Subaru Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbin Czyszczenie turbo
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie należy się udać, po to, by najszybciej zregenerować turbosprężarkę po wyjęciu z auta z koncernu Subaru?
Jakimi etapami charakteryzuje się proces remontu turbo z samochodów z fabryki Subaru w naszym specjalistycznym i autoryzowanym serwisie?
- Przyjmujemy niedziałające układy doładowania bezpośrednio od klienta lub od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy można skorzystać w naszym serwisie. Daje to szansę oddania turbin do naprawy bez potrzeby przyjazdu do zakładu.
- Wykonujemy szczegółową weryfikację turbo w celu odnalezienia powodów wystąpienia uszkodzenia i wielkości usterek.
- Regenerujemy niedziałające systemy turbodoładowania z samochodów osobowych z fabryki Subaru na profesjonalnych urządzeniach.
- Doręczamy zregenerowane turbo z samochodów osobowych z fabryki Subaru do rąk zleceniodawcy w sposób bezpośredni bądź odsyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi kuriera. Do turbosprężarki po regeneracji załączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z przeprowadzeniem naprawy układu doładowania z pojazdu z fabryki Subaru w specjalistycznym warsztacie?
Jak dotransportować turbosprężarkę z samochodu z logo Subaru do serwisu, w którym zostanie przeprowadzona naprawa zepsutych części?
Czy naprawa systemu doładowania jest realna w autach marki Subaru dla wszelkich kategorii turbiny?
- Systemy doładowania szeregowych i równoległych,
- Turbiny o zmiennej geometrii VTG,
- Turbiny bez VTG.
Które symptomy stanowią dla użytkownika samochodu z logo Subaru wskazówkę na temat tego, że doszło do usterki turbosprężarki?
- spadek mocy,
- zwiększone dymienie,
- problemy z odpaleniem silnika,
- większe zużycie paliwa,
- nierówna praca silnika.
Z jakich przyczyn w turbosprężarkach z samochodów marki Subaru renowacja zostanie przeprowadzona najbardziej skutecznie w autoryzowanym warsztacie?
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
Ten znany producent samochodów powstał na bazie firmy nie mającej za wiele wspólnego z motoryzacją. Protoplastą Subaru jest bowiem zarejestrowana w 1917 roku spółka Nakajima Aircraft Company specjalizująca się w produkcji samolotów. Rozkwit tej firmy podobnie jak całego przemysłu zbrojeniowego przypadł na II wojnę światową. Po jej zakończeniu Nakajima Aircraft Company podobnie jak wiele innych tego typu fabryk uległa demilitaryzacji i została podzielona na 12 odrębnych jednostek. Ważną datą był rok 1953 kiedy znów doszło do częściowej konsolidacji tej rozdzielonej po wojnie firmy. Zgodzono się bowiem na połączenie sześciu z tych dwunastu przedsiębiorstw w jedną korporację Fuji Heavy Industries, zajmującej się produkcją maszyn budowlanych i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach tego koncernu postanowiono w 1953 roku stworzyć dział odpowiedzialny za konstruowanie samochodów. Już rok później powstał pierwszy prototyp auta, a po kolejnych roku zaprezentowano już pierwszy gotowy samochód Subaru 1500 z logo marki przedstawiającym konstelację sześciu gwiazd.
Proces regeneracji turbosprężarek dla Subaru
Auto było innowacyjne pod względem technologicznym, posiadało między innymi niezależne zawieszenie przednich kół, amortyzatory olejowo-gazowe z hydrauliczną regulacją oraz tylne zawieszenie oparte na belce skrętnej. Po tym pierwszym sukcesie dalsza historia firmy uległa przyśpieszeniu. W 1958 roku Subaru wyprodukował pierwsze autobusy oraz kolejny samochód Subaru 360. Trzy lata później powstała z kolei mała ciężarówka Sabmar. W 1966 roku zadebiutowało kolejne zaawansowane technologicznie auto, czyli Subaru 1000, które pod względem konstrukcyjnym stało się swoistym szablonem dla całej konkurencji. To w tym samochodzie po raz pierwszy zastosowano tak oczywiste współcześnie rozwiązanie z przednim napędem oraz poprzecznie ułożonym silnikiem. Kolejnymi autami stale podnoszącymi prestiż firmy były R-2, Leone, Leone Station Wagon (z innowacyjnym napędem AWD), pick-up Brat z napędem 4x4. W latach 80 – tych i 90 – tych auta Subaru popularnością i zaawansowaniem technologicznym wciąż zaskakiwały konkurencję. To wtedy powstało Subaru Legancy oraz najpopularniejsze w stajni Subaru auto, czyli Impreza zdobywająca także najwyższe trofea w wyścigach WRC. Z kolei Subaru Forester pokazał znawcom motoryzacji, że auto o właściwościach terenowych można stworzyć także na bazie przestronnego kombi. Subaru uterenowiło też dostojną Legacy tworząc model Outback.
Cennik regeneracji turbosprężarek samochodowych do samochodów marki Subaru |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena i ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Subaru | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych Subaru | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Subaru | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii w samochodach marki Subaru | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki do marki Subaru (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Subaru)
Dodaj komentarz
- Łęki
- Czeladź
- Międzyrzec Podlaski
- Białogard
- Biłgoraj
- Borowina
- Bobrowo
- Busko-Zdrój
- Mąkowarsko
- Miastko
- Chełm
- Trzebinia
- Kościelec
- Ligota Wielka
- Gdynia
- Lubiń
- Gostynin
- Munina
- Jelenia Góra
- Kowary
- Jędrzejów
- Sędziszów
- Wolin
- Masłów Pierwszy
- Lubartów
- Bełżyce
- Rudnik
- Mogilno
- Nowa Sól
- Sława
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Parczew
- Sulejów
- Komorniki
- Pleszew
- Pogórze
- Okrajszów
- Tuchola
- Wałbrzych
- Wejherowo
- Stryków
- Węgierska Górka
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarki to część silników spalinowych, która odpowiada za dostarczanie powietrza do cylindrów. Ich właściwe działanie jest kluczowe dla osiągnięcia maksymalnej wydajności i mocy silnika. W przypadku awarii lub zużycia, turbosprężarki mogą być regenerowane lub naprawiane. Regeneracja polega na wymianie uszkodzonych części na nowe, a następnie na poddaniu turbiny procesowi czyszczenia i kalibracji. W przypadku naprawy, uszkodzone części są wymieniane na nowe lub regenerowane. Subaru to japońska marka samochodów znana ze swoich modeli z napędem na c ztery koła i stosowaniem technologii boxer. Marka ta jest szczególnie ceniona przez miłośników motoryzacji za wydajność, niezawodność i osiągi swoich silników. Regeneracja i naprawa turbosprężarek Subaru jest procesem skomplikowanym, wymagającym specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów Subaru oferują takie usługi, a ich celem jest przywrócenie turbosprężarce pierwotnych osiągów i funkcjonalności. Przeprowadzając regenerację lub naprawę turbiny, często można zaoszczędzić znaczną sumę pieniędzy w porównaniu z zakupem nowej jednostki. Subaru oferuje szeroką gamę samochodów, w tym modele Impreza, Legacy, Forester, Outback, BRZ i XV. Modele te są znane z doskonałej wydajności i sportowego charakteru, a niektóre z nich oferują turbosprężarki jako standardowe lub opcjonalne wyposażenie. Samochody marki Subaru cieszą się ogromną popularnością wśród miłośników sportowych samochodów i off-roadu.
Regeneracja turbiny Subaru to taka skomplikowana operacja? Da radę to zrobić w ciągu jednego dnia? Czy raczej ciężko?
W Subaru moim to i jak musiałem turbo robić, bo poprzedni właściciel ani trochę nie radził sobie z jazdą dieslem, no ale u was w dobrej cenie naprawiłem i polecam.