Czyszczenie turbin Wyważanie turbosprężarek Diagnostyka turbo i turbin Sprawdź ceny usług
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
W jakiej pracowni regeneracji zregeneruję turbo jak również przeprowadzić usługę Czyszczenie turbin?
W jaki sposób przebiega usługa Czyszczenie turbin dla układów doładowania?
- Nadajemy turbosprężarki firmą kurierską bądź przywozimy turbosprężarki osobiście.
- Turbosprężarki są rozbierane a następnie informujemy Klienta o problemach turbosprężarki.
- Turbosprężarki są poddawane sprawdzeniu na specjalnej maszynie.
- Turbiny są naprawiane i regenerowane na profesjonalnych przyrządach.
- Po odzyskaniu sprawności turbosprężarek przekazujemy do klienta.
Jaka jest cena usługi Czyszczenie turbin w pracowniach naprawy turbo?
Jak doręczyć turbosprężarki do pracowni?
Jakie turbiny da się poddawać regeneracji, które turbosprężarki można poddawać serwisowi Czyszczenie turbin?
- Turbosprężarki bez VNT,
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii VTG,
- Układy turbosprężarek szeregowych i równoległych.
Jakie są sygnały defektu systemów doładowania które istnieje możliwość by naprawiać i przeprowadzać usługę Czyszczenie turbin?
- zmniejszone osiągi,
- zwiększone dymienie,
- wzrost zużycia paliwa,
- nierówna praca silnika,
- brak możliwości odpalenia auta.
Dlaczego opłaca się postawić na firmy wykonujące usługę Czyszczenie turbin oraz naszą stronę?
- Zlecenia wykonujemy w najnowocześniejszej i największej pracowni w kraju,
- Mamy autoryzację producentów części jak Bosch czy Melett,
- Nasze stoły probiercze i stacje diagnostyczne to sprzęt dedykowany przez producenta, zaś kadra należy do najlepszych w kraju,
- Udzielamy gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów, jak na nowe części,
- Możemy zaoferować atrakcyjne ceny,
- Wykorzystujemy jedynie oryginalne części.
Ponieważ środowisko pracy turbosprężarki jest bardzo wymagające, jakiekolwiek zmiany w parametrach tego środowiska wpływają bardzo negatywnie na jego charakterystykę pracy, a jeśli chodzi o konkrety, to może doprowadzić nawet do permanentnego jego zniszczenia. Większość uszkodzeń, jakie mają miejsce w turbosprężarkach, są wynikiem obecności zanieczyszczeń w układzie. Można się przed nimi ustrzec, jednak nie da się tego zrobić bez starannej eksploatacji i zapewnienia jej świeżego oleju i nienagannej kondycji filtrów. O tym, do czego mogą doprowadzić zanieczyszczenia w turbosprężarce, dowiedzą się Państwo z następnych akapitów, zapraszamy do lektury.
Skąd zanieczyszczenia w turbo?
Zanieczyszczenia w turbosprężarce można podzielić zasadniczo na dwie grupy – ciała obce i zanieczyszczenia powstające bezpośrednio w układzie. Ciała obce pochodzą najczęściej z zewnątrz, ze środowiska naturalnego, z którego do turbosprężarki zasysane jest powietrze. Nierozsądnym byłoby skazywanie turbosprężarki na wszystkie pyły i zanieczyszczenia z powietrza, dlatego też zainstalowano w układzie dolotowym specjalne filtry, które oczyszczają powietrze wpadające na wirniki koła kompresji. Jak łatwo się domyślić, tak filtry powietrza z układu dolotowego, jak każdy inny typ filtra z czasem traci swoje właściwości i konieczne jest jego wymienienie. Filtrów z układu dolotowego nie regeneruje się, ponieważ wykonane są z nietrwałych materiałów i są stosunkowo tanie. W tym wypadku cena nie idzie w parze z tym, jak istotną rolę pełnia one w samochodzie. Jeśli nie zadbamy o ich stan, filtry zapchają się, a wytwarzane przez kręcące się koło kompresji (połączone na sztywno wałem z turbiną, więc czy będzie łatwy dolot, czy nie będzie, kręcić się będą bez zmian) ciśnienie sprawi, że filtr może porwać się i zacząć przepuszczać nieprzefiltrowane powietrze. Jakiekolwiek ciało obce, które przedostanie się przez uszkodzoną barierę filtra będzie stanowić dla rozpędzonej do ponad 150 tysięcy obrotów na minutę turbosprężarki realne zagrożenie, którego zignorować nie wolno. Podobnie ma się sytuacja z filtrami oleju, które jeśli zostaną uszkodzone, będą podawać olej o obniżonej jakości, który na rozgrzanym do 1000 stopni wirniku turbosprężarki, za sprawą ciał obcych i zwiększonego tarcia będzie się mineralizował, tracąc jednocześnie swoje właściwości. Brak smarowania połączony z warunkami pracy turbo to gwarantowana usterka techniczna. Innym typem zanieczyszczeń są powstające już w silniku i w kanałach zasilających zanieczyszczenia. Trzeba tu zrozumieć szerokie spektrum znaczenia hasła zanieczyszczenia, gdzie może to być oderwany gdzieś z kolektora skrzep nagaru oleju, który pechowo trafił na wirnik turbiny i doszczętnie powyłamywał łopatki, a także zbierające się zmętnienia i zgęstnienia oleju smarującego wałek turbiny, które doprowadziły do zaczopowania jednego z kanałów smarowania. Obie sytuacje dla turbosprężarki są równie niebezpieczne i najpewniej doprowadzą do usterki turbosprężarki.
Czyszczenie turbo gwarancją jego żywotności?
Specjaliści w nowoczesnych pracowniach zajmujących się regeneracją turbosprężarek ujmują odpowiedź na to pytanie nieco inaczej niż tylko prostym tak lub nie. Ponieważ spektrum czynników prowadzących do uszkodzenia turbosprężarki jest szerokie, aby nie minąć się z prawdą nie można powiedzieć, że zagwarantuje nam to na 100% spokój ducha i sprawne turbo, jednak na pewno odpowiednia higiena eksploatacji turbosprężarki zwiększy jej żywotność. Producenci deklarują zazwyczaj około 250 tysięcy kilometrów żywotności turbosprężarki w pełnej sprawności, jednak przy dbaniu o turbo, chłodzeniu go po dłuższej trasie, można się po turbinie spodziewać żywotności nawet dłuższej niż deklarowana (de facto nie bardzo ma się co tam zepsuć, jeśli kolokwialnie nie "uderzymy młotkiem".
Mam zanieczyszczenia w turbo – jak czyścić turbosprężarkę?
Aby zafundować naszemu turbo czyszczenie turbiny, możemy oczywiście stosować preparaty typu Liqui Moly albo K2, które są markami znanymi i uznanymi wśród mechaników samochodowych i kierowców, jednak w niektórych przypadkach, zwłaszcza w takich, w których użytkownik samochodu z silnikiem wyposażonym w układ doładowania nie przykładał szczególnej wagi do tego, ile kilometrów ma za sobą jego olej silnikowy, czy kiedy ostatnio wymieniano filtry, dzieje się tak, że najmocniejsze nawet preparaty nie pomogą na zanieczyszczenia zgromadzone w układzie doładowania. W takich przypadkach konieczne jest czyszczenie turbosprężarek w specjalistycznych pracowniach. Niestety nie da się zrezygnować ze współpracy z takimi pracowniami, ponieważ o ile zdemontować turbosprężarkę z silnika jest w stanie w zasadzie każdy mechanik, tak jej rozbiórka, weryfikacja, czyszczenie turbosprężarki, a następnie jej ponowny montaż i ustawienie, wymaga odpowiedniego sprzętu wiedzy i doświadczenia. Jeśli rozbierzemy turbosprężarkę konieczne będzie wymienienie niektórych elementów takich jak osłona termiczna, ponieważ jest to element "niesprężysty", co oznacza, że po jednorazowym zamontowaniu nie poddaje się go ponownemu użyciu, jest jednorazowy. Taka sytuacja ma miejsce, ponieważ aby uzyskać odpowiednie wartości odizolowania elementów turbosprężarki od siebie, jak w tym wypadku części ciepłej i zimnej, konieczne jest zastosowanie materiału, który będzie przylegał w maksymalnym stopniu, a w praktyce to wygląda tak, że taka osłona przyjmuje kształt materiału, do którego została przymocowana, a nawet w przypadku montażu w dokładnie tym samym miejscu nie uda się uzyskać takich parametrów uszczelnienia jak w przypadku pierwszego montażu.
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Czyszczenie turbin |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka turbosprężarki | 0 złotych |
Ustalenie przyczyny uszkodzenia turbin | 0 złotych |
Sprawdzenie turbiny | 0 złotych |
Wycena naprawy turbosprężarek | 0 złotych |
Koszt regeneracji turbo do samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t) | 285 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbiny do samochodów osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Regeneracja turbo do samochodów (poniżej 3,5 t) osobowych i dostawczych | 285 złotych (netto) + części |
Naprawa turbin do samochodów użytkowych osobowych | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbosprężarki do samochodów dostawczych ciężarowych | 366 złotych (netto) + części |
Koszt regeneracji turbosprężarek do samochodów ciężarowych (powyżej 3,5 t) | 366 złotych (netto) + części |
Cena naprawy turbo do samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa zmiennej geometrii podawania spalin turbosprężarek | 163 złote (netto) + części |
Regeneracja zmiennej geometrii turbiny do samochodów osobowych i użytkowych | 163 złote (netto) + części |
Czyszczenie geometrii turbosprężarki do samochodów ciężarowych o DMC pow. 3,5 t | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej naprawy turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Cena podstawowej naprawy turbiny (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Koszt podstawowej naprawy turbin (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (usługa Czyszczenie turbin)
W tym momencie w wyszukanej przez Ciebie lokalizacji nie ma włączonych żadnych profili mechaników. Aby uzyskać więcej informacji zadzwoń.
Dodaj komentarz
- Łęki
- Biała Podlaska
- Białobrzegi
- Supraśl
- Zaścianki
- Bochnia
- Brodnica
- Choszczno
- Cieszyn
- Skoczów
- Dzierżoniów
- Węgorzewo
- Susz
- Radymno
- Jasło
- Jastrzębie-Zdrój
- Żelazków
- Masłów Pierwszy
- Gogolin
- Krośniewice
- Rzgów
- Mysłowice
- Namysłów
- Nowa Sól
- Szczawnica
- Paczków
- Olsztyn
- Sulejów
- Dołuje
- Swarzędz
- Pogórze
- Puck
- Janowice
- Rypin
- Skierniewice
- Kobylnica
- Starogard Gdański
- Świebodzin
- Nowa Dęba
- Biały Dunajec
- Toruń
- Wąbrzeźno
- Brzezinki Stare
- Żnin
- Grodzisk Wielkopolski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Czyszczenie turbin, wyważanie turbosprężarek oraz diagnostyka turbiny to ważne procesy związane z konserwacją, naprawą i optymalnym działaniem turbosprężarki. Oto krótkie wyjaśnienie tych procesów:
Czyszczenie turbin: Turbosprężarka jest elementem silnika, który może ulegać zabrudzeniu i osadzaniu się zanieczyszczeń, takich jak sadza, olej, kurz czy inne cząstki. Czyszczenie turbin polega na usuwaniu tych zanieczyszczeń z turbosprężarki w celu przywrócenia jej optymalnej wydajności. Czyszczenie turbin może być wykonywane za pomocą specjalnych środków czyszczących, narzędzi lub urządzeń do czyszczenia, takich jak ultradźwiękowe urządzenia do czyszczenia turbosprężarek.
Wyważanie turbosprężarek: Turbosprężarka jest bardzo precyzyjnym urządzeniem, które obraca się z bardzo dużymi prędkościami. Zaburzenia w równowadze turbosprężarki mogą prowadzić do jej nieprawidłowego działania, uszkodzeń lub awarii. Wyważanie turbosprężarek jest procesem, w którym turbosprężarka jest precyzyjnie wyważana, aby zapewnić jej prawidłowe działanie i uniknąć ewentualnych uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednią równowagą.
Diagnostyka turbin: Diagnostyka turbiny to proces oceny stanu technicznego turbosprężarki w celu zidentyfikowania ewentualnych uszkodzeń, ustalenia przyczyn problemów z jej działaniem lub oceny jej ogólnego stanu. Diagnostyka może być przeprowadzana za pomocą specjalistycznego sprzętu diagnostycznego, takiego jak np. testery diagnostyczne do turbosprężarek, oraz przez doświadczonych specjalistów w dziedzinie turbosprężarek.
Wszystkie te procesy są ważne w konserwacji i naprawie turbosprężarek, aby zapewnić ich optymalne działanie, wydajność i żywotność. Jest zalecane, aby wykonywać te procesy w specjalistycznych warsztatach lub u doświadczonych specjalistów ds. turbosprężarek, aby zapewnić prawidłowe i bezpieczne działanie turbosprężarki.
Naprawa turbosprężarek to świetna opcja w przypadku uszkodzenia turbo. Na pewno lepiej wychodzi to cenowo niż zakup nowej turbiny, bo to to już masakryczne koszty.