Diagnostyka turbosprężarek Regeneracja turbin Naprawa turbosprężarek i turbin Cennik
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Czy wyczyszczę turbosprężarki i przeprowadzić usługę Diagnostyka turbosprężarek?
W jaki sposób odbywa się usługa Diagnostyka turbosprężarek dla turbin?
- Odbieramy turbiny firmą kurierską lub przywozimy turbinę do autoryzowanej pracowni.
- Układy doładowania są demontowane a następnie dzwonimy z informacją o zakresie uszkodzeń turbiny.
- Systemy doładowania są sprawdzane na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
- Turbosprężarki są czyszczone i regenerowane na wyznaczonych do tego maszynach.
- Po przywróceniu możliwości układów doładowania wysyłamy do zleceniodawcy.
Jaki jest koszt usługi Diagnostyka turbosprężarek w pracowniach naprawy turbo?
Jak najszybciej dostarczyć turbo do zakładu regeneracji?
Jakie turbo można poddawać regeneracji, które turbiny da się poddawać usłudze Diagnostyka turbosprężarek?
- Turbosprężarki konwencjonalne,
- Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii,
- Układy doładowania szeregowych i równoległych.
Jakie są objawy uszkodzenia turbosprężarek które da się regenerować i przeprowadzać usługę Diagnostyka turbosprężarek?
- spadek mocy,
- dymienie,
- zwiększony pobór paliwa,
- wahania obrotów,
- niemożność rozruchu silnika.
Z jakiego powodu warto postawić na zakłady realizujące usługę Diagnostyka turbosprężarek oraz naszą stronę?
- Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Nasze stoły probiercze i stacje diagnostyczne to sprzęt dedykowany przez producenta, zaś kadra należy do najlepszych w kraju,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Nasze ceny są konkurencyjne,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Każdą turbinę, jaka trafi do pracowni regeneracji, czeka diagnostyka turbosprężarki i jest to nieuniknione. Jednocześnie powinniśmy się z tego faktu cieszyć, ponieważ uszkodzenie turbosprężarki nie tylko zostanie wtedy dokładnie zweryfikowane, ale również poznamy przyczynę jego wystąpienia. Czy nie ciekawi jednak proces diagnostyki turbosprężarki, czyli co dzieje się z naszą turbosprężarką po wysłaniu jej bądź przywiezieniu do pracowni zajmującej się przywracaniem sprawności turbosprężarkom? Na pewno sympatyków samochodów z silnikiem diesla oraz mechaników samochodowych, którzy z podobnych usług jak regeneracja turbosprężarki korzystają znacznie częściej niż przeciętny Kowalski. Dlaczego tak jest, że mechanicy regenerują turbo częściej niż ktokolwiek inny? Ponieważ sami nie mają takich możliwości, aby przywrócić turbosprężarkę do pełnej sprawności i jeszcze zagwarantować, że w idealnym stanie zachowa się przez rok. A pracownie regeneracji turbosprężarek nie tylko mogą to zrobić, to dodatkowo gwarantują nam to na piśmie. Jak więc przebiega diagnostyka turbosprężarki, najważniejszy po regeneracji proces w przywracaniu sprawności turbosprężarce?

Co to jest diagnostyka turbosprężarki?
Diagnostyka turbosprężarki polega na zidentyfikowaniu wszystkich uszkodzeń turbosprężarki oraz przyczyn, które doprowadziły do ich powstania. Wydaje się to zadaniem trudnym, zwłaszcza że zawsze, bez względu na branżę, stwierdzić przyczynę usterki bez dokładnego zbadania całego urządzenia, jednak specjaliści z zakładów, które dziennie przywracają do sprawności setki turbosprężarek, mają wystarczająco dużo doświadczenia i wiedzy, żeby radzić sobie z tym zagadnieniem i radzić sobie bardzo dobrze. Inżynierowie zakładów zajmujących się podobnymi zadaniami jak naprawa turbo, po otrzymaniu do rąk turbosprężarki na początku przeprowadzają ocenę organoleptyczną z zewnątrz. Sprawdza się siłownik, sterujący położeniem cięgna i pozycją łopatek i kierownic zmiennej geometrii. Siłownik musi poruszać się bez zarzutu, jeśli w ogóle ma być brany pod uwagę jako część do ponownego porównania. Ocenie poddawany jest prócz tego jego stan wizualny. Widoczna korozja eliminuje siłowniki jako części do ponownego wykorzystania. Badane są wszystkie trzy korpusy, pod kątem występowania uszkodzeń w postaci pęknięć bądź braku integralności struktury. Co prawda turbosprężarki pracują w bardzo zanieczyszczonych warunkach środowiskowych i niekiedy akumulacja wspomnianych zanieczyszczeń uniemożliwia dokładne zbadanie wszystkich niuansów, ale nawet jeśli mikropęknięcia nie zostały dostrzeżone przez serwisanta, odnajdą się podczas innych testów, a zidentyfikowane zostaną mikroskopowo. Następnie turbosprężarka rozbierana jest, a elementy po rozbiórce dokładnie badane, dodatkowo, co ważne, przed myciem, ponieważ usunięcie zanieczyszczeń z takich newralgicznych elementów jak łożysko oporowe nie pozwoli na weryfikację, w jakim stanie znajduje się choćby układ smarowania. Po sprawdzeniu muszli i siłownika przychodzi kolej na sprawdzenie pozostałych elementów wchodzących w skład serca turbosprężarki. Na pierwszy ogień idzie zmienna geometria. Jest niemal pewne, że jeśli z siłownikiem były problemy, problemy będą również ze zmienną geometrią. Elementy te współpracują ze sobą na bardzo istotnej płaszczyźnie i jeśli w tej współpracy dojdzie do zgrzytów, to efekty są zauważalne po jednej i po drugiej stronie. Zacięty pierścień zmiennej geometrii nieporuszany przez siłownik prowadzi do zbierania się nagaru na łopatkach, natomiast obciążony siłownik bez możliwości zmiany pozycji w końcu uszkodzi się, dojdzie do rozszczelnienia i turbosprężarka się zepsuje. Następnie badane są główne pracujące elementy rdzenia, czyli turbina i koło kompresji. Kiedy zweryfikuje się wymienione elementy, kolej przychodzi na rozbiórkę rdzenia. Jest to istotne dla stwierdzenia czy nadaje się on jeszcze do czegokolwiek, czy już zupełnie utracił swoją sprawność. Elementy nieuszkodzone, co w przypadku rdzeni jest rzadkością, wykorzystywane są po uprzednim wyczyszczeniu i wyważeniu ponownemu wykorzystaniu. Rzadko jest tak, że rdzeń jest w dobrym stanie, a usterka leży gdzie indziej, pomijając kwestię uszczelnień. Zazwyczaj jak już wybierzemy się z turbiną do specjalisty, nie czeka jej nic innego jak tylko solidna regeneracja.

Co sprawdza diagnostyka turbosprężarki?
Jest cały wachlarz czynników, które weryfikowane są według starannie przygotowanych checklist. Sprawdzane są muszle na obecność wytarć, sprawdza się, czy nie są popękane lub ukruszone. Zmienną geometrię weryfikuje się na podstawie wyglądu łopatek, jeśli cokolwiek jest krzywo lub łopatki, lub kierownice są urwane, to niestety, ale trzeba zmienną geometrię wymienić. To samo tyczy się łopatek koła kompresji i turbiny w turbosprężarce. W przypadku uszkodzenia tych elementów konieczna jest ich wymiana – nie naprawia się ich. Sprawdzany jest wałek łączący stronę zimną i ciepłą, jeśli jest zarysowany, wytarty albo przebarwiony – znaczy przegrzany, konieczna jest wymiana. Standardowo wymienia się zestaw naprawczy, ale przed usunięciem elementów takich jak łożysko oporowe, ślizgowe, pierścienie uszczelniające, nakrętki i inne, dokładnie analizowane jest, jak wyglądają wyżej wymienione elementy, ponieważ mogą posiadać niewielkie, ale znaczące i istotne ślady dające możliwość określić co jest przyczyną uszkodzenia turbosprężarki oraz jakie jest to uszkodzenie. Ważne jest, aby reagować odpowiednio szybko na pierwsze pojawiające się objawy zużycia. Dzięki temu można przywrócić turbosprężarce fabryczną sprawność i nie wydać zbyt wiele pieniędzy, natomiast diagnostyka turbosprężarki nie wykaże żadnych uszkodzeń.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Diagnostyka turbosprężarek |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbosprężarki | 0 złotych |
Wycena naprawy turbiny | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek | 0 złotych |
Sprawdzenie turbin | 0 złotych |
Koszt naprawy turbo do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbiny do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbin do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbo | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Wymiana geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Diagnostyka turbosprężarek)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Białogard
- Brodnica
- Solec Kujawski
- Marysin
- Sawin
- Chojnice
- Chorzów
- Cieszyn
- Słupiec
- Działdowo
- Grójec
- Trzebiatów
- Inowrocław
- Kamienna Góra
- Kołobrzeg
- Kościan
- Koluszki
- Łuków
- Chorzelów
- Tuszów Narodowy
- Dębno
- Kożuchów
- Nowa Sól
- Olecko
- Oława
- Ożarów
- Kadzidło
- Piotrków Trybunalski
- Nałęczów
- Iłża
- Sanok
- Sopot
- Starachowice
- Łobez
- Chocicza
- Cekcyn
- Lędziny
- Byków
- Zduńska Wola
- Iłowa
- Lubsko
- Żuromin
- Świdnik
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze