Gdzie należy się pokierować, po to, aby najskuteczniej wyremontować turbinę po wyjęciu z samochodu osobowego z fabryki Lancia?
Jakim przebiegiem odznacza się procedura renowacji układów turbodoładowania z pojazdów produkcji Lancia w naszym profesjonalnym i autoryzowanym warsztacie?
- Przyjmujemy niesprawne systemy turbodoładowania prosto od klienta bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy można skorzystać w naszym serwisie. Daje to możliwość doręczenia układów turbodoładowania do renowacji bez konieczności wyjazdu do serwisu.
- Wykonujemy precyzyjną weryfikację turbin w celu wykrycia przyczyn usterki i wielkości usterek.
- Regenerujemy uszkodzone systemy turbodoładowania z pojazdów marki Lancia na profesjonalnych urządzeniach.
- Doręczamy naprawione systemy turbodoładowania z samochodów osobowych z logo Lancia do rąk zleceniodawcy bezpośrednio albo przesyłamy na podany przez niego adres dzięki opcji usługi firmy kurierskiej. Do turbo po renowacji dołączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem regeneracji turbosprężarki z samochodu osobowego z logo Lancia w autoryzowanym zakładzie?
Jak przywieźć turbosprężarkę z auta marki Lancia do pracowni, w którym zostanie zrealizowana naprawa zepsutych części?
Czy renowacja systemu doładowania jest realna w samochodach produkcji Lancia dla wszelkich rodzajów systemu doładowania?
- Układy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo,
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią,
- Turbiny tradycyjne.
Jakie oznaki stanowią dla użytkownika samochodu z logo Lancia informację na temat tego, że wystąpiła usterka systemu doładowania?
- ograniczenie osiągów,
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- wzrost poboru paliwa,
- skoki obrotów silnika.
Z jakich przyczyn w układach turbodoładowania z aut koncernu Lancia renowacja zostanie wykonana najlepiej w autoryzowanym serwisie?
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Naprawą turbo zajmuje się doskonale wykwalifikowana kadra.
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
Modele samochodu Lancia:
Firmę założyli w 1906 roku dwaj młodzi Włosi Vincenzo Lancia i Claudio Fogolin. Pierwszy z nich już od dawna przejawiał ogromne zainteresowanie motoryzacją. Przed założeniem własnej firmy pracował w Fiacie jako kierowca testowy. Pierwszy samochód Lancia Alfa powstaje już rok później i produkowany jest do 1909 roku. Auto zaskoczyło znawców swoim skrzyniowym nadwoziem, które cechowało się większą wytrzymałością. Kolejna Lancia Theta z 1913 roku też wyróżniała się na tle konkurencji ponieważ była pierwszym autem w Europie posiadającym elektrykę. W 1922 roku wraz z pojawieniem się modelu Lambda przyszedł pierwszy sukces rynkowy. Samochód ten mógł się pochwalić samonośnym nadwoziem oraz niezależnym przednim zawieszeniem. Innowacyjny okazał się także model Augusta, pierwszy na świecie sedan z hydraulicznymi hamulcami. Już w latach 50-tych za sprawą wielkiego pasjonata wyścigów Gianniego Lancii, syna Vincenzo, Lancia zaczyna odnosić swoje pierwsze sukcesy w sportach motorowych. W 1969 roku Lancia zostaje przejęta przez Fiata, ale na rynku wciąż pojawiają się nowe samochody pod marką Lancii. W 1972 roku powstaje sportowa Lancia Stratos, której nadwozie zbudowane zostało z aluminium i włókna szklanego. Dzięki temu autu Lancia zdobywa w 1974 roku swoje pierwsze mistrzostwo konstruktorów w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Przez kolejne dwa lata za sprawą Stratos sukces ten jest powtarzany. Z kolei w 1983 roku tytuł mistrzowski zdobywa model 037. Jednak najbardziej mistrzowskim autem Lancii w wyścigach WRC była Delta, która w latach 1987–1992 zdobyła kolejno 6 mistrzowskich tytułów. Sukcesy sportowe Delty zbiegły się też z popularnością tego auta na rynku. Samochód ten zdobył tytuł Samochodu Roku 1980.

Auta marki Lancia i profesjonalna regeneracja turbosprężarek
Sukcesem komercyjnym mogła pochwalić się także luksusowa Thema z 1984 roku. Kolejne lata już nie były tak owocne dla marki Lancia. Nie udał się powrót Delty w nowym wydaniu, a sprzedaż była utrzymywana tylko dzięki małemu miejskiemu Ypsilonowi. W związku ze słabnącą marką Lancii Fiat w 2014 roku zapowiedział wycofanie jej z rynków europejskich i sprzedawanie jej tylko we Włoszech. Wszystko wskazuje na to, że w roku 2018, czyli po zakończeniu produkcji modelu Ypsilon, marka Lancia może przestać istnieć.

Cennik regeneracji turbosprężarek samochodowych do samochodów marki Lancia |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena i ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Lancia | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych Lancia | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Lancia | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii w samochodach marki Lancia | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki do marki Lancia (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Komentarze