Lancia Delta regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się kierować, po to, aby najlepiej naprawić turbo po demontażu z samochodu osobowego marki Lancia model Delta?
Jakim przebiegiem odznacza się proces regeneracji turbosprężarek z samochodów osobowych marki Lancia model Delta w nowoczesnym oraz profesjonalnym warsztacie?
- Odbieramy uszkodzone systemy turbodoładowania bezpośrednio od klienta bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego usług można skorzystać w naszym zakładzie.
- Wykonujemy precyzyjną diagnostykę turbosprężarek w celu wykrycia skali usterek i przyczyn usterki.
- Regenerujemy i naprawiamy zepsute turbiny z aut marki Lancia model Delta na zaawansowanych technologicznie stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, jaką jest regeneracja układów turbodoładowania, dostarczamy działające turbo z samochodów osobowych z logo Lancia model Delta do rąk zleceniodawcy bez pośredników lub wysyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi kurierskiej.
- Do części po renowacji załączamy pisemną gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka opłata wiąże się z renowacją turbo z samochodu osobowego z logo Lancia model Delta w specjalistycznym warsztacie?
W jaki sposób przywieźć turbosprężarki z samochodu z logo Lancia model Delta do warsztatu, w jakim realizuje się naprawę turbo?
Czy każdy typ układów doładowania wymontowanych z samochodu osobowego z logo Lancia model Delta może zostać poddany do remontu?
- Turbiny o zmiennej geometrii;
- Układy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbiny bez VNT.
Jakiego rodzaju oznaki wskazują na to, że w pojeździe z logo Lancia model Delta turbosprężarka pracuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń?
- zwiększone dymienie,
- spadek mocy,
- zwiększony pobór paliwa,
- problemy z odpaleniem silnika,
- skoki obrotów silnika.
Z jakich powodów w układach doładowania z samochodów marki Lancia model Delta diagnostyką i regeneracją najbardziej rzetelnie zajmą się fachowcy z naszego zakładu?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Trzecia generacja tego kompaktowego auta Lanci ukazała się w 2008 roku. Model ten swoją nazwą nawiązuje do kultowego modelu z 1979 roku, który był produkowany nieprzerwalnie przez 20 lat. Auto z I generacji już w roku swojego debiutu zdobyło tytuł Samochodu Roku. Odnosiło także liczne sukcesy w rajdach samochodowych – łącznie aż 6 tytułów w klasyfikacji generalnej Rajdowych Mistrzostw Świata. Podobieństwa najnowszej Delty ze swym pierwowzorem ograniczają się głównie do nazwy i posiadania szerokiej gamy turbodoładowanych silników. Współczesny model wyposażono bowiem w trzy jednostki benzynowe o pojemności 1.4 generujące moc od 120 do 150KM. Dla kierowców zgłodniałych mocy stworzono nawet wersję 1.8 Di-Turbo 200 KM. Paleta turbodieseli jest jeszcze szersza, a najmocniejszą jednostką wśród nich jest 1.9 D Multijet 190 KM.
Jak przebiega proces regeneracji turbiny w Lanci Delta?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Lancia Delta I 1979 – 1994
Benzynowe:
1.6 HF Turbo 132 KM ( 831 B7.046 )
1.6 HF Turbo 140 KM ( 831 B3.000 )
1.6 HF Turbo 166 KM
1.6 HF Turbo 131 KM ( 831 A7.000 )
2.0 16V HF Evo Integrale 211 KM ( 831 E5.000, 831 E5.046 )
2.0 16V HF Integrale 196 KM ( 831 D5.000 )
2.0 HF Integrale 166 KM ( 831 B5.000 )
2.0 HF Integrale 181 KM ( 831 C5.000 )
2.0 HF Integrale 177 KM ( 831 C5.046 )
Wysokoprężny:
1.9 Turbo DS. 80 KM ( 831 D1.000 )
Lancia Delta II 1993 – 1999
Benzynowe:
2.0 16V Turbo 186 KM ( 836 A2.000 )
2.0 16V Turbo 193 KM ( 175 A4.000 )
Wysokoprężny:
1.9 TD 90 KM ( 160 D1.000, 835 A4.000 )
Lancia Delta III 2008 – nadal
Benzynowe:
1.4 Turbo-Jet 120 KM ( 198 A4.000 )
1.4 MultiAir 16V 140 KM ( 198 A7.000 )
1.4 Turbo-Jet 150 KM ( 198 A1.000 )
1.8 Di-Turbo 200 KM ( 939 B1.000 )
Wysokoprężne:
1.6 D Multijet 105 KM ( 944 A 3.000 )
1.6 D Multijet 116 KM ( 955 A4.000 )
1.6 D Multijet 120 KM ( 198 A2.000 )
1.9 D Multijet 190 KM ( 844 A1.000 )
2.0 D Multijet 163 KM ( 844 A2.000 )
2.0 D Multijet 165 KM ( 198 A5.000, 198 A8.000 )
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Lancia | Delta | Delta III 1.4 TB 16V | 1.4 | 140 KM | od 2010 do 2014 | 811310-5002S 793996-5003S 793996-5002S 811310-0002 793996-0003 793996-0002 | 55228036 55248412 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta III 1.4 TB 16V | 1.4 | 120 KM | od 2008 | VL37 | 55212917 55222015 | IHI |
Lancia | Delta | Delta III 1.4 T-Jet 16V | 1.4 | 150 KM | od 2008 | VL36 | 55212916 55222014 55208528 55248309 71793886 71793895 71794950 | IHI |
Lancia | Delta | Delta I 1.6 HF Turbo | 1.6 | 131 KM | od 1983 do 1986 | 466194-0001 | 5958697 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta I 1.6 HF Turbo | 1.6 | 132 KM | od 1987 do 1989 | 466728-0001 | 46234205 7597061 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta III 1.6 16V JTD | 1.6 | 120 KM | od 2008 | 803956-5003S 784521-5001S 784521-0001 | 55220701 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta III 1.8 DI T-Jet 16V | 1.8 | 200 KM | od 2009 | 5303-988-0149 5303-998-0149 5303-970-0149 | 55224275 | BorgWarner KKK |
Lancia | Delta | Delta I 1.9 Turbo DS | 1.9 | 80 KM | od 1986 do 1989 | 5316-988-6000 | 7636593 5999320 7605106 46234279 | BorgWarner KKK |
Lancia | Delta | Delta II 1.9 TD | 1.9 | 90 KM | od 1994 | VL4 VD130011 | 46432131 46274203 7617463 | IHI |
Lancia | Delta | Delta II 1.9 TD | 1.9 | 90 KM | od 1994 | 5316-988-6003 | 7620484 46234212 77403100 | BorgWarner KKK |
Lancia | Delta | Delta III 1.9 MJT Twinturbo | 1.9 | 190 KM | od 2008 do 2014 | 1000-988-0005 1000-970-0005 | 55215256 R2S Aufladung | BorgWarner KKK |
Lancia | Delta | Delta I 2.0 HF 4WD | 2.0 | 166 KM | od 1986 do 1987 | 466384-0002 | 7547761 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta I 2.0 HF 4WD | 2.0 | 166 KM | od 1987 do 1993 | 466384-0006 | 46234218 7631725 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta I 2.0 HF Int16V Evo 4WD | 2.0 | 211 KM | od 1993 do 1994 | 465103-5004S 465103-0004 | 60809509 7720276 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta I 2.0 HF Integrale 16V 4WD | 2.0 | 196 KM | od 1989 do 1991 | 465553-0001 | 46234219 7662974 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta I 2.0 HF Integrale 4WD | 2.0 | 177 KM | od 1986 do 1992 | 465103-0002 | 7729471 46234204 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta I 2.0 HF Integrale 4WD | 2.0 | 181 KM | od 1987 do 1989 | 466384-0006 | 46234218 76317250 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta II 2.0 16V Turbo | 2.0 | 186 KM | od 1993 do 1996 | 465103-5004S 465103-0004 | 60809509 77202760 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta II 2.0 16V Turbo | 2.0 | 193 KM | od 1996 do 1999 | 465103-5004S 465103-0004 | 60809509 77202760 | GARRETT |
Lancia | Delta | Delta III 2.0 Multijet 16V | 2.0 | 165 KM | od 2008 | 788290-5001S 781351-5001S 788290-0001 781351-0001 | 55223264 55217494 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Lancia Delta |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Lancia Delta | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Lancia Delta | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Lancia Delta | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Lancia Delta | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Lancia Delta (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Lancia)
Dodaj komentarz
- Ciechocinek
- Lesko
- Bydgoszcz
- Choszczno
- Ciechanów
- Kościelec
- Człuchów
- Dębica
- Hrubieszów
- Sędziszów
- Kamienna Góra
- Pępowo
- Kielce
- Daleszyce
- Kraków
- Lidzbark Warmiński
- Rudnik
- Maków Mazowiecki
- Międzyrzecz
- Barlinek
- Nowa Sól
- Paczków
- Kadzidło
- Kajkowo
- Pleszew
- Poznań
- Przeworsk
- Pogórze
- Sieradz
- Sochaczew
- Dobiegniew
- Szamotuły
- Chocicza
- Świebodzin
- Zbąszynek
- Tarnobrzeg
- Tychy
- Włocławek
- Rydułtowy
- Żerniki Wrocławskie
- Ciechanowiec
- Czerwieńsk
- Ozimek
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Lancia Delta to samochód osobowy klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Lancia w latach 1979-1994 oraz 2008-2014. Model ten był niezwykle popularny w Europie, a także w rajdach samochodowych, gdzie odniósł wiele zwycięstw. Turbosprężarka jest jednym z najważniejszych elementów układu zasilania silnika samochodowego. Jej zadaniem jest zwiększenie ilości powietrza dostarczanego do silnika, co umożliwia zwiększenie mocy i momentu obrotowego. Regeneracja turbosprężarki polega na wymianie zużytych elementów na nowe lub na ich naprawie w celu przywrócenia jej sprawności. Czy warto regenerować turbosprężarki? Odpowiedź jest uzależniona od wieku i stanu turbosprężarki oraz od kosztów zakupu nowej turbosprężarki. W niektórych przypadkach regeneracja może być opłacalna, szczególnie jeśli turbosprężarka jest stosunkowo młoda i koszt jej regeneracji jest znacznie niższy niż koszt zakupu nowej. Regeneracja turbosprężarki Lancii Delta jest procesem skomplikowanym i wymaga specjalistycznej wiedzy oraz narzędzi. Wymiana uszkodzonego elementu na nowy, bądź naprawa jego uszkodzeń, nie powinna być wykonywana przez osoby niekompetentne. Wymiana turbosprężarki w Lancii Delta jest również skomplikowana i wymaga doświadczenia w mechanice samochodowej. Podsumowując, regeneracja turbosprężarek samochodowych może być opłacalna, szczególnie jeśli turbosprężarka nie jest zbyt stara, a koszt jej naprawy jest znacznie niższy niż koszt zakupu nowej. W przypadku Lancii Delta, regeneracja turbosprężarki jest skomplikowanym procesem, który wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia w mechanice samochodowej.