Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Koszt turbosprężarek ► Ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
W jakiej pracowni regeneracji można naprawić turbosprężarkę jak również przeprowadzić usługę Koszt turbosprężarek?
Jak przebiega usługa Koszt turbosprężarek dla turbo?
- Wysyłamy turbinę kurierem albo przywozimy turbinę osobiście.
- Systemy doładowania są demontowane a następnie dzwonimy z informacją o zakresie uszkodzeń turbin.
- Turbiny są sprawdzane na specjalnej maszynie.
- Turbiny są naprawiane i regenerowane na specjalistycznych przyrządach.
- Po zrekonstruowaniu sprawności turbin odsyłamy do klienta.
Jaki jest koszt usługi Koszt turbosprężarek w przedsiębiorstwach naprawy turbosprężarek?
Jak najlepiej dostarczyć turbosprężarkę do pracowni?
Które turbo da się oddać do naprawy, które turbiny da się poddawać serwisowi Koszt turbosprężarek?
- Turbiny konwencjonalne,
- Turbiny o zmiennej geometrii VTG,
- Układy doładowania Bi i Twin turbo.
Jakie można wymienić sygnały defektu układów doładowania jakie da się remontować i przeprowadzać usługę Koszt turbosprężarek?
- spadek osiągów,
- dymienie,
- większe zużycie paliwa,
- wahania obrotów,
- brak możliwości odpalenia auta.
Z jakiego powodu należy wybrać pracownie przeprowadzające usługę Koszt turbosprężarek oraz nasz portal?
- Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Posiadamy najnowocześniejsze dedykowane maszyny oraz świetnie wyszkoloną kadrę,
- Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
- Mamy bardzo atrakcyjne ceny,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Koszt utrzymania turbosprężarki w samochodzie z silnikiem diesla to dla nieuważnych kierowców samochodów z silnikiem diesla prawdziwe utrapienie, głównie dlatego, że jest to element bardzo drogi i łatwo można go uszkodzić – eksploatacja bez oleju, olej niskiej jakości, czy brudne filtry to prosta droga do uszkodzenia turbosprężarki, koszt, której później jest obowiązkowym wydatkiem – auto wyposażone w turbosprężarkę nie może pracować bez turbosprężarki. Biorąc pod uwagę, że koszt turbosprężarek to średnio cena powyżej 2 tysięcy złotych nie powinno dziwić, że kierowcy szukają sposobu, aby tanio naprawić turbosprężarkę, niewiele jednak osób szuka sposobu, aby jak najdłużej utrzymać turbo w dobrej kondycji, co powinno być, i jest zresztą, doskonałym sposobem na zmniejszenie kosztu turbosprężarek.
Jak zmniejszyć koszt utrzymania turbo przed naprawą turbin?
Najlepszym sposobem na ograniczenie kosztów turbosprężarek pod maskami naszych samochodów jest odpowiednia pielęgnacja i dbanie o stan turbosprężarki samochodowej. Jeśli dołożymy wszelkich starań, aby turbosprężarka nie zużywała się szybciej, niż powinna, to istnieje uzasadnione podejrzenie, że przeżyje samochód, zwłaszcza jeśli analizowanym przypadkiem będzie pancerna turbosprężarka z jeszcze bardziej wytrzymałego silnika 1,9 TDI. Mówiąc kolokwialnie, spadki masy karoserii (rdza) prędzej uniemożliwi nam korzystanie z samochodu, niż zatarta turbosprężarka. Logiczne pytanie, jakie się nasuwa, to, w jaki sposób odpowiednio zadbać o turbinę? Otóż najlepszym sposobem na zmniejszenie kosztu turbosprężarek jest wykorzystanie odpowiedniego dedykowanego do konkretnego samochodu oleju silnikowego. Jak podają autoryzowane serwisy Meletta, 7 z 10 przyczyn uszkodzenia turbosprężarki związane jest z olejem. Pozostałe nie są jakieś szczególnie wyjątkowe, ponieważ są to ciała obce, jakie przedostały się do układu i mechanicznie zniszczyły turbo, czy na przykład zacięty siłownik, który również stosunkowo często ulega usterkom, jednak najczęstszą przyczyną jest właśnie problem z olejem.
Jak olej wpływa na koszt turbosprężarek?
Olej syntetyczny to najbardziej typowy ze stosowanych w dieslach z turbo olejów. Zapewnia on wysokie właściwości smarne z zachowaniem długiej żywotności. Spotkałem się osobiście kiedyś z przypadkiem, w którym uszkodzenie rdzenia było ewidentnie spowodowane niedostateczną ilością oleju. Kanały smarne były w dobrej kondycji, filtry były wymienione i też całkiem sprawne. Jedynie brakło oleju. Kiedy poinformowaliśmy, o tym klienta w odpowiedzi usłyszeliśmy, że przykro mu, ale olej jest drogi… Cóż, regeneracja turbiny i związany z tym koszt turbosprężarek jest znacznie większy niż koszt porządnego oleju. Dostarczanie oleju na rdzeń odbywa się z pomocą mechanicznej pompy oleju, która pracuje jedynie przy włączonym silniku. To bardzo istotne, przy włączonym silniku, nie przy włączonym zapłonie, dlatego też tak ważne jest, aby po włączeniu silnika diesla dać mu chwilę na rozprowadzenie oleju po układach i nieskazywanie go na pracę na wysokich obrotach od razu po uruchomieniu. Identycznie ma się sytuacja po zakończeniu zwłaszcza forsownej jazdy – jeśli zgasimy silnik po wielu kilometrach intensywnej jazdy, odetniemy dopływ oleju do turbosprężarki i podobnie jak w przypadku ciężkiej pracy na zimnym silniku zaraz od uruchomienia skażemy turbosprężarkę na pracę bez smarowania, a kręcące się jeszcze rdzenie, z powodu działającej na nie siły bezwładności (czy siły odśrodkowej, jeśli mamy być obserwatorami z zewnątrz) na pewno się zatrą, nawet jeśli nie będzie to sytuacja nagminna.
Koszt turbosprężarek a cena regeneracji
Nie zawsze zniszczenie turbo musi wiązać się z wymianą turbosprężarki – bardzo często można koszt uszkodzonych turbosprężarek zmniejszyć o znaczną część, pod warunkiem skorzystanie z usług regeneracji turbo. Koszt turbosprężarek prosto ze sklepu to zazwyczaj 4 albo nawet 5 razy tyle, co koszt regeneracji turbosprężarek. Turbosprężarka w sklepie kosztuje więcej, ponieważ opatrzona jest gwarancją i ma parametry pracy dokładnie, takie jak mieć powinna. Pytanie więc czym różnią się turbosprężarki regenerowane – otóż… niczym. Gwarancja, jaka obejmuje turbosprężarkę po regeneracji, jest identyczna, jak gwarancja nowego turbo, osiągi również ma identyczne, ponieważ jest to warunek przejścia procesu regeneracji – jeśli wydruki parametrów na maszynie nie będą mieścić się w dopuszczalnych przez producenta przedziałach, to procedura nie zostanie ukończona, a turbosprężarka nie uzyska statusu zregenerowanej.
Ile w takim razie kosztuje regeneracja, czy jej cena się zmienia?
Koszt regeneracji turbosprężarek jest stały, jak kurs lewa do euro i wynosi około 350 złotych. Zmienna natomiast jest cena elementów, które trzeba wymienić w procesie regeneracji – jeśli zafundujemy sobie niewielkie opóźnienie między stwierdzeniem uszkodzenia turbosprężarki i regeneracją, to turbosprężarka zafunduje nam wzrost kosztów regeneracji. Im więcej elementów jest zepsutych, tym więcej elementów trzeba naprawić, czy raczej wymienić, ponieważ materiały wykorzystywane w konstrukcjach turbosprężarek nie poddają się ponownej obróbce – nie spawa się ich ani nie naprawia. Fakt ten jest najbardziej uciążliwy w przypadku elementów niedostępnych w formie części zamiennych, czyli najczęściej muszli korpusów. Jeśli uszkodzeniu ulegnie któraś muszla lub osłona łożyskowania, to koszt regeneracji turbosprężarki znacznie wzrośnie (o ile w ogóle będzie możliwa). Wykorzystanie właśnie takich drogich materiałów sprawia, że to właśnie odlewy korpusów determinują wysoką cenę turbo, a koszt turbiny w turbosprężarce to zaledwie około 88 złotych. Warto skorzystać z usług regeneracji turbosprężarek, ale tylko w autoryzowanej pracowni, która na zregenerowaną przez siebie turbosprężarkę wydają gwarancję na piśmie.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Koszt turbosprężarek |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbosprężarki | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarek | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Koszt regeneracji turbiny do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbin do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbo do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie geometrii turbiny | 163 złote (netto) + części |
Naprawa VNT, VTG, VGT turbo do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbin do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Koszt turbosprężarek)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Terespol
- Borowina
- Bochnia
- Braniewo
- Brodnica
- Mąkowarsko
- Bydgoszcz
- Chełm
- Choszczno
- Częstochowa
- Czaplinek
- Munina
- Sudół
- Kluczbork
- Kraśnik
- Dukla
- Orneta
- Rakszawa
- Malbork
- Mława
- Rabka-Zdrój
- Olkusz
- Ożarów
- Pruszków
- Przasnysz
- Puck
- Racibórz
- Rawa Mazowiecka
- Głogów Małopolski
- Ustka
- Strzelin
- Suwałki
- Szczecinek
- Tczew
- Bełżec
- Tomaszów Lubelski
- Tuchola
- Wadowice
- Wolsztyn
- Brzeg Dolny
- Domaszczyn
- Siechnice
- Miłosław
- Lubsko
- Żary
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarki są niezwykle ważnym elementem silnika samochodowego. Dzięki nim możliwe jest zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika przy zachowaniu zbliżonej do normy emisji spalin. Jednakże turbosprężarki wymagają odpowiedniej pielęgnacji, a w razie awarii ich naprawa może być kosztowna. Regeneracja turbosprężarek to proces przywracania do sprawności uszkodzonego elementu. Proces ten zwykle obejmuje wymianę uszkodzonych elementów na nowe lub regenerowane, a także czyszczenie i wymianę oleju. Często proces regeneracji wiąże się z odnowieniem obudowy turbosprężarki i wymianą łożysk. W przypadku regeneracji turbosprężarki koszt może być znacznie niższy niż w przypadku wymiany na nowy element. Naprawa turbosprężarek to proces usuwania uszkodzeń, które nie mogą zostać usunięte podczas regeneracji. W przypadku poważniejszych awarii, takich jak pęknięcia, konieczna jest wymiana całego elementu na nowy lub regenerowany. W przypadku naprawy turbosprężarki koszt zależy od rodzaju i skali uszkodzeń. Czyszczenie turbosprężarek to proces usuwania nagromadzonej w nich brudu, pyłu i osadów, które mogą wpłynąć na ich wydajność. Czyszczenie polega na rozmontowaniu turbosprężarki i dokładnym oczyszczeniu każdego jej elementu. Koszt czyszczenia zależy od rodzaju czyszczenia (suche, mokre) oraz od skali zabrudzenia elementów. Koszt i cena turbosprężarek zależy od wielu czynników, takich jak marka, model, rodzaj i skala uszkodzeń. W przypadku wymiany na nowy element koszt może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Natomiast koszt regeneracji turbosprężarki zwykle wynosi około połowy ceny nowej turbosprężarki. Koszt czyszczenia turbosprężarki to z kolei zwykle kilkaset złotych. Warto jednak pamiętać, że koszt naprawy lub regeneracji turbosprężarki może być niższy niż koszt zakupu nowego elementu. Dlatego warto zastanowić się nad regeneracją lub naprawą przed podjęciem decyzji o zakupie nowej turbosprężarki. Jednakże należy pamiętać, że dobrym rozwiązaniem jest także regularne serwisowanie silnika samochodowego, w tym także turbosprężarki, co pozwala na uniknięcie niektórych awarii.
Mnie przeraził koszt turbosprężarek do aut marki BMW. Dobrze, ze choć u was można zregenerować turbo w ludzkiej cenie i to dobrze jakościowo na oryginalnych częściach Melett.