Localizations image

Demontaż turbin Diagnostyka turbosprężarek Regeneracja turbo i turbin Zobacz cennik

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.63

Czy można naprawić turbo a także przeprowadzić usługę Demontaż turbin?

Turbinę można zregenerować w pracowniach regeneracji z województwa układów doładowania gdzie można jednocześnie wykonać usługę Demontaż turbin lub zadzwonić i umówić się na odbiór naszym kurierem.

Jak przebiega usługa Demontaż turbin dla układów doładowania?

  • Wysyłamy turbo pocztą lub przywozimy turbiny do serwisu regeneracji.
  • Turbiny są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie dzwonimy z informacją o zakresie uszkodzeń turbosprężarki.
  • Układy doładowania są poddawane testom na stołach probierczych.
  • Części czyści się i naprawia na profesjonalnych stołach diagnostycznych.
  • Po odzyskaniu możliwości systemów doładowania odsyłamy do zamawiającego.

Jaki jest koszt usługi Demontaż turbin w firmach regenerujących turbo?

Koszt regeneracji turbosprężarki zależy od poziomu uszkodzenia turbosprężarki. Sprawdzenie turbin jest za darmo.

Jak przywieźć turbinę do pracowni regeneracji?

Najlepiej jest turbiny wysłać do firmy zajmującej się regeneracją usługą kurierską jakiego możemy dla Państwa zamówić chociaż naturalnie zapraszamy do osobistej wizyty w przedsiębiorstwie gdzie będzie można przyjrzeć się jak przebiega usługa Demontaż turbin.

Jakie turbiny da się remontować, które turbiny można poddawać serwisowi Demontaż turbin?

W zasadzie wszystkie typy turbosprężarek można poddawać renowacji w tym:
  • Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
  • Turbiny ze zmienną geometrią VNT,
  • Systemy doładowania składające się z wielu turbosprężarek.

Jakie są objawy usterki systemów doładowania które można remontować i wykonywać usługę Demontaż turbin?

Klasyczne oznaki uszkodzenia turbosprężarki to:
  • zmniejszona moc,
  • zwiększone dymienie,
  • wzrost poboru paliwa,
  • wahania obrotów,
  • unieruchomienie pojazdu.

Z jakiego powodu opłaca się wybrać laboratoria realizujące usługę Demontaż turbin i nasz serwis?

Warto wybrać naszą ofertę bo:
  • Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
  • Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
  • Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
  • Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
  • Nasze ceny są konkurencyjne,
  • Używamy tylko oryginalnych części.

Demontaż turbin to nie tylko wyjęcie turbosprężarki z samochodu, ale również rozłożenie jej na podstawowe elementy w celu przeprowadzenia jej dokładnej weryfikacji, czyszczenia oraz ewentualnie, regeneracji. Choć turbosprężarka nie jest sama w sobie urządzeniem skomplikowanym, to rozłożenie i złożenie jej z powrotem nie jest zadaniem prostym, ba, można powiedzieć, że jest zadaniem wymagającym. Jak więc przebiega demontaż turbin w specjalistycznych pracowniach, zajmujących się regeneracją turbosprężarek? O czym warto wiedzieć podczas demontażu turbiny z samochodu, a o czym należy pamiętać podczas rozbiórki turbosprężarki? Co może pójść nie tak w czasie demontażu turbiny? Czy demontaż turbiny to już jej regeneracja? Wszystko na temat demontażu turbosprężarek znaleźć można w treści poniższego artykułu, do którego lektury serdecznie zapraszamy.

Jak wygląda demontaż turbin?
Demontaż turbin


Jak przebiega demontaż turbiny, a jak wygląda rozbiórka turbiny?

Na temat rozbiórki turbiny szerzej będziemy rozwodzić się w naszym artykule "demontaż turbosprężarek", a w tym tekście zajmiemy się niuansami demontażu turbosprężarki z samochodu i problemami, z jakimi borykają się demontujący turbosprężarki z samochodów mechaników w warsztatach w całej Polsce. Po pierwsze i chyba najważniejsze w przygotowaniu samochodu do demontażu turbosprężarki jest jej zlokalizowanie. Choć może wydawać się to śmieszne i nieznaczące, to znalezienie turbo może nie być wcale tak proste, jak się właśnie wydaje. Prosto wydostaje się turbosprężarki z Passatów B6, jednak znacznie trudniejsze jest wyjęcie turbosprężarki z Land Rovera czy z Peugeota z silnikiem 2.7 HDi. Niekiedy najprostszą drogą na wyjęcie turbosprężarki z silnika jest... demontaż silnika, a następnie wygodne usunięcie turbosprężarki. Nie trzeba tu chyba nadmieniać, że wszystkie te działania, przeprowadzać powinno się na zimnym silniku i zatrzymanej turbosprężarce. Aby z kolei przeprowadzić demontaż turbiny, konieczne jest zidentyfikowanie, z jakim typem turbosprężarki mamy do czynienia. Jeśli jest to turbina wyposażona w elektroniczny nastawnik lub potencjometr aktuatora konieczne jest wypięcie wszystkich wtyczek. Kolejnym krokiem na drodze do demontażu turbiny jest odpięcie przewodów, czyli tak zwanych wężyków, zajmujących się doprowadzaniem i odprowadzaniem oleju do rdzenia turbosprężarki. Kolejnym przewodem (wężykiem), który należy odpiąć, jest przewód podciśnienia. Przewód ten prowadzi do trójdzielnego zaworu elektromechanicznego, który na przykład w silnikach VAG nosi nazwę zaworu N75. Jego zadaniem jest łączenie siłownika turbosprężarki z pompą vacuum oraz powietrzem atmosferycznym (to właśnie ten podział na 3 kanały). Kolejnym elementem na naszej trasie do demontażu turbiny jest usunięcie połączeń, najczęściej w postaci rur, pomiędzy turbosprężarką a kanałem dolotowym i zainstalowanym w nim filtrem powietrza, pomiędzy turbosprężarką a intercoolerem (międzystopniową chłodnicą powietrza), między turbiną a tłumikiem oraz pomiędzy turbo a zaworem EGR (który to zawór EGR w samochodach spod znaku Volkswagena często znajdziemy połączony z kolektorem wydechowym). Dopiero po wykonaniu wszystkich tych czynności usuwamy mocowania turbiny i wymontowujemy ją z samochodu.

Rozbiórka i demontaż turbiny, przebieg demontażu turbo
Jak przebiega demontaż turbiny, a jak wygląda rozbiórka turbiny?


Co może pójść nie tak w czasie demontażu turbiny?

Jak widać po poprzednim akapicie, demontaż turbiny nie jest tak prosty, jak odkręcenie kilku śrubek. Jednak ze wszystkich rzeczy, które mogą pójść nie tak, w zasadzie najbardziej denerwujące są właśnie te śrubki. Jeśli są zapieczone, a silnika nie da się wygodnie wyjąć, ani dostać się do turbo, trzeba te mocowania poucinać, a finalnie może się to łączyć z koniecznością rozwiercenia gwintów mocowań turbosprężarki. Dodatkowo warto wspomnieć o konieczności zachowania możliwie jak najwyższego stopnia czystości w czasie demontażu turbiny, zwłaszcza w starszych typach samochodów, ponieważ to, co zostanie w rurze łączącej turbo z silnikiem, ostatecznie znajdzie się w silniku. Uczulają na to wszyscy mechanicy, o specjalistycznych pracowniach nie wspominając. Jeśli nie zwrócimy na to uwagi, podobna niedbałość może finalnie doprowadzić do uszkodzenia silnika poprzez choćby zatarcie tłoka. Demontaż turbiny z samochodu nie należy do najbardziej wymagających zadań podczas wymiany czy regeneracji turbosprężarki, potrafią poradzić sobie z tym praktycznie wszystkie warsztaty – znacznie trudniejszym, wymagającym większej wiedzy i doświadczenia zadaniem jest demontaż turbosprężarek.

Demontaż turbo i zagrożenia dla turbiny podczas demontażu
Co może pójść nie tak w czasie demontażu turbiny?


Czy demontaż turbiny to już jej regeneracja?

Demontażu turbiny z samochodu przy najszczerszych nawet chęciach nie można nazwać jej regeneracją. Znacznie łatwiej pod regenerację jest podciągnąć demontaż turbiny z turbosprężarki. Ponieważ są elementy, których się nie czyści, tylko wymienia przy każdej rozbiórce turbosprężarki, takie jak osłony termiczne czy zestawy naprawcze, przy odrobinie wyrozumiałości można w ten sposób określić proces demontażu turbiny. Warto tu jednak zaznaczyć, że demontaż turbiny, nie musi oznaczać jej wymiany – jeśli właściwości rdzenia nie odbiegają od norm, nie ma konieczności jego wymiany – odpowiednio wyczyszczony może zostać zamontowany ponownie. Dlatego też znacznie bardziej ergonomicznym rozwiązaniem w czasie eksploatacji turbosprężarki jest reagowanie na najmniejsze nawet objawy zużycia, niż czekanie "aż coś się stanie", ponieważ w takim momencie bardzo często doszło już do uszkodzenia w turbosprężarce i demontaż turbiny trzeba będzie połączyć z regeneracją turbosprężarki lub wymianą turbiny.

Demontaż turbo, a regeneracja turbosprężarki - zależność
Czy demontaż turbiny to już jej regeneracja?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Demontaż turbin

Cena i koszt (netto)
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek 0 złotych
Wycena naprawy turbosprężarki 0 złotych
Sprawdzenie turbo 0 złotych
Rozbiórka turbiny 0 złotych
Cena regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Naprawa turbin do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Naprawa turbiny do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbo do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Cena regeneracji turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Wymiana VNT, VTG, VGT turbosprężarki 163 złote (netto) + części
Regeneracja geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Naprawa VNT, VTG, VGT turbiny do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Demontaż turbin)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Grzesiek 2023-04-17 14:08:18

Demontaż turbosprężarki, diagnostyka turbosprężarek oraz regeneracja turbosprężarki są często wykonywanymi usługami w serwisach zajmujących się naprawą i konserwacją układów turbodoładowania. Oto krótkie omówienie tych usług i ich celów:
Demontaż turbosprężarki - jest to proces odłączenia turbosprężarki od silnika, co umożliwia dostęp do podzespołu w celu przeprowadzenia jego diagnostyki, regeneracji, wymiany lub innych prac konserwacyjnych. Demontaż turbosprężarki może być konieczny w przypadku wykrycia usterek, które wymagają naprawy lub wymiany turbosprężarki.
Diagnostyka turbosprężarek - jest to proces oceny stanu technicznego turbosprężarki w celu zidentyfikowania ewentualnych usterek, problemów lub innych nieprawidłowości. Diagnostyka podzespołu może obejmować różnego rodzaju testy, pomiary, ocenę wydajności oraz wizualną ocenę turbosprężarki. Jest to istotny krok, który pozwala na dokładne zdiagnozowanie problemów z turbosprężarką i określenie najlepszego podejścia do naprawy lub regeneracji.
Regeneracja turbosprężarki - jest to proces kompleksowej odnowy turbosprężarki, włączając w to naprawę uszkodzonych lub zużytych części, wyważenie turbiny oraz czyszczenie turbosprężarki od osadów i zanieczyszczeń. Regeneracja turbosprężarki może przywrócić jej optymalną wydajność oraz przedłużyć jej żywotność, często będąc bardziej ekonomicznym rozwiązaniem w porównaniu z zakupem nowej turbosprężarki.
W przypadku wystąpienia usterek, problemów z wydajnością, zużycia lub innych nieprawidłowości związanych z turbosprężarką, demontaż, diagnostyka oraz regeneracja mogą być konieczne w celu jej naprawy. Cena tych usług zależy od wielu czynników, takich jak marka i model turbosprężarki, zakres prac, stopień uszkodzeń i polityka cenowa konkretnego serwisu. Zawsze najlepiej jest skonsultować się z profesjonalnym serwisem lub warsztatem specjalizującym się w turbosprężarkach w celu uzyskania dokładnej wyceny usługi oraz prawidłowego postępowania w przypadku problemów z turbosprężarką.

Jan 2020-03-30 09:43:13

Wymiana turbiny krok po kroku. Znajdę u was taki artykuł może?

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO