Localizations image

Regeneracja turbosprężarek, naprawa turbin - Lancia

Oceń:
/ Aktualna ocena: 0.00

Regeneracja turbosprężarki - Naprawa turbiny - Lancia

Lancia

Firmę założyli w 1906 roku dwaj młodzi Włosi Vincenzo Lancia i Claudio Fogolin. Pierwszy z nich już od dawna przejawiał ogromne zainteresowanie motoryzacją. Przed założeniem własnej firmy pracował w Fiacie jako kierowca testowy. Pierwszy samochód Lancia Alfa powstaje już rok później i produkowany jest do 1909 roku. Auto zaskoczyło znawców swoim skrzyniowym nadwoziem, które cechowało się większą wytrzymałością. Kolejna Lancia Theta z 1913 roku też wyróżniała się na tle konkurencji ponieważ była pierwszym autem w Europie posiadającym elektrykę. W 1922 roku wraz z pojawieniem się modelu Lambda przyszedł pierwszy sukces rynkowy. Samochód ten mógł się pochwalić samonośnym nadwoziem oraz niezależnym przednim zawieszeniem. Innowacyjny okazał się także model Augusta, pierwszy na świecie sedan z hydraulicznymi hamulcami. Już w latach 50-tych za sprawą wielkiego pasjonata wyścigów Gianniego Lancii, syna Vincenzo, Lancia zaczyna odnosić swoje pierwsze sukcesy w sportach motorowych. W 1969 roku Lancia zostaje przejęta przez Fiata, ale na rynku wciąż pojawiają się nowe samochody pod marką Lancii. W 1972 roku powstaje sportowa Lancia Stratos, której nadwozie zbudowane zostało z aluminium i włókna szklanego. Dzięki temu autu Lancia zdobywa w 1974 roku swoje pierwsze mistrzostwo konstruktorów w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Przez kolejne dwa lata za sprawą Stratos sukces ten jest powtarzany. Z kolei w 1983 roku tytuł mistrzowski zdobywa model 037. Jednak najbardziej mistrzowskim autem Lancii w wyścigach WRC była Delta, która w latach 1987–1992 zdobyła kolejno 6 mistrzowskich tytułów. Sukcesy sportowe Delty zbiegły się też z popularnością tego auta na rynku. Samochód ten zdobył tytuł Samochodu Roku 1980. Sukcesem komercyjnym mogła pochwalić się także luksusowa Thema z 1984 roku. Kolejne lata już nie były tak owocne dla marki Lancia. Nie udał się powrót Delty w nowym wydaniu, a sprzedaż była utrzymywana tylko dzięki małemu miejskiemu Ypsilonowi. W związku ze słabnącą marką Lancii Fiat w 2014 roku zapowiedział wycofanie jej z rynków europejskich i sprzedawanie jej tylko we Włoszech. Wszystko wskazuje na to, że w roku 2018, czyli po zakończeniu produkcji modelu Ypsilon, marka Lancia może przestać istnieć.

regeneracja turbin Lancia

Turbo Lancia

Cennik regeneracji turbosprężarek samochodowych do samochodów marki Lancia

Cena i koszt (netto)
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena i ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Lancia 0 złotych
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych Lancia 320 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Lancia 366 złotych (netto) + części
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii w samochodach marki Lancia 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki do marki Lancia (robocizna + części) 399 złotych do ok. 480 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.

Zarezerwuj termin (auto Lancia)

Opis

Loader

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 70 70 60
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 609 70 70 60
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.