Ford Escort regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się udać, po to, aby skutecznie poddać naprawie układ doładowania po wyjęciu z samochodu osobowego z logo Ford model Escort?
Czym charakteryzuje się procedura renowacji turbosprężarek z samochodów osobowych marki Ford model Escort w autoryzowanym oraz specjalistycznym warsztacie?
- Odbieramy uszkodzone turbosprężarki bezpośrednio od zleceniodawcy bądź od kuriera, z którego usług można skorzystać w naszym warsztacie.
- Wykonujemy dokładną weryfikację turbo w celu znalezienia wielkości usterek oraz przyczyn uszkodzenia.
- Czyścimy i regenerujemy niedziałające turbo z aut z logo Ford model Escort na specjalnych przyrządach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, którą jest remont turbosprężarek, oddajemy naprawione układy doładowania z pojazdów marki Ford model Escort do zleceniodawcy bez pośredników bądź przesyłamy na jego adres dzięki opcji usługi kuriera.
- Do części po naprawie dołączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z regeneracją układu doładowania z samochodu z logo Ford model Escort w autoryzowanym warsztacie?
Jak najlepiej przywieźć turbosprężarkę z auta marki Ford model Escort do serwisu, w którym realizuje się regenerację turbin?
Czy każda kategoria turbin wyjętych z pojazdu marki Ford model Escort kwalifikuje się do naprawy?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT;
- Układy turbosprężarek szeregowych i równoległych;
- Turbiny bez zmiennej geometrii.
Które symptomy wskazują na to, że w samochodzie osobowym z logo Ford model Escort turbina funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzenia?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- zmniejszone osiągi,
- zwiększone zużycie paliwa,
- unieruchomienie pojazdu,
- nierówna praca silnika.
Dlaczego w turbosprężarkach z pojazdów marki Ford model Escort diagnostyką i regeneracją najskuteczniej zajmą się profesjonaliści z naszej pracowni?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
Ford Escort w swoich czterech wersjach silnikowych posiadał turbosprężarkę, która ulegała uszkodzeniom, co przyczyniało się do regeneracji turbo lub naprawy turbiny. Powstały siedem generacji Forda Escorta, których produkcja trwała od 1968 roku do 2000 roku. Ford Escort Mk I to następca modelu Anglia, a przedstawiony został w 1967 roku, jego producentem jest Ford Motor Company, pod jego maską mogliśmy znaleźć takie silniki jak 0,9 litra o mocy 45 koni mechanicznych, 1,1 lita o mocy 56 koni mechanicznych, 1,3 litra o mocy 58 koni mechanicznych, 1,3 litra o mocy 76 koni mechanicznych, 1,3 litra o mocy 83 koni mechanicznych, 1,6 litra o mocy 99 koni mechanicznych, 1,6 litra o mocy 112 koni mechanicznych, 1,6 litra o mocy 122 koni mechanicznych i 2,0 litra o mocy 101 koni mechanicznych. Należy także nadmienić, że w 1971 roku pojawiła się wersja Escort Mexico, nazwana tak dzięki wygranym rajdzie London to Mexico Rally w 1970 roku, a już cztery lata po rajdzie ukazała się sportowa odmiana RS2000. W drugiej generacji konstruktorzy nie zmienili gamy silnikowej. Zmieniła się jedynie trochę budowa auta, ponieważ dostał zmodernizowaną maskę i bardziej kanciasty kształt.
Regeneracja turbiny w aucie Ford Escort
Ford Escort Mk III w swojej szeroko rozbudowanej gamie silnikowej posiadał jednostkę napędową zasilaną paliwem oktanowym wyposażoną w turbosprężarkę. Motor ten generował 132 konie mechaniczne, 97 kilowatów i 145 niutonometrów. To właśnie dzięki turbinie silnik osiągnął takie parametry, aczkolwiek należało pamiętać, aby nie skazywać turbiny na nienaturalną pracę, ponieważ wtedy mogła ona ulec awarii, a w takim wypadku należało ją natychmiastowo zregenerować. Napęd na tylną oś przenosiła manualną pięciobiegowa skrzynia biegów. Czwarta generacja Forda Escorta to tak naprawdę zmodernizowany Ford Escort Mk III, która była produkowana w latach 1986-1990. W samochodzie zmieniło się między innymi zderzaki oraz dodano nowe silniki o pojemności 1,4 litra oraz diesel o pojemności 1,8 litra. Piąta generacja Escorta była dostępna na rynku od 1990 roku, a gama silnikowa była bardzo szeroko rozwinięta, jeden z silników, a mianowicie 2,0 litra o mocy 220 koni mechanicznych posiadał turbosprężarkę. Mk VI różnił się od swojego poprzednika między innym tym, że posiadał nowe tylne lampy, wnętrze, pas przedni oraz charakterystyczny wlot powietrza w atrapie chłodnicy. W siódmej i ostatnie generacji Forda Escorta zmieniono po raz kolejny pas przedni z nowymi lampami i grillem, a także deską rozdzielczą. Dopiero w 1996 roku pojawiła się poduszka powietrzna kierowcy i wspomaganie kierownicy w standardowym wyposażeniu. Jednostki napędowe wyposażone w turbosprężarkę to silniki zasilane olejem napędowym o pojemnościach 1,8 litra i mocy 70 koni mechanicznych oraz 1,8 litra i mocy 90 koni mechanicznych. Przywrócenie fabrycznych osiągów turbosprężarki jest możliwe dzięki regeneracji, którą może przeprowadzić tylko wyspecjalizowana firma turbo.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Ford | Escort | Escort III 1,6 RS Turbo GAA | 1.6 | 132 KM | od 1984 do 1985 | 466644-0001 | 1630540 V85SF6K690AA | GARRETT |
Ford | Escort | Escort IV 1,6 Turbo RS GAF,AWF,ABFT | 1.6 | 132 KM | od 1986 do 1990 | 466944-0001 | 1638483 V86SF6K682AA | GARRETT |
Ford | Escort | Escort V RS Cosworth 4x4 | 2.0 | 215 KM | od 1992 do 1998 | 452062-0003 452062-0002 452062-0001 452062-5003S | YB1233/A | GARRETT |
Ford | Escort | Escort V RS Cosworth 4x4 GAL | 2.0 | 220 KM | od 1992 do 1995 | 452059-0001 | 6844118 YB1195/2 | GARRETT |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Ford Escort |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Ford Escort | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Ford Escort | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Ford Escort | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Ford Escort | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Ford Escort (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Ford)
Dodaj komentarz
- Czeladź
- Biała Podlaska
- Solec Kujawski
- Libiąż
- Kościelec
- Pilzno
- Nowa Wieś
- Markusy
- Gorlice
- Gostynin
- Tarczyn
- Gryfino
- Jastrzębie-Zdrój
- Kamień Pomorski
- Kępno
- Końskie
- Gruszczyn
- Kutno
- Lipsko
- Kock
- Łańcut
- Łask
- Rzemień
- Skwierzyna
- Mysłowice
- Stary Sącz
- Paczków
- Cieśle
- Ostrów Mazowiecka
- Konstantynów Łódzki
- Poddębice
- Janowice
- Łobez
- Starogard Gdański
- Pinczyn
- Zawadzkie
- Chełmża
- Wałbrzych
- Wągrowiec
- Kąty Wrocławskie
- Zawiercie
- Aleksandrów Łódzki
- Czerwieńsk
- Nowogród Bobrzański
- Niemodlin
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek w Fordzie Escort polega na kompleksowym remoncie turbosprężarki, który ma na celu przywrócenie jej pełnej sprawności i wydajności. Przy regeneracji turbosprężarki wymienia się zużyte lub uszkodzone elementy, takie jak łożyska, tłoki, pierścienie uszczelniające i inne. Ponadto, elementy te są dokładnie czyszczone i szlifowane, a następnie testowane pod kątem sprawności. Ford Escort to model samochodu osobowego, który był produkowany przez firmę Ford w latach 1968-2000. Samochód ten był popularny w Europie i Ameryce Północnej, a także w Australii i Nowej Zelandii. W ciągu 32 lat produkcji, Ford Escort przechodził wiele zmian i modernizacji, co wpłynęło na jego wygląd, wyposażenie i charakterystykę techniczną. W późniejszych latach produkcji, Ford Escort był wyposażany w silniki benzynowe oraz wysokoprężne, z turbodoładowaniem lub bez niego. Najczęściej spotykane silniki to 1.4 i 1.6 litra benzynowe, jak również 1.8 litra wysokoprężny. W przypadku wersji z turbodoładowaniem, w Fordzie Escort stosowano turbosprężarki o różnych typach, takie jak turbiny ze zmienną geometrią lub turbiny z jednostajnym profilem. W przypadku problemów z turbosprężarką w Fordzie Escort, regeneracja jest często wybieraną opcją naprawy, ponieważ jest to tańsze rozwiązanie niż wymiana turbosprężarki na nową. Istotne jest, aby regenerację przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie, który dysponuje odpowiednim sprzętem i doświadczoną kadrą, aby zapewnić najwyższą jakość i bezpieczeństwo naprawy.