Regeneracja turbosprężarki Regeneracja turbosprężarek Naprawa turbo i turbin Sprawdź ceny
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
W jakiej pracowni regeneracji można zregenerować turbosprężarkę a także przeprowadzić serwis Regeneracja turbosprężarki?
Jak przebiega usługa Regeneracja turbosprężarki dla turbo?
- Wysyłamy turbosprężarki pocztą albo przywozimy turbo do pracowni.
- Turbiny są sprawdzane podczas rozbiórki po czym dzwonimy z informacją o uszkodzeniach turbosprężarki.
- Systemy doładowania są poddawane testom na dedykowanych maszynach.
- Turbosprężarki są czyszczone i regenerowane na profesjonalnych stacjach probierczych.
- Po odzyskaniu parametrów turbiny wysyłamy do zamawiającego.
Jaki jest koszt usługi Regeneracja turbosprężarki w pracowniach naprawy turbo?
W jaki sposób doręczyć turbosprężarkę do pracowni?
Jakie turbiny można naprawiać, jakie turbosprężarki da się poddawać serwisowi Regeneracja turbosprężarki?
- Turbosprężarki bez VNT,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii,
- Systemy doładowania Bi i Twin turbo.
Jakie można wymienić sygnały defektu układów doładowania które da się naprawiać i wykonywać usługę Regeneracja turbosprężarki?
- spadek mocy,
- czarny dym z wydechu,
- wzrost poboru paliwa,
- nierówna praca silnika,
- niemożność rozruchu silnika.
Z jakiego powodu warto wybrać laboratoria przeprowadzające usługę Regeneracja turbosprężarki i naszą stronę?
- Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
- Posiadamy autoryzację największych producentów części samochodowych,
- Nasza kadra szkolona była w największych ośrodkach szkoleniowych w Europie, a nasz sprzęt to dedykowane maszyny,
- Wszystkie zregenerowane turbosprężarki mają gwarancję jak nowe, na 2 lata, bez limitu kilometrów,
- Mamy niskie ceny,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Regeneracja turbosprężarki, najlepszy sposób na odzyskanie swojego turbo.
Regeneracja turbosprężarki to coś, co przydarzyło się każdemu kierowcy używanego diesla, zwłaszcza takiego, który wyprodukowany został po roku 2005. Już wtedy turbosprężarki stały się stałym elementem wyposażenia samochodów z silnikiem wysokoprężnym, jednak dopiero po wprowadzeniu w życie normy emisji spalin Euro 4 stały się niezbędne, ponieważ bez wykorzystania doładowania silnika nie udało się spełnić tych wyjątkowo restrykcyjnych przepisów. Jednak wielu producentów, zwłaszcza turbosprężarek bez zmiennej geometrii, bez sterowania elektrycznego, deklaruje żywotność turbosprężarek przekraczającą żywotność silnika samochodu, w której ją zamontowano. Co więc sprawia, że często słyszy się o regeneracji turbosprężarki, a rzadko słyszy się o "regeneracji silnika"? Czemu turbo pada przed karoserią? Czym jest regeneracja turbosprężarki, ile trzeba zapłacić za zregenerowanie turbo oraz dlaczego regeneracja turbosprężarki to najlepszy sposób na odzyskanie pełnej sprawności samochodu silnika i układu doładowania?

Regeneracja turbosprężarki, przyczyny powstawania konieczności regeneracji.
Najczęściej wymienianą przyczyną uszkodzenia turbosprężarki samochodowej, czy to u mechaników samochodowych, czy kierowców zawodowych, czy wreszcie kierowców wyścigowych lub autoryzowanych pracowni regeneracji i naprawy turbosprężarek, najczęściej wymienianym powodem, dla którego turbo pada, jest olej, czy raczej jego brak. Wśród 10 najczęściej wymienianych przyczyn uszkodzenia turbosprężarek samochodowych 6 z nich związanych jest z olejem, dwie z obecnością ciał obcych, natomiast pozostałe dwa są różne zależnie od opiniodawcy. Wynika z tego więc, że większości awarii turbosprężarek można uniknąć, pod warunkiem kultywowania odpowiedniej eksploatacji turbo. Jest to związane z częstą wymianą oleju i filtrów, ponieważ skoro z 10 powodów 8 jest zależnych od nas, a pozostałe są losowe, warto jednak o nie zadbać. Doskonałym przykładem nieodpowiedniej eksploatacji silnika wyposażonego w doładowanie turbosprężarkowe, jest wprawianie silnika w pracę na wysokich obrotach zaraz po uruchomieniu, albo wyłączanie silnika po długiej jeździe, bez zapewnienia mu odpowiedniego czasu na schłodzenie turbiny olejem. Co więcej, nawet jednorazowe wyłączenie silnika przy kręcącej się turbinie może doprowadzić do skoksowania oleju, co zapewni mu doskonałe funkcje cierne, zamiast pożądanych smarnych. Filtr również jednorazowym "błędem w pracy" może zniszczyć nasze turbo, wystarczy przepuszczone do układu doładowania jedno ziarenko piasku, aby przy prędkości obrotowej rzędu 150 – 200 tysięcy obrotów na minutę połamać łopatki turbiny.

Regeneracja turbosprężarki, ale nie regeneracja silnika.
Obecnie turbosprężarka stała się na tyle nierozłącznym elementem pojazdów wyposażonych w silnik diesla i jest tak niezbędna, że często wymienia się ją jako pracującą w silniku. Nie ma znaczenia fakt, że jest to osobny układ, pracujący we współpracy z silnikiem. Dlatego też regeneracja turbosprężarki tak, ale regeneracja silnika nie, również ze względu na fakt, że silnik też się nie psuje, tylko uszkodzeniom ulegają konkretne jego elementy, tłoki, cylindry, wał, wtryskiwacze, czy turbosprężarka. Stąd też do regeneracji oddaje się turbo. Regeneracja turbosprężarki ma za zadanie przywrócić jej pełną sprawność, a odbywa się poprzez przeprowadzenie bardzo kompleksowej, wieloetapowej usługi. Posługując się dużą dozą wyrozumiałości, można powiedzieć, że regeneracja turbosprężarki jest w zasadzie również "regeneracją silnika", ponieważ turbo pracuje w silniku. Wykorzystując gazy wydechowe, turbosprężarka tłoczy powietrze do silnika, wzbogacając mieszankę paliwo-powietrze i zapewniając pełniejsze spalanie oleju napędowego i poprawę osiągów, jednak nie można zapominać, że środowisko to jest bardzo zanieczyszczone i przez to sadza i nagar oleju, jaki może wydobywać się, zwłaszcza z niesprawnego, silnika, powodują, że dochodzi do zacinania się zmiennej geometrii, czy uszkodzeń łożyskowania. Odzyskanie sprawności turbo w procesie regeneracji turbosprężarki nie pozwala na wyeliminowanie tego zagrożenia, jednak pozwala na przywrócenie sprawności turbosprężarce. Oczyszczenie ze zgromadzonych zanieczyszczeń, wymiana zużytych części, wymiana i wyważenie nowego rdzenia oraz ponowne dostrojenie zmiennej geometrii to w zasadzie wszystkie z etapów regeneracji turbosprężarki, jednak koniecznie trzeba tutaj wspomnieć, że wszystkie te procedury powinny odbywać się z zastosowaniem nowoczesnego sprzętu, posiadającego odpowiednie do tego dopuszczenia. Dokładność, z jaką przeprowadza się kolejne etapy regeneracji turbosprężarki, wymaga elektronicznych i bardzo precyzyjnych pomiarów, ponieważ obciążenia pracy turbo są na tyle duże, że nie możliwe jest "ustawienie turbo na oko", jak również niemożliwe jest uzyskanie parametrów pracy nawet zbliżonych do pracy turbo w silniku, ponieważ prędkość obrotowa, jaką podczas symulacji osiąga turbo w procesie regeneracji turbosprężarki, przekracza 150 tysięcy obrotów na minutę, co dla porównania, jest wartością przeszło 15 razy większą od prędkości obrotowych uzyskiwanych w pracy silników odrzutowych, stąd też uzyskanie wyważenia, które oddają przeciążenia turbiny (teoretycznie powinny oscylować w granicach 0,2 do 0,3 g), bez elektronicznego sprzętu jest niemożliwe.

Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Regeneracja turbosprężarki |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbo | 0 złotych |
Sprawdzenie turbosprężarek | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki | 0 złotych |
Wycena naprawy turbin | 0 złotych |
Koszt regeneracji turbiny do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbin do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarki do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbo do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbosprężarek do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt naprawy turbiny do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbin do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Wymiana geometrii turbiny | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie zmiennej geometrii turbo do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja geometrii turbosprężarek do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Cena podstawowej naprawy turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej regeneracji turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Regeneracja turbosprężarki)

W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Aleksandrów Kujawski
- Bartoszyce
- Zelów
- Biała Podlaska
- Białystok
- Libiąż
- Czarnków
- Słupiec
- Pilzno
- Gorlice
- Gostyń
- Tarczyn
- Kamień Pomorski
- Krzepice
- Sianów
- Kościan
- Żychlin
- Prochowice
- Mszana Dolna
- Lubliniec
- Rzgów
- Maków Mazowiecki
- Rzemień
- Tuszów Narodowy
- Nysa
- Jelcz-Laskowice
- Morąg
- Konstantynów Łódzki
- Pińczów
- Pszczyna
- Rzeszów
- Sosnowiec
- Łobez
- Połaniec
- Sucha Beskidzka
- Chocicza
- Świdwin
- Nowe
- Nowa Dęba
- Cekcyn
- Wągrowiec
- Wieliczka
- Żory
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze