Turbina po regeneracji – opinie, gwiżdże, brak mocy, bierze olej
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena | ||
Regeneracja turbosprężarki | od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Opinie - Turbina po regeneracji jak nie powinno być - gwiżdże, brak mocy, bierze olej, puszcza olej, docieranie, przeładowuje, dymi, nadal kopci i ile wytrzyma to często zadawane pytanie
Czasem zdarza się, że układ turbodoładowania odmówi posłuszeństwa, co prowadzi do potrzeby jego wymiany lub regeneracji, jak jednak zachowuje się turbina (turbosprężarka) po jej naprawie?
Turbosprężarki coraz częściej towarzyszą nie tylko jednostkom z zapłonem samoczynnym, lecz także silnikom benzynowym, wśród których panuje moda na zmniejszanie pojemności. Turbina jest z kolei najbardziej narażoną częścią turbosprężarki, głównie ze względu na osiągane przez nią temperatury robocze, które mogą wynosić nawet około tysiąca stopni Celsjusza. To także w turbinie montowane są systemy kierowania spalin, takie jak zawór wastegate czy technologia zmiennej geometrii kierownic turbiny, które zwiększają znacząco wydajność pracy turbosprężarki oraz, niestety, podatność na awarie. Turbina nie jest jednak jedynym elementem narażonym na uszkodzenia, ponieważ zwykle dochodzi do awarii kilku elementów osadzonych na wałku turbosprężarki i stanowiących wraz z nim jej rdzeń, czyli tak zwany CHRA (skrót od Center Housing Rotating Assembly).

Przyczyny uszkodzenia turbiny
Uszkodzenie turbiny może być wywołane przez kilka przyczyn. Jedną z nich jest niewłaściwa eksploatacja pojazdu z turbodoładowaną jednostką napędową. Jest to niestety najczęstsza przyczyna usterek związanych z układami turbodoładowania, ponieważ ich działanie jest ściśle uzależnione od dbania o filtry oleju silnikowego i powietrza, a także od sposobu użytkowania turbodoładowanego samochodu. Może wtedy dojść do zatarcia, zbierania się wywołującego zapiekanie kierownic nagaru w turbinie lub przedostania się do wnętrza turbosprężarki drobin materiałów tudzież innych zanieczyszczeń, powodujących wyszczerbianie się i łamanie łopatek wirników oraz inne uszkodzenia wewnętrzne, które mogą doprowadzić nie tylko do konieczności przeprowadzenia kosztownego serwisu układu turbodoładowania, ale też do poważnych awarii jednostki napędowej. Kolejną możliwą przyczyną defektu turbosprężarki mogą być wady fabryczne, które mimo iż niezwykle rzadko, mogą pojawić się w urządzeniu. W przypadkach dużych przebiegów może dojść do wyeksploatowania niektórych elementów rdzenia turbosprężarki, a także pierścieni uszczelniających i łożysk, które znajdują się w centralnym korpusie turbosprężarki.

Co robić w przypadku awarii turbo?
Gdy dojdzie do jednej z wyżej wymienionych awarii, konieczna będzie natychmiastowa reakcja. Może ona prowadzić do trzech działań, a mianowicie zakupu używanej i niekoniecznie sprawdzonej lub odpowiednio zregenerowanej turbosprężarki, który może okazać się olbrzymią pułapką finansową lub poszukiwania i zakupu fabrycznie nowego urządzenia, jednak turbosprężarki osiągają zawrotne ceny na rynku detalicznym i czasami mogą okazać się niemożliwe do znalezienia dla starszych modeli aut z turbodoładowaniem. Aby być pewnym przydatności turbosprężarki po wykonaniu serwisu bez zbędnego przepłacania, warto zainteresować się regeneracją tego urządzenia, która, jeśli przeprowadzona zostanie w wyspecjalizowanym zakładzie dysponującym pełnym zapleczem narzędziowo-maszynowym, będzie nie tylko tańsza od kupna nowej turbosprężarki, ale też zapewni jej parametry w naprawianym egzemplarzu.
Turbosprężarka po regeneracji w Autoryzowanym Serwisie Meletta - Pawlik będzie sprawowała się identycznie jak fabrycznie nowe urządzenie, zapewniając setki tysięcy kilometrów bezawaryjnej eksploatacji.

Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Po regeneracji turbiny może wystąpić kilka problemów, takich jak gwizdanie, brak mocy i wyciek oleju. Gwizdanie może wynikać z nieprawidłowego montażu lub uszkodzenia turbiny podczas regeneracji. Brak mocy może być spowodowany nieprawidłowym dostosowaniem parametrów turbiny do silnika lub uszkodzeniem podczas regeneracji. W przypadku wycieku oleju, może to wynikać z uszkodzenia uszczelniaczy lub nieprawidłowego montażu po regeneracji. Aby rozwiązać te problemy, należy skontaktować się z warsztatem, który przeprowadził regenerację i skontrolować turbinę. Jeśli zostanie stwierdzone, że uszkodzenie wynikło z nieprawidłowego montażu lub regeneracji, warsztat powinien naprawić lub wymienić turbinę bez dodatkowych kosztów.
Ja tak samo, oddałem byle gdzie i po regeneracji słychać było gwizd turbiny. U was to pełna profeska!
No chyba bym się wściekł dostając niesprawne zregenerowane turbo
Na szczęście po regeneracji u Was wszystko działa jak nowe
Ja kiedyś oddałam do regeneracji swoją turbinę i przyszła w jeszcze gorszym stanie niż była, dopiero jak oddałam ją do was, w końcu odzyskała swoją sprawność