Cennik turbin Wyważanie turbosprężarek Diagnostyka turbo i turbin Sprawdź ceny usług
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Jak można naprawić turbinę i przeprowadzić usługę Cennik turbin?
W jaki sposób odbywa się usługa Cennik turbin dla układów doładowania?
- Wysyłamy turbo pocztą lub dostarczamy turbo do zakładu zajmującego się regeneracją.
- Turbosprężarki są sprawdzane podczas rozbiórki a następnie informujemy Klienta o zakresie uszkodzeń turbin.
- Turbiny są poddawane testom na dedykowanych maszynach.
- Elementy są czyszczone i regenerowane na wysokiej klasy przyrządach.
- Po przywróceniu możliwości systemów doładowania przekazujemy do zamawiającego.
Jaka jest cena usługi Cennik turbin w pracowniach regeneracji?
W jaki sposób doręczyć turbosprężarki do firmy naprawiającej turbosprężarki?
Jakie turbo można regenerować, które turbosprężarki można poddawać serwisowi Cennik turbin?
- Turbiny bez VNT,
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią,
- Systemy doładowania szeregowych i równoległych.
Jakie są objawy uszkodzenia turbin które da się remontować i wykonywać usługę Cennik turbin?
- zmniejszona moc,
- zwiększone dymienie,
- większe zużycie paliwa,
- falowanie obrotów silnika,
- niemożność rozruchu silnika.
Dlaczego należy wybrać zakłady przeprowadzające usługę Cennik turbin oraz nasz serwis?
- Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
- Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Wszystkie zregenerowane przez nas elementy są jak nowe, dlatego udzielamy im też gwarancji jak na nowe,
- Nasza oferta cenowa jest bardzo atrakcyjna,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Cennik turbin obejmuje nie tylko turbiny, ale również inne części zamienne wykorzystywane w procesie przywracania sprawności turbosprężarkom samochodowym. Ceny turbosprężarek najczęściej determinują ceny wykorzystywanych w nich korpusów wykonanych ze specyficznych materiałów, znajdujących swoje zastosowanie na przykład w produkcji samolotów czy statków kosmicznych. Choć to może wydawać się śmieszne, naprawdę każdy z nas, kierowców nowoczesnych diesli ma pod maską swojego samochodu kosmiczną technologię. Niestety jakość wykorzystywanych w nowoczesnych dieslach turbosprężarek znajduje przełożenie w cenach nowych turbosprężarek na wymianę. Jest jednak pewna kwestia, na którą każde spostrzegawcze oko kierowcy diesla zwróci uwagę, a mianowicie, ceny w cenniku turbin i w cenniku nowych turbosprężarek znacząco się różnią. Pytanie, jakie należy postawić to, dlaczego cena turbiny jest kilkukrotnie mniejsza niż cena nowej turbosprężarki?
Cennik turbin a cennik turbosprężarek – różnice
Cennik turbosprężarek obejmuje gotowe do zamontowania nowe turbosprężarki, natomiast cenniki turbin najczęściej opisują koszty, z jakimi przychodzi się mierzyć wszystkim tym, który doprowadzili do uszkodzenia turbosprężarki. Wspomnieliśmy już, że za lwią część ceny turbosprężarki odpowiada cena korpusu turbo, natomiast pracujący wewnątrz korpusu rdzeń jest znacznie tańszy, ponieważ jest elementem eksploatacyjnym. Warto tu zauważyć, że producenci są świadomi, że do uszkodzenia turbosprężarki doprowadzić nie trudno, a co za tym idzie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, mają w swojej ofercie szeroki wachlarz wszelkiego rodzaju części zamiennych, w tym również turbin. Konieczność okresowej wymiany rdzenia wiąże się najczęściej z niewłaściwą eksploatacją diesla wyposażonego w turbosprężarkę. Niewłaściwy dobór oleju lub zbyt długa eksploatacją bez wymiany czynnika smarnego sprawiają, że na rdzeniach (które kręcą się z prędkością przekraczającą 150 i więcej tysięcy obrotów na minutę) pojawiają się rysy, wypolerowania i inne podobne usterki prowadzące do spadku właściwości pracy turbosprężarek. Rozwiązaniem takiego problemu jest oczywiście regeneracja, która, oprócz czyszczenia turbosprężarek, może obejmować również wymianę turbiny, lub całego rdzenia. Niestety dla wszystkich ceniących sobie ekonomię eksploatacji samochodu, nie mam dobrych wieści, ponieważ nie jest to uszkodzenie, z jakim można poradzić sobie w zaciszu swojego domu. Do złożenia rdzenia konieczne jest jedynie doświadczenie i specjalistyczna wiedza, jednak uzyskanie poprawnych parametrów pracy, wyważenia, ustawienia turbosprężarki niezbędny jest specjalistyczny sprzęt w postaci wyważarek i maszyn do symulacji warunków pracy. Dzieje się tak dlatego, że dokładność wykonania elementów zamiennych w stosunku do gotowych i zmontowanych turbosprężarek jest niewielka. Ma to miejsce z powodu po pierwsze, założenia, że montażem takiej turbiny zajmie się specjalistyczna pracownia, która posiada i może pochwalić się nowoczesnym sprzętem do diagnostyki turbin i autoryzacją danego producenta, a po drugie, aby w procesie ustawiania rdzenia można było wprowadzić zmiany w postaci doważania lub wyważania rdzenia. Przeciętne wyważenie wałka lub turbiny oscyluje w dopuszczalnych granicach przeciążeń rzędu do 2g, natomiast opuszczające pracownie regeneracji rdzenie nie powinny przekraczać przeciążeń o rząd wielkości mniejszych (czyli do 0,2 g). Jest to bardzo istotny element procesu regeneracji, aby sprawić, żeby przygotowywany wałek, turbina, koło kompresji oraz cały zmontowany rdzeń spełniał takie standardy. W przypadku kiedy prędkości obrotowe przekraczają wspomniane 150 tysięcy i więcej obrotów na minutę, nawet niewielkie odchylenie od osi obrotu możne doprowadzić do pojawienia się niebezpiecznych bić a co za tym idzie do powstania uszkodzeń wspomnianego wcześniej drogocennego korpusu i konieczny do przejrzenia stanie się cennik turbosprężarek, a nie cennik turbin, ponieważ uszkodzenia korpusu turbosprężarki niestety nie nadają się do procesu regeneracji.
Jak zmniejszyć cenę turbiny?
Niestety ceny turbiny zmniejszyć się za bardzo nie da. Duża konkurencja na rynku i konieczna w procesie wytwarzania turbin sprawiła, że na rynku liczy się zaledwie kilku graczy, którzy sprowadzili swoje ceny części zamiennych, w tym również cennik turbin, do najniższej możliwej opłacalnej wartości, natomiast sami zarabiają na fabrycznie regenerowanych turbosprężarkach (tak, producenci skupują stare korpusy, regenerują turbo i sprzedają dalej – Garrett ma w swojej ofercie regenerowane w fabrykach, w których powstały turbosprężarki oznaczone jako GOR – Garrett Originally Remanufactured – specyficzne oznaczenie tych turbosprężarek charakteryzuje się często zmienionym kolorem tabliczki znamionowej – niebieskie to fabrycznie nowe, czerwone są to najczęściej turbosprężarki poddane procesowi regeneracji). Oczywiście wartości cen pozycji cennika turbin można zmniejszyć, jednak najczęściej wiąże się z koniecznością skorzystania z chińskich zamienników, których właściwości nierzadko są kilkukrotnie słabsze niż oryginalne części zamienne, stąd też, jako serwis zajmujący się zrzeszaniem profesjonalnych pracowni regeneracji turbosprężarek serdecznie odradzamy podobną praktykę, nie tylko z racji możliwej niskiej jakości podzespołów pochodzących z Państwa Środka, ale również w trosce o bezpieczeństwo kierowców.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Cennik turbin |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin | 0 złotych |
Wycena naprawy turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbiny | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarki | 0 złotych |
Cena regeneracji turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbiny do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbo do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii turbiny | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Cennik turbin)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Zelów
- Biała Podlaska
- Dąbrowa Górnicza
- Kalisz Pomorski
- Żelechów
- Grodzisk Mazowiecki
- Grudziądz
- Gorzyce
- Masłów Pierwszy
- Bełżyce
- Łowicz
- Dzięcielin
- Mońki
- Dziewierzewo
- Nisko
- Rudnik nad Sanem
- Bytom Odrzański
- Nowy Tomyśl
- Dobre Miasto
- Poniatowa
- Kajkowo
- Pajęczno
- Pleszew
- Wyszogród
- Swarzędz
- Przemyśl
- Płonki
- Pułtusk
- Pyrzyce
- Rawa Mazowiecka
- Dęblin
- Rypin
- Głogów Małopolski
- Sokołów Małopolski
- Tyczyn
- Stalowa Wola
- Wąchock
- Dobiegniew
- Strzelin
- Bełżec
- Wołomin
- Zambrów
- Szprotawa
- Opole
- Piekary Śląskie
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wyważanie turbosprężarek jest ważnym procesem w ramach naprawy i regeneracji tych urządzeń. Diagnostyka turbo, z kolei, odnosi się do analizy i identyfikacji potencjalnych problemów związanych z działaniem turbosprężarki. Oto krótkie wyjaśnienie obu procesów:
Wyważanie turbosprężarek: Turbosprężarki są precyzyjnymi urządzeniami, które składają się z wirnika (łopatek) obracającego się z dużymi prędkościami. Aby zapewnić płynne i stabilne działanie turbosprężarki, konieczne jest dokładne wyważenie wirnika, aby minimalizować drgania i uniknąć uszkodzeń związanych z nieodpowiednim wyważeniem. Proces wyważania turbosprężarki polega na precyzyjnym umieszczeniu wirnika na specjalistycznej maszynie do wyważania, która mierzy niezbędne korekty i dostosowuje wagę wirnika w celu uzyskania optymalnego wyważenia.
Diagnostyka turbo: Diagnostyka turbo to proces analizy i identyfikacji potencjalnych problemów związanych z turbosprężarką. Może obejmować sprawdzenie wydajności turbosprężarki, identyfikację uszkodzonych lub zużytych części, ocenę ciśnienia i przepływu powietrza, badanie obecności ewentualnych wycieków oleju lub powietrza, a także przeprowadzenie testów w celu zlokalizowania potencjalnych przyczyn problemów związanych z turbosprężarką.
Zarówno wyważanie turbosprężarek, jak i diagnostyka turbo są kluczowymi procesami w naprawie i regeneracji turbosprężarek, które pozwalają na przywrócenie ich optymalnej wydajności i funkcjonalności. Fachowe podejście do wyważania i diagnostyki może być przeprowadzane przez doświadczonych specjalistów z odpowiednim sprzętem i narzędziami, aby zapewnić skuteczną naprawę i działanie turbosprężarki.
Cennik turbin macie naprawdę przyzwoity. Super opcja ta regeneracja.