Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Wyważanie turbosprężarek ► Ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Czy wyczyszczę turbo jak również przeprowadzić usługę Wyważanie turbosprężarek?
W jaki sposób przebiega usługa Wyważanie turbosprężarek dla układów doładowania?
- Wysyłamy turbinę kurierem albo przywozimy turbosprężarki osobiście.
- Układy doładowania są rozbierane a następnie dzwonimy z informacją o zakresie uszkodzeń turbo.
- Systemy doładowania są poddawane weryfikacji na specjalnym sprzęcie.
- Elementy naprawia się i regeneruje na dedykowanych stołach diagnostycznych.
- Po zrekonstruowaniu sprawności turbin odsyłamy do zleceniodawcy.
Jaki jest koszt usługi Wyważanie turbosprężarek w pracowniach regeneracji?
Jak dostarczyć turbosprężarkę do firmy zajmującej się regeneracją?
Które turbosprężarki da się remontować, jakie turbosprężarki da się poddawać usłudze Wyważanie turbosprężarek?
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii,
- Turbiny VGT – o zmiennej geometrii,
- Układy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.
Jakie są sygnały awarii turbin które da się regenerować i przeprowadzać usługę Wyważanie turbosprężarek?
- wyraźnie słabsza moc,
- czarny dym z wydechu,
- większe zużycie paliwa,
- wahania obrotów,
- problemy z rozruchem.
Dlaczego opłaca się postawić na laboratoria przeprowadzające usługę Wyważanie turbosprężarek oraz nasz portal?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Posiadamy najnowocześniejsze dedykowane maszyny oraz świetnie wyszkoloną kadrę,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Co to jest wyważanie turbosprężarek? Wyważanie turbosprężarki to jeden z najważniejszych czynników gwarantujących jej poprawną pracę. Uzyskanie perfekcyjnych wartości, jakie zadeklarowane ma turbosprężarka w przypadku testowania turbiny innej niż fabrycznie nowa, a warto zaznaczyć, że i tu zdarzają się niedociągnięcia, pociąga za sobą konieczność przeprowadzenia różnego rodzaju działań. Zacznijmy od tego, że turbosprężarka składa się z trzech zasadniczych części: zimnej, ciepłej i rdzenia, który jest niejako łącznikiem pomiędzy obydwiema stronami. Wyważa się oczywiście tylko rdzeń, który obok łopatek zmiennej geometrii, jest jedynym ruchomym elementem turbosprężarki samochodowej. Rdzeń turbosprężarki składa się z turbiny części ciepłej, koła kompresji części zimnej oraz wałka przełożenia, wału, który obraca się na ślizgowym łożysku, a którego zadaniem jest przenoszenie energii z turbiny na koło kompresji. Prędkość obrotowa turbosprężarki jest różna zależnie od jej rozmiarów i przeznaczenia jednak koniecznie trzeba tu nadmienić, iż są to wartości ogromne. Testowanie wyważenia rdzenia turbosprężarki rozpoczyna się zazwyczaj od zadania "niewielkiej" prędkości obrotowej, a mianowicie około 15 tysięcy obrotów na minutę. Dla porównania prędkość kół samochodu jadącego z prędkością 60 km na godzinę sięga około 500 obrotów na minutę, pralki nawet do 1200 na minutę, prędkość silnika odrzutowego zaś oscyluje pomiędzy 10 a 15 tysięcy obrotów, a rozpędzona do pełnej prędkości w samochodzie turbosprężarka potrafi uzyskać nawet 200 tysięcy obrotów na minutę (choć trzeba zaznaczyć, że jest to typowe raczej dla niewielkich turbin samochodów o niewielkiej pojemności skokowej).
Jak przebiega wyważenie turbosprężarki?
Już w poprzednim akapicie zaznaczyliśmy, jak niebotycznymi wartościami trzeba się posługiwać podczas opisywania charakterystyki pracy turbosprężarki. Uzyskanie ultraprecyzyjnych wartości pozwalających na pewność, iż praca turbosprężarki nie będzie odbiegać od założeń, wymaga bardzo precyzyjnego sprzętu i bardzo dokładnych testów. Rozpoczęcie testowania wyważenia turbiny zaczyna się przy wspomnianych 15 tysiącach obrotów na minutę, wartość ta jest stopniowo zwiększana, aż do uzyskania wartości od 130 do 160 tysięcy obrotów na minutę. Oczywiście wszystkie elementy rdzenia, znanego również jako CHRA (Center Housing Rotating Assembly) wyważane są osobno. Rosnąca stopniowo prędkość obrotowa i pomiary elektroniczne prowadzone na nowoczesnych maszynach Schenck RoTec TBcomfort, TBsonio oraz CIMAT pozwalają na stwierdzenie gdzie rdzeń "ucieka" czyli przy jakich wartościach rozpoczyna się zjawisko "bicia", utraty osi, a co za tym idzie obliczenie, jakie zmiany i w których miejscach są konieczne do uzyskania idealnego wyważenia.
Co to jest wyważanie? Co to jest doważanie?
Różnica pomiędzy wyważaniem a doważaniem jest kluczowa, ponieważ wyważanie polega zazwyczaj na ujmowaniu masy z wyważanego elementu, natomiast doważanie polega na jej uzupełnianiu. W profesjonalnej pracowni wyważanie odbywa się oddzielnie dla każdego elementu, a ujmowanie masy musi odbywać się z, kolokwialnie mówiąc, aptekarską dokładnością, ponieważ nawet niewielkie różnice pomiędzy zadeklarowanymi wartościami a wartościami uzyskiwanymi w rzeczywistości mogą doprowadzić do poważnych uszkodzeń, a nawet rozerwania turbosprężarki przez rozpędzoną turbinę. W specjalistycznych pracowniach (o co warto zapytać podczas umawiania się na naprawę turbo) dokładność, z jaką odbywa się doważanie, sięga wartości dziesiątych części miligramów. Uzyskanie wyważenia przy takiej prędkości jak na przykład 160 tysięcy obrotów na minutę równa się konieczności uzyskania dokładnych pomiarów przeciążeń, jakie działają na rdzeń.
Czy normalizacja przeciążeń jest niezbędna w regeneracji turbosprężarki?
Normalizacja przeciążeń, jakie dotykają pracujące w turbosprężarkach rdzenie to niejako temat tabu. Produkowane masowo elementy przygotowane są według norm do utrzymania swojej przydatności w warunkach przeciążeń do wartości półtora g. Jednak jeśli mielibyśmy być szczerzy, to przeciążenia takie działające na CHRA świadczą o nikłej jakości wyważenia rdzenia. Dlatego też w specjalistycznych pracowniach (o co również warto spytać podczas ustalania szczegółów usługi) norma przeciążeń sprowadzana jest do wartości 0,30 g, co stanowi nawet kilkudziesięciokrotne poprawienie wartości elementów fabrycznie nowych i teoretycznie gotowych do montażu w turbosprężarce.
Czy wyważanie jest konieczne?
Trzeba sobie tutaj odpowiedzieć jasno i wyraźnie, że złożenie w domowym zaciszu wszystkich elementów turbosprężarki w całość i nadzieja, że wszystko będzie działać "jak nowe" to zwyczajne proszenie się o kłopoty. Normy produkowanych elementów różnią się między sobą i dopasowanie ich i zgranie w harmonijnie pracującą całość to zadanie dla profesjonalistów i sprzętu za setki tysięcy złotych, zwłaszcza biorąc pod uwagę, w jakich warunkach pracują turbosprężarki. Dlatego też odpowiedzmy sobie raz i dobrze: "Wyważanie jest niezbędnym etapem procesu regeneracji turbosprężarek samochodowych i niedopełnienie tego etapu jest karygodnym błędem i narażaniem nieświadomego klienta na niebezpieczeństwo".
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Wyważanie turbosprężarek |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbo | 0 złotych |
Sprawdzenie turbiny | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarki | 0 złotych |
Naprawa turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbiny do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarek do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarki do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii turbosprężarek | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbin do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Naprawa zmiennej geometrii turbiny do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Wyważanie turbosprężarek)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Łęki
- Białystok
- Ustrzyki Dolne
- Miastko
- Łęki
- Cieszyn
- Czarnków
- Dębica
- Gdańsk
- Giżycko
- Gliwice
- Kostrzyn nad Odrą
- Witnica
- Kruszwica
- Janów Lubelski
- Sudół
- Masłów Pierwszy
- Wołczyn
- Krasnystaw
- Chojnów
- Lipsko
- Barlinek
- Kożuchów
- Nysa
- Łupstych
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Działoszyce
- Piotrków Trybunalski
- Poznań
- Posądza
- Pszczyna
- Pogórze
- Puławy
- Radomsko
- Zawichost
- Suchowola
- Szczytno
- Świebodzin
- Świerklaniec
- Reda
- Włodawa
- Stryków
- Zgierz
- Żyrardów
- Żywiec
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
W celu porównania warsztatów i sprawdzenia cen związanych z wymianą turbosprężarki, można zastosować kilka kroków:
Znajdź warsztaty specjalizujące się w naprawie i wymianie turbosprężarek w swoim regionie. Można skorzystać z internetu, wyszukiwarek lokalnych usług, opinii klientów, a także poleceń od znajomych lub rodzin.
Skontaktuj się z wybranymi warsztatami i zapytaj o wycenę wymiany turbosprężarki. Podaj szczegóły dotyczące marki i modelu pojazdu, rodzaju turbosprężarki, oraz ewentualnych objawów problemów, które występują. Warsztaty mogą udzielić Ci wstępnej wyceny na podstawie tych informacji.
Upewnij się, że otrzymujesz kompleksową wycenę, która obejmuje koszt nowej turbosprężarki (jeśli wymagana), koszt pracy, ewentualne dodatkowe części i materiały, oraz podatek VAT. Upewnij się również, czy wycena obejmuje gwarancję na wykonane prace i użyte części.
Porównaj otrzymane wyceny i uwzględnij zarówno koszt, jak i jakość usług oferowanych przez poszczególne warsztaty. Warto zwrócić uwagę na doświadczenie i renomę warsztatu, opinie klientów, a także ewentualne certyfikaty czy specjalizacje w dziedzinie naprawy turbosprężarek.
Nie wybieraj oferty jedynie na podstawie najniższej ceny, ale również biorąc pod uwagę jakość usług i gwarancje. Wybieraj zaufane i profesjonalne warsztaty, które oferują rzetelną obsługę, solidne wykonanie naprawy, oraz dają gwarancję na swoje usługi.
Warto zwrócić uwagę, że ceny związane z wymianą turbosprężarki mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak lokalizacja, marka i model pojazdu, rodzaj turbosprężarki, stopień uszkodzenia, oraz standardy i ceny obowiązujące w danym regionie. Dlatego ważne jest, aby uzyskać wycenę od konkretnych warsztatów, które będą w stanie uwzględnić indywidualne potrzeby i warunki naprawy.
Modna regeneracja? Jak ktoś nie musi to nie robi. U mnie nie było wyjścia, auto kopciło, tryb awaryjny, długa diagnoza w końcu padło na turbo. Chwała za regenerację bo nowa to cena kosmiczna.
Regeneracja turbosprężarek teraz chyba jest w modzie nie? Bo aut z silnikiem diesla to nie brakuje, to i turbin do regeneracji jest też dużo.