Localizations image

Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Montaż turbin ► Ceny

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.81

Gdzie zregeneruję turbosprężarkę oraz wykonać serwis Montaż turbin?

Turbinę można naprawić w jednej z pracowni regeneracji układów doładowania gdzie można jednocześnie przeprowadzić usługę Montaż turbin jak również skontaktować się telefonicznie i uzgodnić odbiór naszym kurierem.

Jak odbywa się usługa Montaż turbin dla turbosprężarek?

  • Wysyłamy turbosprężarkę kurierem albo przywozimy turbo do zakładu zajmującego się regeneracją.
  • Układy doładowania są rozbierane a następnie kontaktujemy się informując o uszkodzeniach turbo.
  • Turbiny są testowane na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
  • Części czyścimy i naprawiamy na profesjonalnych stacjach probierczych.
  • Po przywróceniu skuteczności pracy turbiny odsyłamy do zleceniodawcy.

Jaki jest koszt usługi Montaż turbin w przedsiębiorstwach naprawy turbosprężarek?

Opłata za usługę regeneracji turbosprężarki zależny jest od uszkodzeń turbosprężarki. Sprawdzenie turbiny nie kosztuje nic.

Jak dotransportować turbo do pracowni?

Najlepiej jest turbosprężarkę dostarczyć do pracowni za pomocą kuriera którego możemy dla Państwa umówić niemniej jednak naturalnie zapraszamy do wizyty osobiście w pracowni gdzie jest możliwość aby przyjrzeć się w jaki sposób odbywa się usługa Montaż turbin.

Jakie turbiny da się naprawiać, jakie turbosprężarki można poddawać serwisowi Montaż turbin?

W zasadzie wszystkie typy turbosprężarek mogą być poddane regeneracji w tym:
  • Turbiny bez zmiennej geometrii,
  • Turbiny ze zmienną geometrią VNT,
  • Systemy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo.

Jakie są objawy uszkodzenia układów doładowania jakie da się naprawiać i wykonywać usługę Montaż turbin?

Klasyczne oznaki usterki turbosprężarek to:
  • zmniejszona moc,
  • dymienie,
  • większe zużycie paliwa,
  • falowanie obrotów silnika,
  • problemy z odpaleniem silnika.

Dlaczego należy wybrać pracownie wykonujące usługę Montaż turbin oraz nasz serwis?

Opłaca się wybrać naszą ofertę ponieważ:
  • Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
  • Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
  • Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
  • Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
  • Mamy niskie ceny,
  • Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.

Ostatnim etapem przywracania sprawności układu doładowania w naszym silniku jest montaż naprawionej turbosprężarki w silniku. Zanim będziemy, jednak mogli zamontować sobie turbo w samochodzie, musi ono po uszkodzeniu przejść proces regeneracji, naprawy, przywracania sprawności, nazwy są różne, jednak chodzi o to samo – aby turbosprężarka z powrotem zaczęła zachowywać się, jakby była zdjęta bezpośrednio ze sklepowej półki. Alternatywą jest zastosowanie nowej części, które to nowe turbosprężarki są bardzo drogie. Jak więc obniżyć koszt związany z koniecznością montażu nowej turbiny? Jak montuje się turbosprężarkę w samochodzie, a jak montuje się turbosprężarkę w pracowni? Czy można montować turbosprężarkę samemu? Jak montuje się regenerowane turbosprężarki? To i wiele innych ciekawych informacji o montowanie i montażu turbosprężarek i turbin znajdziecie Państwo w poniższym artykule, do którego lektury zapraszamy.

Turbosprężarka przed procesem montażu
Montaż turbin


Jak tanio przeprowadzić montaż turbin?

Tanio zamontować turbinę można w przypadku wykorzystania turbiny po regeneracji lub regeneracji fabrycznej. W każdym innym wypadku, czy to turbina ze sklepu, czy to turbina bezpośrednio od producenta liczyć musimy się ze znacznie większymi kosztami. Sam montaż nie jest wyjątkowo kosztowny, jednak całościowe związane z montażem koszta obejmują jeszcze dodatkowo samą część. Co ciekawe, wbrew obiegowej opinii montażu turbosprężarki w samochodzie może dokonać niemal każdy mechanik, jednak montażu turbin powinny podejmować się jedynie specjalistyczne zakłady zajmujące się na co dzień turbosprężarkami samochodowymi. Wykorzystanie w procesie regeneracji turbosprężarek usług pracowni nieposiadającej odpowiedniego sprzętu może skończyć się źle, zarówno dla turbiny, jak i całego samochodu.

Turbina przed montażem i po montażu
Jak tanio przeprowadzić montaż turbin?


Jak montuje się turbinę w turbosprężarce a jak w samochodzie?

Montaż turbin często mylony jest z instalacją turbosprężarki w samochodzie, głównie za sprawą bardzo podobnych nazw, które ludzie traktują zamiennie, a zamiennie stosować ich nie można, ponieważ są to dwie różne rzeczy. Turbosprężarkę w samochodzie montuje się poprzez przyczepienie wszystkich wystających króćców, otworów i wężyków do odpowiednich innych odpowiednich otworów, wężyków i temu podobnych, oraz poprzez przykręcenie śrub montażowych. To w zasadzie koniec procesu polegającego na montażu turbosprężarki. Stosunkowo prosta czynność, której zazwyczaj podejmie się każdy poważny warsztat samochodowy. Zupełnie inaczej ma się sprawa z montażem turbiny w turbo. Ten proces wymaga bardzo precyzyjnej technologii, maszyn do diagnostyki i ustawiania turbosprężarek i doświadczonej kadry, która zna niuanse związane z konkretnymi modelami turbosprężarek.

Turbina w turbosprężarce przed zamontowaniem do samochodu
Jak montuje się turbinę w turbosprężarce a jak w samochodzie?


Czy można turbinę zamontować samemu?

W samochodzie – owszem, w turbosprężarce – pod żadnym pozorem. Montaż w samochodzie turbosprężarki jest prosty – udowodniliśmy to w poprzednim akapicie – jeśli zrobimy wszystko tak, jak powinniśmy, nie będzie najmniejszego problemu z jej pracą – wszystkie ustawienia otrzymała przed opuszczeniem fabryki, czy zakładu regeneracji turbosprężarek. Jednak zamontowanie turbiny w turbosprężarce to zadanie dużo bardziej wymagające. Jak łatwo się domyślić, aby wymienić turbinę, najpierw trzeba dostać się do „serca turbosprężarki” czyli do głównego zespołu elementów wirujących, czyli CHRA, czyli rdzenia turbosprężarki. Możliwe jest to jedynie przy uprzednim zdemontowaniu korpusów, czyli w zasadzie pełnej rozbiórce turbosprężarki. Jest to pierwszy z etapów, przez które musi przejść turbosprężarka zanim będzie można przeprowadzić w niej montaż turbiny. Rozebrana turbosprężarka to jak się okazuje znacznie więcej elementów, niż można by się spodziewać. Po zdjęciu korpusów wyjęciu zmiennej geometrii, usunięciu nakrętek można dostać się do rdzenia, w którym kryje się turbina – miejsce, w której zlokalizowana jest, turbinka nosi nazwę rdzenia – CHRA, co jest akronimem od angielskiego pełnego określenia nazwy rdzenia turbosprężarki – Central Rotating Housing Assembly. Rdzeń składa się z turbiny oczywiście, wałka łączącego turbinę z kołem kompresji. Izolacji termicznej wymienionych elementów, mocowań, pierścieni i łożysk. Podczas regeneracji wymienia się w zasadzie wszystko, co kryje się w osłonie łożyskowania oprócz turbiny, wałka i koła kompresji, które jeśli są w dobrym stanie, mogą być wykorzystane ponownie, jednak z racji tego, że 7 na 10 najczęściej wymienianych przyczyn uszkodzenia turbosprężarki to „zły olej” smarujący rdzeń, natomiast pozostałe 3 to ciała obce w układzie, a wszystkie te czynniki związane są z pracą rdzenia, więc uszkodzenia w największym odsetku dotykają właśnie rdzenia. Montaż turbiny odbywa się zależnie od tego, co było w rdzeniu wymieniane z przeprowadzeniem wyważania odpowiednich elementów, czasem nawet wymienia się cały fabrycznie gotowy rdzeń i te z kolei rzadko się wyważa, chyba że wyniki pomiarów nie wychodzą w deklarowanych przez producenta normach i wartościach.

Samodzielne montowanie turbiny - turbo przed montażem
Czy można turbinę zamontować samemu?


Jak montuje się regenerowane turbosprężarki?

Turbosprężarki regenerowane w specjalistycznych pracowniach montuje się w specjalnych pomieszczeniach, które mają bardzo wysoką klasę czystości (a konkretnie klasę czystości 1 – wyżej, czyli klasa czystości zero, czystość mikrobiologiczna, mają tylko sale operacyjne), z elementów najpierw wyczyszczonych, wypiaskowanych, wyszkiełkowanych, mytych w myjkach ultradźwiękowych, słowem z usuniętymi wszystkimi typami zanieczyszczeń, jakie mogły pozostać po „poprzednim życiu” turbosprężarki. Następnie elementy są wstępnie montowane, a rdzeń trafia do wyważania i doważania. Po wyważeniu rdzenia (wszystkich elementów osobno, a potem wszystkich razem) trafia on do montażu do turbosprężarki, która montowana jest już do pełnej gotowości. Wtedy turbosprężarka trafia na maszynę do ustawiania zmiennej geometrii, gdzie ustawia się 3 pozycje zmiennej geometrii, a w końcowej fazie na urządzenie symulacji warunków pracy, gdzie weryfikowana jest poprawność przeprowadzonych wcześniej działań i to jak będzie zachowywać się w samochodzie.

Zdemontowana turbina przed montażem
Jak montuje się regenerowane turbosprężarki?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Montaż turbin

Cena i koszt (netto)
Wycena naprawy turbosprężarek 0 złotych
Sprawdzenie turbo 0 złotych
Rozbiórka turbin 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki 0 złotych
Regeneracja turbiny do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Naprawa turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbosprężarek do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbosprężarek do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Wymiana VNT, VTG, VGT turbo 163 złote (netto) + części
Wymiana VNT, VTG, VGT turbosprężarki do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Czyszczenie geometrii turbin do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Koszt podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Montaż turbin)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Emil 2023-04-17 13:59:54

Ceny związane z regeneracją, naprawą, czyszczeniem i montażem turbin mogą różnić się w zależności od wielu czynników, takich jak marka i model turbosprężarki, zakres prac do wykonania, lokalizacja serwisu, koszty części zamiennej i ewentualnych dodatkowych usług. Oto przykładowe ceny (w PLN) za poszczególne usługi związane z turbosprężarkami:
Regeneracja turbosprężarki: Koszt regeneracji turbosprężarki może wynosić od 500 zł do 2000 zł, w zależności od rodzaju turbosprężarki, zakresu prac i jakości używanych części.
Naprawa turbosprężarki: Cena naprawy turbosprężarki zależy od rodzaju uszkodzenia i zakresu prac, może wynosić od 300 zł do 2000 zł lub więcej, w zależności od skomplikowania naprawy i kosztów części zamiennych.
Czyszczenie turbosprężarki: Koszt czyszczenia turbosprężarki może wynosić od 100 zł do 500 zł, w zależności od metody czyszczenia (na sucho lub mokro), stopnia zabrudzenia turbosprężarki i ewentualnego demontażu innych elementów.
Montaż turbosprężarki: Cena montażu turbosprężarki zależy od modelu samochodu, zakresu prac, czasu potrzebnego do montażu i lokalizacji serwisu, może wynosić od 300 zł do 1500 zł.
Warto zauważyć, że powyższe ceny są jedynie orientacyjne i mogą się różnić w zależności od wielu czynników. Zawsze warto skonsultować się z profesjonalnym serwisem lub mechanikiem w celu uzyskania dokładnej wyceny kosztów związanych z regeneracją, naprawą, czyszczeniem lub montażem turbosprężarki dla konkretnego przypadku.

Leon 2020-03-30 11:15:05

Montaż turbiny to bardzo zaawansowany proces? Czy raczej każdy jest w stanie to zrobić?

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO