Napraw turbosprężarkę w jednym z wielu warsztatów zajmujących się marką Ford, w tym również Ford S-Max
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd należy się kierować, aby najskuteczniej wyremontować turbinę po wyjęciu z samochodu marki Ford model S-Max?
Czym charakteryzuje się procedura regeneracji turbo z samochodów z logo Ford model S-Max w autoryzowanym oraz specjalistycznym warsztacie?
- Odbieramy zepsute turbosprężarki bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego pomocy warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Przeprowadzamy szczegółową kontrolę turbin w celu odnalezienia wielkości usterek oraz powodów wystąpienia awarii.
- Czyścimy zepsute układy doładowania z pojazdów marki Ford model S-Max na przeznaczonych do tego maszynach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu specjalistycznej usługi, którą jest naprawa turbin, dostarczamy naprawione turbosprężarki z pojazdów z logo Ford model S-Max do zleceniodawcy bez pośredników lub odsyłamy na podany przez niego adres dzięki dostępności usługi kurierskiej.
- Do elementów po renowacji dołączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z przeprowadzeniem renowacji układu doładowania z samochodu osobowego z logo Ford model S-Max w autoryzowanym serwisie?
Jak najszybciej przywieźć turbo z auta z logo Ford model S-Max do serwisu, w jakim przeprowadza się regenerację układów turbo?
Czy każdy rodzaj układów turbodoładowania zdemontowanych z auta marki Ford model S-Max może zostać poddany do remontu?
- Turbiny o zmiennej geometrii;
- Układy turbosprężarek wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbiny bez VTG.
Jakiego rodzaju oznaki informują o tym, że w aucie z logo Ford model S-Max turbina działa niewłaściwie z powodu awarii?
- dymienie,
- spadek mocy,
- wzrost zużycia paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- wahania obrotów.
Z jakich powodów w turbosprężarkach z aut marki Ford model S-Max naprawą najlepiej zajmują się specjaliści z autoryzowanej pracowni?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Amerykański producent w 2006 roku zaprezentował i wdrożył do produkcji nowy model o nazwie S-Max. Ford S-Max to samochód osobowy który wedle wizji Forda jest usportowiony vanem. Samochód oprato na płycie podłogowej Forda Mondeo IV generacji a sama stylistyka również mocno nawiązuje do Mondeo (przednie oraz tylne światła). Również wnętrze nie różni się wiele od Mondeo. Samochód w 2010 roku przeszedł face lifting, który wprowadził nowe tylne światła wykonane w technologii LED oraz zmodernizowany pas przedni. Producent w wersji po liftingu oferuje również (za dodatkową opłatą) różne systemy, jak np. kontrola martwego pola czy kontroli pasu ruchu. S-Max posiada szeroką gamę silnikową, która jest oparta również na Mondeo Mk IV. Najwięcej egzemplarzy tego sportowego vana sprzedało się z silnikami wysokoprężnymi.
Czy w Fordzie S-Max można zregenerować uszkodzone turbo?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
S-Max 2006-obecnie
Benzynowe:
1.6 SCTi EcoBoost 160 KM
2.0 SCTi EcoBoost 203 KM
2.0 SCTi EcoBoost 240 KM
Wysokoprężne:
1.6 TDCi 115 KM
2.0 TDCi 140 KM
2.0 TDCi 163 KM
2.2 TDCi 175 KM
2.2 TDCi 200 KM
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Ford | S-Max | S-Max 1.8 TDCi | 1.8 | 90 KM | od 2006 | 763647-5021S 763647-9021S 763647-5019S 763647-5014S | 7G9Q6K682BD 7G9Q6K682BC 7G9Q6K682BA 1567329 | GARRETT |
Ford | S-Max | S-Max 1.8 TDCi | 1.8 | 125 KM | od 01.2006 | 763647-5021S 763647-9021S 763647-5019S 763647-5014S | 7G9Q6K682BD 7G9Q6K682BC 7G9Q6K682BA 1567329 | GARRETT |
Ford | S-Max | S-Max 2.0 SCTi | 2.0 | 203 KM | od 2010 | 5303-998-0288 5303-970-0288 5303-970-0269 5303-970-0259 5303-970-0240 5303-970-0237 5303-970-0198 5303-970-0154 | 1766406 AG9N-6K682AM AG9N-6K682AL AG9N-6K682AK AG9N-6K682AJ AG9N-6K682AG AG9N-6K682AF AG9N-6K682AE | BorgWarner KKK |
Ford | S-Max | S-Max 2.0 SCTi | 2.0 | 240 KM | od 12.2010 | 5303-998-0288 5303-970-0288 5303-970-0269 5303-970-0259 5303-970-0240 5303-970-0237 5303-970-0198 5303-970-0154 | 1766406 AG9N-6K682AM AG9N-6K682AL AG9N-6K682AK AG9N-6K682AJ AG9N-6K682AG AG9N-6K682AF AG9N-6K682AE | BorgWarner KKK |
Ford | S-Max | S-MAX 2.0 TDCi | 2.0 | 140 KM | od 2006 do 2008 | 760774-5005S 760774-9005S 728768-0004 728768-0005 753847-0002 753847-0006 753847-5002S 760774-0003 | 3M5Q6K682BA 3M5Q6K682BB 3M5Q6K682CA 3M5Q6K682CB 3M5Q6K682CC 3M5Q6K682CD 1231955 1327582 1331247 1406472 | GARRETT |
Ford | S-Max | S-MAX 2.0 TDCi | 2.0 | 163 KM | od 2010 | 806498-5003S 806498-5001S 783583-5004S 783583-5003S 806498-0001 783583-0004 783583-0003 | 9671413780 | GARRETT |
Ford | S-Max | S-MAX 2.0 TDCi | 2.0 | 115 KM | od 2007 do 2011 | 760774-5005S 760774-9005S 728768-0004 728768-0005 753847-0002 753847-0006 753847-5002S 760774-0003 | 3M5Q6K682BA 3M5Q6K682BB 3M5Q6K682CA 3M5Q6K682CB 3M5Q6K682CC 3M5Q6K682CD 1231955 1327582 1331247 1406472 | GARRETT |
Ford | S-Max | S-Max 2.2 TDCi | 2.2 | 175 KM | od 2008 do 2010 | 753544-5020S 753544-5017S 753544-0020 753544-0017 | 8G9Q6K682BA 8G9Q6K682AC 9685841580 | GARRETT |
Ford | S-Max | S-Max 2.2 TDCi | 2.2 | 200 KM | od 2010 | 49477-01114 | 1863395 1700686 BG9Q6K682BB | MITSUBISHI |
Ford | S-Max | S-Max 2.5 Turbo | 2.5 | 220 KM | od 2005 | 5304-988-0033 5304-998-0033 5304-970-0033 | 6G9N6K682AA 30650569 30650975 30757112 1388501 | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Ford S-Max |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Ford S-Max | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Ford S-Max | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Ford S-Max | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Ford S-Max | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Ford S-Max (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Ford)
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Biała Podlaska
- Solec Kujawski
- Libiąż
- Kościelec
- Pilzno
- Nowa Wieś
- Markusy
- Gorlice
- Gostynin
- Tarczyn
- Gryfino
- Jastrzębie-Zdrój
- Kamień Pomorski
- Kępno
- Końskie
- Gruszczyn
- Kutno
- Lipsko
- Kock
- Łańcut
- Łask
- Rzemień
- Skwierzyna
- Mysłowice
- Stary Sącz
- Paczków
- Cieśle
- Ostrów Mazowiecka
- Konstantynów Łódzki
- Poddębice
- Janowice
- Łobez
- Starogard Gdański
- Pinczyn
- Zawadzkie
- Chełmża
- Wałbrzych
- Wągrowiec
- Kąty Wrocławskie
- Zawiercie
- Aleksandrów Łódzki
- Czerwieńsk
- Nowogród Bobrzański
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Ford S-Max to samochód typu MPV (ang. Multi-Purpose Vehicle), który został zaprezentowany po raz pierwszy w 2006 roku na targach motoryzacyjnych w Genewie. Samochód zastąpił model Ford Galaxy jako większy i bardziej luksusowy model dla rodzin z większą ilością pasażerów. Ford S-Max oferuje wiele zalet, w tym przestronne wnętrze, funkcjonalność i nowoczesny design. Samochód może pomieścić do siedmiu pasażerów, dzięki czemu jest idealny dla rodzin lub grup podróżujących razem. Wysokiej jakości materiały wykończeniowe wnętrza zapewniają komfortowe i luksusowe środowisko. W zależności od wersji, Ford S-Max oferuje różne silniki benzynowe i diesla, o mocy od 120 do 240 KM. Silniki te są zwykle sprzężone z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Samochód oferuje również wiele opcji wyposażenia, w tym systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS, ESP, czy poduszki powietrzne, a także klimatyzację, system nawigacji GPS i wiele innych. W 2015 roku Ford S-Max przeszedł gruntowną modernizację, która przyniosła zmiany w designie zewnętrznym, poprawę wydajności silników oraz wprowadzenie nowych technologii i systemów bezpieczeństwa, takich jak system ostrzegania przed kolizją z systemem hamowania awaryjnego, adaptacyjny tempomat, czy system monitorowania martwego pola. Oto kroki, jakie powinno się podjąć, aby naprawić turbosprężarkę w warsztacie zajmującym się marką Ford, w tym również Ford S-Max:
Wybierz odpowiedni warsztat – należy znaleźć sprawdzony i doświadczony warsztat specjalizujący się w naprawie turbosprężarek do samochodów marki Ford, w tym do modelu Ford S-Max.
Diagnostyka – przed przystąpieniem do naprawy należy dokładnie zbadać przyczyny awarii. Dlatego ważne jest wykonanie dokładnej diagnostyki, która pozwoli na zidentyfikowanie uszkodzeń i ustalenie zakresu prac naprawczych.
Demontaż – po zdiagnozowaniu awarii, należy przystąpić do demontażu turbosprężarki z silnika. Ważne jest, aby wykonać tę czynność zgodnie z instrukcją producenta i z zachowaniem odpowiedniej ostrożności.
Naprawa – po demontażu, specjaliści przystąpią do naprawy turbosprężarki, która może obejmować np. wymianę łożysk, uszczelek, śmigła lub innych elementów. Naprawa powinna być dokładna i precyzyjna, aby zapewnić niezawodność turbosprężarki po jej ponownym zamontowaniu.
Montaż – po naprawie, turbosprężarkę należy ponownie zamontować w silniku i dokładnie zabezpieczyć wszystkie elementy zgodnie z instrukcją producenta.
Testowanie – po montażu, ważne jest wykonanie testów, aby sprawdzić, czy turbosprężarka działa poprawnie i spełnia swoje funkcje. W tym celu należy przeprowadzić testy jazdy oraz pomiarów ciśnienia i temperatury.
Ważne jest, aby naprawę turbosprężarki wykonać w doświadczonym i sprawdzonym warsztacie, który zapewni fachową diagnostykę i naprawę, co pozwoli uniknąć dalszych problemów i kosztownych napraw.