Ford Focus regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie opłaca się wybrać, żeby najskuteczniej poddać regeneracji układ doładowania po demontażu z auta marki Ford model Focus?
Czym charakteryzuje się proces regeneracji turbosprężarki z samochodów z logo Ford model Focus w autoryzowanym oraz specjalistycznym zakładzie?
- Przyjmujemy uszkodzone układy doładowania bezpośrednio od klienta lub od kuriera, z którego oferty warto skorzystać w naszym zakładzie.
- Realizujemy kompleksową weryfikację turbin w celu odnalezienia wielkości uszkodzeń oraz powodów wystąpienia awarii.
- Czyścimy niesprawne układy doładowania z samochodów osobowych z logo Ford model Focus na profesjonalnych przyrządach stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, którą jest renowacja turbin, przekazujemy zregenerowane układy doładowania z samochodów marki Ford model Focus do rąk klienta bezpośrednio lub przesyłamy na podany przez niego adres dzięki dostępności usługi kuriera.
- Do części po regeneracji dołączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka cena wiąże się z przeprowadzeniem naprawy turbiny z samochodu marki Ford model Focus w specjalistycznym warsztacie?
W jaki sposób dostarczyć turbosprężarki z samochodu z logo Ford model Focus do warsztatu, w jakim wykonuje się renowację turbin?
Czy wszystkie rodzaje turbin wymontowanych z pojazdu z logo Ford model Focus może zostać poddany do regeneracji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Układy doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbosprężarki konwencjonalne.
Jakiego rodzaju objawy dostarczają informacji o tym, że w aucie marki Ford model Focus turbina funkcjonuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń?
- dymienie,
- zmniejszona moc,
- wzrost zużycia paliwa,
- problemy z odpaleniem silnika,
- skoki obrotów silnika.
Dlaczego w turbo z samochodów osobowych marki Ford model Focus renowacją najskuteczniej zajmują się specjaliści z autoryzowanej pracowni?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Naprawą turbo zajmuje się doskonale wykwalifikowana kadra.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Korzystamy jedynie z oryginalnych części turbo
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Oferujemy ekspresową regenerację turbosprężarek.
Ford Focus to samochód osobowy zaliczany do segmentu C, którego pierwsza generacja wprowadzona została na rynek w 1998 roku. Focus I generacji był bardzo popularnym samochodem ze względu na swoją nowoczesną w tamtych latach stylistykę oraz innowacyjne rozwiązania w zawieszeniu oraz układzie kierowniczym. Samochód ten oferowany był również w nadwoziu sedan oraz kombi w wielu wersjach wyposażenia. Pierwszy Focus II zjechał z taśmy produkcyjnej w 2004 roku. Samochód ten stał się nieco większy a jego stylistyka wyraźnie nawiązuje do pierwszej generacji Focusa. Najwięcej zmian zaszło w palecie silnikowej oraz wnętrzu samochodu, które stało się bogatsze i lepiej wykończone. Szczególne dużą popularnością cieszyły się Focusy wyposażone w silniki wysokoprężne TDCi, które cechowały się dobrą dynamiką i bardzo niskim zużyciem paliwa. Od końca 2010 roku rozpoczęła się produkcja już trzeciej generacji Forda Focusa, który stylistycznie nawiązuje do nowych modeli Forda. Tak jak poprzednie generacje, jest on oferowany w wersji nadwoziowej hatchback, sedan oraz kombi. Focus III był najlepiej sprzedającym się samochodem w 2012 roku na całym świecie. Największą popularnością Focus cieszy się jednak w Europie.
Ford Focus a regeneracja uszkodzonej turbosprężarki
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Focus I 1998-2005
Benzynowy:
2.0 Turbo 215 KM – wersja RS
Wysokoprężne:
1.8 TDDi 90 KM (C9DC, BHDB, C9DB)
1.8 TDCi 100 KM
Focus II 2004-2011
Benzynowe:
2.5 Turbo 225 KM (RNC-2P25-LT) – wersja ST
2.5 Turbo 305 KM (RNC-RS) – wersja RS
2.5 Turbo 350 KM – wersja RS 500
Wysokoprężne:
1.6 TDCi 90 KM
1.6 TDCi 109 KM
1.8 TDCi 115 KM
2.0 TDCi 136 KM
Focus III 2010-obecnie
Benzynowe:
1.0 EcoBoost 100 KM
1.0 EcoBoost 125 KM
1.6 EcoBoost 150 KM
1.6 EcoBoost 182 KM
2.0 EcoBoost 250 KM
Wysokoprężne:
1.6 TDCi 95 KM
1.6 TDCi 115 KM
1.6 TDCi ECOnetic 105 KM
2.0 TDCi 115 KM
2.0 TDCi 140 KM
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Ford | Focus | Focus III 1.0 EcoBoost | 1.0 | 100 KM | od 2012 | 1761181 CM5G6K682HB | CM5G-6K682-HB CM5G6K682HB 1761181 | - |
Ford | Focus | Focus III 1.0 EcoBoost | 1.0 | 125 KM | od 2012 | 1761181 CM5G6K682HB | CM5G-6K682-GB CM5G6K682GB 1761178 | - |
Ford | Focus | Focus III 1.0 EcoBoost | 1.0 | 125 KM | od 2012 | 5439-998-0123 5439-970-0123 5439-998-0122 5439-970-0122 5439-970-0034 5439-970-0033 | BM5G-6K682-DD BM5G-6K682-EA BM5G-6K682-DB BM5G-6K682-DC | BorgWarner KKK |
Ford | Focus | Focus III 1.0 EcoBoost | 1.0 | 125 KM | od 2012 | 5439-998-0123 5439-970-0123 5439-998-0122 5439-970-0122 5439-970-0034 5439-970-0033 | BM5G-6K682-DD BM5G-6K682-EA BM5G-6K682-DB BM5G-6K682-DC | BorgWarner KKK |
Ford | Focus | Focus III 1.0 EcoBoost | 1.0 | 125 KM | od 2012 | 834142-5005S 834142-5005S | G1FY9G438RD | GARRETT |
Ford | Focus | Focus I 1.4 TDCi | 1.4 | 90 KM | od 2003 | VVP2 VF30A004 G0500V30A01443 | 1523337 0375H2 0375J9 9646830980 | BorgWarner KKK |
Ford | Focus | Focus II 1.6 TDCi | 1.6 | 90 KM | od 2004 | 49131-05212 49131-05210 | 6U3Q6K682AE | MITSUBISHI |
Ford | Focus | Focus II 1.6 TDCi | 1.6 | 90 KM | od 2005 | 49173-07508 49173-07507 49173-07506 49173-07504 49173-07503 49173-07502 49173-07522 5435-988-7000 | 9657530580 9657603780 0375N5 0375K5 3M5Q-6K682-DE 1684949 | BorgWarner KKK |
Ford | Focus | Focus II 1.6 TDCi | 1.6 | 109 KM | od 2004 | 753420-5006S 753420-9006S 753420-5005S 753420-5004S 753420-0004 753420-0002 750030-0002 1479055 | 3M5Q-6K682-AK 3M5Q-6K682-AE 9656125880 9657248680 9660641380 9650764480 9663199280 Y60113700G | GARRETT |
Ford | Focus | Focus I 1.8 TDCi | 1.8 | 101 KM | od 2001 | 802418-5001S 802418-9001S 713517-5016S 713517-0015 713517-0012 713517-0011 713517-0010 713517-0007/8/9 | 1S4Q6K682AL 1S4Q6K682AK 1S4Q6K682AJ 1S4Q6K682AH 1S4Q6K682AG 1S4Q6K682AF | GARRETT |
Ford | Focus | Focus I 1.8 TDCi | 1.8 | 115 KM | od 2001 | 802418-5001S 802418-9001S 713517-5016S 713517-0015 713517-0012 713517-0011 713517-0010 713517-0007/8/9 | 1S4Q6K682AL 1S4Q6K682AK 1S4Q6K682AJ 1S4Q6K682AH 1S4Q6K682AG 1S4Q6K682AF | GARRETT |
Ford | Focus | Focus I 1.8 TDCi | 1.8 | 90 KM | od 1998 do 2004 | 452244-5005S 452244-0005 | 1079399 XS4Q6K682BB | GARRETT |
Ford | Focus | Focus I 1.8 TDCi | 1.8 | 90 KM | od 1999 | 802419-5006S 706499-5004S 706499-0002 706499-0001 | 1351395 1094575 XS4Q6K682DB | GARRETT |
Ford | Focus | Focus II 1.8 TDCi | 1.8 | 115 KM | od 2005 | 742110-5007S 742110-9007S 742110-0007 742110-0006 742110-0004 | 4M5Q6K682AD 4M5Q6K682AF 4M5Q6K682AG 1379397 1367477 | GARRETT |
Ford | Focus | Focus II 1.8 TDCi | 1.8 | 115 KM | od 2006 | 763647-5021S 763647-9021S 763647-5019S 763647-5014S | 7G9Q6K682BD 7G9Q6K682BC 7G9Q6K682BA 1567329 | GARRETT |
Ford | Focus | Focus I 2.0 RS | 2.0 | 215 KM | od 2002 | 722979-5003S 722979-0003 | 1M506K682AE | GARRETT |
Ford | Focus | Focus II 2.0 TDCi | 2.0 | 136 KM | od 2004 | 760774-9005S 760774-5005S 728768-0004 728768-0005 753847-0002 753847-0006 753847-5002S 760774-0003 | 3M5Q6K682BA 3M5Q6K682BB 3M5Q6K682CA 3M5Q6K682CB 3M5Q6K682CC 3M5Q6K682CD 1231955 1327582 1331247 1406472 | GARRETT |
Ford | Focus | Focus II 2.0 TDCi | 2.0 | 110 KM | od 2004 | 760774-5005S 760774-9005S 728768-0004 728768-0005 753847-0002 753847-0006 753847-5002S 760774-0003 | 3M5Q6K682BA 3M5Q6K682BB 3M5Q6K682CA 3M5Q6K682CB 3M5Q6K682CC 3M5Q6K682CD 1231955 1327582 1331247 1406472 | GARRETT |
Ford | Focus | Focus II 2.5 ST | 2.5 | 225 KM | od 2005 | 5304-988-0033 5304-998-0033 5304-970-0033 | 6G9N6K682AA 30650569 30650975 30757112 1388501 | BorgWarner KKK |
Ford | Focus | Focus II RS | 2.5 | 305 KM | od 2009 | 5316-998-0010 5316-970-0010 5316-988-0010 53169980010 53169700010 53169880010 | 9M5N6K682AA 9M9N6K682AA 30757645 1575123 | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Ford Focus |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Ford Focus | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Ford Focus | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Ford Focus | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Ford Focus | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Ford Focus (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Ford)
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Biała Podlaska
- Solec Kujawski
- Libiąż
- Kościelec
- Pilzno
- Nowa Wieś
- Markusy
- Gorlice
- Gostynin
- Tarczyn
- Gryfino
- Jastrzębie-Zdrój
- Kamień Pomorski
- Kępno
- Końskie
- Gruszczyn
- Kutno
- Lipsko
- Kock
- Łańcut
- Łask
- Rzemień
- Skwierzyna
- Mysłowice
- Stary Sącz
- Paczków
- Cieśle
- Ostrów Mazowiecka
- Konstantynów Łódzki
- Poddębice
- Janowice
- Łobez
- Starogard Gdański
- Pinczyn
- Zawadzkie
- Chełmża
- Wałbrzych
- Wągrowiec
- Kąty Wrocławskie
- Zawiercie
- Aleksandrów Łódzki
- Czerwieńsk
- Nowogród Bobrzański
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Ford Focus to popularny samochód osobowy produkowany przez firmę Ford od 1998 roku. Samochód ten występuje w kilku wersjach nadwoziowych, takich jak hatchback, sedan, kombi i coupe. Focus jest popularny ze względu na swoją wydajność, osiągi, niskie koszty utrzymania i duży wybór wersji wyposażenia. W zależności od wersji, Ford Focus może być wyposażony w różne silniki benzynowe i diesla, w tym silniki 1.0 EcoBoost, 1.5 EcoBoost, 1.6 TDCi i 2.0 TDCi. W niektórych wersjach silnikowych stosowana jest turbosprężarka, która zwiększa moc silnika i moment obrotowy. Ford Focus jest wyposażony w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak systemy ABS, ESP, ASR, a także wiele poduszek powietrznych. W zależności od wersji wyposażenia, samochód może być wyposażony w klimatyzację, nawigację satelitarną, system audio, podgrzewane siedzenia i wiele innych funkcji. W 2018 roku Ford wprowadził na rynek nową generację Forda Focusa, która charakteryzuje się nowoczesnym designem, zaawansowanymi systemami asystującymi kierowcy, nowymi silnikami i innymi udoskonaleniami technicznymi. Regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych to procesy mające na celu przywrócenie właściwego funkcjonowania turbiny. Turbosprężarki w samochodach są narażone na wysokie obciążenia, co powoduje zużycie i uszkodzenia ich elementów. W przypadku Forda Focusa, turbosprężarki są stosowane w niektórych wersjach silnikowych i są kluczowymi elementami układu zasilania, które wpływają na osiągi i moc samochodu. Regeneracja turbosprężarki polega na wymianie lub naprawie uszkodzonych elementów, takich jak łożyska, wirniki, łopatki, uszczelki i obudowa. Wymienione elementy są oczyszczane lub poddawane obróbce, a następnie zastępowane nowymi lub naprawionymi. Dzięki temu turbosprężarka odzyskuje swoje właściwości i działa sprawnie. Naprawa turbosprężarki może być konieczna, gdy elementy turbiny ulegną poważnym uszkodzeniom, takim jak pęknięcie, zużycie lub korozja. W takim przypadku wymiana turbosprężarki może być zbyt kosztowna, a naprawa może być bardziej opłacalna. Naprawa turbosprężarki wymaga zwykle wymiany lub naprawy uszkodzonych elementów, co może obejmować regenerację łożysk, uszczelniaczy i łopatek, a także naprawę obudowy. W przypadku Forda Focusa, regeneracja lub naprawa turbosprężarki może być korzystna, ponieważ pozwala na przywrócenie odpowiednich parametrów pracy silnika oraz zwiększenie jego mocy i momentu obrotowego. Wymiana turbosprężarki może być kosztowna, dlatego warto rozważyć regenerację lub naprawę, aby zaoszczędzić koszty i utrzymać samochód w dobrej kondycji technicznej.