Napraw turbosprężarkę w jednym z wielu warsztatów zajmujących się marką Subaru, w tym również Subaru Legacy
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie należy się kierować, żeby najszybciej poddać regeneracji turbosprężarkę po demontażu z samochodu z logo Subaru model Legacy?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się procedura renowacji turbo z samochodów osobowych marki Subaru model Legacy w nowoczesnym oraz specjalistycznym warsztacie?
- Przyjmujemy niesprawne turbosprężarki bezpośrednio od zleceniodawcy lub od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego oferty można skorzystać w naszym warsztacie.
- Realizujemy precyzyjną kontrolę turbo w celu zidentyfikowania obszaru usterek oraz powodów wystąpienia awarii.
- Czyścimy niesprawne układy doładowania z samochodów osobowych marki Subaru model Legacy na specjalnych stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, którą jest naprawa turbo, dostarczamy w pełni sprawne systemy turbodoładowania z samochodów osobowych z logo Subaru model Legacy do klienta w sposób bezpośredni lub wysyłamy na podany przez niego adres dzięki opcji usługi firmy kurierskiej.
- Do turbo po renowacji załączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem renowacji turbiny z samochodu osobowego marki Subaru model Legacy w autoryzowanym warsztacie?
Jak najszybciej dotransportować turbinę z samochodu osobowego marki Subaru model Legacy do warsztatu, w jakim wykonuje się renowację układów turbo?
Czy wszystkie typy układów doładowania wyjętych z samochodu osobowego z logo Subaru model Legacy może zostać poddany do regeneracji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT;
- Układy turbosprężarek wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez VNT.
Jakie symptomy dostarczają informacji o tym, że w samochodzie marki Subaru model Legacy turbosprężarka pracuje niewłaściwie z powodu awarii?
- zwiększone dymienie,
- zmniejszone osiągi,
- zwiększony pobór paliwa,
- trudności z odpaleniem samochodu,
- wahania w zakresie obrotów pojazdu.
Z jakich powodów w turbinach z samochodów osobowych z logo Subaru model Legacy diagnostyką i naprawą najskuteczniej zajmą się mechanicy z autoryzowanego serwisu?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Posiadamy autoryzacje najistotniejszych producentów części samochodowych.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
Ten produkowany od 1989 roku samochód należy do klasy średniej (segment D). Dostępne wersje nadwozia Legacy to czterodrzwiowy sedan i pięciodrzwiowe kombi. Od początku auto posiadało swój znak charakterystyczny, czyli napęd na 4 koła (tzw. symmetrical All-Wheel-Drive) przenoszony przez kultowe silniki bokser. Jeśli jeszcze dodamy do tego wszystkiego sztywne zawieszenie, niezawodne hamulce i nisko położony środek ciężkości to nie powinien dziwić fakt, że auto prowadzi się wręcz doskonale. Z zewnątrz Legacy prezentuje się także idealnie. Linia nadwozia jest klasyczna i elegancka, podkreślająca wysoki standard samochodu. W czwartej generacji oprócz silników wolnossących pojawiła się także jednostka wysokoprężna z turbosprężarką.
Potrzebujesz regeneracji turbiny w Subaru Legacy?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Subaru Legacy I 1989 – 1994
Benzynowe:
2000 Turbo 4WD 200 KM ( EJ20-GN )
2.2 SOHC Turbo 163 KM
2.0 DOHC GT 200 KM ( EJ20-GN )
2.0 DOHC RS 220 KM ( EJ20G )
Subaru Legacy II 1994 – 1999
Benzynowy:
2.0 DOHC twin turbo 280 KM ( EJ20H )
Subaru Legacy III 1998 – 2004
Benzynowe:
2.0 DOHC 280 KM turbo
2.0 DOHC 265 KM turbo
Subaru Legacy IV 2004 – 2009
Benzynowy:
2.5t DOHC AVCS 250 KM
Wysokoprężny:
2.0 D 150 KM ( EE20Z )
Subaru Legacy V 2009 – nadal
Benzynowy:
2.5 GT 265KM
Wysokoprężny:
2.0 D 150 KM ( EE20Z )
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Subaru | Legacy | Legacy | 2.0 | - | - | VF8 VA130074 VB130074 VC130074 VD130074 VA130075 | 14411AA030 14411AA031 14412AA040 14412AA041 | IHI |
Subaru | Legacy | Legacy 2.0 D | 2.0 D | 150 KM | od 2008 | VF50 VDD20018 | 14411AA720 | IHI |
Subaru | Legacy | Legacy 2.0 GT | 2.0 GT | 253 KM | od 2003 do 2007 | VF38 VH430072 | 14411AA472 14411AA470 14411AA470 | IHI |
Subaru | Legacy | Legacy GT | 2.0 GT | 280 KM | od 01.1996 do 12.1996 | VF18 VC420022 VB420022 VA420022 VA650017 VA420022 | 14411AA280 14411AA133 14411AA132 | IHI |
Subaru | Legacy | Legacy GT | 2.0 GT | 280 KM | od 01.1996 do 12.1996 | VF19 VA650018 VA650035 | 14409AA023 14409AA022 | IHI |
Subaru | Legacy | Legacy Turbo Super | 2.0 Turbo | 200 KM | od 01.1991 do 12.1993 | VF12 VB180038 | 14412AA080 | IHI |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Subaru Legacy |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Subaru Legacy | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Subaru Legacy | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Subaru Legacy | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Subaru Legacy | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Subaru Legacy (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Subaru)
Dodaj komentarz
- Łęki
- Czeladź
- Międzyrzec Podlaski
- Białogard
- Biłgoraj
- Borowina
- Bobrowo
- Busko-Zdrój
- Mąkowarsko
- Miastko
- Chełm
- Trzebinia
- Kościelec
- Ligota Wielka
- Gdynia
- Lubiń
- Gostynin
- Munina
- Jelenia Góra
- Kowary
- Jędrzejów
- Sędziszów
- Wolin
- Masłów Pierwszy
- Lubartów
- Bełżyce
- Rudnik
- Mogilno
- Nowa Sól
- Sława
- Ostrowiec Świętokrzyski
- Parczew
- Sulejów
- Komorniki
- Pleszew
- Pogórze
- Okrajszów
- Tuchola
- Wałbrzych
- Wejherowo
- Stryków
- Węgierska Górka
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka to bardzo ważny element układu zasilania silnika samochodowego. Jest to układ, który zwiększa ilość powietrza doprowadzanego do silnika, co pozwala na uzyskanie większej mocy. Jednakże turbosprężarki ulegają zużyciu i wymagają regeneracji lub wymiany. Jeśli posiadasz Subaru Legacy i masz problem z turbosprężarką, warto udać się do warsztatu zajmującego się marką Subaru, gdzie specjaliści posiadają odpowiednie narzędzia oraz wiedzę, aby skutecznie naprawić turbosprężarkę. Opłacalność regeneracji turbosprężarki zależy od wielu czynników, takich jak stopień uszkodzenia, wiek samochodu oraz cena nowej turbosprężarki. W przypadku samochodów starszych lub z większym przebiegiem, regeneracja może być bardziej opłacalna niż wymiana na nową. Subaru Legacy to samochód klasy średniej, który był produkowany przez japońską firmę Subaru od 1989 roku. Samochód był dostępny w wielu wersjach, w tym wersjach sedan, kombi i coupé. Wersje wyposażenia obejmowały m.in. skórzaną tapicerkę, klimatyzację, system audio, systemy bezpieczeństwa oraz wiele innych funkcji. Subaru Legacy był dostępny z silnikami benzynowymi o pojemności od 1,8 do 3,0 litra oraz z silnikami wysokoprężnymi o pojemności 2,0 i 2,5 litra. Modele z silnikiem turbodoładowanym były dostępne z turbosprężarką, która zwiększała moc silnika. Podsumowując, jeśli posiadasz Subaru Legacy i masz problem z turbosprężarką, warto udać się do warsztatu specjalizującego się w tej marce samochodów. Opłacalność regeneracji zależy od wielu czynników, ale może być korzystniejsza niż wymiana na nową, zwłaszcza w przypadku starszych samochodów. Subaru Legacy to samochód klasy średniej, który był produkowany przez wiele lat i był dostępny w wielu wersjach i wyposażeniach, w tym z turbosprężarką.