Regeneracja turbosprężarek Fiat Multipla Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie opłaca się udać, po to, by skutecznie poddać naprawie turbinę po wyjęciu z samochodu marki Fiat model Multipla?
Jakim przebiegiem charakteryzuje się proces remontu turbiny z samochodów marki Fiat model Multipla w autoryzowanym oraz profesjonalnym serwisie?
- Przyjmujemy uszkodzone turbo prosto od klienta bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego oferty warto skorzystać w naszym serwisie.
- Przeprowadzamy kompleksową weryfikację turbo w celu wykrycia obszaru usterek i przyczyn usterki.
- Naprawiamy uszkodzone systemy turbodoładowania z aut marki Fiat model Multipla na zaawansowanych technologicznie stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego zakładu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, którą jest naprawa układów turbodoładowania, oddajemy naprawione turbosprężarki z pojazdów marki Fiat model Multipla do rąk zleceniodawcy bez pośredników albo przesyłamy na jego adres dzięki opcji usługi kuriera.
- Do turbosprężarki po regeneracji załączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka opłata łączy się z przeprowadzeniem renowacji turbiny z pojazdu z logo Fiat model Multipla w naszym warsztacie?
Jak najlepiej doręczyć turbo z auta z logo Fiat model Multipla do serwisu, w którym przeprowadza się regenerację turbin?
Czy wszystkie typy turbin wymontowanych z samochodu osobowego marki Fiat model Multipla nadaje się do renowacji?
- Turbosprężarki VGT – o zmiennej geometrii;
- Doładowania szeregowych i równoległych;
- Turbiny bez VTG.
Które objawy dostarczają informacji o tym, że w samochodzie marki Fiat model Multipla turbosprężarka działa niewłaściwie z powodu awarii?
- zwiększone dymienie,
- ograniczenie osiągów,
- konieczność częstszego tankowania,
- problemy z rozruchem,
- falowanie obrotów silnika.
Z jakich powodów w turbosprężarkach z pojazdów marki Fiat model Multipla naprawą najbardziej rzetelnie zajmą się fachowcy z autoryzowanej pracowni?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Naprawą turbo zajmuje się doskonale wykwalifikowana kadra.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Pracownia może pochwalić się autoryzacjami światowych producentów.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Grupa FIAT w 1997 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie zaprezentowała nowy model o nazwie Multipla. Samochód ten trafił finalnie do produkcji w 1998 roku i jest on skonstruowany w oparciu o model Brava/Bravo. Fiat Multipla I generacji był obiektem drwin z powodu dość egzotycznej stylistyki, która jest bardzo specyficzna dla tego modelu (szczególnie przód pojazdu). Również wnętrze zostało zaprojektowane dość odważnie, zmieniając zupełnie pozycję dźwigni zmiany biegów. W 2001 roku Fiat dokonał niewielkiej modernizacji Multipli, która wprowadziła drobne zmiany kosmetyczne w nadwoziu oraz wnętrzu. W 2004 roku samochód z powodu małego zainteresowania został wycofany ze sprzedaży. W tym samym roku zaprezentowano drugą generację Multipli, która miała zmienić postrzeganie tego auta. Zmiana stylistyczna nie była rewolucyjna, jednak nieco upiększyła to auto. Przede wszystkim zmieniono kontrowersyjny przód pojazdu, który nawiązuje do modelu Stilo. Obie generacje samochodu Multipla napędzane były silnikami benzynowymi oraz wysokoprężnymi.
Czy regeneracja turbosprężarek w Fiacie Multipa jest możliwa?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Multipla I 1998-2004
Wysokoprężne:
1.9 JTD 105 KM (182 B4.000)
1.9 JTD 110 KM (186 A6.000)
1.9 JTD 115 KM (186 A8.000)
1.9 JTD 120 KM (186 A9.000)
Multipla II 2004-2010
Wysokoprężne:
1.9 JTD 115 KM
1.9 MultiJet 120 KM DPF
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Fiat | Multipla | Multipla 1.9 JTD | 1.9 JTD | 105 KM | od 1999 | 701796-5001S 701796-0001 | 46480117 60814716 | GARRETT |
Fiat | Multipla | Multipla 1.9 JTD | 1.9 JTD | 110/115 KM | od 2000 | 712766-5003S 712766-9003S 712766-5002S 712766-9002S 712766-0001 | 55191596 46786078 71785250 46779032 71723495 71783325 | GARRETT |
Fiat | Multipla | Multipla 1.9 JTD | 1.9 JTD | 120 KM | od 2005 | 777251-5002S 777251-9002S 777251-5001S 777251-0001 736168-0003 736168-0002 | 55188690 55205177 71790772 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Fiat Multipla |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Fiat Multipla | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Fiat Multipla | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Fiat Multipla | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Fiat Multipla | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Fiat Multipla (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Fiat)
Dodaj komentarz
- Bełchatów
- Będzin
- Międzyrzec Podlaski
- Bielsko-Biała
- Frombork
- Chełmno
- Czersk
- Chorzów
- Ciechanów
- Cieszyn
- Elbląg
- Nowa Wieś Ełcka
- Giżycko
- Lubiń
- Gorlice
- Iława
- Kamienna Góra
- Miękinia
- Skawina
- Krapkowice
- Lubatówka
- Wijewo
- Strzelno
- Mysłowice
- Chomranice
- Ożarów
- Opoczno
- Otwock
- Przemyśl
- Przeworsk
- Przysucha
- Janowice
- Rypin
- Głogów Małopolski
- Skarżysko-Kamienna
- Suchedniów
- Dobiegniew
- Szydłowiec
- Chełmża
- Siechnice
- Zambrów
- Czerwieńsk
- Żnin
- Grodzisk Wielkopolski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek, w tym w Fiatach Multipla, to proces naprawy turbosprężarki poprzez wymianę zużytych lub uszkodzonych elementów, takich jak łożyska, wirnik, koło kompresji, wałek czy zawór upustowy. W ramach regeneracji mogą być również usuwane nagromadzone osady lub zabrudzenia, a następnie przeprowadzany jest test diagnostyczny, aby upewnić się, że turbosprężarka działa poprawnie. Regeneracja turbosprężarek pozwala na przywrócenie ich pełnej wydajności i osiągów przy mniejszych kosztach niż wymiana całej jednostki. Dzięki regeneracji, możliwe jest również przedłużenie żywotności turbosprężarki i przedłużenie okresów między wymianami. Fiat Multipla to samochód osobowy produkowany przez włoską firmę motoryzacyjną Fiat w latach 1998-2010. Charakteryzował się nietypowym kształtem, który zyskał miano "słonia morskiego", ale był bardzo przestronny i funkcjonalny. Multipla oferowała miejsca dla sześciu osób, z trzema oddzielnymi siedzeniami na przedniej kanapie i trzema siedzeniami na drugim rzędzie. Samochód był dostępny w różnych wersjach wyposażeniowych oraz z różnymi silnikami benzynowymi i diesla, w zależności od kraju i okresu produkcji. Silniki benzynowe miały pojemność od 1,6 do 1,9 litra, a silniki diesla od 1,9 do 2,0 litra. Multipla cieszyła się popularnością w niektórych krajach, ze względu na swoją oryginalną stylistykę i funkcjonalność, a dzięki swojej nietypowej sylwetce była rozpoznawalna już z daleka.