Demontaż turbin Diagnostyka turbosprężarek Regeneracja turbo i turbin Zobacz cennik
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Czy można naprawić turbo a także przeprowadzić usługę Demontaż turbin?
Jak przebiega usługa Demontaż turbin dla układów doładowania?
- Wysyłamy turbo pocztą lub przywozimy turbiny do serwisu regeneracji.
- Turbiny są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie dzwonimy z informacją o zakresie uszkodzeń turbosprężarki.
- Układy doładowania są poddawane testom na stołach probierczych.
- Części czyści się i naprawia na profesjonalnych stołach diagnostycznych.
- Po odzyskaniu możliwości systemów doładowania odsyłamy do zamawiającego.
Jaki jest koszt usługi Demontaż turbin w firmach regenerujących turbo?
Jak przywieźć turbinę do pracowni regeneracji?
Jakie turbiny da się remontować, które turbiny można poddawać serwisowi Demontaż turbin?
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT,
- Systemy doładowania składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie są objawy usterki systemów doładowania które można remontować i wykonywać usługę Demontaż turbin?
- zmniejszona moc,
- zwiększone dymienie,
- wzrost poboru paliwa,
- wahania obrotów,
- unieruchomienie pojazdu.
Z jakiego powodu opłaca się wybrać laboratoria realizujące usługę Demontaż turbin i nasz serwis?
- Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
- Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Używamy tylko oryginalnych części.
Demontaż turbin to nie tylko wyjęcie turbosprężarki z samochodu, ale również rozłożenie jej na podstawowe elementy w celu przeprowadzenia jej dokładnej weryfikacji, czyszczenia oraz ewentualnie, regeneracji. Choć turbosprężarka nie jest sama w sobie urządzeniem skomplikowanym, to rozłożenie i złożenie jej z powrotem nie jest zadaniem prostym, ba, można powiedzieć, że jest zadaniem wymagającym. Jak więc przebiega demontaż turbin w specjalistycznych pracowniach, zajmujących się regeneracją turbosprężarek? O czym warto wiedzieć podczas demontażu turbiny z samochodu, a o czym należy pamiętać podczas rozbiórki turbosprężarki? Co może pójść nie tak w czasie demontażu turbiny? Czy demontaż turbiny to już jej regeneracja? Wszystko na temat demontażu turbosprężarek znaleźć można w treści poniższego artykułu, do którego lektury serdecznie zapraszamy.

Jak przebiega demontaż turbiny, a jak wygląda rozbiórka turbiny?
Na temat rozbiórki turbiny szerzej będziemy rozwodzić się w naszym artykule "demontaż turbosprężarek", a w tym tekście zajmiemy się niuansami demontażu turbosprężarki z samochodu i problemami, z jakimi borykają się demontujący turbosprężarki z samochodów mechaników w warsztatach w całej Polsce. Po pierwsze i chyba najważniejsze w przygotowaniu samochodu do demontażu turbosprężarki jest jej zlokalizowanie. Choć może wydawać się to śmieszne i nieznaczące, to znalezienie turbo może nie być wcale tak proste, jak się właśnie wydaje. Prosto wydostaje się turbosprężarki z Passatów B6, jednak znacznie trudniejsze jest wyjęcie turbosprężarki z Land Rovera czy z Peugeota z silnikiem 2.7 HDi. Niekiedy najprostszą drogą na wyjęcie turbosprężarki z silnika jest... demontaż silnika, a następnie wygodne usunięcie turbosprężarki. Nie trzeba tu chyba nadmieniać, że wszystkie te działania, przeprowadzać powinno się na zimnym silniku i zatrzymanej turbosprężarce. Aby z kolei przeprowadzić demontaż turbiny, konieczne jest zidentyfikowanie, z jakim typem turbosprężarki mamy do czynienia. Jeśli jest to turbina wyposażona w elektroniczny nastawnik lub potencjometr aktuatora konieczne jest wypięcie wszystkich wtyczek. Kolejnym krokiem na drodze do demontażu turbiny jest odpięcie przewodów, czyli tak zwanych wężyków, zajmujących się doprowadzaniem i odprowadzaniem oleju do rdzenia turbosprężarki. Kolejnym przewodem (wężykiem), który należy odpiąć, jest przewód podciśnienia. Przewód ten prowadzi do trójdzielnego zaworu elektromechanicznego, który na przykład w silnikach VAG nosi nazwę zaworu N75. Jego zadaniem jest łączenie siłownika turbosprężarki z pompą vacuum oraz powietrzem atmosferycznym (to właśnie ten podział na 3 kanały). Kolejnym elementem na naszej trasie do demontażu turbiny jest usunięcie połączeń, najczęściej w postaci rur, pomiędzy turbosprężarką a kanałem dolotowym i zainstalowanym w nim filtrem powietrza, pomiędzy turbosprężarką a intercoolerem (międzystopniową chłodnicą powietrza), między turbiną a tłumikiem oraz pomiędzy turbo a zaworem EGR (który to zawór EGR w samochodach spod znaku Volkswagena często znajdziemy połączony z kolektorem wydechowym). Dopiero po wykonaniu wszystkich tych czynności usuwamy mocowania turbiny i wymontowujemy ją z samochodu.

Co może pójść nie tak w czasie demontażu turbiny?
Jak widać po poprzednim akapicie, demontaż turbiny nie jest tak prosty, jak odkręcenie kilku śrubek. Jednak ze wszystkich rzeczy, które mogą pójść nie tak, w zasadzie najbardziej denerwujące są właśnie te śrubki. Jeśli są zapieczone, a silnika nie da się wygodnie wyjąć, ani dostać się do turbo, trzeba te mocowania poucinać, a finalnie może się to łączyć z koniecznością rozwiercenia gwintów mocowań turbosprężarki. Dodatkowo warto wspomnieć o konieczności zachowania możliwie jak najwyższego stopnia czystości w czasie demontażu turbiny, zwłaszcza w starszych typach samochodów, ponieważ to, co zostanie w rurze łączącej turbo z silnikiem, ostatecznie znajdzie się w silniku. Uczulają na to wszyscy mechanicy, o specjalistycznych pracowniach nie wspominając. Jeśli nie zwrócimy na to uwagi, podobna niedbałość może finalnie doprowadzić do uszkodzenia silnika poprzez choćby zatarcie tłoka. Demontaż turbiny z samochodu nie należy do najbardziej wymagających zadań podczas wymiany czy regeneracji turbosprężarki, potrafią poradzić sobie z tym praktycznie wszystkie warsztaty – znacznie trudniejszym, wymagającym większej wiedzy i doświadczenia zadaniem jest demontaż turbosprężarek.

Czy demontaż turbiny to już jej regeneracja?
Demontażu turbiny z samochodu przy najszczerszych nawet chęciach nie można nazwać jej regeneracją. Znacznie łatwiej pod regenerację jest podciągnąć demontaż turbiny z turbosprężarki. Ponieważ są elementy, których się nie czyści, tylko wymienia przy każdej rozbiórce turbosprężarki, takie jak osłony termiczne czy zestawy naprawcze, przy odrobinie wyrozumiałości można w ten sposób określić proces demontażu turbiny. Warto tu jednak zaznaczyć, że demontaż turbiny, nie musi oznaczać jej wymiany – jeśli właściwości rdzenia nie odbiegają od norm, nie ma konieczności jego wymiany – odpowiednio wyczyszczony może zostać zamontowany ponownie. Dlatego też znacznie bardziej ergonomicznym rozwiązaniem w czasie eksploatacji turbosprężarki jest reagowanie na najmniejsze nawet objawy zużycia, niż czekanie "aż coś się stanie", ponieważ w takim momencie bardzo często doszło już do uszkodzenia w turbosprężarce i demontaż turbiny trzeba będzie połączyć z regeneracją turbosprężarki lub wymianą turbiny.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Demontaż turbin |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarki | 0 złotych |
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbiny | 0 złotych |
Cena regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbin do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Wymiana VNT, VTG, VGT turbosprężarki | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Naprawa VNT, VTG, VGT turbiny do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Demontaż turbin)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Czarna Białostocka
- Supraśl
- Białystok
- Jasienica
- Borowina
- Bolesławiec
- Chełmno
- Choszczno
- Markusy
- Pasłęk
- Pruszcz Gdański
- Gliwice
- Szczuczyn
- Grodzisk Mazowiecki
- Tarczyn
- Janów Lubelski
- Radymno
- Chmielnik
- Krośniewice
- Legionowo
- Mierzowice
- Łańcut
- Chorzelów
- Rzemień
- Międzyrzecz
- Chomranice
- Sława
- Kosmolów
- Wolbrom
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Ostróda
- Działoszyn
- Władysławowo
- Pułtusk
- Szczecin
- Książ Wielkopolski
- Tczew
- Wałcz
- Reda
- Wejherowo
- Marki
- Zabrze
- Zielona Góra
- Sulechów
- Szprotawa
- Żuromin
- Żyrardów
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze