Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Czyszczenie turbosprężarek ► Ceny
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Czy można zregenerować turbo i przeprowadzić serwis Czyszczenie turbosprężarek?
Jak odbywa się usługa Czyszczenie turbosprężarek dla turbin?
- Odbieramy turbosprężarkę kurierem lub przywozimy turbosprężarkę do pracowni.
- Turbosprężarki są demontowane a następnie informujemy Klienta o zakresie uszkodzeń turbosprężarki.
- Systemy doładowania są weryfikowane na stołach probierczych.
- Części czyścimy i regenerujemy na profesjonalnych przyrządach.
- Po zrekonstruowaniu sprawności turbiny wysyłamy do zleceniodawcy.
Jaki jest koszt usługi Czyszczenie turbosprężarek w przedsiębiorstwach naprawy turbosprężarek?
Jak najlepiej dostarczyć turbiny do pracowni?
Jakie turbo można remontować, jakie turbosprężarki da się poddawać usłudze Czyszczenie turbosprężarek?
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
- Turbiny VGT – o zmiennej geometrii,
- Doładowania szeregowych i równoległych.
Jakie można wymienić sygnały uszkodzenia układów doładowania które da się naprawiać i przeprowadzać usługę Czyszczenie turbosprężarek?
- spadek mocy,
- dymienie,
- wzrost poboru paliwa,
- nierówna praca silnika,
- unieruchomienie pojazdu.
Dlaczego opłaca się wybrać pracownie wykonujące usługę Czyszczenie turbosprężarek oraz naszą stronę?
- Wykonujemy zlecenia w najnowocześniejszej i największej pracowni regeneracji w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Nasze stoły probiercze i stacje diagnostyczne to sprzęt dedykowany przez producenta, zaś kadra należy do najlepszych w kraju,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Możemy zaoferować atrakcyjne ceny,
- Używamy tylko oryginalnych części.
Czyszczenie turbosprężarek w profesjonalnej pracowni to zaledwie jedna z wielu usług składających się na wachlarz pełnej obsługi turbosprężarek w takich zakładach. Jednak warto tu spytać, czy czyszczenie turbosprężarek musi odbywać się w takiej specjalistycznej pracowni, czy można czyszczenie turbosprężarek przeprowadzać we własnym zakresie, a jeśli tak, to jaki to zakres? W jakim stopniu możemy turbosprężarce pomóc sami, a gdzie kończą się nasze możliwości i trzeba skorzystać z usług specjalistycznej pracowni? Turbosprężarki to urządzenia bardzo precyzyjne i wymagające, stąd też warto wiedzieć, że czystość środowiska ich pracy to jeden z czynników determinujących ich żywotność, więc czyszczenie turbosprężarek jest od czasu do czasu niezbędne. Czy można uniknąć czyszczenia turbosprężarek lub, czy można mu zapobiegać? Na wszystkie pytania odnośnie do czyszczenia turbosprężarek postaramy się odpowiedzieć w tekście poniższego artykułu, do którego lektury zapraszamy.

1. Czy czyszczenie turbosprężarek musi odbywać się w specjalistycznej pracowni?
W zasadzie czyszczenie turbosprężarek nie musi odbywać się w specjalistycznej pracowni, o ile nie wiąże się to z jej rozbiórką. Ponieważ jak już wspomnieliśmy, turbosprężarki są wymagającymi urządzeniami, bardzo ważnym czynnikiem jest właściwe wysterowanie turbosprężarki, ustawienie jej, a w przypadku kompleksowego, profesjonalnego czyszczenia, konieczne jest jej zdemontowanie i rozłożenie na części składowe, a w efekcie takiego działania, niezbędnie należy złożyć jak w odpowiedni sposób i ustawić, a nie da się przeprowadzać takich procedur w domu, bez specjalistycznego sprzętu. W przypadku kiedy do czyszczenia turbosprężarki przeznaczamy tylko dedykowane do tego preparaty, podawane bezpośrednio do zbiornika paliwa, lub bezpośrednio do turbosprężarki, nie jest konieczne skorzystanie z usług pracowni specjalizującej się w turbosprężarkach. Jeśli jednak stosowanie preparatów nie pomaga, wtedy rozwiązanie problemu znajdziemy jedynie wśród specjalistycznych pracowni zajmujących się regeneracją turbosprężarek samochodowych.

2. Jaki zakres czyszczenia turbosprężarek dostępny jest dla każdego, a co musi odbyć się w pracowni?
We własnym zakresie można stosować preparaty do czyszczenia turbosprężarek poprawiających jakość spalin oraz rozpuszczających nagary oleju zbierające się na turbosprężarce, czy raczej wewnątrz turbosprężarki. Efekty potrafią być zadowalające i więcej niż zauważalne – preparaty na bazie organicznych rozpuszczalników potrafią przywrócić sprawność siłownikowi i cięgnu zmiany położenia zmiennej geometrii, natomiast preparaty poprawiające jakość spalin ułatwiają spalanie oleju napędowego i zmniejszają produkcję zanieczyszczeń opartych na węglu, czyli cząstek stałych. Mają one bardzo negatywny wpływ na pracę turbosprężarki, ponieważ zwiększają opory ruchu, a co za tym idzie, również temperaturę pracy, a więc działanie bardzo niepożądane. Stąd też najlepszym sposobem, a jednocześnie jedną z niewielu dróg na odzyskanie sprawności zanieczyszczonej turbosprężarki we własnym zakresie jest stosowanie preparatów do czyszczenia turbosprężarek. Co zaś w przypadku kiedy stosowanie przez nas wymienionych wcześniej czyszczących i poprawiających spalanie środków nie przynosi spodziewanych efektów? Cóż, nie pozostaje nam wtedy nic innego jak skorzystać z usług pracowni zajmującej się naprawą i regeneracją turbosprężarek. Tylko takie pracownie posiadają sprzęt umożliwiający rozebranie turbosprężarki i złożenie jej ponownie z uzyskaniem parametrów sprawnej turbosprężarki jedynie dla takich zakładów jest w zasięgu możliwości. Istnieje znikome prawdopodobieństwo, że rozłożona w domu i zmontowana w garażu turbosprężarka będzie działać jak nowa. Dlatego też, przy czyszczeniu turbosprężarek, warto skorzystać z usług specjalistów, którzy gwarantują, że po wyjściu turbosprężarki spod ich rąk, urządzenie będzie działało jak nowe. Wśród czynności, jakie wykonuje taka pracownia, jest piaskowanie muszli (ssącej i wydechowej), mycie ultradźwiękowe za pomocą implodujących pęcherzyków powietrza elementów takich jak siłownik czy zmienna geometria oraz za pomocą odpowiedniej chemii pod ciśnieniem elementów rdzenia, które są bardzo delikatne i których w inny sposób czyścić nie wolno, ponieważ można doprowadzić do utraty parametrów.

3. Czy można uniknąć konieczności czyszczenia turbosprężarek?
Teoretycznie można uniknąć konieczności czyszczenia turbosprężarek, czyli układów doładowania, jednak w praktyce nie jest to łatwe. Wymaga to od nas perfekcyjnie pracującego silnika i współpracujących podzespołów. Jest wiele niewielkich usterek, które uprzykrzają życie turbosprężarkom, podczas gdy my, kierowcy, niemal nie zwracamy na nie uwagi. Wśród nich wymienić można uszkodzenia recyrkulacji spalin, sterowania podciśnieniem, układu zasilania silnika, czy nawet samego ECU. Wymieniać można długo, lista ta jest pokaźna, jednak sprowadza się do konserwacji i regularnej kontroli silnika. Innym czynnikiem, jaki może wydłużyć czas, jaki minie do kolejnej inspekcji turbo, jest na przykład regularna wymiana oleju i filtrów, co może nie jest odkrywcze, ale w stu procentach prawdziwe. Jeśli zadbamy o wszystkie elementy silnika i samochodu, pozostaje nam jeszcze inspekcja turbosprężarek. Jeśli w turbosprężarce pojawią się, niewielkie nawet, usterki może to pośrednio prowadzić do pojawiania się zanieczyszczeń w turbosprężarce, czego doskonałym przykładem może być nieszczelności na wałku turbosprężarki i przedostający się do części ciepłej olej. Jeśli oleju nie ma dużo, może zdarzyć się, że zamiast zostać wydmuchanym z turbosprężarki, ulegnie mineralizacji i będzie stanowił doskonałą bazę do budowania skrzepów brudu i nagaru. Dlatego też można powiedzieć, że jeśli chcemy uniknąć konieczności czyszczenia turbosprężarek, należy skupić się na utrzymaniu w nienagannej kondycji zarówno samochodu, jak i turbosprężarki.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Czyszczenie turbosprężarek |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Sprawdzenie turbiny | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarek | 0 złotych |
Wycena naprawy turbin | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbo | 0 złotych |
Regeneracja turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbin do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbo do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Wymiana VNT, VTG, VGT turbo | 163 złote (netto) + części |
Naprawa VNT, VTG, VGT turbin do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Czyszczenie turbosprężarek)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Karlino
- Białystok
- Lesko
- Biłgoraj
- Brzesko
- Bydgoszcz
- Chełm
- Chełmno
- Rejowiec Fabryczny
- Chodzież
- Łęki
- Człuchów
- Dębica
- Pilzno
- Ligota Wielka
- Gliwice
- Susz
- Radymno
- Żelazków
- Kolbuszowa
- Stąporków
- Koszalin
- Gogolin
- Legionowo
- Lidzbark Warmiński
- Bychawa
- Mońki
- Barlinek
- Wschowa
- Olkusz
- Głogówek
- Pruszków
- Przysucha
- Rypin
- Połaniec
- Tuchola
- Imielin
- Warszawa
- Radlin
- Wrocław
- Domaszczyn
- Zamość
- Czerwieńsk
- Sulechów
- Żary
- Gubin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze