Regeneracja turbosprężarek Ford Maverick Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie należy się wybrać, po to, by najskuteczniej poddać regeneracji turbinę po wyjęciu z auta z logo Ford model Maverick?
Jakim przebiegiem odznacza się proces regeneracji turbo z pojazdów z logo Ford model Maverick w nowoczesnym oraz specjalistycznym warsztacie?
- Przyjmujemy niesprawne systemy turbodoładowania bezpośrednio od zleceniodawcy lub od kuriera, z którego oferty można skorzystać w naszym serwisie.
- Przeprowadzamy kompleksową kontrolę układów turbodoładowania w celu znalezienia obszaru uszkodzeń i powodów wystąpienia awarii.
- Czyścimy i regenerujemy zepsute systemy turbodoładowania z samochodów marki Ford model Maverick na przeznaczonych do tego stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, którą jest renowacja turbo, doręczamy naprawione układy doładowania z samochodów marki Ford model Maverick do klienta bez pośredników albo przesyłamy na podany przez niego adres dzięki opcji usługi kurierskiej.
- Do elementów po renowacji dołączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt łączy się z przeprowadzeniem regeneracji turbosprężarki z pojazdu z logo Ford model Maverick w specjalistycznym warsztacie?
Jak doręczyć turbosprężarki z auta marki Ford model Maverick do zakładu, w jakim realizuje się renowację turbo?
Czy każda kategoria turbo wymontowanych z samochodu z logo Ford model Maverick kwalifikuje się do naprawy?
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii;
- Systemy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbiny bez VTG.
Jakie objawy dostarczają informacji o tym, że w samochodzie z logo Ford model Maverick turbo działa nieprawidłowo z powodu awarii?
- zwiększone dymienie,
- spadek mocy,
- wzrost zużycia paliwa,
- problemy z odpaleniem silnika,
- falowanie obrotów silnika.
Co przemawia za tym, że w turbosprężarkach z samochodów z logo Ford model Maverick regeneracją najlepiej zajmą się fachowcy z autoryzowanej pracowni?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Naprawą turbo zajmuje się doskonale wykwalifikowana kadra.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Szybko naprawiamy turbo.
Ford Maverick produkowany od 1993 roku do 2007 jest wyposażony w turbosprężarkę, która jako część eksploatacyjna mogła ulec uszkodzeniom, a te z kolei prowadziły do regeneracji lub naprawy. Ten pojazd mechaniczny produkowany przez amerykańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne noszące nazwę Ford Motor Company mogliśmy zakupić jako kompaktowego pięciodrzwiowego SUV-a, który posiadał napęd na tylną oś z opcją przełączenia napędu na cztery koła, a przenoszony był przez pięciobiegową manualną skrzynię biegów, która z kolei sprzężona była z wysokoprężną jednostką napędową wyposażoną w turbosprężarkę zasilaną olejem napędowym o pojemności skokowej wynoszącej 2264 centymetrów sześciennych i mocy 125 koni mechanicznych oraz 92 kilowatów, a przy 2000 obrotów na minutę generuje 278 niutonometrów. Turbosprężarka montowana w tym silniku posiada możliwość poddania jej procesowi regeneracji lub naprawy.
Opcja szybkiej i taniej regeneracji turbo dla Forda Mavericka
Pierwsza generacja tego samochodu była identyczna produkowany przez firmę Nissan Motor Iberica SUV noszący nazwę Terrano II. Samochód marki Ford model Maverick był dostępny jako trzydrzwiowy lub pięciodrzwiowy SUV kombi, który w 1996 roku przeszedł face-lifting, w którym zmianę można było zauważyć w okrągłych podwójnych reflektorach oraz chromowanej kratce. Kierowca mógł maksymalnie rozpędzić się tym samochodem marki Ford do 155 kilometrów na godzinę, a to wszystko dzięki turbosprężarce, która niestety bardzo często poddawała się uszkodzeniom, a przyczyniały się do tego, chociażby czynniki zewnętrzne takie jak ciała obce, które mogły zniszczyć na przykład wirnik. Jeżeli doszło do awarii turbiny, należało ją jak najszybciej poddać procesowi regeneracji, który był możliwy dzięki firmom turbo specjalizującym się w tej dziedzinie oraz posiadającym odpowiedni zestaw naprawczy.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Ford | Maverick | Maverick 2,7 TD UDS, UNS | 2.7 | 125 KM | od 1993 do 1998 | 452047-0002 452047-0001 | 1960004 1952776 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Ford Maverick |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Ford Maverick | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Ford Maverick | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Ford Maverick | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Ford Maverick | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Ford Maverick (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Ford)
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Biała Podlaska
- Solec Kujawski
- Libiąż
- Kościelec
- Pilzno
- Nowa Wieś
- Markusy
- Gorlice
- Gostynin
- Tarczyn
- Gryfino
- Jastrzębie-Zdrój
- Kamień Pomorski
- Kępno
- Końskie
- Gruszczyn
- Kutno
- Lipsko
- Kock
- Łańcut
- Łask
- Rzemień
- Skwierzyna
- Mysłowice
- Stary Sącz
- Paczków
- Cieśle
- Ostrów Mazowiecka
- Konstantynów Łódzki
- Poddębice
- Janowice
- Łobez
- Starogard Gdański
- Pinczyn
- Zawadzkie
- Chełmża
- Wałbrzych
- Wągrowiec
- Kąty Wrocławskie
- Zawiercie
- Aleksandrów Łódzki
- Czerwieńsk
- Nowogród Bobrzański
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Ford Maverick to samochód typu SUV produkowany przez amerykańską firmę Ford Motor Company w latach 1993-2004. Auto było sprzedawane na różnych rynkach świata, w tym w Europie, jako alternatywa dla popularnego modelu Ford Explorer. Turbosprężarka jest ważnym elementem silnika w Fordzie Maverick, a jej regeneracja jest często konieczna w przypadku awarii lub zużycia. Regeneracja turbosprężarki polega na kompleksowym odnowieniu tego elementu poprzez wymianę uszkodzonych lub zużytych części oraz wyregulowanie sprężarki do odpowiednich parametrów. Naprawa turbosprężarki polega na naprawieniu jedynie konkretnych uszkodzeń lub wymianie niektórych elementów. W przypadku poważniejszych uszkodzeń, takich jak np. pęknięcie obudowy, konieczna jest wymiana całej turbosprężarki. Przyczynami awarii turbosprężarki w Fordzie Maverick mogą być m.in. zanieczyszczenia, wady konstrukcyjne, awarie innych elementów silnika lub niewłaściwe użytkowanie samochodu. W przypadku uszkodzenia turbosprężarki ważne jest szybkie jej naprawienie lub regeneracja, aby uniknąć dalszych problemów i kosztownych napraw. Ford Maverick był dostępny z różnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, w tym również z turbodoładowaniem. W najnowszych wersjach samochodu do wyboru były silniki o mocy od 125 KM do 203 KM. Auto oferowało również bogate wyposażenie, w tym m.in. systemy bezpieczeństwa i asysty kierowcy, system multimedialny z ekranem dotykowym oraz klimatyzację automatyczną.