traktowany jest indywidualnie — ponieważ jak nie ma dwóch takich samych osób, tak nie ma dwóch identycznie uszkodzonych turbosprężarek. Z racji takiego indywidualnego podejścia i doskonale przygotowanego zaplecza istnieje szansa nie tylko przygotowania turbosprężarki do stanu porównywalnego z nową, ale również na uzyskanie wartości lepszych od dopuszczalnych poziomów przygotowania materiału przez fabrykę.

Nowe turbo, a turbo regenerowane w serwisie
Co lepsze nowe czy regenerowane turbo?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Nowe turbo

Cena i koszt (netto)
Sprawdzenie turbosprężarki 0 złotych
Rozbiórka turbosprężarek 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin 0 złotych
Wycena naprawy turbo 0 złotych
Regeneracja turbiny do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Naprawa turbo do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Regeneracja turbin do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Regeneracja zmiennej geometrii turbo 163 złote (netto) + części
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbin do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Czyszczenie zmiennej geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Cena podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Nowe turbo)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Cezar 2023-04-17 14:10:21

Cena nowej turbosprężarki zależy od jej marki, modelu, producenta oraz rodzaju pojazdu, do którego ma być zamontowana. Może się różnić w zależności od dostawcy i lokalizacji, jednak koszt nowej turbosprężarki może być zazwyczaj znacznie wyższy niż koszt naprawy lub regeneracji turbosprężarki. Regeneracja turbosprężarki to proces przywracania zużytej lub uszkodzonej turbosprężarki do stanu pierwotnego. Cena regeneracji turbosprężarki również może się różnić w zależności od marki, modelu, rodzaju uszkodzenia oraz lokalizacji serwisu. Jednak zazwyczaj regeneracja turbosprężarki jest tańszą opcją w porównaniu do zakupu nowej turbosprężarki. Naprawa turbo i turbin to szeroki zakres usług, które mogą obejmować naprawę uszkodzonych części, czyszczenie, wymianę uszczelniaczy, naprawę łożysk, kalibrację układów sterujących itp. Cena naprawy turbo i turbin również może się różnić w zależności od rodzaju uszkodzenia, marki i modelu turbiny, dostępności części zamiennych oraz lokalizacji serwisu. Warto zwrócić uwagę, że koszt naprawy, regeneracji lub zakupu nowego turbo lub turbosprężarki może być znacznie niższy niż koszt zakupu całego zestawu turbosprężarki jako nowej części oryginalnej. W każdym przypadku, zaleca się skonsultowanie się z profesjonalnym serwisem lub warsztatem w celu uzyskania dokładnej wyceny kosztów naprawy, regeneracji lub zakupu nowego turbo lub turbosprężarki.

Leon 2020-03-30 15:21:06

Ja byłem zmuszony zakupić nowe turbo, bo jak się dowiedziałem moje do regeneracji się nie nadawało.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO