Regeneracja ► Naprawa ► Czyszczenie ► Remont turbosprężarki ► Ceny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie można naprawić turbosprężarki a także wykonać usługę Remont turbosprężarki?
Jak przebiega usługa Remont turbosprężarki dla turbosprężarek?
- Wysyłamy turbosprężarkę pocztą lub przywozimy turbinę do pracowni regeneracji.
- Turbiny są demontowane po czym dzwonimy z informacją o problemach turbo.
- Układy doładowania są poddawane weryfikacji na specjalnej maszynie.
- Turbosprężarki czyścimy i regenerujemy na profesjonalnych urządzeniach.
- Po zrekonstruowaniu możliwości układów doładowania odsyłamy do kontrahenta.
Jaka jest cena usługi Remont turbosprężarki w przedsiębiorstwach naprawy turbosprężarek?
Jak najlepiej przywieźć turbo do pracowni?
Które turbiny można naprawiać, jakie turbiny da się poddawać usłudze Remont turbosprężarki?
- Turbosprężarki tradycyjne,
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT,
- Układy doładowania składające się z wielu turbosprężarek.
Jakie są sygnały awarii turbosprężarek które można remontować i wykonywać usługę Remont turbosprężarki?
- ograniczenie osiągów,
- wzrost emisji sadzy,
- wzrost poboru paliwa,
- wahania obrotów,
- niemożność rozruchu silnika.
Z jakiego powodu opłaca się postawić na laboratoria przeprowadzające usługę Remont turbosprężarki oraz nasz portal?
- Jesteśmy największą i najnowocześniejszą tego typu pracownią w kraju,
- Możemy pochwalić się autoryzacją największych na rynku producentów części,
- Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem i doskonale wykwalifikowaną kadrą,
- Na wszystkie zregenerowane elementy udzielamy dwuletniej gwarancji,
- Mamy bardzo atrakcyjne ceny,
- Używamy tylko oryginalnych części.
Remont turbosprężarki – smutna konieczność, której można sobie oszczędzić.
Remont turbosprężarki to próba odzyskania sprawności układu doładowania naszego silnika. Próba, ponieważ spory odsetek turbosprężarek trafiających do zakładów zajmujących się profesjonalną regeneracją turbosprężarek samochodowych, układów doładowania jest w stanie tak wyeksploatowanym, że niemal nienadających się do remontu. Dlaczego się tak zdarza i jak tego uniknąć, jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia turbosprężarki i w jaki sposób eliminuje się je w czasie remontu turbosprężarki, to wszystko pytania, na które spróbujemy odpowiedzieć w naszym artykule na temat remontu turbosprężarek, na podstawie standardowych procedur specjalistycznej pracowni regeneracji turbosprężarek.
Główne przyczyny remontu turbosprężarki.
Uszkodzenie i konieczność przeprowadzenia remontu turbosprężarki nigdy nie bierze się znikąd, zawsze jest przyczyna i niektórzy pasjonaci twierdzą, że ustalenie tej przyczyny jest to najważniejszy element, procesu, jaki nazywamy remontem turbosprężarki. Mimo że przyczyna uszkodzenia rzadko leży po stronie niezbyt skomplikowanego układu turbosprężarki, bardzo często nawet wydawałoby się znikoma usterka w samochodzie, może doprowadzić do konieczności przeprowadzenia remontu turbosprężarki. Powoli harmoniczne zgranie podzespołów współpracujących ze sobą w samochodzie z silnikiem diesla staje się typowym dla tych samochodów i na próżno szukać tolerancji na niesprawne części, jaką pochwalić się mogły stare "klekoty". Obecnie uzyskanie deklarowanej przez producenta żywotności elementów naszego auta zależy głównie od nas i od odpowiedniej eksploatacji. Nie inaczej jest w przypadku turbosprężarki, której deklarowana żywotność to najczęściej więcej niż deklarowana żywotność silnika, a i tak zazwyczaj musimy oddać turbosprężarki do remontu, aby móc cieszyć się sprawnym autem. Najczęstszą przyczyną utraty sprawności turbosprężarki jest niezapewnienie jej odpowiedniego smarowania. Warunki pracy turbosprężarki, to środowisko bardzo zanieczyszczone, gorące a sama turbosprężarka, czy raczej jej rdzeń, może wirować z prędkością obrotową przekraczającą 150 tysięcy (a w małych turbosprężarkach i turbosprężarkach sportowych nawet powyżej 200 tysięcy) obrotów na minutę. Sprawia to, że niezbędne i kluczowe do zachowania właściwości turbo, jest zapewnienie jej odpowiedniego chłodzenia i smarowania. Zajmuje się tym olej silnikowy, specjalnie dobierany do silników z układem turbodoładowania, ponieważ musi być to olej syntetyczny, odporny na tarcie i wysoką temperaturę. Dobór nieodpowiedniego oleju doprowadzi do jego mineralizacji i zamiast funkcji smarnej będzie spełniał funkcję cierną i doprowadzi do uszkodzenia naszej turbosprężarki nie wolniej niż jego brak. Nawet zachowanie odpowiedniego poziomu oleju może nie zapewnić odpowiedniego smarowania, w przypadku gdy doszło do zatkania przewodów olejowych lub w przypadku niewłaściwej eksploatacji – na przykład po wprowadzaniu silnika na wysokie obroty zaraz po uruchomieniu, lub po wyłączaniu silnika, po zakończeniu forsownej jazdy, natychmiast po zatrzymaniu. Za zasilanie przewodów olejowych odpowiada pompka elektryczna, która nie pracuje, jeśli nie otrzymuje napięcia z akumulatora, więc de facto nie smaruje turbosprężarki, jeśli nie zapewnić jej odpowiedniego czasu na przygotowanie układów do pracy. Wynikiem braku smarowania turbosprężarki i przyczyną konieczności przeprowadzenia remontu turbosprężarki najczęściej są wypolerowania na wałku wywołane przez wspomniany brak smarowania, rysy wywołane przez zanieczyszczenia w oleju, wytarte łożyska, muszle, to wszystko są efekty niewłaściwego smarowania turbosprężarki oraz najczęstsze przyczyny konieczności przeprowadzenia remontu turbosprężarki.
Co jeszcze powoduje konieczność przeprowadzenia remontu turbosprężarki?
Jak już wspomnieliśmy, praca turbosprężarki należy do trudnych, ale niekoniecznie skomplikowanych procesów. Bardzo często przyczyną więc jest nieplanowana ingerencja w turbosprężarkę z zewnątrz – skoksowany olej, nagar oleju z silnika powodują zacięcie się zmiennej geometrii i konieczność przeprowadzenia remontu, ciało obce, które dostało się do układu z powodu niesprawnych filtrów, doprowadziło do wyłamania łopatek turbiny lub koła kompresji, co również kwalifikuje turbosprężarki do remontu. Wśród innych przyczyn remontu turbosprężarki wymienić można nieszczelności w układach prowadzące do uszkodzeń i szybszego zużycia eksploatacyjnego, a nawet raptowne zatrzymanie turbosprężarki. Odnośnie do tego ostatniego, turbosprężarka pracuje napędzana gazami spalinowymi, na zasadzie zmniejszenia oporów pracy do minimum i nagłe jej zatrzymanie jest możliwe, jednak przeciążenia, jakim zostanie w takim wypadku poddana, najprawdopodobniej sprawią, że trzeba będzie oddać ją do remontu. Słowem podsumowania, turbosprężarka najlepiej czuje się, gdy ją smarować i jej nie przeszkadzać w pracy, dlatego remontu turbosprężarki bezsprzecznie można uniknąć, niemniej jednak koniecznie należy zadbać o jej warunki pracy, co zapewni jej długą żywotność, a nam zmniejszenie kosztów eksploatacji samochodu, ponieważ cena remontu turbosprężarki, choć nie jest wysoka, to na pewno niekonieczna. Wysoka jest za to cena wymiany turbosprężarki na nową, dlatego remont turbosprężarki jest znacznie bardziej ergonomicznym rozwiązaniem.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Remont turbosprężarki |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbo | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarki | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbiny | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarek | 0 złotych |
Cena regeneracji turbin do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarek do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbin do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarki do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbo | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja VNT, VTG, VGT turbiny do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie geometrii turbin do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarek (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbo (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Remont turbosprężarki)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Łęki
- Michałowo
- Bielsko-Biała
- Mąkowarsko
- Chojnice
- Chorzów
- Dębica
- Lubiń
- Grodzisk Mazowiecki
- Gryfino
- Janów Lubelski
- Kielce
- Bodzentyn
- Kluczbork
- Krasnystaw
- Lubatówka
- Kutno
- Mszana Dolna
- Lubliniec
- Nowogród
- Skwierzyna
- Mińsk Mazowiecki
- Rudnik nad Sanem
- Bierutów
- Ostróda
- Pabianice
- Police
- Władysławowo
- Radom
- Okrajszów
- Koprzywnica
- Sępólno Krajeńskie
- Siemiatycze
- Sieradz
- Rzepin
- Ustka
- Sochaczew
- Stalowa Wola
- Szczecin
- Chełmża
- Trzebnica
- Gorzyczki
- Radlin
- Rydułtowy
- Ozorków
- Stryków
- Nowy Dwór Gdański
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja, naprawa i czyszczenie turbosprężarki to trzy różne procesy związane z konserwacją i naprawą turbosprężarek. Oto ich krótkie objaśnienie:
Regeneracja turbosprężarki: Jest to kompleksowy proces przywracania turbosprężarce jej oryginalnych właściwości i wydajności. Regeneracja może obejmować takie czynności jak demontaż, oczyszczenie, wymiana uszkodzonych lub zużytych części, np. łożysk, pierścieni uszczelniających, kółek turbiny i kompresora, oraz zastosowanie nowych części zamiennych, jeśli jest to konieczne. Regeneracja turbosprężarki jest przeprowadzana w specjalistycznych serwisach lub warsztatach, które posiadają odpowiednie narzędzia, wiedzę i doświadczenie.
Naprawa turbosprężarki: Jest to proces usuwania usterek i uszkodzeń w turbosprężarce, takich jak pęknięcia, wycieki, zużycie czy uszkodzenia mechaniczne. Naprawa może obejmować wymianę uszkodzonych części, ich naprawę lub odbudowę, w zależności od rodzaju uszkodzenia. Naprawa turbosprężarki może być mniejszym zakresem prac w porównaniu do regeneracji, ale nadal wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności, oraz zastosowania odpowiednich części zamiennych.
Czyszczenie turbosprężarki: Jest to proces usuwania osadów, zabrudzeń i innych substancji z turbosprężarki w celu przywrócenia jej optymalnej wydajności. Czyszczenie może obejmować stosowanie specjalistycznych środków czyszczących, mechaniczne usuwanie osadów, a także przepłukiwanie turbosprężarki wodą lub innym czynnikiem czyszczącym. Czyszczenie turbosprężarki może być stosowane jako mniej inwazyjna metoda konserwacji, szczególnie w przypadku lekkich zabrudzeń i osadów.
W każdym z tych procesów ważne jest, aby być odpowiednio przeszkolonym i doświadczonym, aby zapewnić prawidłowe wykonanie prac i przywrócenie turbosprężarce jej oryginalnych właściwości i wydajności. Warto skonsultować się z profesjonalnym serwisem lub warsztatem specjalizującym się w turbosprężarkach, aby określić, która metoda - regeneracja, naprawa czy czyszczenie - jest najbardziej odpowiednia w danym przypadku, na podstawie stanu turbosprężarki oraz zakresu prac do wykonania.
Regeneracja turbosprężarek Garrett jest też u was dostępna prawda? Mam taką jedną, na pewno ją podrzucę na dniach do naprawy.