Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Montaż turbin ► Ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie zregeneruję turbosprężarkę oraz wykonać serwis Montaż turbin?
Jak odbywa się usługa Montaż turbin dla turbosprężarek?
- Wysyłamy turbosprężarkę kurierem albo przywozimy turbo do zakładu zajmującego się regeneracją.
- Układy doładowania są rozbierane a następnie kontaktujemy się informując o uszkodzeniach turbo.
- Turbiny są testowane na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
- Części czyścimy i naprawiamy na profesjonalnych stacjach probierczych.
- Po przywróceniu skuteczności pracy turbiny odsyłamy do zleceniodawcy.
Jaki jest koszt usługi Montaż turbin w przedsiębiorstwach naprawy turbosprężarek?
Jak dotransportować turbo do pracowni?
Jakie turbiny da się naprawiać, jakie turbosprężarki można poddawać serwisowi Montaż turbin?
- Turbiny bez zmiennej geometrii,
- Turbiny ze zmienną geometrią VNT,
- Systemy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.
Jakie są objawy uszkodzenia układów doładowania jakie da się naprawiać i wykonywać usługę Montaż turbin?
- zmniejszona moc,
- dymienie,
- większe zużycie paliwa,
- falowanie obrotów silnika,
- problemy z odpaleniem silnika.
Dlaczego należy wybrać pracownie wykonujące usługę Montaż turbin oraz nasz serwis?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
- Mamy niskie ceny,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Ostatnim etapem przywracania sprawności układu doładowania w naszym silniku jest montaż naprawionej turbosprężarki w silniku. Zanim będziemy, jednak mogli zamontować sobie turbo w samochodzie, musi ono po uszkodzeniu przejść proces regeneracji, naprawy, przywracania sprawności, nazwy są różne, jednak chodzi o to samo – aby turbosprężarka z powrotem zaczęła zachowywać się, jakby była zdjęta bezpośrednio ze sklepowej półki. Alternatywą jest zastosowanie nowej części, które to nowe turbosprężarki są bardzo drogie. Jak więc obniżyć koszt związany z koniecznością montażu nowej turbiny? Jak montuje się turbosprężarkę w samochodzie, a jak montuje się turbosprężarkę w pracowni? Czy można montować turbosprężarkę samemu? Jak montuje się regenerowane turbosprężarki? To i wiele innych ciekawych informacji o montowanie i montażu turbosprężarek i turbin znajdziecie Państwo w poniższym artykule, do którego lektury zapraszamy.
Jak tanio przeprowadzić montaż turbin?
Tanio zamontować turbinę można w przypadku wykorzystania turbiny po regeneracji lub regeneracji fabrycznej. W każdym innym wypadku, czy to turbina ze sklepu, czy to turbina bezpośrednio od producenta liczyć musimy się ze znacznie większymi kosztami. Sam montaż nie jest wyjątkowo kosztowny, jednak całościowe związane z montażem koszta obejmują jeszcze dodatkowo samą część. Co ciekawe, wbrew obiegowej opinii montażu turbosprężarki w samochodzie może dokonać niemal każdy mechanik, jednak montażu turbin powinny podejmować się jedynie specjalistyczne zakłady zajmujące się na co dzień turbosprężarkami samochodowymi. Wykorzystanie w procesie regeneracji turbosprężarek usług pracowni nieposiadającej odpowiedniego sprzętu może skończyć się źle, zarówno dla turbiny, jak i całego samochodu.
Jak montuje się turbinę w turbosprężarce a jak w samochodzie?
Montaż turbin często mylony jest z instalacją turbosprężarki w samochodzie, głównie za sprawą bardzo podobnych nazw, które ludzie traktują zamiennie, a zamiennie stosować ich nie można, ponieważ są to dwie różne rzeczy. Turbosprężarkę w samochodzie montuje się poprzez przyczepienie wszystkich wystających króćców, otworów i wężyków do odpowiednich innych odpowiednich otworów, wężyków i temu podobnych, oraz poprzez przykręcenie śrub montażowych. To w zasadzie koniec procesu polegającego na montażu turbosprężarki. Stosunkowo prosta czynność, której zazwyczaj podejmie się każdy poważny warsztat samochodowy. Zupełnie inaczej ma się sprawa z montażem turbiny w turbo. Ten proces wymaga bardzo precyzyjnej technologii, maszyn do diagnostyki i ustawiania turbosprężarek i doświadczonej kadry, która zna niuanse związane z konkretnymi modelami turbosprężarek.
Czy można turbinę zamontować samemu?
W samochodzie – owszem, w turbosprężarce – pod żadnym pozorem. Montaż w samochodzie turbosprężarki jest prosty – udowodniliśmy to w poprzednim akapicie – jeśli zrobimy wszystko tak, jak powinniśmy, nie będzie najmniejszego problemu z jej pracą – wszystkie ustawienia otrzymała przed opuszczeniem fabryki, czy zakładu regeneracji turbosprężarek. Jednak zamontowanie turbiny w turbosprężarce to zadanie dużo bardziej wymagające. Jak łatwo się domyślić, aby wymienić turbinę, najpierw trzeba dostać się do „serca turbosprężarki” czyli do głównego zespołu elementów wirujących, czyli CHRA, czyli rdzenia turbosprężarki. Możliwe jest to jedynie przy uprzednim zdemontowaniu korpusów, czyli w zasadzie pełnej rozbiórce turbosprężarki. Jest to pierwszy z etapów, przez które musi przejść turbosprężarka zanim będzie można przeprowadzić w niej montaż turbiny. Rozebrana turbosprężarka to jak się okazuje znacznie więcej elementów, niż można by się spodziewać. Po zdjęciu korpusów wyjęciu zmiennej geometrii, usunięciu nakrętek można dostać się do rdzenia, w którym kryje się turbina – miejsce, w której zlokalizowana jest, turbinka nosi nazwę rdzenia – CHRA, co jest akronimem od angielskiego pełnego określenia nazwy rdzenia turbosprężarki – Central Rotating Housing Assembly. Rdzeń składa się z turbiny oczywiście, wałka łączącego turbinę z kołem kompresji. Izolacji termicznej wymienionych elementów, mocowań, pierścieni i łożysk. Podczas regeneracji wymienia się w zasadzie wszystko, co kryje się w osłonie łożyskowania oprócz turbiny, wałka i koła kompresji, które jeśli są w dobrym stanie, mogą być wykorzystane ponownie, jednak z racji tego, że 7 na 10 najczęściej wymienianych przyczyn uszkodzenia turbosprężarki to „zły olej” smarujący rdzeń, natomiast pozostałe 3 to ciała obce w układzie, a wszystkie te czynniki związane są z pracą rdzenia, więc uszkodzenia w największym odsetku dotykają właśnie rdzenia. Montaż turbiny odbywa się zależnie od tego, co było w rdzeniu wymieniane z przeprowadzeniem wyważania odpowiednich elementów, czasem nawet wymienia się cały fabrycznie gotowy rdzeń i te z kolei rzadko się wyważa, chyba że wyniki pomiarów nie wychodzą w deklarowanych przez producenta normach i wartościach.
Jak montuje się regenerowane turbosprężarki?
Turbosprężarki regenerowane w specjalistycznych pracowniach montuje się w specjalnych pomieszczeniach, które mają bardzo wysoką klasę czystości (a konkretnie klasę czystości 1 – wyżej, czyli klasa czystości zero, czystość mikrobiologiczna, mają tylko sale operacyjne), z elementów najpierw wyczyszczonych, wypiaskowanych, wyszkiełkowanych, mytych w myjkach ultradźwiękowych, słowem z usuniętymi wszystkimi typami zanieczyszczeń, jakie mogły pozostać po „poprzednim życiu” turbosprężarki. Następnie elementy są wstępnie montowane, a rdzeń trafia do wyważania i doważania. Po wyważeniu rdzenia (wszystkich elementów osobno, a potem wszystkich razem) trafia on do montażu do turbosprężarki, która montowana jest już do pełnej gotowości. Wtedy turbosprężarka trafia na maszynę do ustawiania zmiennej geometrii, gdzie ustawia się 3 pozycje zmiennej geometrii, a w końcowej fazie na urządzenie symulacji warunków pracy, gdzie weryfikowana jest poprawność przeprowadzonych wcześniej działań i to jak będzie zachowywać się w samochodzie.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Montaż turbin |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Wycena naprawy turbosprężarek | 0 złotych |
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbin | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki | 0 złotych |
Regeneracja turbiny do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarek do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Wymiana VNT, VTG, VGT turbo | 163 złote (netto) + części |
Wymiana VNT, VTG, VGT turbosprężarki do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie geometrii turbin do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Montaż turbin)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Ciechocinek
- Będzin
- Bukówno
- Jasienica
- Lesko
- Biłgoraj
- Bolesławiec
- Marysin
- Chorzów
- Cieszyn
- Czarnków
- Człuchów
- Markusy
- Ełk
- Gniezno
- Lubiń
- Grajewo
- Grudziądz
- Małogoszcz
- Międzyzdroje
- Wolin
- Kielce
- Wołczyn
- Leżajsk
- Mszana Dolna
- Łomża
- Łowicz
- Rzemień
- Strzelno
- Barlinek
- Nidzica
- Chomranice
- Paczków
- Kajkowo
- Działoszyce
- Poznań
- Ropczyce
- Kobylnica
- Strzelin
- Nowa Dęba
- Cekcyn
- Andrychów
- Byków
- Wysokie Mazowieckie
- Świdnik
- Gubin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Ceny związane z regeneracją, naprawą, czyszczeniem i montażem turbin mogą różnić się w zależności od wielu czynników, takich jak marka i model turbosprężarki, zakres prac do wykonania, lokalizacja serwisu, koszty części zamiennej i ewentualnych dodatkowych usług. Oto przykładowe ceny (w PLN) za poszczególne usługi związane z turbosprężarkami:
Regeneracja turbosprężarki: Koszt regeneracji turbosprężarki może wynosić od 500 zł do 2000 zł, w zależności od rodzaju turbosprężarki, zakresu prac i jakości używanych części.
Naprawa turbosprężarki: Cena naprawy turbosprężarki zależy od rodzaju uszkodzenia i zakresu prac, może wynosić od 300 zł do 2000 zł lub więcej, w zależności od skomplikowania naprawy i kosztów części zamiennych.
Czyszczenie turbosprężarki: Koszt czyszczenia turbosprężarki może wynosić od 100 zł do 500 zł, w zależności od metody czyszczenia (na sucho lub mokro), stopnia zabrudzenia turbosprężarki i ewentualnego demontażu innych elementów.
Montaż turbosprężarki: Cena montażu turbosprężarki zależy od modelu samochodu, zakresu prac, czasu potrzebnego do montażu i lokalizacji serwisu, może wynosić od 300 zł do 1500 zł.
Warto zauważyć, że powyższe ceny są jedynie orientacyjne i mogą się różnić w zależności od wielu czynników. Zawsze warto skonsultować się z profesjonalnym serwisem lub mechanikiem w celu uzyskania dokładnej wyceny kosztów związanych z regeneracją, naprawą, czyszczeniem lub montażem turbosprężarki dla konkretnego przypadku.
Montaż turbiny to bardzo zaawansowany proces? Czy raczej każdy jest w stanie to zrobić?