Localizations image

Diagnostyka turbosprężarek Regeneracja turbin Naprawa turbosprężarek i turbin Cennik

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.81

Czy wyczyszczę turbosprężarki i przeprowadzić usługę Diagnostyka turbosprężarek?

Turbosprężarki można wyczyścić w autoryzowanych pracowniach naprawy turbin gdzie da się również wykonać usługę Diagnostyka turbosprężarek albo zatelefonować i ustalić odbiór firmą kurierską.

W jaki sposób odbywa się usługa Diagnostyka turbosprężarek dla turbin?

  • Odbieramy turbiny firmą kurierską lub przywozimy turbinę do autoryzowanej pracowni.
  • Układy doładowania są demontowane a następnie dzwonimy z informacją o zakresie uszkodzeń turbiny.
  • Systemy doładowania są sprawdzane na przeznaczonych do tego stanowiskach testowych.
  • Turbosprężarki są czyszczone i regenerowane na wyznaczonych do tego maszynach.
  • Po przywróceniu możliwości układów doładowania wysyłamy do zleceniodawcy.

Jaki jest koszt usługi Diagnostyka turbosprężarek w pracowniach naprawy turbo?

Koszt regeneracji turbosprężarek zależy od poziomu uszkodzenia części. Test turbin wykonujemy za darmo.

Jak najszybciej dostarczyć turbo do zakładu regeneracji?

Najlepszym sposobem jest turbosprężarkę przekazać do pracowni regeneracji za pomocą kuriera którego możemy Państwu umówić ale rzecz jasna zapraszamy do wizyty osobiście w firmie gdzie jest możliwość aby sprawdzić w jaki sposób odbywa się usługa Diagnostyka turbosprężarek.

Jakie turbo można poddawać regeneracji, które turbiny da się poddawać usłudze Diagnostyka turbosprężarek?

Praktycznie wszystkie turbiny można poddawać czyszczeniu w tym:
  • Turbosprężarki konwencjonalne,
  • Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii,
  • Układy doładowania szeregowych i równoległych.

Jakie są objawy uszkodzenia turbosprężarek które da się regenerować i przeprowadzać usługę Diagnostyka turbosprężarek?

Standardowe sygnały defektu turbosprężarki to:
  • spadek mocy,
  • dymienie,
  • zwiększony pobór paliwa,
  • wahania obrotów,
  • niemożność rozruchu silnika.

Z jakiego powodu warto postawić na zakłady realizujące usługę Diagnostyka turbosprężarek oraz naszą stronę?

Warto wykorzystać naszą ofertę gdyż:
  • Dysponujemy najnowocześniejszą i największą pracownią tego typu w kraju,
  • Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
  • Nasze stoły probiercze i stacje diagnostyczne to sprzęt dedykowany przez producenta, zaś kadra należy do najlepszych w kraju,
  • Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
  • Nasze ceny są konkurencyjne,
  • Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.

Każdą turbinę, jaka trafi do pracowni regeneracji, czeka diagnostyka turbosprężarki i jest to nieuniknione. Jednocześnie powinniśmy się z tego faktu cieszyć, ponieważ uszkodzenie turbosprężarki nie tylko zostanie wtedy dokładnie zweryfikowane, ale również poznamy przyczynę jego wystąpienia. Czy nie ciekawi jednak proces diagnostyki turbosprężarki, czyli co dzieje się z naszą turbosprężarką po wysłaniu jej bądź przywiezieniu do pracowni zajmującej się przywracaniem sprawności turbosprężarkom? Na pewno sympatyków samochodów z silnikiem diesla oraz mechaników samochodowych, którzy z podobnych usług jak regeneracja turbosprężarki korzystają znacznie częściej niż przeciętny Kowalski. Dlaczego tak jest, że mechanicy regenerują turbo częściej niż ktokolwiek inny? Ponieważ sami nie mają takich możliwości, aby przywrócić turbosprężarkę do pełnej sprawności i jeszcze zagwarantować, że w idealnym stanie zachowa się przez rok. A pracownie regeneracji turbosprężarek nie tylko mogą to zrobić, to dodatkowo gwarantują nam to na piśmie. Jak więc przebiega diagnostyka turbosprężarki, najważniejszy po regeneracji proces w przywracaniu sprawności turbosprężarce?

Jak wygląda diagnostyka turbosprężarek?
Diagnostyka turbosprężarek


Co to jest diagnostyka turbosprężarki?

Diagnostyka turbosprężarki polega na zidentyfikowaniu wszystkich uszkodzeń turbosprężarki oraz przyczyn, które doprowadziły do ich powstania. Wydaje się to zadaniem trudnym, zwłaszcza że zawsze, bez względu na branżę, stwierdzić przyczynę usterki bez dokładnego zbadania całego urządzenia, jednak specjaliści z zakładów, które dziennie przywracają do sprawności setki turbosprężarek, mają wystarczająco dużo doświadczenia i wiedzy, żeby radzić sobie z tym zagadnieniem i radzić sobie bardzo dobrze. Inżynierowie zakładów zajmujących się podobnymi zadaniami jak naprawa turbo, po otrzymaniu do rąk turbosprężarki na początku przeprowadzają ocenę organoleptyczną z zewnątrz. Sprawdza się siłownik, sterujący położeniem cięgna i pozycją łopatek i kierownic zmiennej geometrii. Siłownik musi poruszać się bez zarzutu, jeśli w ogóle ma być brany pod uwagę jako część do ponownego porównania. Ocenie poddawany jest prócz tego jego stan wizualny. Widoczna korozja eliminuje siłowniki jako części do ponownego wykorzystania. Badane są wszystkie trzy korpusy, pod kątem występowania uszkodzeń w postaci pęknięć bądź braku integralności struktury. Co prawda turbosprężarki pracują w bardzo zanieczyszczonych warunkach środowiskowych i niekiedy akumulacja wspomnianych zanieczyszczeń uniemożliwia dokładne zbadanie wszystkich niuansów, ale nawet jeśli mikropęknięcia nie zostały dostrzeżone przez serwisanta, odnajdą się podczas innych testów, a zidentyfikowane zostaną mikroskopowo. Następnie turbosprężarka rozbierana jest, a elementy po rozbiórce dokładnie badane, dodatkowo, co ważne, przed myciem, ponieważ usunięcie zanieczyszczeń z takich newralgicznych elementów jak łożysko oporowe nie pozwoli na weryfikację, w jakim stanie znajduje się choćby układ smarowania. Po sprawdzeniu muszli i siłownika przychodzi kolej na sprawdzenie pozostałych elementów wchodzących w skład serca turbosprężarki. Na pierwszy ogień idzie zmienna geometria. Jest niemal pewne, że jeśli z siłownikiem były problemy, problemy będą również ze zmienną geometrią. Elementy te współpracują ze sobą na bardzo istotnej płaszczyźnie i jeśli w tej współpracy dojdzie do zgrzytów, to efekty są zauważalne po jednej i po drugiej stronie. Zacięty pierścień zmiennej geometrii nieporuszany przez siłownik prowadzi do zbierania się nagaru na łopatkach, natomiast obciążony siłownik bez możliwości zmiany pozycji w końcu uszkodzi się, dojdzie do rozszczelnienia i turbosprężarka się zepsuje. Następnie badane są główne pracujące elementy rdzenia, czyli turbina i koło kompresji. Kiedy zweryfikuje się wymienione elementy, kolej przychodzi na rozbiórkę rdzenia. Jest to istotne dla stwierdzenia czy nadaje się on jeszcze do czegokolwiek, czy już zupełnie utracił swoją sprawność. Elementy nieuszkodzone, co w przypadku rdzeni jest rzadkością, wykorzystywane są po uprzednim wyczyszczeniu i wyważeniu ponownemu wykorzystaniu. Rzadko jest tak, że rdzeń jest w dobrym stanie, a usterka leży gdzie indziej, pomijając kwestię uszczelnień. Zazwyczaj jak już wybierzemy się z turbiną do specjalisty, nie czeka jej nic innego jak tylko solidna regeneracja.

Diagnostyka turbosprężarek podczas uszkodzenia turbiny
Co to jest diagnostyka turbosprężarki?


Co sprawdza diagnostyka turbosprężarki?

Jest cały wachlarz czynników, które weryfikowane są według starannie przygotowanych checklist. Sprawdzane są muszle na obecność wytarć, sprawdza się, czy nie są popękane lub ukruszone. Zmienną geometrię weryfikuje się na podstawie wyglądu łopatek, jeśli cokolwiek jest krzywo lub łopatki, lub kierownice są urwane, to niestety, ale trzeba zmienną geometrię wymienić. To samo tyczy się łopatek koła kompresji i turbiny w turbosprężarce. W przypadku uszkodzenia tych elementów konieczna jest ich wymiana – nie naprawia się ich. Sprawdzany jest wałek łączący stronę zimną i ciepłą, jeśli jest zarysowany, wytarty albo przebarwiony – znaczy przegrzany, konieczna jest wymiana. Standardowo wymienia się zestaw naprawczy, ale przed usunięciem elementów takich jak łożysko oporowe, ślizgowe, pierścienie uszczelniające, nakrętki i inne, dokładnie analizowane jest, jak wyglądają wyżej wymienione elementy, ponieważ mogą posiadać niewielkie, ale znaczące i istotne ślady dające możliwość określić co jest przyczyną uszkodzenia turbosprężarki oraz jakie jest to uszkodzenie. Ważne jest, aby reagować odpowiednio szybko na pierwsze pojawiające się objawy zużycia. Dzięki temu można przywrócić turbosprężarce fabryczną sprawność i nie wydać zbyt wiele pieniędzy, natomiast diagnostyka turbosprężarki nie wykaże żadnych uszkodzeń.

Zakres diagnostyki turbosprężarki podczas regeneracji
Co sprawdza diagnostyka turbosprężarki?

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Diagnostyka turbosprężarek

Cena i koszt (netto)
Rozbiórka turbosprężarki 0 złotych
Wycena naprawy turbiny 0 złotych
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarek 0 złotych
Sprawdzenie turbin 0 złotych
Koszt naprawy turbo do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Koszt regeneracji turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych 285 złotych (netto) + części
Regeneracja turbiny do samochodów użytkowych osobowych 285 złotych (netto) + części
Cena naprawy turbin do samochodów dostawczych ciężarowych 366 złotych (netto) + części
Koszt naprawy turbosprężarki do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) 366 złotych (netto) + części
Naprawa turbiny do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych 366 złotych (netto) + części
Czyszczenie zmiennej geometrii turbo 163 złote (netto) + części
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych 163 złote (netto) + części
Wymiana geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t 163 złote (netto) + części
Koszt podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej regeneracji turbo (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) 399 złotych do ok. 560 złotych (netto)
Wysłanie przesyłki zawierającej podzespoły do regeneracji jest równoznaczne z zawarciem umowy o wykonanie usługi.
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.

Zarezerwuj termin (usługa Diagnostyka turbosprężarek)

Loader
Zaznacz, aby kontynuować

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.

Komentarze

Janek 2023-04-17 14:09:00

Cennik usług związanych z diagnostyką, regeneracją i naprawą turbin może być zróżnicowany w zależności od lokalizacji, rodzaju turbosprężarki, stopnia jej uszkodzenia oraz polityki cenowej konkretnego serwisu. Poniżej przedstawiam przykładowy orientacyjny cennik, jednak warto zauważyć, że rzeczywiste ceny mogą się różnić w zależności od konkretnych okoliczności.
Diagnostyka turbosprężarek - cena może zaczynać się od około 100 zł do 300 zł, w zależności od zakresu diagnostyki, użytych narzędzi diagnostycznych oraz czasu poświęconego na ocenę stanu technicznego turbosprężarki.
Regeneracja turbin - koszt regeneracji turbiny może się wahać w zakresie od około 500 zł do 1500 zł, ale może być wyższy w przypadku bardziej zaawansowanych modeli turbosprężarek lub wymagających większej ilości napraw lub części zamiennych.
Naprawa turbosprężarek - koszt naprawy turbosprężarki będzie zależał od rodzaju uszkodzenia i wymaganych napraw. Może się wahać od około 300 zł do 2000 zł, a czasem nawet więcej, w zależności od skomplikowania naprawy i kosztów części zamiennych.
Warto pamiętać, że ceny mogą różnić się w zależności od konkretnej sytuacji, dlatego najlepiej jest skonsultować się z profesjonalnym serwisem turbosprężarek w celu uzyskania dokładnej wyceny na podstawie indywidualnej diagnostyki i oceny stanu turbosprężarki. Dodatkowo, nie zawsze regeneracja lub naprawa turbosprężarki jest możliwa w przypadku nieodwracalnych uszkodzeń, a czasami konieczna jest wymiana na nową lub używaną turbosprężarkę, co również wpłynie na koszty usługi.

Boguś 2020-03-30 10:18:36

Zatarta turbina i objawy zatartej turbiny powinny każdego kierowcę skierować od razu do serwisu na naprawę. Bo turbiną nie na żartów i nie ma co z taką uszkodzoną jeździć.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO