Regeneracja turbosprężarek Renault Clio Naprawa turbin
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się kierować, żeby najszybciej wyremontować elementy układu doładowania po demontażu z auta marki Renault model Clio?
Czym charakteryzuje się procedura renowacji turbiny z aut marki Renault model Clio w autoryzowanym i profesjonalnym laboratorium?
- Przyjmujemy niesprawne turbo bezpośrednio od klienta bądź od kuriera, z jakiego pomocy można skorzystać w naszym warsztacie.
- Przeprowadzamy precyzyjną kontrolę turbosprężarek w celu odnalezienia wielkości usterek oraz powodów wystąpienia usterki.
- Naprawiamy uszkodzone układy doładowania z pojazdów z logo Renault model Clio na dedykowanych stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, którą jest regeneracja turbin, doręczamy działające turbo z samochodów marki Renault model Clio do klienta bez pośredników albo wysyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do elementów po renowacji dołączamy gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka opłata wiąże się z regeneracją systemu doładowania z samochodu marki Renault model Clio w autoryzowanym warsztacie?
Jak najszybciej przywieźć turbo z auta marki Renault model Clio do warsztatu, w którym przeprowadza się naprawę układów turbo?
Czy każdy typ turbosprężarek wyjętych z samochodu marki Renault model Clio nadaje się do remontu?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią VNT;
- Doładowania szeregowych i równoległych;
- Turbosprężarki konwencjonalne.
Jakie oznaki dostarczają informacji o tym, że w aucie marki Renault model Clio turbosprężarka funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- wytwarzanie dużych ilości dymu,
- spadek osiągów,
- zwiększone zużycie paliwa,
- brak możliwości odpalenia auta,
- skoki obrotów silnika.
Z jakich powodów w układach turbodoładowania z aut marki Renault model Clio regeneracją najlepiej zajmą się profesjonaliści z autoryzowanej pracowni?
- Naprawione w serwisie elementy obejmujemy gwarancją.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Regenerujemy turbosprężarki za niskie ceny.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
Renault Clio to mały samochód miejski segmentu B. Jego pierwsza generacja zadebiutowała w 1991 roku. Clio jest następcą bardzo udanego modelu 5. Clio I miał rewelacyjny debiut z racji nowoczesnej sylwetki, dużego wyboru w silnikach oraz wielu wersjom wyposażenia. Każdy mógł znaleźć Clio dla siebie. W 1994 roku nieco zmodyfikowano Clio i tak pojawiło się oznaczenie Clio I phase 2. Zmieniono nieco przedni pas oraz tylny nadwozia, wprowadzono drobne poprawki we wnętrzu samochodu a co najważniejsze, poprawiono bezpieczeństwo poprzez zastosowanie pirotechnicznych pasów bezpieczeństwa. 2 lata później ponownie odświeżono Clio i zastosowano tym samym oznaczenie phase 3. Zmiany dotknęły przednie światła samochodu a także grill. Clio I generacji było produkowane do 1998 roku, a więc do momentu wprowadzenia na rynek Clio II generacji. Clio II skonstruowany został od podstaw, dzięki czemu stylistycznie prezentował nowoczesną stylistykę, która jednak wyraźnie nawiązywała do poprzednika.
Regeneracja turbiny w Renault Clio
Gama silników oferowana wraz z Clio drugiej generacji została zmodernizowana. Clio II generacji było najdłużej produkowanym Clio ze wszystkich. Pod postacią phase 4 aż do 2012 roku. W 2005 roku pojawiła się trzecia generacja Clio a w 2009 roku nastąpił face lift tej generacji. Wprowadzono do oferty nowe jednostki napędowe oraz opcje wyposażenia. Renault w 2012 roku pokazał najnowszą generację Clio. Stylistycznie auto przeszło rewolucję, co jest zasługą nowego trendu stylistycznego w jakim podąża francuska marka. Silnikami odpowiedzialnymi za napęd tego samochodu są nowoczesne silniki zarówno benzynowe jak i wysokoprężne.
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Clio II 1998-2012
Wysokoprężne:
1.9 dTi 80 KM
1.5 dCi 65 KM
1.5 dCi 80 KM
1.5 dCi 100 KM
Clio III 2005-2012
Benzynowy:
1.2 TCe 101 KM
Wysokoprężne:
1.5 dCi 68 KM
1.5 dCi 86 KM
Clio IV 2012-obecnie
Benzynowe:
0.9 TCe 90 KM
1.2 TCe 115 KM
Wysokoprężne:
1.5 dCi 75 KM
1.5 dCi 90 KM
1.5 dCi 90 KM
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Renault | Clio | Clio III 1.2 16V TCE | 1.2 16V TCE | 100 KM | od 2007 | 49173-07621 49173-07615 49173-07610 | 7701477904 8200526830 | MITSUBISHI |
Renault | Clio | Clio IV 1.2 TCe 120 | 1.2 TCe | 120 KM | od 2013 | 49373-05003 49373-05001 | 8201165362 144108762 144104523 144105266 144108762R 144105266R 144104523R | MITSUBISHI |
Renault | Clio | Clio II 1.5 dCi | 1.5 dCi | 65 KM | od 2000 do 2005 | 5435-988-0000 5435-970-0000 | 8200022735 8200351439 8200409030 | BorgWarner KKK |
Renault | Clio | Clio II 1.5 dCi | 1.5 dCi | 82 KM | od 2001 do 2005 | 5435-988-0002 5435-970-0002 | 8200119854 8200189536 8200351471 8200409037 7701473122 | BorgWarner KKK |
Renault | Clio | Clio II 1.5 dCi | 1.5 dCi | 100 KM | od 2004 do 2005 | 5439-988-0027 5439-970-0027 5439-988-0002 5439-970-0002 | 7701475135 7701476183 7711368163 8200204572 8200578315 | BorgWarner KKK |
Renault | Clio | Clio III 1.5 dCi | 1.5 dCi | 86 KM | od 2005 | 5435-998-0029 5435-970-0029 5435-988-0012 5435-970-0012 | 8200889694 8200392656 8200478276 7701476880 | BorgWarner KKK |
Renault | Clio | Clio III 1.5 dCi | 1.5 dCi | 88 KM | od 2007 | 5435-998-0028 5435-971-0028 5435-988-0028 5435-971-0025 5435-970-0025 | 82728353 144116446R 8200439551 8200728090 8200841167 | BorgWarner KKK |
Renault | Clio | Clio III 1.5 dCi | 1.5 dCi | 106 KM | od 2005 | 5439-988-0070 5439-988-0030 5439-998-0070 5439-970-0070 | 8200405203 8200507856 7701476183 8200625683 | BorgWarner KKK |
Renault | Clio | Clio III 1.5 dCi | 1.5 dCi | 109 KM | od 2005 | 5439-988-0080 5439-970-0080 5439-988-0066 5439-970-0066 | 8200846770 8200588232 8200552213 | BorgWarner KKK |
Renault | Clio | Clio IV 1.6 Turbo RS | 1.6 Turbo RS | 200 KM | od 2012 | 49T35-00911 49335-00911 49335-00910 49335-00905 49335-00904 49335-00900 | 14411KB00B 14411KB00A 14411KB00A | MITSUBISHI |
Renault | Clio | Clio II 1.9 dTi | 1.9 dTi | 78/98 KM | od 2001 | 738123-5004S 738123-5003S 738123-0001 717348-0002 717348-0001 | 7511134774 8200046681B 8200046681A | GARRETT |
Renault | Clio | Clio II 1.9 dTi | 1.9 dTi | 80 KM | od 2000 do 2005 | 5303-988-0014 5303-988-0038 700830-0001 454165-0001 | 7701471634 7711134065 7700108948 7700107795 7700872574 | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Renault Clio |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Renault Clio | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Renault Clio | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Renault Clio | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Renault Clio | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Renault Clio (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Renault)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Międzyrzec Podlaski
- Bochnia
- Bobrowo
- Czersk
- Wisła
- Głogów
- Szczuczyn
- Grójec
- Jelenia Góra
- Bodzentyn
- Chęciny
- Chmielnik
- Krzepice
- Kolno
- Legionowo
- Prochowice
- Koluszki
- Swadzim
- Stary Sącz
- Głuchołazy
- Działoszyn
- Działoszyce
- Płońsk
- Dołuje
- Rawa Mazowiecka
- Sejny
- Skarżysko-Kamienna
- Darłowo
- Drezdenko
- Świdwin
- Nowe
- Bełżec
- Tuchola
- Wąbrzeźno
- Wągrowiec
- Wrocław
- Głowno
- Zgierz
- Szprotawa
- Węgierska Górka
- Bielsk Podlaski
- Świętochłowice
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Renault Clio to model samochodu, który zyskał popularność ze względu na swoją ekonomiczność i wygodę użytkowania. Jednym z elementów, które są kluczowe dla wydajności i ekonomiczności silnika w Renault Clio, jest turbosprężarka. Dlatego regeneracja turbosprężarek Renault Clio i naprawa turbin są ważnymi procesami, które pozwalają na przywrócenie pełnej wydajności silnika. Regeneracja turbosprężarek Renault Clio jest stosowana, kiedy turbosprężarka przestaje działać zgodnie z oczekiwaniami, ze względu na uszkodzenie lub zużycie części, które są niezbędne do prawidłowego działania. W przypadku turbosprężarek, regeneracja zwykle polega na zastąpieniu lub naprawie uszkodzonych lub zużytych części, takich jak łożyska, uszczelki, wałki, a także na czyszczeniu mechanicznym i przetestowaniu jednostki, aby zapewnić jej prawidłowe działanie. Naprawa turbin Renault Clio jest szczególnie ważna, ponieważ turbosprężarka pełni kluczową rolę w zwiększeniu mocy i wydajności silnika. W przypadku Renault Clio, turbosprężarka jest stosowana w niektórych wersjach silnikowych, aby zwiększyć moc i moment obrotowy silnika, a tym samym oszczędność paliwa. Jednak turbosprężarka wymaga regularnej konserwacji i naprawy, aby działać zgodnie z oczekiwaniami. Naprawa turbin Renault Clio jest zwykle wykonywana przez specjalistów w zakładach specjalizujących się w naprawie turbosprężarek. W czasie naprawy, wszystkie elementy turbosprężarki są dokładnie sprawdzane, a uszkodzone lub zużyte części są wymieniane. W ten sposób naprawa turbosprężarki Renault Clio może przywrócić jednostce jej pełną moc i wydajność, co wpływa na oszczędność paliwa. Podsumowując, regeneracja turbosprężarek Renault Clio i naprawa turbin są ważnymi procesami, które pozwalają na przywrócenie pełnej wydajności silnika i oszczędność paliwa. W przypadku turbosprężarek, regeneracja polega na zastąpieniu lub naprawie uszkodzonych lub zużytych części, a w przypadku naprawy turbin, wszelkie uszkodzenia są usuwane, aby przywrócić jednostce jej pełną moc i wydajność.