Turbiny samochodowe – Garrett, KKK - TURBO SERWIS Melett
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Turbiny samochodowe Garrett i KKK
Turbosprężarki, wcześniej używane jedynie w pojazdach ciężarowych, zaczęły pojawiać się w samochodach osobowych w latach 70 ubiegłego wieku. Pozwalają one na znaczne zwiększenie osiągów bez nadmiernego przyrostu masy pojazdu, dzięki czemu samochód potrafi spalić dużo mniej niż w przypadku silnika wolnossącego o zbliżonej mocy.

Część zimna i ciepła turbosprężarki
Turbina, nazywana częścią ciepłą, składa się z korpusu oraz wirnika turbiny, na który wdmuchiwane są spaliny wprost z kolektora wydechowego jednostki napędowej. W ten sposób wirnik rozpędza wałek turbosprężarki, na którym osadzony jest także wirnik sprężarki, do wartości od 100 000 do nawet 300 000 obrotów na minutę, a wirnik sprężarki kompresuje powietrze i wtłacza je do komory spalania silnika, zapewniając przyrost mocy. Turbosprężarkę schładza olej silnikowy, przepływający przez kanaliki. Za chłodzenie powietrza wtłaczanego do silnika odpowiada Intercooler, czyli chłodnica międzystopniowa.

Turbosprężarki Garrett i KKK
Turbosprężarki Garrett i KKK, mimo swej pozornie prostej konstrukcji, są niezwykle wrażliwe na zanieczyszczenia i niedostatek oleju. Aby system turbodoładowania w naszym pojeździe działał sprawnie przez wiele kilometrów, musimy przestrzegać pewnych zasad. Przede wszystkim powinniśmy dbać o to, aby olej silnikowy w naszym aucie był zawsze świeży i z górnej półki. Należy także pamiętać o regularnych wymianach filtru powietrza i olejowego. W trakcie eksploatacji samochodu pamiętajmy, by przed ruszeniem odczekać chwilę i nie zatrzymywać nagle pracy silnika, jeżeli nie zachodzi taka konieczność.
Kupując auto używane powinniśmy wystrzegać się maszyn, silników z całkowicie ubrudzonymi olejem turbinami, lub wręcz przeciwnie, idealnie czystymi. Zwykle może oznaczać to, że turbosprężarka jest uszkodzona i regeneracja, czy naprawa w turboserwisie to tylko kwestia czasu. Jeżeli dojdzie do awarii turbodoładowania w posiadanym już przez nas aucie, a nie stać nas na zakup nowego egzemplarza, nie kupujmy używanej turbosprężarki, może się okazać, że taka przestanie działać po 10 kilometrach. Lepszym rozwiązaniem jest oddanie do wyspecjalizowanego serwisu Melett Bosch Diesel Service PAWLIK naszej uszkodzonej turbiny, gdzie poddana zostanie regeneracji. W takim serwisie uszkodzone urządzenie rozkładane jest na części, które zostają dokładnie wyczyszczone i wypiaskowane, po czym są dokładnie sprawdzane pod kątem uszkodzeń i w razie potrzeby wymieniane na nowe. W trakcie serwisu naszej turbosprężarki wymieniane są także komponenty eksploatacyjne takie jak pierścienie, czy łożyska, aby urządzenie dłużej nam służyło i działało bezawaryjnie. Podczas składania pracownicy Turboserwisu sprawdzają wyważenie i zgodność parametrów z określonymi przez producenta.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Melett to specjalistyczny serwis, który oferuje naprawy i regenerację turbosprężarek samochodowych znanych marek, takich jak Garrett i KKK. Firma posiada wysokiej jakości sprzęt oraz doświadczony zespół, który zapewnia profesjonalną obsługę i szybki czas naprawy. Melett oferuje również możliwość wymiany turbosprężarki na nową lub regenerowaną, co pozwala na przywrócenie pełnej sprawności silnikowi. Firma jest ceniona przez swoich klientów za fachowość i rzetelność.
Pewnie! Cena regeneracji turbiny, a zakup nowej to wielka różnica.
Racja, jak już jest problem z turbo, to warto oddać do regeneracji, koszty o wiele niższe niż zakup nowej.