Nowe turbo Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jak można zregenerować turbo oraz wykonać serwis Nowe turbo?
Jak odbywa się usługa Nowe turbo dla turbosprężarek?
- Nadajemy turbiny kurierem lub dostarczamy turbosprężarki do zakładu zajmującego się regeneracją.
- Turbosprężarki są rozbierane a następnie dzwonimy z informacją o problemach turbin.
- Układy doładowania są poddawane weryfikacji na stołach probierczych.
- Turbosprężarki naprawia się i regeneruje na profesjonalnych maszynach.
- Po zregenerowaniu parametrów turbiny wysyłamy do kontrahenta.
Jaki jest koszt usługi Nowe turbo w pracowniach naprawy turbo?
W jaki sposób dotransportować turbosprężarkę do pracowni regeneracji?
Jakie turbiny można poddawać regeneracji, które turbiny można poddawać usłudze Nowe turbo?
- Turbosprężarki tradycyjne,
- Turbiny VGT – o zmiennej geometrii,
- Układy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.
Jakie są sygnały awarii układów doładowania jakie istnieje możliwość by remontować i przeprowadzać usługę Nowe turbo?
- spadek mocy,
- czarny dym z wydechu,
- zwiększone zużycie paliwa,
- skoki obrotów silnika,
- problemy z odpaleniem silnika.
Czemu opłaca się wybrać laboratoria wykonujące usługę Nowe turbo oraz naszą stronę?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Mamy autoryzację producentów części jak Bosch czy Melett,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Nowe turbo, czyli, innymi słowy, nowa turbosprężarka to już nie tyle konieczność ile alternatywa dla odzyskania sprawności przez uszkodzoną turbosprężarkę. Dzięki nowoczesnym technologiom dostępnym w pracowniach zajmujących się regeneracją i naprawą turbosprężarek samochodowych można przywrócić turbosprężarce życie i zdrowie, a co za tym idzie zaoszczędzić znaczną ilość pieniędzy, ponieważ nowe turbo jest bardzo drogie, a zastosowanie technologii regeneracji pozwala na przywrócenie im sprawności bez inwestowania kilku tysięcy złotych, ponieważ taki jest zazwyczaj koszt nowej turbosprężarki. Dlaczego lepiej wykorzystać regenerowaną turbosprężarkę zamiast nowego turbo?
Dlaczego regenerowana turbosprężarka, a nie nowe turbo?
Jedynym powodem, jaki przemawia za zastosowaniem regenerowanej turbosprężarki, jest argument cenowy. TO właśnie oszczędność jest jedyną przyczyną, dla której pracują i działają zakłady zajmujące się regeneracją i naprawą turbosprężarek samochodowych. Zabrzmiało to, jakby turbosprężarka nie posiadała żadnych zalet, oprócz ceny i należy się odpowiednie sprostowanie, bo zdanie to jest niemal prawdziwe — regenerowana turbosprężarka nie posiada żadnych zalet poza zaletami, jakimi pochwalić się może fabrycznie nowa turbosprężarka. Turbo regenerowane w specjalistycznej, autoryzowanej pracowni jest w zasadzie identyczne jak nowa turbosprężarka pochodząca z fabryki, różnicą jest jedynie korpus turbosprężarki, metalowa obudowa stworzona z żaroodpornych materiałów, stopów metali, która jest jednym z najdroższych elementów turbosprężarki głównie ze względu na typ materiałów, z których jest wykonany. Drogi metalowy odlew, który nie przejawia objawów uszkodzenia, jak najbardziej nadaje się do ponownego wykorzystania w procesie regeneracji, niestety tutaj kończy się lista elementów, jakie zazwyczaj można wykorzystać w procesie regeneracji — większość wymienianych elementów jest nowa.
Dużo tańsza regeneracja, czy można to zrobić samemu?
Niestety dla wszystkich oszczędnych kierowców, którzy dla zmniejszenia kosztów eksploatacji zdecydowali się na silniki diesla i którym wysiadła turbosprężarka, nie mamy dobrych wieści, nie da się przeprowadzić regeneracji turbosprężarki samemu. Już pomijając ciężkie do usunięcia zanieczyszczenia, rozmontowanie turbosprężarki, a następnie złożenie jej na powrót wymaga odpowiedniej specjalistycznej wiedzy. Niemniej zdarza się, że ktoś miał do czynienia z maszynami i ich budową i stosunkowo prosta struktura turbosprężarki nie zaskoczy go, i będzie wiedzieć jak ją złożyć, to jednak szansa, że turbosprężarka będzie działać bez zarzutu, jest niewielka. Spowodowane jest to faktem, że stosunek wymaganej precyzji dopasowania elementów zamiennych do turbosprężarki do precyzji elementów produkowanych rzeczywiście wypada znacznie na niekorzyść elementów zamiennych, ale to już jest zadanie odpowiedniej, specjalistycznej, odpowiedzialnej, autoryzowanej pracowni regeneracji turbosprężarek samochodowych.
Co ma pracownia, czego nie mam ja?
Sprzęt. To jest pierwszy i najważniejszy czynnik, w jakim specjalistyczna pracownia przeważa nad panem Janem Kowalskim z tokarką. Wykorzystanie najnowocześniejszych dostępnych technologii pozwalających na elektroniczną kontrolę nad przeprowadzanym procesem, a co w efekcie pozwala na uzyskanie wartości przygotowania elementów w stopniu znacznie lepszym niż w przypadku zastosowania elementów zamiennych bez przygotowania. Proces taki można porównać do usuwania pozostałości po odlewach na przykład w modelarstwie. Przygotowanie elementów na wymianę powinno być podstawą pracy każdej specjalistycznej pracowni regeneracji. Jak precyzyjna musi być to obróbka, może ilustrować fakt, że ujmowanie masy w procesie wyważania rdzenia turbosprężarki odbywa się z dokładnością do 0,1 mg. Z kolei prędkość, w jakiej testuje się turbiny w fabrykach, nie przekracza 100 tysięcy obrotów na minutę, natomiast w czasie regeneracji 100 tysięcy obrotów na minutę to zaledwie drugi pułap pomiarowy. Sprawdzenie zachowania turbo w takich warunkach jest niezbędne w celu określenia stopnia wyważenia, a w efekcie określeniu przeciążeń działających na turbinę — sprowadzenie ich do wartości około 0,1 - 0,2 g (turbiny dopuszczone są do opuszczenia fabryki producenta już przy wartości przeciążenia 2,0 g) sprawi, że żywotność regenerowanej turbosprężarki znacznie wzrośnie.
Co lepsze nowe czy regenerowane turbo?
Oba są tej samej jakości. Co więcej, ze względu na fakt, że każdy przypadek turbosprężarki w pracowni regeneracji traktowany jest indywidualnie — ponieważ jak nie ma dwóch takich samych osób, tak nie ma dwóch identycznie uszkodzonych turbosprężarek. Z racji takiego indywidualnego podejścia i doskonale przygotowanego zaplecza istnieje szansa nie tylko przygotowania turbosprężarki do stanu porównywalnego z nową, ale również na uzyskanie wartości lepszych od dopuszczalnych poziomów przygotowania materiału przez fabrykę.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Nowe turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Sprawdzenie turbosprężarki | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarek | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin | 0 złotych |
Wycena naprawy turbo | 0 złotych |
Regeneracja turbiny do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbin do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii turbo | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbin do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Nowe turbo)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Augustów
- Bartoszyce
- Terespol
- Białobrzegi
- Lesko
- Frombork
- Chełm
- Libiąż
- Czaplinek
- Grójec
- Trzebiatów
- Jasło
- Paszowice
- Międzyzdroje
- Pępowo
- Kętrzyn
- Skawina
- Nieporęt
- Lubaczów
- Lubliniec
- Nowogród
- Łosice
- Rudnik
- Barlinek
- Nowy Sącz
- Oborniki
- Ożarów
- Otwock
- Dołuje
- Nałęczów
- Puławy
- Pułtusk
- Okrajszów
- Radzyń Podlaski
- Rzeszów
- Sochaczew
- Kobylanka
- Krzeszyce
- Środa Wielkopolska
- Biały Dunajec
- Lędziny
- Wieluń
- Wrocław
- Aleksandrów Łódzki
- Złotoryja
- Żory
- Niemodlin
- Lewin Brzeski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Cena nowej turbosprężarki zależy od jej marki, modelu, producenta oraz rodzaju pojazdu, do którego ma być zamontowana. Może się różnić w zależności od dostawcy i lokalizacji, jednak koszt nowej turbosprężarki może być zazwyczaj znacznie wyższy niż koszt naprawy lub regeneracji turbosprężarki. Regeneracja turbosprężarki to proces przywracania zużytej lub uszkodzonej turbosprężarki do stanu pierwotnego. Cena regeneracji turbosprężarki również może się różnić w zależności od marki, modelu, rodzaju uszkodzenia oraz lokalizacji serwisu. Jednak zazwyczaj regeneracja turbosprężarki jest tańszą opcją w porównaniu do zakupu nowej turbosprężarki. Naprawa turbo i turbin to szeroki zakres usług, które mogą obejmować naprawę uszkodzonych części, czyszczenie, wymianę uszczelniaczy, naprawę łożysk, kalibrację układów sterujących itp. Cena naprawy turbo i turbin również może się różnić w zależności od rodzaju uszkodzenia, marki i modelu turbiny, dostępności części zamiennych oraz lokalizacji serwisu. Warto zwrócić uwagę, że koszt naprawy, regeneracji lub zakupu nowego turbo lub turbosprężarki może być znacznie niższy niż koszt zakupu całego zestawu turbosprężarki jako nowej części oryginalnej. W każdym przypadku, zaleca się skonsultowanie się z profesjonalnym serwisem lub warsztatem w celu uzyskania dokładnej wyceny kosztów naprawy, regeneracji lub zakupu nowego turbo lub turbosprężarki.
Ja byłem zmuszony zakupić nowe turbo, bo jak się dowiedziałem moje do regeneracji się nie nadawało.