Regeneracja turbiny Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Jak zregeneruję turbosprężarki i przeprowadzić serwis Regeneracja turbiny?
W jaki sposób przebiega usługa Regeneracja turbiny dla układów doładowania?
- Odbieramy turbiny pocztą bądź dostarczamy turbinę do zakładu zajmującego się regeneracją.
- Turbiny są demontowane po czym informujemy Klienta o problemach turbo.
- Turbosprężarki są poddawane testom na specjalnym sprzęcie.
- Części są naprawiane i regenerowane na profesjonalnych przyrządach.
- Po odnowieniu możliwości systemów doładowania wysyłamy do zleceniodawcy.
Jaki jest koszt usługi Regeneracja turbiny w pracowniach naprawy turbo?
W jaki sposób dostarczyć turbinę do pracowni regeneracji?
Jakie turbiny można oddać do naprawy, które turbiny da się poddawać serwisowi Regeneracja turbiny?
- Turbosprężarki konwencjonalne,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii,
- Układy doładowania składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie są objawy usterki turbo jakie można naprawiać i przeprowadzać usługę Regeneracja turbiny?
- zmniejszone osiągi,
- wzrost emisji sadzy,
- wzrost poboru paliwa,
- wahania obrotów,
- unieruchomienie pojazdu.
Czemu należy postawić na firmy wykonujące usługę Regeneracja turbiny oraz nasz serwis?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Możemy poszczycić się autoryzacjami największych producentów na tynku,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Wszystkie zregenerowane przez nas elementy są jak nowe, dlatego udzielamy im też gwarancji jak na nowe,
- Mamy bardzo atrakcyjne ceny,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Regeneracja turbiny – Ile pracuje turbina po regeneracji?
Odpowiadając na pytanie z tytułu artykułu, dokładnie tyle ile pracuje nowa turbosprężarka. Aby właściwie zrozumieć odpowiedź na to pytanie, należy najpierw dowiedzieć się, na czym polega proces regeneracji turbiny w specjalistycznej pracowni. Nierzadko spotykamy się z opiniami, że regeneracja, to pewnie "druciarstwo", próba odzyskania sprawności zepsutych, używanych elementów, pewnie z rozbitego samochodu, lub inne działania typu second-hand. Jak bardzo mylna i myląca jest to opinia i jak bardzo różni się proces regeneracji turbiny od wyobrażeń na temat przebiegu tego procesu, postaramy się wyjaśnić w kolejnych akapitach tego artykułu. Na wstępnie możemy jedynie obiecać, że proces regeneracji turbiny nie ma wiele wspólnego z demontażem turbosprężarek z rozbitych samochodów.
Jak przebiega regeneracja turbiny?
Zacznijmy od tego, że turbosprężarka z rozbitego samochodu zazwyczaj nie nadaje się do użytku. Raptowne zatrzymanie turbosprężarki najczęściej powoduje jej kompletne zniszczenie, a taka sytuacja ma miejsce najczęściej w przypadku mocnego uderzenia. Bardzo podobnie ma się sytuacja z samochodami wyposażonymi w turbosprężarkę, ale oddanymi na złom, a mianowicie zapieczone i zastane turbo najprawdopodobniej nie cechuje się parametrami nowej turbosprężarki, a najczęściej zwyczajnie nie pracuje. Dlaczego więc taka opinia krąży wśród użytkowników samochodów z silnikiem diesla? Nie wiadomo, przyczyną najprawdopodobniej jest brak wiedzy na temat procesu regeneracji turbiny. Turbosprężarce, która trafia pod dach autoryzowanej pracowni zajmującej się regeneracją i naprawą turbosprężarek samochodowych, fundowane jest nowe życie, a to za sprawą bardzo kompleksowych i złożonych procedur, którym etapami poddawana jest turbosprężarka, a które mają na celu przywrócenie jej sprawności i osiągów. Pierwszym i w zasadzie najważniejszym etapem jest weryfikacja uszkodzeń, ich przyczyn i ustalenie dalszego planu działania. Zdarzają się uszkodzenia, które dyskwalifikują turbosprężarkę z procesu regeneracji, jednak są one stosunkowo rzadkie, znacznie częściej można przywrócić im pełną sprawność. Etap ten jest, jak już wspomniano najważniejszy, ponieważ pozwala on ustalić jaki koszt regeneracji turbiny czeka klienta. Ustalenie przed naprawą ceny regeneracji turbiny jest bardzo ważne, ponieważ pozwala na uniknięcie niespodziewanych kosztów, na jakie narażony może być klient przed takimi ustaleniami. Następnie odbywają się kolejne etapy polegające na zainstalowaniu w konstrukcji turbosprężarki fabrycznie nowych części. Jeśli kiedykolwiek, ktokolwiek otrzyma informację, że turbosprężarka była poddawana regeneracji, jednak wszystkie części były sprawne i nic nie wymagało wymiany, to najprawdopodobniej turbosprężarka nie była regenerowana lub klient jest oszukiwany. Jak już wspomniałem, pierwszym i najważniejszym etapem regeneracji turbosprężarki jest jej demontaż, a są elementy w turbosprężarkach, które instaluje się tylko raz i po demontażu muszą być one wymienione.
Co wymienia się podczas regeneracji turbiny?
Podczas regeneracji turbiny wymieniany jest zawsze zestaw naprawczy, w skład którego wchodzą takie elementy jak uszczelnienie rdzenia, łożyskowanie i osłonka termiczna. Uszczelnienie wymienia się po każdorazowym demontażu turbiny, a jego zadaniem jest uniemożliwienie przedostawania się oleju silnikowego do części zimnej turbiny, łożyskowanie to oczywiście łożyska rdzenia, dzięki którym kręci się zarówno koło kompresji, turbina i wałek, natomiast osłonka termiczna to taki element, który po pierwszej instalacji traci swoją sprężystość – przyjmuje kształt po dokręceniu i nie można używać go drugi raz. Podobnie jest z wirnikiem turbiny – jeśli zachodzi konieczność wymiany, wykorzystuje się jedynie nowe fabrycznie turbinki, ponieważ niemożliwe jest ich naprawianie – wykonane z niemożliwą do odzyskania dokładnością, nawet nowe turbiny prosto z pudełka poddaje się wyważaniu przed instalacją wraz z rdzeniem w korpusie turbosprężarki. Elementem, którego zazwyczaj się nie wymienia, są muszle turbosprężarki. Są to bardzo trwałe elementy, niepracujące, które jeśli ich stan na to pozwala, nie są wymieniane, ponieważ są bardzo drogie i w przypadku uszkodzenia muszli bywa, że regeneracja jest nieopłacalna, niemniej jednak nie można tego stwierdzić bez rozbiórki turbo, wyjątkiem jest sytuacja, kiedy muszla jest widocznie rozerwana lub zniszczona.
Gdzie oddawać turbiny do regeneracji?
Tylko do autoryzowanych pracowni posiadających odpowiedni sprzęt i kadrę. Ilość pieniędzy, jaką trzeba zainwestować w regenerację turbosprężarki, jest tak duża, jak konkurencja na rynku i pracownie nie mogą pozwolić sobie na zbyt dużą marżę. Cena regeneracji turbiny to przeciętnie około 500 – 600 złotych wraz z kosztem zestawu naprawczego i naprawdę ciężko jest zejść niżej, przy zachowaniu profesjonalnych procedur przebiegu regeneracji turbiny. Zdarzają się co prawda ceny niższe, jednak w takim wypadku warto poprosić o wydruk parametrów, gwarancję na piśmie i raport z symulacji pracy turbo w różnych zakresach prędkości obrotowej. Oczywiście zawsze możemy należeć do ludzi, którzy się właśnie mylą, jednak niewiele ryzykujemy, mówiąc, że żadnego z takich dokumentów nie otrzymamy. Tokarka nie drukuje wydruków, na używane turbiny nie ma gwarancji, a symulacji nie przeprowadzono, bo nie ma na czym. Takich zakładów regeneracji nie polecamy, ponieważ ciężko jest w przypadku niesprawnej turbiny po regeneracji dochodzić swoich praw. Zwłaszcza, że za cenę niewiele wyższą mamy gwarancję, wydruki parametrów oraz raport z symulacji pracy turbosprężarki w maszynie. Takie zasady obowiązują wszystkie autoryzowane serwisy w całym kraju, gwarancja obejmuje turbosprężarkę na minimum rok, a jeśli zakład jest pewny swoich pracowników i wysokich standardów, i jakości świadczonych usług, gwarancja taka wystawiana jest zazwyczaj bez limitu przejechanych kilometrów.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Regeneracja turbiny |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbosprężarek | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarki | 0 złotych |
Sprawdzenie turbiny | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbo | 0 złotych |
Regeneracja turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa VNT, VTG, VGT turbo | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbiny do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Regeneracja turbiny)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Zelów
- Białobrzegi
- Bydgoszcz
- Kościelec
- Pilzno
- Markusy
- Giżycko
- Węgorzewo
- Goleniów
- Grudziądz
- Jarosław
- Kępno
- Kętrzyn
- Dukla
- Legionowo
- Nieporęt
- Limanowa
- Kock
- Łęczna
- Strzelno
- Nowy Dwór Mazowiecki
- Olsztynek
- Pisz
- Płock
- Płońsk
- Rawa Mazowiecka
- Rypin
- Słubice
- Sokołów Podlaski
- Sopot
- Wąchock
- Stargard
- Starogard Gdański
- Krzeszyce
- Suwałki
- Szamotuły
- Cekcyn
- Wieliczka
- Wolsztyn
- Kąty Wrocławskie
- Zawiercie
- Ruda Śląska
- Świdnik
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze