Localizations image

Nowa turbina Diagnostyka turbosprężarek Regeneracja turbo i turbin Zobacz cennik

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.68

W jakiej pracowni regeneracji zregeneruję turbinę jak również wykonać serwis Nowa turbina?

Turbiny można wyczyścić w jednej z pracowni zarejestrowanej na naszej stronie turbin gdzie można również wykonać usługę Nowa turbina jak również zadzwonić i umówić się na podjęcie przesyłki naszym kurierem.

Jak odbywa się usługa Nowa turbina dla turbo?

  • Odbieramy turbosprężarki naszym kurierem lub dostarczamy turbosprężarki do zakładu zajmującego się regeneracją.
  • Turbiny są rozbierane a następnie informujemy Klienta o uszkodzeniach turbin.
  • Systemy doładowania są poddawane weryfikacji na specjalnej maszynie.
  • Części czyści się i regeneruje na wyznaczonych do tego stołach diagnostycznych.
  • Po odnowieniu parametrów turbiny odsyłamy do zleceniodawcy.

Jaki jest koszt usługi Nowa turbina w przedsiębiorstwach naprawy turbosprężarek?

Cena remontu turbo związany jest od uszkodzeń części. Weryfikacja turbin jest za darmo.

Jak najszybciej dostarczyć turbinę do zakładu regeneracji?

Najlepszym sposobem jest turbinę przesłać do pracowni regeneracji turbin usługą kurierską którego możemy dla Państwa umówić ale oczywiście namawiamy do osobistej wizyty w zakładzie gdzie można przyjrzeć się w jaki sposób przebiega usługa Nowa turbina.

Które turbosprężarki da się poddawać regeneracji, jakie turbosprężarki można poddawać usłudze Nowa turbina?

W praktyce wszystkie typy turbin mogą być poddane testom w tym:
  • Turbosprężarki tradycyjne,
  • Turbosprężarki ze zmienną geometrią,
  • Doładowania szeregowych i równoległych.

Jakie są sygnały defektu turbin jakie da się naprawiać i wykonywać usługę Nowa turbina?

Charakterystyczne sygnały awarii turbin to:
  • spadek mocy,
  • wzrost emisji sadzy,
  • większe zużycie paliwa,
  • wahania obrotów,
  • problemy z rozruchem.

Czemu należy postawić na pracownie realizujące usługę Nowa turbina oraz nasz serwis?

Opłaca się wykorzystać naszą ofertę ponieważ:
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
  • Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
  • Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
  • Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
  • Mamy bardzo atrakcyjne ceny,
  • Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.

Często przed problemem uszkodzonej turbosprężarki stajemy z pytaniem nowa turbina czy uszkodzona turbosprężarka, zupełnie nieświadomi tego, z jakimi wiąże się to konsekwencjami, koniecznościami, problemami i możliwościami. Bez turbosprężarki w samochodzie, w którym fabrycznie zainstalowana turbina była jeździć się nie da, zbyt wiele jest sprzężonych z nią układów i systemów, które jej obecność (i pełną sprawność dodajmy) biorą pod uwagę i dostosowują do niej swoją pracę. Przykładem takich układów są układ zasilania silnika, tak popularny w nowoczesnych dieslach Common Rail, układ recyrkulacji spalin EGR, sterownik silnika i wiele czujników, których wyniki pracy, przez uszkodzoną turbosprężarkę, mogą być fałszywe. To jest jednak ogólnie dostępna wiedza, a słysząc, czy czytając powyższe zdania, profesjonaliści uśmiechną się z wyższością, natomiast ciekawostką może być, że nowa turbina to niekoniecznie nowa turbosprężarka, a jeśli już nowa turbosprężarka, a stara turbina, to już kłopot mamy murowany. Zapraszamy wszystkich miłośników turbo doładowanych diesli do lektury naszego artykułu na temat nowych turbin i tego, co się pod tym pojęciem kryje.

Nowa turbosprężarka po procesie regeneracji
Nowa turbina


Co to jest nowa turbosprężarka?

Nowa turbosprężarka to fabrycznie nowy podzespół, który nie był instalowany inaczej, niż w warunkach testowych, posiada wszystkie deklarowane parametry i objęty jest roczną gwarancją. Oznacza to dla nas, że możemy spodziewać się po nowej turbosprężarce rocznej pracy bez najmniejszego problemu, co możliwe jest oczywiście tylko wtedy gdy wykorzystujemy wysokiej jakości olej przeznaczony dokładnie do naszego samochodu. Jednak tę bezawaryjną pracę gwarantuje nam producent. Turbosprężarki regenerowane objęte są identyczną gwarancją, ale o tym za chwilę. Czym różni się więc nowa turbosprężarka od nowej turbiny? Otóż nowa turbina to zaledwie instalowany w czasie regeneracji element pracujący w turbinie. Zatem jaka jest najważniejsza różnica pomiędzy nową turbosprężarką a turbosprężarką po regeneracji?

Nowa turbina i jej elementy
Co to jest nowa turbosprężarka?


Nowa turbosprężarka a turbosprężarka regenerowana – różnice

Turbosprężarka nowa to jak już wspomnieliśmy fabrycznie nowy podzespół, natomiast w turbosprężarce regenerowanej nowe jest całe jej wnętrze, natomiast ze starej turbosprężarki pozostała już tylko obudowa. Warto tu nadmienić, że ta osłona musi być w dobrym stanie, ponieważ w innym wypadku, jakichkolwiek mikropęknięć czy uszkodzeń dyskwalifikuje się taką turbosprężarkę jeszcze na etapie wstępnej analizy i sprawdzania przez pracowników specjalistycznej pracowni regeneracji takich podzespołów samochodowych, jak turbosprężarki. Dlaczego tak jest, że turbosprężarki nawet uszkodzone są sporo warte, o ile muszla turbosprężarki jest nienaruszona? Ponieważ muszle turbosprężarek nie są dostępne zazwyczaj jako elementy zamienne, natomiast są bardzo drogie w produkcji. To zaskakujące jednak niewielkie elementy wykonane z doskonałą precyzją, do której jeszcze wrócimy, są znacznie tańsze, niż spory metalowy odlew. Dlaczego tak jest? Ponieważ muszle turbosprężarki stworzone są z wyjątkowo wytrzymałego materiału takiego jak NiRestist na przykład, który wykorzystywany jest w materiałach lotniczych, jak również niekiedy w technologii kosmicznej. Mogłoby się wydawać, że to trochę zbytek luksusu, żeby wykorzystywać w zwykłej części samochodowej, zwłaszcza określanej jako cześć eksploatacyjna tak wyszukane materiały. Cóż, bądźmy szczerzy, jest to niezbędne. Turbosprężarka rozpędzona do prędkości obrotowej przekraczającej nawet 15, 170, a nawet 200 tysięcy obrotów na minutę, tworzy bardzo duże ciśnienie, natomiast temperatura spalin i sama praca turbosprężarki rozgrzewa ją do temperatury nawet przekraczającej 1000 stopni Celsjusza, zastosowanie takich, a nie innych materiałów przestaje dziwić zupełnie. Sprawia to jednak, że muszle są drogie, natomiast przy rozsądnej eksploatacji, nawet w przypadku uszkodzenia rdzenia można „wymienić turbinę na nową” i będzie działać.

Zalety regenerowanej turbiny - turbina po regeneracji
Nowa turbosprężarka a turbosprężarka regenerowana – różnice


Dlaczego regeneracja turbosprężarki wymaga nowej turbiny?

Regeneracja turbosprężarki wymaga nowej turbiny, ponieważ zazwyczaj, gdy dojdzie już do tak znaczącego uszkodzenia, by w końcu zainteresować się turbosprężarką, zazwyczaj wymaga ona wymiany, ponieważ jest uszkodzona. Tak jak wiele innych elementów, ponieważ turbina to zaledwie jeden z naprawdę dużej ilości elementów składających się na rdzeń turbosprężarki, a poza nią można znaleźć koło kompresji, które jest odpowiednikiem turbiny, tylko po stronie zimnej, łączący je wałek, na nim skupia się smarowanie turbosprężarki. Olej dostarczany jest kanałami smarnymi znajdującymi się w specjalnych wyżłobieniach łożysk, ślizgowych i oporowych, wymienianych zresztą przy każdej rozbiórce, ponieważ wchodzą w skład zestawu naprawczego wymienianego standardowo przez każdy profesjonalny zakład zajmujący się fachową rekonstrukcją sprawności podzespołów, takich jak prawdziwe płuca diesla, czyli układ dolotowy, czyli naszą turbosprężarkę. Warto tu wspomnieć, że kanały te, które doprowadzają olej do smarowania rdzenia turbosprężarki, są bardzo małe i warto zadbać o to, żeby były w dobrej kondycji, ponieważ jeśli zapchają się zgęstniałym zużytym lub skoksowanym wręcz olejem, dostęp nawet dolanego świeżego oleju do tej najbardziej newralgicznej części będzie niemożliwy, po prostu nie dostanie się przez złogi skoksowanego oleju. A wtedy rdzeń się zatrze… Prócz tego w skład turbosprężarki obok nowej turbiny są różnego rodzaju uszczelki, niektóre o bardzo szczególnych właściwościach, jak na przykład osłonka termiczna, która wykorzystywana jest tylko raz, ponieważ jest niesprężysta. Innym ciekawym elementem jest nakrętka z lewym gwintem, która odkręca się po raptownym zatrzymaniu się turbosprężarki. Słowem wiele, wiele ważniejszych lub mniej ważnych elementów, wśród których tryumfy popularności święci właśnie nowa turbina.

Regeneracja turbosprężarki i turbosprężarka nowa
Dlaczego regeneracja turbosprężarki wymaga nowej turbiny?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Nowa turbina

Cena i koszt (netto)
Rozbiórka turbiny 0 złotych
Wycena naprawy turbo 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin 0 złotych
Sprawdzenie turbosprężarek 0 złotych
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbosprężarki do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbiny do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbin do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Naprawa turbo do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbiny 163 złote (netto) + części
Czyszczenie geometrii turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Naprawa zmiennej geometrii turbo do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Cena podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Nowa turbina)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Przemek 2023-04-17 13:21:33

Nowa turbina to fabrycznie nowy komponent, który można zainstalować w pojazdach jako wymianę uszkodzonej turbosprężarki. Nowe turbiny są dostępne w różnych modelach i konfiguracjach, zależnie od marki i modelu pojazdu. Przy wyborze nowej turbiny ważne jest, aby wybrać odpowiednią turbosprężarkę o odpowiednich parametrach, takich jak moc, ciśnienie, przepływ powietrza, aby zapewnić kompatybilność z danym silnikiem. Diagnostyka turbosprężarek jest procesem, w którym specjalista przeprowadza badania i testy w celu oceny stanu turbosprężarki. Może obejmować sprawdzenie ciśnienia powietrza, przepływu powietrza, sprawności wirnika, a także wykrywanie wycieków oleju, uszkodzeń łopatek czy innych potencjalnych problemów. Diagnostyka turbosprężarki jest przydatna w przypadku wystąpienia problemów z silnikiem, spadku osiągów pojazdu lub innych objawów wskazujących na potencjalne uszkodzenie turbosprężarki. Regeneracja turbo i turbin jest procesem, w którym turbina i turbosprężarka są przywracane do pełnej sprawności poprzez zastosowanie specjalistycznych procedur naprawczych. Może obejmować naprawę lub wymianę uszkodzonych części, takich jak wirniki, kompresory, obudowy, łożyska, pierścienie uszczelniające czy zawory sterujące. Regeneracja turbo i turbin jest stosowana w przypadku uszkodzeń lub zużycia tych komponentów, co pozwala na ich dalsze bezpieczne i efektywne działanie. Diagnostyka turbosprężarek oraz regeneracja turbo powinny być wykonywane przez doświadczonych specjalistów lub w specjalistycznych serwisach, które posiadają wiedzę, doświadczenie oraz odpowiednie narzędzia i wyposażenie do pracy z turbosprężarkami. Jest to istotne, aby zapewnić prawidłowe diagnozowanie problemów i profesjonalną naprawę, co przekłada się na bezpieczne i niezawodne działanie turbosprężarki oraz innych komponentów silnika pojazdu.

Bodzio 2020-03-30 15:17:42

Nowa turbina to dosyć duży koszt, raczej mało, kto się na to decyduje. Zdecydowanie bardziej opłaca się taka turbinę regenerować patrząc na was cennik.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO