Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Remont turbin ► Ceny
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Gdzie naprawię turbiny oraz przeprowadzić usługę Remont turbin?
Jak przebiega usługa Remont turbin dla turbosprężarek?
- Odbieramy turbinę pocztą bądź dostarczamy turbiny do serwisu regeneracji.
- Turbosprężarki są rozbierane po czym informujemy Klienta o uszkodzeniach turbin.
- Turbiny są poddawane testom na specjalnym sprzęcie.
- Turbosprężarki są czyszczone i regenerowane na specjalistycznych stacjach probierczych.
- Po odzyskaniu skuteczności pracy turbosprężarki odsyłamy do zleceniodawcy.
Jaka jest cena usługi Remont turbin w firmach regenerujących turbo?
Jak najlepiej przywieźć turbosprężarki do firmy zajmującej się regeneracją?
Które turbosprężarki da się regenerować, jakie turbosprężarki da się poddawać serwisowi Remont turbin?
- Turbiny konwencjonalne,
- Turbiny o zmiennej geometrii VTG,
- Układy turbosprężarek składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie można wymienić oznaki niesprawności układów doładowania które da się regenerować i wykonywać usługę Remont turbin?
- zmniejszona moc,
- dymienie,
- zwiększone zużycie paliwa,
- falowanie obrotów silnika,
- problemy z odpaleniem silnika.
Czemu warto wybrać zakłady realizujące usługę Remont turbin oraz naszą stronę?
- Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Nasze stoły probiercze i stacje diagnostyczne to sprzęt dedykowany przez producenta, zaś kadra należy do najlepszych w kraju,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Mamy niskie ceny,
- Pracujemy jedynie z oryginalnymi częściami zamiennymi.
Co to jest remont turbin?
Encyklopedycznie można odpowiedzieć na pytanie jednym zdaniem – jest to całość procesów, jakim poddawana jest turbosprężarka, mających na celu przywrócenie sprawności zużytemu lub uszkodzonemu urządzeniu układu doładowania. Językiem bardziej przystępnym można powiedzieć, że remont turbin są to prace wykonywane przez mniej lub bardziej wyspecjalizowane pracownie regeneracji i warsztaty mające na celu przywrócenie fabrycznych osiągów uszkodzonej turbosprężarce. W skład tych procesów powinno obowiązkowo wejść kilka etapów, bez których ciężko będzie naprawę nazwać remontem. Należy pamiętać, że wyczyszczenie turbo, czy wymiana zestawu naprawczego to nie jest remont turbiny. Są to zaledwie pojedyncze etapy złożonego i trudnego procesu, który powinien obejmować: ustalenie przyczyny uszkodzenia, rozbiórkę, weryfikację części, wycenę i kontakt z klientem (powinno być to obowiązkowym standardem, a o przestrzeganie tego punktu dbają jedynie profesjonalne, autoryzowane pracownie), czyszczenie nadających się do odzyskania elementów, wyważanie rdzenia, montaż turbosprężarki na nowym zestawie naprawczym, ustawienie zmiennej geometrii i symulację pracy. Dopiero wtedy może być plombowana i wysłana do klienta, najlepiej wraz z całą dokumentacją i protokołami pracy. W innym wypadku mamy do czynienia z, nie bójmy się użyć tego słowa, partactwem, i nikt nigdy nie da nam gwarancji na taką turbinę. Turbo zregenerowane poprawnie powinno mieć gwarancję identyczną z gwarancją obejmującą nową turbosprężarkę.

Jak wygląda remont turbin?
Między tym, jak powinien wyglądać i jak wygląda remont turbin, zazwyczaj jest zasadnicza różnica, dlatego też w opisie będziemy bazować na przebiegu remontu turbin w profesjonalnej, specjalistycznej, opatrzonej autoryzacją producenta Melett pracowni regeneracji i naprawy turbosprężarek samochodowych. Jak wygląda proces w takiej placówce i jak wygląda taka pracownia? Po pierwsze, aby uzyskać autoryzację firmy Melett należy dysponować pracownią o stopniu czystości 1. Jest to bardzo ważne, ponieważ środowisko pracy turbosprężarki i silnika wymaga czystości i jakiekolwiek zanieczyszczenia z zewnątrz najprawdopodobniej doprowadzą do uszkodzenia turbo. Ziarenko piasku wpadające na wirniki turbiny gwarantują jej wycieczkę do remontu, bo najczęściej powyłamują łopatki wirnika turbiny w turbosprężarce. Dlatego też tak ważne jest dbanie między innymi o filtry, również powietrza, stąd i pracownia, w której rozbierane i poddawane naprawie są turbosprężarki samochodowe, musi cechować się wysoką czystością. Można tu wspomnieć o fakcie, że wyższym współczynnikiem czystości cechują się jedynie sale operacyjne i placówki badawcze o stopniu czystości "0", co gwarantuje czystość mikrobiologiczną. Drugą cechą, jaka rzuca się w oczy w profesjonalnej pracowni regeneracji turbosprężarek samochodowych, zajmującej się remontem turbin, są drogie i bardzo dokładne wyważarki, doważarki i symulatory pracy. Ich zadaniem jest przeprowadzanie badań nad zachowaniem turbosprężarek podczas remontu turbin. Pomiarom poddawane są: wyważenie, zachowanie w określonej prędkości obrotowej oraz sterowanie zmienną geometrią. Rozbiórka i czyszczenie odbywa się w specjalnych izolowanych pomieszczeniach z myjkami ciśnieniowymi i ultradźwiękowymi.

Ile to kosztuje?
Najlepszą odpowiedzią na tak postawione pytanie jest "znacznie mniej niż nowa". Wymiana turbosprężarki zamiast remontu turbin zmienia cenę, jaką musimy zapłacić, z kilkuset do kilku tysięcy złotych. Już odpowiadamy, dlaczego nie można podać jednej ceny za regenerację i dlaczego nowe turbo jest droższe. Podanie jednej ceny świadczy o braku kompetencji albo szacunku do klienta. Cena determinowana jest przez uszkodzenia, z jakimi zakład zajmujący się regeneracją musi się uporać. Jeśli uszkodzeniem dotknięte jest uszczelnienie dynamiczne w rdzeniu turbo, to niegodnym naśladowania procederem byłoby podanie klientowi ceny za remont turbiny równej wymianie wszystkich elementów wraz z rdzeniem. A z kolei, jeśli uszkodzone zostały muszle turbosprężarki, wykonane z żaroodpornego materiału, niepoddające się regeneracji, i istnieje konieczność ich wymiany, ciężko wyobrazić sobie, żeby klient miał zapłacić jak za zestaw naprawczy, podczas gdy wymieniona zostanie w zasadzie cała turbosprężarka. Dlaczego więc nowa turbosprężarka zawsze będzie droższa? Ponieważ sprzedaż turbosprężarek to bardzo dobry interes, urządzenia przeszły rygorystyczne testy i wiadomo, że będą pracować poprawnie, a ewentualne ryzyko wad fabrycznych wpisane jest w cenę turbosprężarki. Remont turbiny ma na celu obniżenie tych kosztów w miarę możliwości, a jeśli wykonany zostanie w specjalistycznej pracowni, to gwarancja i osiągi turbosprężarki będą identyczne z nową, mimo że jest po remoncie turbiny.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Remont turbin |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Sprawdzenie turbo | 0 złotych |
Rozbiórka turbosprężarek | 0 złotych |
Wycena naprawy turbiny | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki | 0 złotych |
Koszt regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbin do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbo do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbiny do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarki do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja geometrii turbiny | 163 złote (netto) + części |
Wymiana zmiennej geometrii turbin do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Remont turbin)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Michałowo
- Bydgoszcz
- Miastko
- Grodzisk Mazowiecki
- Grójec
- Chojna
- Kruszwica
- Jasło
- Małogoszcz
- Koźminek
- Bodzentyn
- Chęciny
- Chmielnik
- Krzepice
- Sianów
- Legnica
- Mierzowice
- Łomża
- Mogilno
- Nakło nad Notecią
- Nisko
- Chomranice
- Kunów
- Działoszyn
- Pińczów
- Płońsk
- Raszyn
- Przasnysz
- Radzyń Podlaski
- Sieradz
- Słupsk
- Świerklaniec
- Lędziny
- Brzeg Dolny
- Siechnice
- Zawiercie
- Nowogród Bobrzański
- Żagań
- Żary
- Siemianowice Śląskie
- Świętochłowice
- Brańsk
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze