Serwis turbosprężarek Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Gdzie można wyczyścić turbiny oraz przeprowadzić usługę Serwis turbosprężarek?
Jak przebiega usługa Serwis turbosprężarek dla turbin?
- Odbieramy turbo firmą kurierską lub dostarczamy turbinę do pracowni.
- Układy doładowania są demontowane a następnie informujemy Klienta o problemach turbiny.
- Układy doładowania są testowane na specjalnym sprzęcie.
- Elementy są czyszczone i naprawiane na przeznaczonych do tego stacjach probierczych.
- Po przywróceniu właściwości turbosprężarek wysyłamy do zleceniodawcy.
Jaki jest koszt usługi Serwis turbosprężarek w firmach regenerujących turbo?
W jaki sposób doręczyć turbinę do zakładu regeneracji?
Jakie turbosprężarki można poddawać regeneracji, jakie turbosprężarki da się poddawać serwisowi Serwis turbosprężarek?
- Turbiny bez VGT,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii,
- Układy turbosprężarek Bi i Twin turbo.
Jakie można wymienić sygnały niesprawności turbin jakie istnieje możliwość by regenerować i wykonywać usługę Serwis turbosprężarek?
- spadek osiągów,
- dymienie,
- zwiększone zużycie paliwa,
- falowanie obrotów silnika,
- problemy z rozruchem.
Z jakiego powodu opłaca się postawić na zakłady przeprowadzające usługę Serwis turbosprężarek oraz naszą stronę?
- Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Nasze stoły probiercze i stacje diagnostyczne to sprzęt dedykowany przez producenta, zaś kadra należy do najlepszych w kraju,
- Wszystkie zregenerowane przez nas elementy są jak nowe, dlatego udzielamy im też gwarancji jak na nowe,
- Możemy zaoferować atrakcyjne ceny,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Serwis turbosprężarek, czyli co wchodzi w skład badań turbosprężarki w profesjonalnym serwisie. Złożoność procesu regeneracji turbosprężarek niektórych przyprawia o zrozumiały niepokój przed wysłaniem turbosprężarki do regeneracji. W tym artykule wyjaśnimy krok po kroku, jak odbywa się w specjalistycznej pracowni regeneracji turbosprężarek samochodowych proces serwisowania turbo, które utraciło swoje właściwości. Aż chciałoby się powiedzieć: "Producenci turbosprężarek go nienawidzą! Jeden sposób, by zregenerować turbo!". W zasadzie nie ma większego problemu, żeby zgodzić się z tym zdaniem – regeneracja turbosprężarek potrafi obniżyć koszt odzyskania sprawności turbosprężarki nawet o 70%, a krok wystarczy rzeczywiście jeden – wystarczy wysłać turbo do specjalistycznej pracowni.
Wysłałem turbo do serwisu turbosprężarek, co dalej?
Kiedy turbosprężarka trafi do serwisu, poddawana jest wnikliwej analizie, której podstawowym elementem i pierwszym etapem jest rozbiórka turbosprężarki do części składowych. Następnie wszystkie ważne, newralgiczne i pracujące elementy poddawane są dokładnej ocenie organoleptycznej, wizualnie i pod mikroskopem, a sprawdzane są takie elementy jak: wałek, koło kompresji, talerzyk, korpus, osłonka termiczna, zmienna geometria, siłownik, łożysko oporowe, muszla ssąca i muszla wydechowa. Sprawdzenie tych wszystkich elementów jest kluczowe w ocenie uszkodzeń i przyczyn ich powstawania w turbosprężarce. Uszkodzenia takie jak rysy na wałku mogą świadczyć o zanieczyszczeniach w oleju, wypolerowania lub łożyska wtarte w wałek świadczą o braku smarowania, urwany wałek mówi o pojawieniu się w środowisku pracy turbosprężarki podczas jej wykonywania jakieś ciało obce, urwane łopatki wirnika turbiny, to z kolei ciało obce pochodzące z silnika. Z kolei taki stwierdzenia jak zupełny brak smarowania mówią o tym, że weryfikacji należy poddać układ olejowy, a bicia boczne wałka lub wytarcia na uszczelnieniu świadczą o zużyciu eksploatacyjnym. A są to jedynie uszkodzenia, jakie można wyczytać z wałka turbosprężarki. Uszkodzenia, jakie można ustalić na podstawie informacji zebranych z koła kompresji to na przykład nieszczelny układ dolotowy, który poznać można po wypiaskowaniu koła kompresji, jeśli na kole kompresji widoczne są otarcia, to najprawdopodobniej pochodzą one z ustawicznego ocierania się koła kompresji o muszlę. Ugięte łopatki koła kompresji świadczą o ciele obcym w układzie, jednocześnie informując o konieczności weryfikacji układu dolotowego i jego szczelności. Urwane łopatki świadczą o konieczności weryfikacji intercoolera i stanu dolotu. Z kolei na przykład brak nakrętki na kole kompresji świadczy o raptownym jego zatrzymaniu (co oczywiście nie powinno mieć w praktyce miejsca).
Czy to wszystko, czego dowiedzieć się można podczas serwisu turbo?
Te i wiele więcej elementów to jedynie składowe procesu, który ma za zadanie przywrócić sprawność naszej turbosprężarce. Serwis turbosprężarek to zazwyczaj nowoczesne pracownie opatrzone autoryzacjami producentów turbosprężarek samochodowych i posiadające od nich pełne wytyczne i sprzęt identyczny z tym wykorzystywanym podczas montażu turbosprężarek w fabrykach producenta. Wszystkie te techniki i procedury przeprowadzane w serwisach mają jedno zadanie, przywrócenie sprawności turbosprężarki i mimo że jest to zadanie trudne i czasochłonne, wciąż jest znacznie bardziej ergonomiczne, niż wymiana turbosprężarki na nową. Najlepsze serwisy w kraju cieszące się na przykład autoryzacją brytyjskiej firmy Melett, potrafią się uporać z uszkodzeniami turbosprężarek w jeden dzień, a wszystkie zregenerowane turbosprężarki samochodowe, zregenerowane przy pomocy technik autoryzowanych przez producenta powinny być opatrzone gwarancją identyczną z gwarancją, na nowy sprzęt. Warto tu jednak dodać, że jedynie najlepsi z najlepszych potrafią zapewnić gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów, co oznacza, że teoretycznie taka turbosprężarka powinna przez rok pracować bez przerwy, bez zarzutów.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Serwis turbosprężarek |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbosprężarki | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbo | 0 złotych |
Wycena naprawy turbiny | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarek | 0 złotych |
Cena naprawy turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbin do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbosprężarek do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbosprężarki do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbo do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii podawania spalin turbin | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbosprężarek do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Serwis turbosprężarek)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Zelów
- Michałowo
- Bolesławiec
- Mąkowarsko
- Łęki
- Czarnków
- Pasłęk
- Garwolin
- Gorzów Wielkopolski
- Gryfino
- Hajnówka
- Jarosław
- Kłodzko
- Kolbuszowa
- Przyłęk
- Kraśnik
- Nieporęt
- Lidzbark Warmiński
- Kock
- Łowicz
- Rzemień
- Skwierzyna
- Barlinek
- Chomranice
- Kożuchów
- Opoczno
- Kunów
- Pruszków
- Przasnysz
- Przeworsk
- Kazimierz Dolny
- Sierpc
- Skarżysko-Kamienna
- Kobylnica
- Suchowola
- Pinczyn
- Połaniec
- Zawadzkie
- Drezdenko
- Środa Wielkopolska
- Nowe
- Pątnów
- Stryków
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze