Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Diagnostyka turbo ► Ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Czy naprawię turbosprężarki jak również wykonać usługę Diagnostyka turbo?
W jaki sposób odbywa się usługa Diagnostyka turbo dla turbo?
- Odbieramy turbiny firmą kurierską albo przywozimy turbinę do pracowni regeneracji.
- Układy doładowania są rozbierane a następnie dzwonimy z informacją o problemach turbosprężarki.
- Systemy doładowania są weryfikowane na stołach probierczych.
- Elementy naprawia się i regeneruje na wyznaczonych do tego stacjach probierczych.
- Po przywróceniu sprawności układów doładowania odsyłamy do klienta.
Jaki jest koszt usługi Diagnostyka turbo w pracowniach naprawy turbo?
Jak najszybciej doręczyć turbosprężarkę do firmy zajmującej się regeneracją?
Które turbo da się poddawać regeneracji, które turbosprężarki można poddawać serwisowi Diagnostyka turbo?
- Turbosprężarki bez VTG,
- Turbiny o zmiennej geometrii,
- Układy turbosprężarek składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie można wymienić oznaki uszkodzenia systemów doładowania jakie można regenerować i przeprowadzać usługę Diagnostyka turbo?
- zmniejszona moc,
- czarny dym z wydechu,
- wzrost poboru paliwa,
- wahania obrotów,
- problemy z odpaleniem silnika.
Z jakiego powodu opłaca się wybrać pracownie wykonujące usługę Diagnostyka turbo oraz nasz portal?
- Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
- Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Diagnostyka turbo to podstawa w procesie regeneracji turbosprężarek. Dzięki diagnostyce turbo mamy możliwość stwierdzić jakie uszkodzenia turbosprężarki powstały w naszym urządzeniu i jakie są tego przyczyny. Z racji tego, że większość uszkodzeń jest bardzo charakterystycznych, na przykład wytarcia muszli niemal zawsze świadczą o utracie wyważenia rdzenia turbosprężarki. Jakie jeszczce uszkodzenia można stwierdzić w czasie diagnostyki turbo? Czego spodziewać się po turbosprężarce, której nie dostarczono odpowiedniej ilości oleju i czy jest to cześta przyczyna usterek? Jak sprawić, żeby diagnotyka turbo nie była koniecznością przy każdym przeglądzie? Na te i wiele innych pytań dotyczących diagnostyki turbo postaramy sie wyczrpująco odpowiedzieć w treści poniższego artykułu.
1.Jakie są typowe uszkodzenia stwierdzane w czasie diagnostyki turbo?
Diagnostyka turbo to pierwszy krok jaki stawia zakład zajmujący się regeneracją turbosprężarek na drodze do przywrócenia jej sprawności. Polega ona na rozebraniu turbosprężarki na cześci pierwsze i sprawdzeniu wszystkich podzespołów na obecność typowych i nietypowych uszkodzeń. Analizowane są wszystkie, bez wyjątku elementy wchodzące w skład turbosprężarki, również takie, których sie nie naprawia, tylko wymienia, ponieważ pochodzące z nich informacje na temat uszkodzeń dają bardzo wyraźny obraz przyczyn ich powstawania. Analizowany jest stan rdzenia, czyli najważniejszego pracującego elemenntu turbosprężarki. Central Rotating Housing Assembly to zespół elementów mający za zadanie przełożenie energii przepływu spalin na pracę, dzięki której później wtłoczone zostanie powietrze do komory spalania w silniku. Oczywiście z racji wykonywanej pracy ulega uszkodzeniom, czy to z racji przegrzania, uszkodzenia mechanicznego czy zatarcia się pracującego w gigantycznym obciążeniu urządzenia. Struktura rdzenia analizowana jest od najmniejszych elementów, jak uszczelnienia, aż po najbardziej kluczowe fragmenty "centralnego zespołu cześci wirujących", jak turbina czy koło kompresji. Nawet po wytarciach na niewielkich uszczelkach, czy po przebarwieniach na osłonie termicznej specjaliści są w stanie wiele powiedzieć na temat sposobu eksploatacji turbiny. Jest to kluczowe również w czasie respektowania gwarancji, o czym warto wiedzieć. Oprócz rdzenia analizowane są uszkodzenia muszli, które jednak, zazwyczaj, nie uszkadzają się zbyt łatwo, co jest bardzo dobrą wiadomością, dla zainteresowanych regeneracją turbosprężarki, ponieważ należą one do najdroższych elementów w turbosprężarce i nie są dostępne jako części zamienne. Pęknięcia muszli, lub wytarcia o bardzo zaawansowanym uszkodzeniu muszli to czynniki dyskwalifikujące turbo z możliwości regeneracji, ponieważ specyfika pracu zwłąszcza muszli nie pozwala na jakiekolwiek ingernecje w strukturę muszli – w tym spawanie, o jakimkolwiek klejebniu nie może byc mowy. Jeśli muszla została uszkodzona na przykład poprzez rdzeń, jaki utracił wyważenie i bicia sprawiały że doprowadził do wytracia lub pęknięcia, jedynym sposobem aby regenerować taka turbosprężarkę jest wymiana muszli, a o nią nie jest zbyt łatwo, ponieważ nie jest dostępna jako część zamienna.
2. Co może zepsuć się w turbo gdy braknie oleju?
Jeśli w turbosprężarce a konkretnie w rdzeniu przerwane zostanie smarowanie, to niemal na pewno dojdzie do jego uszkodzenia, ale to wie każdy, kto obsługuje na codzień samochód wyposażony w turbosprężąrkę, na przykład nowoczesnego diesla. Stąd też większość kierowców
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Diagnostyka turbo |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbosprężarek | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Sprawdzenie turbiny | 0 złotych |
Naprawa turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbin do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbiny | 163 złote (netto) + części |
Naprawa geometrii turbin do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarek do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Diagnostyka turbo)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Białobrzegi
- Michałowo
- Bolesławiec
- Mąkowarsko
- Chorzów
- Ustroń
- Elbląg
- Nowa Wieś Ełcka
- Garwolin
- Grodzisk Mazowiecki
- Gryfice
- Lubawa
- Jaworzno
- Daleszyce
- Krośniewice
- Chojnów
- Lipno
- Lubliniec
- Rakszawa
- Tuszyn
- Bukowice
- Dębno
- Rudnik nad Sanem
- Chomranice
- Olecko
- Kosmolów
- Olsztyn
- Ostróda
- Radomsko
- Sanok
- Rzepin
- Strzelce Opolskie
- Zawadzkie
- Nowe
- Tarnobrzeg
- Chełmża
- Włocławek
- Rydułtowy
- Zabrze
- Zamość
- Bogatynia
- Nowogród Bobrzański
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Koszt regeneracji, naprawy, czyszczenia i diagnostyki turbosprężarki może różnić się w zależności od wielu czynników, takich jak rodzaj turbosprężarki, stopień uszkodzeń, dostępność części zamiennych, lokalizacja serwisu, poziom doświadczenia mechaników i inne. Oto ogólna informacja na temat cen tych usług:
Regeneracja turbosprężarki: Cena regeneracji turbosprężarki może wahać się w zależności od zakresu prac, takich jak czyszczenie, szlifowanie, regeneracja lub wymiana poszczególnych części, oraz jakości używanych części (oryginalne lub zamienniki). Szacunkowy koszt regeneracji turbosprężarki może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych, w zależności od wymagań konkretnego przypadku.
Naprawa turbosprężarki: Cena naprawy turbosprężarki również może się różnić w zależności od rodzaju naprawy, zakresu prac oraz jakości używanych części. Może obejmować naprawę lub wymianę uszkodzonych komponentów, takich jak łożyska, pierścienie uszczelniające, wirnik, kompresor, zawory, osłony i inne. Szacunkowy koszt naprawy turbosprężarki może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych, w zależności od skomplikowania naprawy.
Czyszczenie turbosprężarki: Cena czyszczenia turbosprężarki zależy od metody czyszczenia, zakresu prac oraz specyfikacji turbosprężarki. Może obejmować czyszczenie kompresora, wirnika, kanałów dolotowych, usunięcie osadów i innych zabrudzeń. Szacunkowy koszt czyszczenia turbosprężarki może wynosić od kilkudziesięciu do kilkuset złotych.
Diagnostyka turbosprężarki: Cena diagnostyki turbosprężarki może różnić się w zależności od zakresu badań diagnostycznych, zastosowanych narzędzi diagnostycznych oraz czasu poświęconego na diagnozowanie problemów. Może obejmować testy ciśnienia, testy lejka dymowego, badania wizualne, testy funkcji elektronicznych (jeśli dotyczy), analizę wyników i inne. Szacunkowy koszt diagnostyki turbosprężarki może wynosić od kilkudziesięciu do kilkuset złotych.
Warto pamiętać, że podane ceny są jedynie szacunkowe i mogą się różnić w zależności od konkretnych warunków.
Diagnostyka turbo przyda się i u mnie, bo tak podejrzewam, że to turbosprężarka, no ale mechanikiem nie jestem, więc ciężko jednoznacznie stwierdzić.